Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkonäkö ja astrologia  (Luettu 63982 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #45 : 30.11.2011 20:18:30 »

Mun isä oli lihava  askendentti jousimies ... Minäkin oon  askendentti jousimies ja ollut lapsena pulska. ...
Isällä oli  aurinko neitsyt ja  kuu rapu ...

Niinhän noissa lukee et kun jouskarille ikää tulee, niin tulee myös taipumus lihota kun laiskottaa liikkua,
ja tekee mieli herkkua ylimaallisen paljon. Mun isässä oli kyl herkuttelun lisäksi myös alkoholin reilun käytön vikaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #46 : 30.11.2011 20:20:45 »

Ehkä se ei välttämättä tarkoita ruokaa?
Voihan se addiktio olla viina, pelit, shoppailu tai vaikka seksi..?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #47 : 30.11.2011 23:45:27 »

Eikö yleisesti ottaen ASC skorpionit olleet niitä, jotka herkästi ovat ylipainoisia?
Pitänee tämmöisissä asioissa huomioida se Tahtokin (= aurinko), että kun jos tahto
majailee vaikkapa kauriissa ja plutokin (skorpparin hallitsija) on vaikkapa
12. huoneessa niin henkilö on todennäköisemmin hoikka kuin pyöreä.

Nousujouskareista olen kuullut, että tuppaavat keräämään kiloja etenkin sitten
myöhemmällä iällä. Jupiter nousulla omien kokemuksieni mukaan taas herkästi
"ennen aikaistaa" tätä kilojen kertymistä.

ASC kaksosetkin ovat usein muutakin kuin pelkkää luuta ja nahkaa.
Nousuravuilla tuntuisi olevan vähän sama kuin nousujouskareilla. Mutta
painottaisin ehkä eniten ASC, sen hallitsijaplaneetan sijoittumista, sekä aurinkoa,
kun puhutaan pyöreydestä Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #48 : 01.12.2011 00:02:19 »

Nousujouskareista olen kuullut, että tuppaavat keräämään kiloja etenkin sitten
myöhemmällä iällä. Jupiter nousulla omien kokemuksieni mukaan taas herkästi
"ennen aikaistaa" tätä kilojen kertymistä.


Cheesy No niin, kyllä mä nyt kohta jo sitten alan pyöristyä Cheesy
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #49 : 01.12.2011 00:03:43 »

Siskoni on askendentti jousimies ja on 172 cm pitkä ja "isoluinen", ei siis mikään läski vaan muuten isokokoinen, leveälantioinen ja voimakkaan oloinen. Taipumusta on kyllä lihoa, jos ei liiku tarpeeksi, mutta kuitenkin sopusuhtaisesti.  askendentti Kaurista en kuvailisi missään tapauksessa isoksi tai lihaksikkaasti, hoikan jäntevä on paremmin sanottu. Itselläni on kuitenkin melko leveät hartiat muuhun yläruumiiseen nähden ja voimakkaat käsivarsien yläosat, en sitten tiedä mistä se on voinut tulla, kun kumminkin kyynärpäästä alaspäin käteni ovat ohuet ja ranteet oikeat tikut. Oisko tossa ehkä jotain  rapu-vaikutusta? 2. huoneessa mulla tosin on  jupiter, voisiko sekin tuoda oman osansa ulkonäköön?

Tuolla Astrofaces-sivulla  askendentti kauris aurinko rapu kuu kaksoset-yhdistelmällä oli aika osuvat kuvat noista ihmisistä, tunnistin omia piirteitä useammasta.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #50 : 01.12.2011 00:24:45 »

Tällä nousujouskarilla ei ole ollut taipumusta lihoa vaikka ei olis liikkunutkaan,
lihakset vaan surkastunu sitte Grin ja syöminen on ollut mulle aina vähän
semmonen opettelemisen asia. Liekö sitten jupiter aspect_opp mars asialla. Vielä kun
aurinko oikussa.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ave^^
Vieras
« Vastaus #51 : 01.12.2011 00:49:00 »

Mulla taas vaikka olen  aurinko jousimies ja  askendentti kalat , olen aina ollut mittauksissa niiden painoasteikoiden mukaan alipainoinen, vaikka syön ja liikun normaalisti, enkä näytäkään mitenkään anorektiselta. Johtuu varmaankin siitä että pituutta löytyy ja rakenne on siro. On molemmat vanhemmatkin hoikkia riukuja, että kyllä se geeniperimässä on, vaikka kouluaikoina terveydenhoitajat yrittikin multa ties mitä vaivaa löytää.

Mutta kai niitä kiloja sitten vanhemmiten alkaa tulla, kun rrrrakastan hyvää ruokaa.  Wink smitten Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #52 : 01.12.2011 00:52:47 »

Ja silmistä..
olen aina ihmetellyt noita lauseita että kalat tuo kauniit silmät,
mutta milloin muka silmät eivät olisi kauniit?  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #53 : 01.12.2011 08:14:43 »

Olen minä nähny semmosiakin...vähemmän kauniita.
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #54 : 01.12.2011 13:44:36 »

'jep sama täällä. Ja kyllähän fakta vaan on, että toiset kuulee silmistään enemmän kehuja kuin toiset. Kyllähän sitä itse (ainakin minä) ajattelen että onhan mulla ihan kauniit silmät, mutta ei kyllä kukaan koskaan ole niistä mitään sanonut. Aurinko on kaloissa, mutta ei silmät Cheesy Huulet taitaa olla ainoa kasvonpiirre, mistä olen kehuja saaanut. Tulee sellainen olo, etteivät ole muuta keksineetkäään Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #55 : 01.12.2011 14:13:24 »

Mulla taas vaikka olen  aurinko jousimies ja  askendentti kalat , olen aina ollut mittauksissa niiden painoasteikoiden mukaan alipainoinen, vaikka syön ja liikun normaalisti, enkä näytäkään mitenkään anorektiselta. Johtuu varmaankin siitä että pituutta löytyy ja rakenne on siro. On molemmat vanhemmatkin hoikkia riukuja, että kyllä se geeniperimässä on, vaikka kouluaikoina terveydenhoitajat yrittikin multa ties mitä vaivaa löytää.

Mutta kai niitä kiloja sitten vanhemmiten alkaa tulla, kun rrrrakastan hyvää ruokaa.  Wink smitten Grin

Oho, ei ole totta... Minkähän takia minulla on ollut sinusta sellainen mielikuva, että olet sellainen vähän tukevahko oooikein kurvikas nainen?
Ihme kun sitä nimimerkeistä näköjään rakentaa tuollaisia mielikuvia... Grin Eikä tämä siis tarkoita, että olisi parempi olla kurvikas tai parempi olla siro.. Vaan siitä et mun mielikuva oli ihan täysin väärässä.  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #56 : 01.12.2011 14:55:17 »

Nää onkin jänniä nää mielikuvat mitä foorumeilla toisista saa Cheesy
Vaikuttaakohan siihen asc kuinka? Huh
Ihminen taitaa kuitenkin olla pikkaisen toisenlainen netissä kun näytön tälläpuolella...mulla ainakin menee ehkä niin, että ego pysyy paljon paremmin taka-alalla netissä, kun ollaan irti fyysisyydestä Huh
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #57 : 01.12.2011 22:29:35 »

Jep, se on hauskaa miten ihminen luo mielikuvia omiin käsityksiinsä ja todellisuuteen pohjaten. Aika eri ihmisiä varmasti monet netin ulkopuolella. Itse kun kävin lukemassa vanhoja viestejäni niin kaikissa on systemaattisesti pahoja kirjoitusvirheitä, voisi saada kuvan, että mulla on lukihäiriö tai muuten vaan olen jotenkin oudon puoleinen. Kuitenkin aina vaan oon kiireessä kirjoittanut ja kuitenkin oli pakko saada just silloin kirjoitettua Cheesy
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #58 : 01.12.2011 23:00:00 »

Nää onkin jänniä nää mielikuvat mitä foorumeilla toisista saa Cheesy
Vaikuttaakohan siihen asc kuinka? Huh
Ihminen taitaa kuitenkin olla pikkaisen toisenlainen netissä kun näytön tälläpuolella...mulla ainakin menee ehkä niin, että ego pysyy paljon paremmin taka-alalla netissä, kun ollaan irti fyysisyydestä Huh

Luulis, että merkurius vois hyvinki näkyä kirjoittajasta Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #59 : 01.12.2011 23:18:38 »

No luulis tosiaan.
Mulla se on sama kun  aurinko, että ilmentää sitten sitäkin siinä samalla Cheesy
Mutta siis tottakai ihminen tuo itsetään niillä kirjoituksillaan esiin sitä muutakin puoltaan, kyllähän sen selkeästi tunnistaa...mutta tosiaan merkurius on varmaan korostuneempi tällätavalla kommunikoitaessa..? Himmertäisikö se jopa hieman ascia? Villi ajatus?

Minulla myös vilisee kirjoitusvirheitä, kun en malta niitäruveta oikomaan tai kirjoittaa hitaammin...sormet ei vaan pysy ajatuksen juoksun perässä...en oo näppärä sormistani ollu ikinä mutta ajatukset liikkuu villisti  Cheesy Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: