Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkonäkö ja astrologia  (Luettu 64224 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #15 : 24.11.2011 18:51:58 »

Jos ne tulee sieltäkin pintaan, niin mitähän tuo uranus sitten tuokaan...Suljin, sanoit että sinullakin on uranus ascilla...minä olen ainakin ulkonäöllisesti kameleontti...muutan sitä mielelläni, ja se muuttuu aivan toiseksi jollain hyvin pienellä jutulla.Kuten vaikka ripsivärillä. Olen kuin toinen ihminen...olisko sitä uranusta?
Vai sittenkin jouskaria?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 24.11.2011 19:09:47 »

Yhä näköjään ei omaa yhdistelmää löydy tuolta astrofacesta.

Mutta tässä: http://www.astrofaces.com/cgi-bin/3showphotos_SMARows.cgi?sun=03&moon=02&asc=12
toinen vasemmalta on sitten suloinen ilmestys. smitten  Grin
Nämä naamat tällä sivulla ovat kaikki tyyppiesimerkkejä siitä miltä miellän kaksosten näyttävän.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #17 : 24.11.2011 19:14:12 »

Joo!
Noi kaikki on ihan  kaksoset...oisko se silmissä sitten...paitti tuolla vauvan ja miehen välissä olevalla naisella...mutta silläkin on  kaksoset naama muuten. Tiettyä terävyyttä, vaikken sanoisi että särmikkyyttä.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #18 : 24.11.2011 19:14:41 »

Jos ne tulee sieltäkin pintaan, niin mitähän tuo uranus sitten tuokaan...Suljin, sanoit että sinullakin on uranus ascilla...minä olen ainakin ulkonäöllisesti kameleontti...muutan sitä mielelläni, ja se muuttuu aivan toiseksi jollain hyvin pienellä jutulla.Kuten vaikka ripsivärillä. Olen kuin toinen ihminen...olisko sitä uranusta?
Vai sittenkin jouskaria?

Sanoin, että uranus ja neptunus ovat lähimpänä askendenttia ja etteivät
kuitenkaan yhtymässä siihen Smiley mutta edelleen en voi muuta kuin myötäillä
kertomaasi sen sopiessa hyvin myös itseeni. Eiköhän se se uranus ole Wink

Mullakaan ei omaa merkkiydistelmää löydy tuolta astrofacesta, harmi.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #19 : 24.11.2011 19:55:01 »

Ok. Minä taas hitusen sekoilen Smiley Mutta juu, muuttuminen ja muuttaminen sopii uranukselle hyvin.

http://www.astrofaces.com/astrofaces/index.html

Minä löysin omani, mutta kaikki miehiä...enkä kyllä näe juuri yhtäläisyyksiä ainakaan noihin kahteen reunaheppuun...no on mulla pöreet poskipäät. Jos jonkun kanssa on jotain samaa niin sitten tuon rilli-iivarin tuossa keskellä...hymy on samanmoinen vaatimaton ja vähän vino.
Leuan kulmikkuuskin sopii, muttei minulla ole noin pitkä leuka...eikä muutenkaan noin pitkät kasvot kuin hänellä. Silmissä on jotain samankaltaisuutta, mutta hankala niistäkin sanoa kun ovat lasien takana piilossa....ja ei mulla ole noin komeaa tuulenhalkojaakaan kuin hänellä.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #20 : 24.11.2011 23:25:16 »

Ei tullut toi sun linkki oikeaan paikkaan, tässä se toimiva
http://www.astrofaces.com/cgi-bin/3showphotos_SMARows.cgi?sun=11&moon=01&asc=09 Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #21 : 25.11.2011 22:23:52 »

Minä kaksosena tiiän mikä kaksosen naamassa on tyypillistä (koska mulle on useesti sanottu et näytän ihan kaksoselta).. Grin
(olipas ärsyttävän kaksosmaisesti sanottu, minä TIEDÄN!"  Smiley )


Ovaali/pitkula kasvojen muoto, pikemminkin korkea otsa kuin matala, suoravartinen keskikokoinen nöpönenä (ei iso eikä pieni), suu ei pieni eikä iso huulet melko täyteläiset mut ei mikään Angelina Jolie, ylähuuli siis ei oo paksu vaan alahuuli. Silmät on soikeat, melko isot ja niissä on lempeä/leikkisä ilme. Sellanen on kaksonen. Mun isosisko on kans moninkertanen kaksonen ja meil on hyvin samanlaiset kasvonpiirteet, mun toinen sisko taas on kauris ja sillä on paljon kulmikkaammat kasvot ja sen nenä ja silmät on pienemmät sekä huulet ohuemmat.

Mun leijona, asc skorppari, kuu vesimies ystävällä on hullut isot ulospäinpullistuvat silmät jotka leimahtaa tosi pelottavasti välillä.  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 26.11.2011 11:06:33 »

Tiigriksellä taitaa ollakin jo oma kuva, kuten myös minulla.  Minä olin siis  aurinko kaksoset kuu harka askendentti rapu aspect_con venus
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #23 : 26.11.2011 15:02:40 »

Ovaali/pitkula kasvojen muoto, pikemminkin korkea otsa kuin matala, suoravartinen keskikokoinen nöpönenä (ei iso eikä pieni), suu ei pieni eikä iso huulet melko täyteläiset mut ei mikään Angelina Jolie, ylähuuli siis ei oo paksu vaan alahuuli. Silmät on soikeat, melko isot ja niissä on lempeä/leikkisä ilme. Sellanen on kaksonen. Mun isosisko on kans moninkertanen kaksonen ja meil on hyvin samanlaiset kasvonpiirteet, mun toinen sisko taas on kauris ja sillä on paljon kulmikkaammat kasvot ja sen nenä ja silmät on pienemmät sekä huulet ohuemmat.

No tuo kyllä sopii todella hyvin tuntemiini kaksosiin, joilla on vähintään pari
planeettaa siellä kaksosissa Smiley ASC kaksoset mahtaa olla sitten aivan eri juttu Cheesy


Varmaan kaikista yksinkertaisinta jos kaikista palstalaisista pistettäis kuvat vertailuun Cheesy Tunnistin nuo kaksoshuulet itsestäni mutten juuri muuta... Mulla on tosi vahvasti skorpionisilmät, you know, ne jotka saa miehet polvilleen jos vain tahdon. Mutta kaipa kaksosetkin siinä auttaa.

Miten ois joku teemapäivä: kaikki vaihtais avatar-kuvaksi yhdeksi päiväksi oman kuvan? Cheesy

*A*

Kyllähän se kiehtois, mutta tavallaan myös hui, koska olen melko anonyymisti
täällä angel
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #24 : 28.11.2011 12:15:12 »

Niin oiski jännä ajatus, mut ihmiset on varmaan myös iloisia siitä, et voi kertoa mitä tahansa eikä kukaan tunnista. Onko jotin merkkiä/asetelmaa, jolla on tyypillisesti erittäin paksut molemmat ylä sekä alahuuli? Ootteko huomannu?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #25 : 28.11.2011 20:48:03 »

^ en ole varma mut veikkaan et voisko vesielementillä, eritoten ravulla (tai kaloilla) olla vaikutus sellaisiin sensuelleihin huuliin..

No piti käydä katsomassa tuo Jolien kartta, niin sillähän on  askendentti ja  venus ravussa.. (ja aurinko+merkurius kaksonen, kuu ja mars oinas)

edit.

Ja Penelope Cruz:  aurinko harka (huomaa muuten äänestä  :Smiley ) askendentti oinas kuu mars rapu venus kalat ...

Eli näköjään näin KAHDELLA otannalla ainakin rapua ja oinasta on!
Pitääpä tutkia lisää.
« Viimeksi muokattu: 28.11.2011 20:55:01 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #26 : 29.11.2011 23:25:25 »

Mikähän kartalla voisi vaikuttaa hartioita leventävästi? Tuntuu että naiseksi olen melkoinen ladon ovi.  aurinko kauris voisi olla ehkä yksi syy, mutta en tiedä, en ehkä ensimmäisenä liitä kaurista leveisiin hartioihin? Nousumerkki näkyy kyllä selvästi, pyöreyttä kasvoissa (ja muutenkin) ja vaalea iho.

Paksuista huulista (siis sekä ylä- että alahuuli) tuli heti mieleen Arto Länsman, mutta enpä löytänyt tietoja kartan tekoa varten.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #27 : 29.11.2011 23:28:15 »

 harka
Ainakin.
Ihminen voi olla pienikin, mutta hartiat suhteessa leveät.
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #28 : 29.11.2011 23:50:11 »

Olen  aurinko harka ja askendentti kauris. Oinaassa on tavaraa, jota en vielä oikein hahmota.

Silmäni aina huomataan olisiko  kuu kalat Kiss
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #29 : 29.11.2011 23:51:08 »

Myös  jousimies voi leventää hartioita, jouskarithan on lihaksikkaita (siis ainakin jonkun kuvailun mukaan...)
Mä oon  askendentti jousimies ja mulla on leveet hartiat, V mallinen selkä. Lantio on kapeampi kuin hartiat.
Mutta löytyy sitä  kauris :takin kartalta..

Tosin mä miellän et jotkut kaurispainotteiset ihmiset on pieniä, vähän sellasia luisevia eikä kauheen leveerakenteisia
ainakaan yläkropasta...
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: