Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkonäkö ja astrologia  (Luettu 63429 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« : 23.11.2011 18:49:22 »

Perinteisissä vanhan ajan astro-oppaissa on aina huvittavia ulkonäköön ja habitukseen liittyviä kommentteja eri merkeille. Mutta oletteko te tosi elämässä huomanneet jotain yleistyksiä? Ei tarvitse ajatella aurinkomerkkiä vaan esim myös nousu, kuu yms? Jossain kirjoissa kuvattiin nousukaloja usein vanhemmalla iällä saavuttavan "suloisen pyöreyden". Joku sanoi, että vesimiehet ovat puolestaan aina hyvännäköisiä Cheesy En mene sanomaan noista, mutta olen huomannut, että selkeät rapumiehet (li paljon planeettoja ravussa) ovat yleensä lyhyitä ja hyvin energisiä ja mukavan näköisiä Smiley Naisista ne, joilla on paljon kaloissa omaavat yleensä todella kauniit silmät. Näin mun ystäväpiirissä Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2011 19:04:06 »

Monet veskarit ovat minusta pitkiä ja luisevia...tai sitten vähän vähemmän luisevia, mutta hoikkia kuitenkin. Itse en kuulu kyllä heihin.
Härällä on härän rakenne. Voi siis olla pienikin, mutta vankka, erityisesti hartiat, ja kävelevät maassa.
 kalat on monesti pieni ja siro.

Nää nyt tulee mieleen.. Huh

Mulla on "esiinpomppaavat" silmät, ja kaloissa on  venus  mars ja  vesta...ja sitten on neppari 1huoneessa, oliskohan sillä tekoa?

Ulkonäköni on...jaa, vähän niinkun tontun ja keijun risteytyksellä  Grin Grin Olisko se tuo  neptunus vai jotain ihan muuta?
 askendentti on  jousimies, joskaan ei ole mitään hajua, miltä semmoisten pitäisi näyttää.olen noita nousumerkkigallerioitakin katsellut, mutta en ihan löydä pointtia..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #2 : 23.11.2011 19:47:18 »

Niihän ne sanoo, mutta minä olen aatellu sitä asiaa niin, että nousumerkki on kasvot, ja varmaan vaatteet, hiukset ja asusteet myös... ja arskamerkki sitten se muu olemus...niinkun nyt vaikka pitkä ja laiha.
 Undecided
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 23.11.2011 19:52:00 »

Alla olevasta linkistä voi katsoa, miten nousu, Aurinko ja Kuu vaikuttavat ulkonäköön.

Nousumerkkigalleria
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #4 : 23.11.2011 20:05:34 »

Niin varmaan on kirjoitettu. Pitäis aina muistaa käydä tsiikailees vanhoja juttuja: Mut siis lähinnä mua kiinnosti se, et miltä näyttää, ei mikä vaikuttaa vaikka lähetä se liippaa. Mä en kyllä tossa kuvagalleriassa löytäny ihan hirveesti yhtäläisyyksiä :O
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #5 : 23.11.2011 20:14:41 »

Mä löysin nyt kaksi  Grin
...eräs ystäväni, joka mielestäni muistuttaa Julia Robertsia, on skorppari, kuten hänkin Cheesy Ja sitten noissa nousujouskareissa tuo arskaveskari-kuuleijona nainen oranssissa puvussaan ( joo, olen niin tollo etten tunnista?...Paris hilton? ) muistuttaa minua, vaikka en missään nimessä ole noin jalon kaunis ilmestys. Hänkin on taasen muuten yksi pitkä ja laiha veskari...jos on Hilton siis....ja näyttäisi olevan kuitenkin vaikken tyyppiä tiedäkään.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #6 : 23.11.2011 21:00:17 »

Monet veskarit ovat minusta pitkiä ja luisevia...tai sitten vähän vähemmän luisevia, mutta hoikkia kuitenkin. Itse en kuulu kyllä heihin.
Härällä on härän rakenne. Voi siis olla pienikin, mutta vankka, erityisesti hartiat, ja kävelevät maassa.
 kalat on monesti pieni ja siro.

Nää nyt tulee mieleen.. Huh

Mulla on "esiinpomppaavat" silmät, ja kaloissa on  venus  mars ja  vesta...ja sitten on neppari 1huoneessa, oliskohan sillä tekoa?

Ulkonäköni on...jaa, vähän niinkun tontun ja keijun risteytyksellä  Grin Grin Olisko se tuo  neptunus vai jotain ihan muuta?
 askendentti on  jousimies, joskaan ei ole mitään hajua, miltä semmoisten pitäisi näyttää.olen noita nousumerkkigallerioitakin katsellut, mutta en ihan löydä pointtia..

Mun tuntemani veskarit eivät ole pitkiä ja luisevia Cheesy tosin puhun nyt pääasiassa aurinko ja
kuu veskareista. He ovat keskipituisia tai hieman pidempiä, en kuitenkaan nimittäisi pitkäksi.
He ovat yleensä terveen ja hyväkuntoisen näköisiä, normaalipainoisia.

Esiinpomppaavat silmät tulee tosiaan sinulla varmastikkin tuosta kalasta ja neptunuksesta,
veljelläni on myös mars ja venus kaloissa ja kauniit, tummat, esille pomppaavat silmät. Myös
ripset ja kulmakarvat ovat tummat ja tuuheat.

Tuo tontun ja keijun risteytys on juurikin ASC jouskaria Wink tosin mullakin sitten neptunus ja
uranus lähimpinä askendenttia (ei konjunktiossa) niin tiedäppä sitten vaikuttavatko nekin.
Jostain olin lukevinani myös, että ASC kauris antais keijumaisia piirteitä.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #7 : 23.11.2011 21:03:38 »

Mulla on muuten yksi ystävä joka on au veskari ja hän on pitkä, laiha ja blondi Cheesy Itse olen nousu, mutta en ole kyllä pitkä ja hiuksetki on vaaleanruskeat ja vähän mulla on punapigmenttiäki, pisamia tulee heti jos aurinko paistaa Smiley Ja vaikka au kalat niin en oo kyl saanut mitään niitä ihania kalojen syvällisiä silmiäkää Cheesy Ei vaikuta nousut eikä aut.

Ne skorpparit, jotka mä tiiän on kyllä kaikki poikkeuksetta tummia. Ja au oinaat äärimmäisen viehkeitä, vaikkei ulkonäkö olisi niin ihmeellinen niin jotain niissä on että ne aina näyttää niin hyvältä!
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #8 : 23.11.2011 21:21:39 »

Mulla on muuten yksi ystävä joka on au veskari ja hän on pitkä, laiha ja blondi Cheesy Itse olen nousu, mutta en ole kyllä pitkä ja hiuksetki on vaaleanruskeat ja vähän mulla on punapigmenttiäki, pisamia tulee heti jos aurinko paistaa Smiley Ja vaikka au kalat niin en oo kyl saanut mitään niitä ihania kalojen syvällisiä silmiäkää Cheesy Ei vaikuta nousut eikä aut.

Ne skorpparit, jotka mä tiiän on kyllä kaikki poikkeuksetta tummia. Ja au oinaat äärimmäisen viehkeitä, vaikkei ulkonäkö olisi niin ihmeellinen niin jotain niissä on että ne aina näyttää niin hyvältä!

Aurinko skorpparit on yleensä tosiaan tummia, noususkorppareista taasen en allekirjoita tätä
yleistystä Smiley kuu skorppareilla on yleensä tietynlaiset silmät/katse. Jokin juttu siellä silmien
puolella.

Moninkertainen veskari-ystäväni omaa myös punapigmenttiä ja pisamat. Ymmärtääkseni
myös oinaat ja yleensäkin stelliumin omaavat ovat alttiita kyseiselle ilmiölle Wink

Oinaissa huhutaan olevan eleganttius ja särmä samassa paketissa, se kenties sitten
viehkeyttää meitä sarvipäitä joidenkin silmissä coolsmiley musta tulee varmaan todella
mielenkiintoinen kuva kun miettii, että näytän elegantilta keijutontulta, jossa on särmää 2funny
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #9 : 23.11.2011 21:26:46 »

Toisaalta kun miettii niin kyllähän tuo ylläoleva on melko kuvaava kuvaus,
eleganttius on kenties eniten olemuksessa ja muutoin saan kaiken sitten mukaan
myös ulkonäkööni. Tämähän muuten tukisi Inda tuota sinun yllä mainitsemaa
teoriaasi Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #10 : 23.11.2011 21:35:01 »

No niin, ei voida vetää viivaa että kaikki veskarit olisivat pitkiä ja hoikkia...mutta monesti ilmeisesti.
Itse olen enemmän tuon ( nyt tulee taivutus ongelma, mutta sanon että;) Sulkimen kuvaileman veskarin näköinen.
 aurinko vesimies  minäkin tässä tarkoitin.
Minä olen haaleanvaalean maantientomun värinen, silmätkin vaaleat, joten se ei minulla ole siinä tummuudessa se taika.
Mulla on uranus-jupiter yhtymä yhtymässä asciin, vaikkakin 12 huoneessa...vaikuttaisivatko ne sieltä ulkonäköön, sitä en osaa sanoa...ehkä ennemmin persoonallisuuteen kuitenkin?
No niin, hyvä tietää tuokin, että näytän siltä miltä nousujouskarin kuuluukin Cheesy

Minulla on eräs   aurinko kauris ystävätär, ja hän on ruumiinrakenteeltaan kuin kauris, jämäkkä ja siro yhtä aikaa.
Hänenkin ulkonäössään on paljon tonttua tai haltijaa  Grin En tiedä syntymäaikaa sen tarkemmin, mutta täytyypä kysyä, josko olisi hänkin nousu  jousimies...luonteen puolesta se sopisi.

Minä ttunnen vain kaksi skorpparia, toinen punahiuksinen ja pieni Julia Roberts, toinen vaalea ja ruskesilmäinen, normaali vartaloinen ihminen.

Ja  kaksosilla on se juttu, että minä en ainakaan osaa kuvailla miltä he näyttävät...kaksosen monesti tunnistaa kaksoseksi, mutta mikä se juttu on mistä tunnistaa...en tiedä.

Oinaista en osaa sanoa muuta, kuin että he ovat todella vetovoimaisia, ja miellyttävän näköisiä tosiaan. Ja au oinas tuttuuni sopii oikein hyvin kuvaus "näytän elegantilta keijutontulta, jossa on särmää "
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #11 : 24.11.2011 10:10:19 »

Lainaus
Esiinpomppaavat silmät tulee tosiaan sinulla varmastikkin tuosta kalasta ja neptunuksesta,
veljelläni on myös mars ja venus kaloissa ja kauniit, tummat, esille pomppaavat silmät. Myös
ripset ja kulmakarvat ovat tummat ja tuuheat.

No tämä osuu minuunkin,  aurinko mars ja  venus  kalat. Silmät kuulemma huomaa ensimmäisenä. Ehkä  askendentti leijona on sitten tämä leijonanharja-tukka? Sitä ei ikinä saa ojennukseen vaan se rönsyilee ja hapsottaa villisti aina jostain kohtaa.  Smiley
Mistä lie tulee sitten vartalo, sellanen molla-maija-tyyppinen. Vaikka kuinka vähän painaisin niin aina on sellasen pehmeen oloinen kuitenkin, luisevaa ei saa millään. Lyhyt ja muodokas, tasku-venus.

Mies on  aurinko kuu mars uranus kuunsolmu skorpioni ja se on niin mars- tyyppi kun ihminen voi olla. Pitkä ja hartiat kuin ladonovi. Karvainen. Silmät on syvällä ja jotenkin tosi pistävät, niihin ei moni montaa sekuntia pysty suoraan katsomaan.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #12 : 24.11.2011 17:01:31 »

Olavi J. Asikaisen kirjassa Tähdet ja kohtalomme kuvaillaan aika osuvasti nousumerkkien ulkonäköä ja luonnetta. Ainakin minä AC-Kauriina tunnistan itseni tästä pätkästä:

"Kaurissyntyiset ihmiset ovat rakenteeltaan pieniä; keskipituisia tai sitä lyhyempiä, milloin vain mikään planeetta ei ole tässä syntymämerkissä muuntavana tekijänä. Vartalo on jäntevä, melkein laiha tai luiseva ja jalat tavallisesti lyhyehköt. Kasvot juontevat ja teräväpiirteiset; nenä pitkä tai terävä, leuka suippo ja kaula tavallisesti laiha. Tukka on yleensä tumma, runsas ja sileä. Hiukset ovat lujassa, eikä kaurismiesten otsa yleensä paljastu vanhemmitenkaan. Myös silmät ovat tummat, etupäässä ruskeat, mahdollisin lisävivahtein, joskus sinisetkin."

Kirja kuvailee myös osuvasti AC-Jouskaria, joita siskoni ja paras kaverini ovat. Muiden tuttujen ihmisten nousumerkkejä en sitten tiedäkään, joten en osaa sanoa niistä mitään. Aurinko-Ravulta en koe saaneeni mitään ulkonäkööni liittyvää, ja omaa olemusta on itse vähän vaikea arvioida, että oisko siinä sitten jotain rapumaisia piirteitä. Kuu-Kaksosilta olen kuitenkin saanut pitkät kädet ja sormet ja jotain juttuja kasvoihin ja silmiin.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 24.11.2011 17:35:01 »

Oletteko käyneet muuten www.astrofaces.com -sivustolla? Sinne on kerätty paljon astrologisia valokuvia ja omansakin voi lähettää, jos uskaltaa.

Ulkonäköä kun on paljon helpompi katsoa kuin selittää.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #14 : 24.11.2011 17:44:27 »

Mulla on uranus-jupiter yhtymä yhtymässä asciin, vaikkakin 12 huoneessa...vaikuttaisivatko ne sieltä ulkonäköön, sitä en osaa sanoa...ehkä ennemmin persoonallisuuteen kuitenkin?

Ja  kaksosilla on se juttu, että minä en ainakaan osaa kuvailla miltä he näyttävät...kaksosen monesti tunnistaa kaksoseksi, mutta mikä se juttu on mistä tunnistaa...en tiedä.[/i]

Minä väittäisin, että nuo uranus ja jupiter vaikuttaisivat myös ulkonäköösi vaikka
ovatkin sellä 12. huoneen puolella, jupiter ainakin todennäköisesti vahvistanee
ulkonäkösi jouskari-piirteitä Smiley minäkin muuten väriltäni vähän semmoinen haaleanvaalea!
Silmät mulla tosin on sitten syvät väritykseltään, ei siis kuitenkaan esim. kulmakarvoista,
jotka ovat mulla melko olemattomat crazy2

Kaksoset ovat ehkä jotenkin selkeäviivaisia kasvoiltaan?


Lainaus
Esiinpomppaavat silmät tulee tosiaan sinulla varmastikkin tuosta kalasta ja neptunuksesta,
veljelläni on myös mars ja venus kaloissa ja kauniit, tummat, esille pomppaavat silmät. Myös
ripset ja kulmakarvat ovat tummat ja tuuheat.

No tämä osuu minuunkin,  aurinko mars ja  venus  kalat. Silmät kuulemma huomaa ensimmäisenä. Ehkä  askendentti leijona on sitten tämä leijonanharja-tukka? Sitä ei ikinä saa ojennukseen vaan se rönsyilee ja hapsottaa villisti aina jostain kohtaa.  Smiley
Mistä lie tulee sitten vartalo, sellanen molla-maija-tyyppinen. Vaikka kuinka vähän painaisin niin aina on sellasen pehmeen oloinen kuitenkin, luisevaa ei saa millään. Lyhyt ja muodokas, tasku-venus.

Mies on  aurinko kuu mars uranus kuunsolmu skorpioni ja se on niin mars- tyyppi kun ihminen voi olla. Pitkä ja hartiat kuin ladonovi. Karvainen. Silmät on syvällä ja jotenkin tosi pistävät, niihin ei moni montaa sekuntia pysty suoraan katsomaan.

Eiköhän leijonanharjasta saa aina syyttää leijonaa Wink jännä, että olet vartaloltasi sellainen
molla-maija-tyyppinen kun leijonat tuntuvat usein olevan semmoisia jykeviä, ennemmin
lihaksikkaan kuin pehmeän oloisia. Ehkä tämä sinun pehmeys ja muodokkuus tulee myös
sitten siitä kaloista, onhan venus kuitenkin hyvässä asemassa kaloissa, jos en nyt väärin
muista Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: