Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkonäkö ja astrologia  (Luettu 64082 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #90 : 07.10.2014 18:20:33 »

Ihan hyvä pituus tuo on Athene...sitäpaitsi lähes kaikki maailmanhistorian nerotkin ovat aina olleet pienikokoisia. laugh Itse olen 179 cm pitkä. Jännä tuo, että sulla on tummat kulmakarvat yhdessä vaaleiden hiuksien kanssa... :Smiley Siis en tarkoita kirjaimellisesti yhdessä vaan jännä että ne on eri väriset kun itselläni ne on molemmat vaaleat.

Isot tissit ovat tietenkin aina tarpeelliset, joten siitä on edes turha käydä mitään kiistelyä. Pieni persekin on vain etu, koska tällöin ei vie niin paljon tilaa esim. lentokoneessa tai elokuvateatterissa. Voisinpa sanoa samaa omasta perseestäni...muistan tosin, että ollessani lukiossa eräs luokkakaveri kehui persettäni, kun juostiin Cooperin testiä. Lähinnä muistan, että olin samalla sekä äärimmäisen vaivaantunut että imarreltu. Embarrassed

En ole varma mitkä kartan tekijät voisivat liittyä pituuteen...pitääpä jossain vaiheessa yrittää ottaa selvää.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #91 : 09.10.2014 15:09:46 »

Olen nouseva neitsyt ja siltä myös näytän.  2funny

Taskuveenukseksi on sanottu kuin myös nukeksi. Näytän ikäistäni myös roimasti nuoremmalta sekä heikommalta ja harmittomammalta kuin todellisuudessa olen.  Tongue No en minä valita, vois kai olla pahemminkin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #92 : 09.10.2014 19:46:28 »

Mun paino menee eestaas, niinku tissikki on isot tai olemattomat, sen mukaan mikä niitä huvittaa...täydellisen keskimittainen nainen, siro ja sorja. Pieni pää, pitkä kaula.  Selkä pitkä, jalat ei niin pitkät. Siniset silmät, maantienväriset hiukset. Hiukset on nekin aina millä päällä sattuu, kuivat ja pörröset pääasiassa. Joku Neptunus mulla on olemuksessa koko ajan mukana, ja joku magneetti ja poweri. Nenästä ei tiä mikä se on...ihme joustava vääntyilijä. Vaikka on sirot ja pienet kasvot, niin kuitenkin leveet leukaperät; outo naama Cheesy

Jouskari nousu ja urkki ja Juppari yhtymässä siinä. Neptunus ykkösessä neliössä kala/oinas stelliumiin, jossa pers.planeettoja ja vesta.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #93 : 09.10.2014 22:01:19 »

Olen nouseva neitsyt ja siltä myös näytän.  2funny

Taskuveenukseksi on sanottu kuin myös nukeksi. Näytän ikäistäni myös roimasti nuoremmalta sekä heikommalta ja harmittomammalta kuin todellisuudessa olen.  Tongue No en minä valita, vois kai olla pahemminkin.


samat sanat!!
nousu-neitsyenä

mutta se on vaan hyväks, olla ikinuori, eli luultavasti kysellään papereita koko ikänsä ajan, ja sit niitä voi ottaa niin kohteliaisuuksina...

sitten ne muut tekijät...


« Viimeksi muokattu: 12.10.2014 16:38:00 kirjoittanut Downtempo » tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #94 : 09.10.2014 23:35:00 »


Isot tissit ovat tietenkin aina tarpeelliset, joten siitä on edes turha käydä mitään kiistelyä. Pieni persekin on vain etu, koska tällöin ei vie niin paljon tilaa esim. lentokoneessa tai elokuvateatterissa.


Tottakai tissit ovat paras asia ikinä!  2funny  Cheesy Grin
No juu on se erikoista,että siskollani ja veljelläni on vaaleat silmäripset sekä kulmakarvat minulla puolestaan tummat.
Mitä syömiseen tulee niin mähän olen oikea syöppö! voisin vetää vaikka kaksi hampurilaisateriaa ihan helposti.
Liikunnan kanssa olen ailahteleva.Välillä voin liikkua paljon ja välillä tosi vähän.Aloitin taas uudestaan hotjoogan.
Tykkään kyllä kokeilla erilaisia ruokajuttuja,mutta sitä diettihössötystä en jaksa! Siihen menee hermot. crazy2
Hups..meni ohi aiheen...pysytääs aiheessa...

Mitkäs kartan tekijät näyttävät ihonvärin?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #95 : 09.10.2014 23:54:24 »

Mitähän tähänkin vastaisi, jotain voisi yrittää. Eli nouseva Kalat ja Aurinko Neitsyt. Kai ne muutkin planeetat jotenkin vaikuttaa? Olen jossain määrin kulmikas ja maanläheinen olemukseltani, mutta tuo kalat tuo semmoista pehmeyttä ehkä naaman piirteisiin? Minulta kysyttiin noin 26-vuotiaana vielä paperit, kun pelasin pitkävetoa R-kioskilla. Ja aina kysytty paperit, ennen sitä 30-vuotias-sääntöäkin. Nykyäänkin jos ostan olutta, vaikka olen 28v parralla. Ehkä nykyään alle 18-vuotiaillakin on jo paksut karvat naamassa tai sitten tämä näyttää tekoparralta. Olen 174 cm pitkä ja omaan ruskeat, kiharat ja tuuheat hiukset, sekä siniharmaat silmät. Lapsena olin vaaleahiuksinen ja ilman kunnon väriä naaman missään karvoissa. Kai näistä voi jotain johtopäätöksiä vetää, mutta kun on Pluton ja persoonallisten planeettojen stellium Skorpionissa tarkassa kolmiossa Kalanousuun, niin olemuksella on taipumusta muuttua aika paljonkin aikojen saatossa. Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.10.2014 03:37:11 kirjoittanut Ritsa » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #96 : 10.10.2014 11:20:29 »

Ihan hyvä pituus tuo on Athene...sitäpaitsi lähes kaikki maailmanhistorian nerotkin ovat aina olleet pienikokoisia. laugh Itse olen 179 cm pitkä. Jännä tuo, että sulla on tummat kulmakarvat yhdessä vaaleiden hiuksien kanssa... :Smiley Siis en tarkoita kirjaimellisesti yhdessä vaan jännä että ne on eri väriset kun itselläni ne on molemmat vaaleat.

Isot tissit ovat tietenkin aina tarpeelliset, joten siitä on edes turha käydä mitään kiistelyä. Pieni persekin on vain etu, koska tällöin ei vie niin paljon tilaa esim. lentokoneessa tai elokuvateatterissa. Voisinpa sanoa samaa omasta perseestäni...muistan tosin, että ollessani lukiossa eräs luokkakaveri kehui persettäni, kun juostiin Cooperin testiä. Lähinnä muistan, että olin samalla sekä äärimmäisen vaivaantunut että imarreltu. Embarrassed

En ole varma mitkä kartan tekijät voisivat liittyä pituuteen...pitääpä jossain vaiheessa yrittää ottaa selvää.


Voi ghede!
Istuimet standardoidaan hartialeveydn mukaan sekä plussataan noin 20 senttiä, jotta 'hanurikin' mahtuu penkille, ellei tarvi tilsiä naapurin lantiota. Että nyt meni kerrankin sun teorias ohi todellisuuden. Mutta silti naurattaa...

 2funny Grin  :Smiley
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #97 : 12.10.2014 18:39:44 »

No heh, myönnettäköön sitten, että en ole koskaan matkustanut lentokoneella! Embarrassed Cry
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #98 : 12.10.2014 18:50:02 »


Isot tissit ovat tietenkin aina tarpeelliset, joten siitä on edes turha käydä mitään kiistelyä. Pieni persekin on vain etu, koska tällöin ei vie niin paljon tilaa esim. lentokoneessa tai elokuvateatterissa.


Tottakai tissit ovat paras asia ikinä!  2funny  Cheesy Grin
No juu on se erikoista,että siskollani ja veljelläni on vaaleat silmäripset sekä kulmakarvat minulla puolestaan tummat.
Mitä syömiseen tulee niin mähän olen oikea syöppö! voisin vetää vaikka kaksi hampurilaisateriaa ihan helposti.
Liikunnan kanssa olen ailahteleva.Välillä voin liikkua paljon ja välillä tosi vähän.Aloitin taas uudestaan hotjoogan.
Tykkään kyllä kokeilla erilaisia ruokajuttuja,mutta sitä diettihössötystä en jaksa! Siihen menee hermot. crazy2
Hups..meni ohi aiheen...pysytääs aiheessa...

Mitkäs kartan tekijät näyttävät ihonvärin?


Jaahas...vai että syöppö. :Smiley Hmm...mitä tuo hotjooga on? Jotain kiuaskivillä tehtävää joogaamistako vai joogataanko siinä kenties seksikkäissä vaatteissa tai asennoissa tai jotain? Huh

Enpä usko, että ihonväriä voi nähdä kartalta...tai toisaalta miksei? buck2 Jos otettaisiin oikein iso ja sattumanvarainen otos vaaleiden ja tummien ihmisten karttoja ja katsottaisiin löytyisikö niistä jotain yhteneväistä teemaa? laugh

Lähinnä ajattelin tissejä jälleen kerran käytännölliseltä kannalta katsottuna...mieti esim. jos joudut autiolle saarelle ja sinulla on joko isot tissit tai pienet tissit. Isot tissit ylettyvät suuhusi asti jolloin voit ruokkia itseäsi omalla maidollasi, mutta pienet tissit taas eivät ylety ja joudut käyttämään toista kämmentäsi "kuppina" maidon juomiseen ja näin saatetaan hukata arvokkaita tippoja tuota elämän eliksiiriä!! Huh

tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #99 : 17.10.2014 01:05:47 »



Jaahas...vai että syöppö. :Smiley Hmm...mitä tuo hotjooga on? Jotain kiuaskivillä tehtävää joogaamistako vai joogataanko siinä kenties seksikkäissä vaatteissa tai asennoissa tai jotain? Huh

Lähinnä ajattelin tissejä jälleen kerran käytännölliseltä kannalta katsottuna...mieti esim. jos joudut autiolle saarelle ja sinulla on joko isot tissit tai pienet tissit. Isot tissit ylettyvät suuhusi asti jolloin voit ruokkia itseäsi omalla maidollasi, mutta pienet tissit taas eivät ylety ja joudut käyttämään toista kämmentäsi "kuppina" maidon juomiseen ja näin saatetaan hukata arvokkaita tippoja tuota elämän eliksiiriä!! Huh


Voi kiitos tuosta autiosaari mielikuvasta Ghede!Nyt en saa sitä pois mielestäni. uglystupid2
Siis hotjooga on ihan tavallista joogaa,mutta salissa mikä on lämmitetty + 35- 38 asteiseksi.Kuuma on ja hiki virtaa!Huomaa tosiaan tehneensä tunnin jälkeen jotain.

tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #100 : 17.10.2014 11:44:43 »

Voi Kuuhilda!
Älä sure suomalaista persjalkasuuttasi. Vaivattominta odottaa lasta sekä synnyttää, kun keskivartalo pitkä. Toisaalta anatomisesti (yhden ammattini vuoksi tämän tiedän) perustotta on se, että miehillä on jalat suhteessa reilusti pidemmät ja selkä lyhykäisempi varsin perustellusta syystä= heidän kehonsa ei tarvitse kantaa lasta sisällään, kun lapsen kuitenkin on mahduttava kroppaan, jossa se =sikiö kehittyy.
Kuulun itse vielä pidempiselkäisiin, ihan synnynnäisen selkävamman vuoksi. Tosin jalkani ovat normaali pituiset. Mutta en sure. Nään helposti väkijoukon yli.

Mullakin nuo sun kertomat omatahtoiset kasvoivat enemmän kuin lääkäri määrää. Ja mokomat aina tiellä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #101 : 18.10.2014 00:11:09 »



Jaahas...vai että syöppö. :Smiley Hmm...mitä tuo hotjooga on? Jotain kiuaskivillä tehtävää joogaamistako vai joogataanko siinä kenties seksikkäissä vaatteissa tai asennoissa tai jotain? Huh

Lähinnä ajattelin tissejä jälleen kerran käytännölliseltä kannalta katsottuna...mieti esim. jos joudut autiolle saarelle ja sinulla on joko isot tissit tai pienet tissit. Isot tissit ylettyvät suuhusi asti jolloin voit ruokkia itseäsi omalla maidollasi, mutta pienet tissit taas eivät ylety ja joudut käyttämään toista kämmentäsi "kuppina" maidon juomiseen ja näin saatetaan hukata arvokkaita tippoja tuota elämän eliksiiriä!! Huh


Voi kiitos tuosta autiosaari mielikuvasta Ghede!Nyt en saa sitä pois mielestäni. uglystupid2
Siis hotjooga on ihan tavallista joogaa,mutta salissa mikä on lämmitetty + 35- 38 asteiseksi.Kuuma on ja hiki virtaa!Huomaa tosiaan tehneensä tunnin jälkeen jotain.



Olepa hyvä vaan ja kiitos itsellesi hotjoogan selvityksestä. Haluan selvityksen kaikesta. Tuleva byrokraatti varmaan. knuppel2 Tai katuojassa makaava pummi paremminkin. 2funny



tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #102 : 19.10.2014 21:20:47 »

Olen nouseva neitsyt ja siltä myös näytän.  2funny

Taskuveenukseksi on sanottu kuin myös nukeksi. Näytän ikäistäni myös roimasti nuoremmalta sekä heikommalta ja harmittomammalta kuin todellisuudessa olen.  Tongue No en minä valita, vois kai olla pahemminkin.

Ai siitäkö tämä sirous ja "heikkous" johtuu vaikka olenkin nousuleijona, mun askendentti on 27 asteessa eli alkaa ehkä neitsyyn vaikutteet puskea läpi...  Cheesy jos olisin "leijonan näköinen" eikö mulla pitäis olla vahvojen leukaperien/leuan, tuuhean hiusten ja tummien kulmien/ripsien lisäksi atleettinen amatsonivartalo? Selkä on kyllä lyhyt ja jalat pitkät mutta luut kuin linnulla ja lihaa puuttuu.... Pituutta 167 niin näytän joittenkin mielestä pitkälta ja jotkut taas sanovat mua lyhyeksi? Hmmmm....
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #103 : 20.10.2014 20:46:45 »

Olen nouseva neitsyt ja siltä myös näytän.  2funny

Taskuveenukseksi on sanottu kuin myös nukeksi. Näytän ikäistäni myös roimasti nuoremmalta sekä heikommalta ja harmittomammalta kuin todellisuudessa olen.  Tongue No en minä valita, vois kai olla pahemminkin.

Ai siitäkö tämä sirous ja "heikkous" johtuu vaikka olenkin nousuleijona, mun askendentti on 27 asteessa eli alkaa ehkä neitsyyn vaikutteet puskea läpi...  Cheesy jos olisin "leijonan näköinen" eikö mulla pitäis olla vahvojen leukaperien/leuan, tuuhean hiusten ja tummien kulmien/ripsien lisäksi atleettinen amatsonivartalo? Selkä on kyllä lyhyt ja jalat pitkät mutta luut kuin linnulla ja lihaa puuttuu.... Pituutta 167 niin näytän joittenkin mielestä pitkälta ja jotkut taas sanovat mua lyhyeksi? Hmmmm....

No kai pituus/lyhyyskin on suhteellista.  :Smiley No, ainakaan minun tuntemani jellonat/nousujellonat eivät ole kovin atleettisia, mutta tummuutta esiintyy kyllä.  :Smiley

Aurinkomerkki vaikuttaa ulkonäköön myös... Varsinkin yleisilmeeseen.  Smiley
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #104 : 28.11.2014 18:20:09 »




Lähinnä ajattelin tissejä jälleen kerran käytännölliseltä kannalta katsottuna...mieti esim. jos joudut autiolle saarelle ja sinulla on joko isot tissit tai pienet tissit. Isot tissit ylettyvät suuhusi asti jolloin voit ruokkia itseäsi omalla maidollasi, mutta pienet tissit taas eivät ylety ja joudut käyttämään toista kämmentäsi "kuppina" maidon juomiseen ja näin saatetaan hukata arvokkaita tippoja tuota elämän eliksiiriä!! Huh

Ghede tossa on vaan yksi ongelma jos ei oo synnyttänyt niin maitoa ei tuu!  2funny uglystupid2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: