Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikuttaako kuumerkki uniin?  (Luettu 25989 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #15 : 25.05.2012 12:32:29 »

Täällä  kuu vaaka ja 3.huoneesta löytyy kuun sijainti.
Näen PALJON unia, pitkiä ja lyhyitä, usein myös paikka vaihtuu kesken unen. Vatvon unissani myös niitä asioita, joita vatvon valveillanikin. Aspekteja tulee kyllä paljon, mutta tarkimmat ovat: asteen heitoilla  aspect_opp mars oinas, asteentarkka  aspect_ssx pluto skorpioni ja  aspect_squ neptunus kauris

Erityisesti mieleen jää unien tunnelma. Pohdin millaisia ihmiset ovat niissä olleet. Ja usein myös näen unta ihmisistä, joiden kanssa en ole pitkiin aikoihin sanoja vaihtanut, ja jossain on ohimennen nähty. Niin se keskustelu täytyy sitten unissa käydä  Grin

Neptunukseni 5.huoneessa, lienee joskus viihteellisiäkin unia minulla? Ainakin seikkailen enemmän unissa kuin valvemaailmassa. Ihmissuhteetkin tuntuu hoituvan unimaailmassa helpommin (aspekti marsin kanssa? Olenko hakoteillä?).
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #16 : 26.05.2012 00:06:32 »

 kuu vaaka huone 4.

Unet ovat lennokkaita ja mielikuvituksellisia. Minulla on hyvin vahva yhteys uniini ja käsittelen paljon alitajuisia asioita unissani. Nukahdan myös helposti ja nukun paljon, jos siihen vain on mahdollisuus.

 Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Indium
Vieras
« Vastaus #17 : 27.05.2012 10:46:30 »

Jaa-a. Mulla  kuu leijona 8.huoneesa, kolmiossa  neptunus joka 1. huoneessa 29 astetta  jousimies.  Ja tekee se muutakin mutta toi nyt kai tonne unipuolelle eniten menee?

Unet aina erittäin värikkäitä ja tavallisesti tosi pitkiä. Näen unia joka yö mutta aivan kaikkia en muista, toisaalta jos muistan niin hyvin yksityiskohtaisesti, paljon enemmän muistan kuin pystyn sanoilla kuvailemaan (teinistä asti olen treenannut unien muistamista aktiivisesti, mutta muistin niitä varsin hyvin jo lapsena). Joskus tulee pikkuisia, typeriä enneunia jotka toistuu sellaisenaan seuraavana päivänä mutta niillä tapahtumilla ei juuri ole merkitystä, ja joskus tosi harvoin merkittävämpiä mutta symbolisempia enneunia. Joskus pystyn siirtymään selkouniin, harjoitellutkin sitä olen, tosin viime aikoina vähemmällä olleet nuo. Omia tunteitani käsittelen tosi paljon unissa ja joskus oivallan itsestäni paljonkin uutta kun niitä mietin.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #18 : 27.05.2012 23:22:24 »

kuurapu 7. huone.
Unet on yleensä joko ahdistavia, painajaisia tai todella upeita. Näen tunneunia, tunnen esim. missä olen unessa
sillä hetkellä vaikka en sitä paikkaa kuitenkaan varsinaisesti näkisikään. Joko näen itseni unessa aivan erillisenä
tai sitten näen unen omilla silmilläni, enemmän jälkimmäinen, mutta usein näen itseni tavallaan myös kuin
peilistä katsoisi.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #19 : 01.06.2012 22:01:07 »

No mulla on Kuu Kauriissa ja unien 12. huoneessa ei ole planeettoja.

Mä näin unia viimeksi lapsena, en muista nähneeni niitä enää 30 vuoteen ja Kuun kyl
luulis olevan työteliäs..  Cheesy

-M-
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 01.06.2012 22:09:19 »

Itse olen aina nahnyt todella paljon unia ja minulla on  kuu rapu 4.huoneessa. Kasittelen tosi paljon psykologisia juttuja unissani ja jos on oikein ahdistava juttu paalla, niin ne todellakin tulevat uniin. Toisaalta luulen etta se on  kuu aspect_tri pluto ansiota, etta kasittelen syvia asioita unissani.

Toisaalta uskon, etta unieni syvallisyys liittyy voimakkaasti siihen etta minulla on 12.huoneessa  venus ja  jupiter ja Jupiter viela tekee neliota Kuulle, Auringolle ja Merkuriukselle, eli todellakin voimakas haavemaailma ja yhteys henkeen ja henkisyyteen ja uniin ja "toiseen puoleen" loytyy.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 02.06.2012 12:42:35 »

kuu jousimies Ja yleensä näen unta arkielämästäni ja tapahtumista joissa olen, kuten tanssiharkat etc. Ja unessani esiintyvät ihmiset ovat he, ketkä normaalistikin arjessa tulevat vastaan.

Lähinnä tuo  kuu jousimies tosin näyttäytyy univajeena.. Grin

Kuulostaa tutulta, mulla myös  kuu jousimies. Unet on aina hyvin konkreettisia, juuri kuluneen päivän tapahtumia ja hätäpäin kohdattu bussikuski saattaa hyvin tulla seuraavan yön uneen vaikka hänen kanssa ei olisi muuta kuin tervehdyksen vaihtanut. Unet on lähes aina suoraan tulkittavia, todella harvoin mitään symbolisia versioita.

Puheenollen, näin unta susta viimeyönä, varmaan just tästä ku ollaan juteltu tässä. Oltiin menossa junalla jonnekki ja jotain, tais ukkostaakin.. En nyt tarkaan muista.  Smiley
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #22 : 05.06.2012 14:08:46 »

Mulla on  kuu neitsyt ja seiska huone. Näen kyllä kaikenlaisia unia. Usein unet ovat kyllä jollain tapaa stressaavia, ainakin nykyään. Ennen näin mukavia unia. Nykyään liittyy ongelmien selvittelyyn, maailmankatastrofeihin, oleskeluun ihmisjoukoissa ja kummallisissa paikoissa. En kyllä tiedä edes mikä olis tyypillinen kuu neitsyessä uni.
tallennettu
isla-vera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #23 : 24.06.2012 22:47:24 »

Mulla on Kuu Ravussa 8 huoneessa ja hyvin usein uneni ovat tunnetäytteisiä! Kuolemastakin tulee aika ajoin nähtyä unia, mutta uskoisin ainakin että kuolema näyttäytyy varmaan kaikkien unissa aina silloin tällöin. Olen siis nähnyt unia omista ja läheisten kuolemista. Kissani kuoltua näin kerran erittäin voimakkaan unen siitä, heräsin itkien ja ihmettelin miten voimakkaan tunnereaktion se minussa aiheutti. En sitten tiedä, tulevatko minulle tärkeät ja rakkaat vainajat näyttäytymään aina unissani tuolla tavoin, koska toistaiseksi olen välttynyt läheisten kuolemilta. Muutenkin saatan nähdä niin tunnetäytteisiä unia, että herään siihen voimakkaaseen tunteeseen. Esimerkiksi juuri itkien tai muuten vaan voimakasta tunnetta tuntien.
Jännää, en olekaan ajatellut että kuumerkki vaikuttaisi uniin.
tallennettu

plutonic power
J.Suicide
Vieras
« Vastaus #24 : 03.07.2012 00:17:48 »

Mulla  kuu on  skorpioni , 1o. huoneessa. Unet ovat pitkiä, tapahtumarikkaita ja muistan ne hyvin. Unissa on hyvin usein muusikoita ihailemistani bändeistä, musiikki on iso osa elämääni joten ne tulevat uniinkin.

Olen muutaman enneunen nähnyt, toinen minkä muistan täysin ei liittynyt itseeni vaan tuttuihini. Puhun unistani paljon ja analysoin niitä jatkuvasti itselleni, pidän unia yhtenä ihmisen mielenkiintoisimpana osana.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2012 16:24:37 kirjoittanut J.Suicide » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #25 : 13.07.2012 21:57:15 »

Hei surku,

melkoinen visionääri siis unissa.. aloin miettiä kun otit tuon matkaamisen niin onko sulla aspekteja
Jupiteriin tai Jousimieheen tai 9. huoneeseen ??

Ihan näin mielenkiinnosta heräsi onko jotain aspekteja noihin..

-M-
tallennettu
Tietämätön
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #26 : 18.07.2012 00:14:50 »

Mulla on myös  kuu rapu ja seiskahuoneessa, mutten näe kunnollisia unia... Näen jonkinlaisia enneunia. Herään aamuisin enkä muista uneksineeni mitään, vaan kun tilanne tulee kohdalle muistan nähneeni tapahtuvasta unta (deja-vu -tyyliin). Todellisuudessa on kuitenkin jotain pientä eroa aina uniin, yleensä olen unessa temperamenttisempi mitä täällä valveilla (esim. saatan huutaa kovaäänisesti unessa siinä missä täällä todellisuudessa esitän asian normaalilla äänenpainolla. myös ulkonäköni on poikennut joskus hieman)  Smiley 
Varmaan ihan hyvä purkaa itseään jossain unimaailmassa ettei tule "räjähdeltyä" liikaa kanssaeläjille täällä maan päällä  Grin
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #27 : 19.07.2012 21:17:58 »

Minulla on kuu vesimiehessä ja kolmannessa huoneessa. Näen paaljon unia, joka yö. Näen myös hyvin paljon enneunia, en niinkään mitään symboolisia vaan ihan niinkuin unessa näen niin tulee tapahtumaan. Unissa otan vastaan viestejä, neuvoja ja saan varoituksia. Voisi sanoa, että unienmaailma on melko värikäs, ja niin on kyllä päiväelämäkin.
( 12.huoneessa minulla on pluto vaa-assa)
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #28 : 19.07.2012 22:44:52 »

Minsa  Smiley

Mulla on 1. huone aika juosimies painotteinen, meinaa  askendentti on  skorpioni:n viimeisessä asteessa. 9.huone on tyhjillään. 4.huoneen  jupiter tekee komiot 1. huoneessa jouskarissa lymyileviin  venus, saturnus ja  uranus:seen ja vielä opposition 10. huoneen  mars:iin. Siviilissä en niinkään ole tullut matkailtua Smiley

'Onnex olkoon' tuosta 29 asteesta!!! öö varmaan melkoista elämänkoulua, olisko itsetunto kuitenkin nyt jo hyvä siullakin,
jos ei niin etsi se kun sä olet hyvän itsetunnon arvoinen..  Kiss

 smitten

Mullakin noita 29ä riittää suurristin mitan verran niin tiiän kyl mitä se ompi..

Melkoinen kaarti Jupparissa kiinni Smiley Ihana kun sullakin Juppari 4ssa, mulla yhtymä Aurinkoon niin kelppa  2funny

-M-
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #29 : 03.08.2012 14:17:38 »

29 aste on aina se ”viimeinen” mahdollisuus hoitaa ko. asiat kuntoon ja 29 asteessahan se sitten aina muistuttaa kun elämän varrella kyllä muistutetaan siitä aina ajoittain eli harvoin sitä työtä on tehty vaikka niinhän sitä useasti ajatellaan et nyt on sen oppinut niin ei siinä kauaa useasti mene kun taas tiputetaan maan pinnalle vain vähän toisesta näkövinkkelistä todettuna ettei sit ollutkaan ihan oikeassa..  Undecided

Skorpioni tutkijana, etsijänä jota pidetään eläinradan syvimpänä karman tuotoksena eli pohjamutien kautta on mentävä jotta älyää, siis tunnettava riittävän hyvin pohja jotta kykenee ymmärtämään mitä on todellisuus itselle jne kun skorpionille ei yleensäkään mikään kovin vähäinen tunne riitä niin sitä kauttahan se silloin tietysti tapahtuu kun ne todelliset omat tunteet löytyy usein vasta sieltä pohjalta.. nousulla taistelua itsensä kanssa ja sitähän voi seurata mikä 29 asteissa eniten kiusaa siten et käy tutkimassa kun on huono päivä jos syy löytyisikin ihan itsestä eikä siitä toisesta kuten ajattelloo.. hih elämä on joskus niin peevelin hauskaa kun mulla 29 asteen solmut ja Neptunus + Onnenpiste suurristinä niin tiedän kyllä mitä se joskus on..  uglystupid2  tickedoff  2funny

 smitten

Minna
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: