Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikuttaako kuumerkki uniin?  (Luettu 25983 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« : 16.09.2011 09:10:38 »

Tulin tuossa miettineeksi, että vaikuttaako kuumerkki kuinka siihen, millainen unimaailma ihmisellä on? Siis unien tyyliin ? Tjtn?

Itsellä kuu on oinaassa, ja uneni ovat yleensä lyhyitä ja ytimekkäitä, selviä pätkiä.
On toki muunlaistakin unielämää, mutta se on vain sellaista höttöä Smiley
Miten sulla?

En tiedä kuuluuko tämä tänne  uniin vai jonnekin horoskooppien osastolle, mutta siirtelijät varmasti siirtelevät oikeaan paikkaan, mikäli tämä ei tänne istu Smiley
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #1 : 16.09.2011 10:53:35 »

Mulla on  kuu leijona, ja näen paljon unia luxustavaroiden ostosta ja luxuspaikoissa matkailusta (vahva  jousimies stellium)  Cheesy
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2 : 16.09.2011 21:08:01 »

Mulla  kuu jousimies 3.huoneessa. Arkielämä kyllä tunkee uniin siihen malliin että unista tulee arjen tylsää jatkumoa, tyyliin istun metrossa, tapaan työkavereita kaupassa, tms. :Smiley
tallennettu
elyce
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #3 : 16.09.2011 22:28:19 »

Mulla kuu kauris 3. huoneessa, ja näen useimmiten tosi tapahtumarikkaita, pitkiä ja seikkailullisia unia, jotka muistan yleisesti ottaen hyvin. Toisinaan myös kamalia painajaisia (joko "hirviöpainajaisia" tai "stressi/ahdistuspainajaisia", melko usein myös selkounia. Ja viimeaikoina olen nähnyt paljon unia joissa on kohtauksia joissa opiskelen astrologiaa Grin Ehkäpä tapahtumarikkaus ja unien vilkkaus voisivat selittyä 3. huoneella? Ja "seikkailu-unet" joissa usein olen sankarillinen (heh heh) kauriin päämäärätietoisuudella ja sitkeydellä?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 16.09.2011 22:59:50 »

Kolmas huone mullakin on kuun kämppä....mutta siis minä näen kyllä hurjasti kaikkea jännää, mutta en muista niitä, ne ovat kuin lapsuudessa kuullut sadut, jotka ovat jo unohtuneet Smiley
Ja  vesta kanssa stelliumissakin se  kuu on...

Jaa, ehkä se  oinas tonkii siitä unimössöstä kaikkein tärkeimmät asiat ja pakkaa ne sitten tiiviiksi pieneksi referaatiksi, että se olis hetimmiten saatavilla  2funny Cheesy
tallennettu
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #5 : 17.09.2011 00:26:29 »

Mulla on  kuu skorpioni 5. huoneessa ja yhtymässä  pluto. Uneni on yleensä enimmäkseen symbolisia esim. myrskyävä vesi tarkoittaa minulla tosielämässä sitä että tunteeni on sekaisin enkä oikein tiedä mitä tuntea tms. Näen myös symbolisia enneunia tulevasta jotka ovat kuitenkin aika "merkityksettömiä" mutta osaanpahan valmistautua jotenkin tulevan päivän tapahtumiin.
Esimerkiksi näin eräässä unessa vanhan miehen joka seurasi minua ja kirosi ja huuteli perääni jotain.  Grin Pakenin häntä järven rantaa myöten kulkevaa laituria pitkin kävellen (vanhus käveli samaa vauhtia kokoajan 5 metriä takanani... -.-) ja unessa turhautti etten päässyt etenemään sen kovempaa ja se, että miksei vanhus voi vaan jättää minua rauhaan  Cheesy Sitten päivemmällä minulle tuli tällainen n. 80-vuotias mies asiakas, joka oli hyvin hankala ja syytti minua eräästä virheestä, ja väitti kauan vastaan asiasta, joka lopulta selvisi olevan vain väärinkäsitys herran osalta. Sitten hän pahoitteli että hupsista, taitaa vanhuuden höperyys iskeä...  buck2
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 17.09.2011 01:26:27 »

Minulla on  kuu rapu ja olen huomannut, että ainakin stressiaikoina käsittelen kaikki tunnepohjaiset asiat nukkuessani, unien avulla. Päivätietoisuudessa asiat ilmenevät harvoin, unet ovat sitäkin eläväisempiä. Itken herkästi nähdessäni ikävää unta.

En tiedä vaikuttaako tuo asetelma myös siihen, että nukkuminen on minulle niin sanotusti puoli elämää. Maatasolla hereillä yksi elämä, nukkuessa muissa sfääreissä toinen kaksoiselämä.
« Viimeksi muokattu: 17.09.2011 01:28:27 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #7 : 17.09.2011 11:39:47 »

Olen  kuu kalat, huoneessa 1.


Nuorena näin usein samaa unta jossa putosin korkealta ja heräsin aina ennenkuin mätkähdin maahan/veteen. Pidän tätä epävarmuuden merkkinä, hyvin nuorena töihin aikuisten joukkoon.

Elämäni kriiseissä olen toistuvasti nähnyt unia taloista, kuljen niissä ja ne muuttavat muotoaan, eksyn enkä pääse pois. Oletan, että tuolloin työstän ratkaisematonta vaikeaa asiaa.

Muuten en muista unia nähneeni, sitä joskus ihmettelen. Miten muilla kuukaloilla?
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #8 : 17.09.2011 13:16:20 »

 kuu kalat ja yleensä uneni ovat aika pitkiä ja saattavat puokkoilla asiasta toiseen ilman mitään kunnon järjestystä, ja niissä on hirveästi aina sisältöä.

Usein näen myös unia joissa kalastan Cheesy Vesi on muutenkin melkein aina läsnä unissani, kaikki tapahtuu yleensä veden äärellä.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 17.09.2011 14:08:10 »

En tiedä vaikuttaako tuo asetelma myös siihen, että nukkuminen on minulle niin sanotusti puoli elämää. Maatasolla hereillä yksi elämä, nukkuessa muissa sfääreissä toinen kaksoiselämä.

Mulla ihan sama, eli unissani elän sitä  kuu kaksoset kaksoiselämää.  Grin Toisissa sfääreissä liidellään ja lujaa. Paljon koen, näen, sattuu ja tapahtuu. Cheesy Usein sisältävät paljon tietoa ja informaatiota, opetuksia uneni. Yleensä muistankin uneni hyvin. Enneunetkin tuntuneet taas lisääntyneen...
« Viimeksi muokattu: 17.09.2011 14:09:58 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 18.09.2011 19:05:06 »

Minulla on Rapu kuu ja varsin vahva unimaailma. Aika mielenkiintoinen seikka on se, että unissani olen usein itse kouluikäinen ja unissa esiintyvät ystävät ovat vanhoja kouluajan kavereita.

Joskus näen unta työkavereista mutta se nyt ei ole kovasti työtä paiskivalle Kauriille ihmeellistä. Omasta puolisostani taas en juuri ikinä näe unia vaan kyllä ne unien tyypit ovat ystäviä vuosien takaa...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
omfalos
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #11 : 20.09.2011 19:42:13 »

Minulla on Kuu Jousumiehessä yhtymässä Neptunukseen. Epäilen, että uneni ovat nykyisin intensiivisiä, mutten muista niistä juuri mitään herättyäni, Tai sitten suurin osa unistani on tylsiä ja muistan herättyäni vain intensiivisimmät unet, ja nekin erittäin puuttellisesti.

En lähtisi itse arvioimaan unennäköä astrologisesti ensisijaisesti Kuun kautta. Traditionaalinen länsimainen astrologia liittää unet 9. huoneeseen ja moderni länsimainen astrologia 12. huoneeseen. Epäilen, että myös Neptunuksen aspektit liittyvät unien tyyliin enemmän kuin Kuu.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #12 : 25.05.2012 00:13:01 »

Hmmm.
Mä näin enneunen, joka liittyi tähän meidän taloyhtiöön ja naapurustoon.
Aiemmin mun poika näki ennenunen ennen naapurin kanssa tullutta isoa riitaa joka koski häntä.
  kuu on huoneessa 3. Sillä on kyllä  aspect_squ Neptunuksen kanssa....ja kvinkunssi  pluto
Molemmat edellisenä yönä.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #13 : 25.05.2012 11:04:50 »

Jaa-a, tää onkin jännä aihe. Mulla on  kuu kaksoset (3. huone) ja luulisin, että se näkyy lähinnä unien vaihtelevuudessa: joskus muistan uneni, joskus en, joskus ne on tylsiä ja melko arkipäiväisiä, joskus taas kunnon seikkailumeininkiä. Suuret elämänmuutokset tai esim. stressi näkyy yleensä unissakin. Joskus tajuan heti herättyäni, mitä uni merkitsee, tai minkä takia olen nähnyt juuri sellaisen unen, joskus taas on täysin WTF! fiilis. Joskus näen "enneunia", joista joku pikkuseikka ilmenee jotenkin seuraavana päivänä - mutta ei koskaan mitään suuria, maata mullistavia tapahtumia. Joskus taas uneni ovat todella inspiroivia, mistä saan hyviä, luovia ideoita. Joskus pystyn myös vaikuttamaan uniini, esim. lentämään halutessani. Koskaan en kuitenkaan muista uniani valokuvantarkasti tai yksityiskohtaisesti, vaan enemmänkin aika suttuisina, päällimmäisenä mielessä tunnelmat, tapahtumat, henkilöt ja nimenomaan paikat (3. huone, niin...). Uneni ovat aina värillisiä, ei koskaan mustavalkoisia. Useimmiten sekavia ja nopeasti vaihtuvia, harvemmin "loogisia", niin kuin joillain tutuilla. Painajaisia näen tosi harvoin.

 neptunus mulla on 12. huoneessa (Kauriissa), en osaa ollenkaan päätellä, miten tämä vaikuttaa...
« Viimeksi muokattu: 28.05.2012 19:08:30 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 25.05.2012 12:23:24 »

 kuu jousimies Ja yleensä näen unta arkielämästäni ja tapahtumista joissa olen, kuten tanssiharkat etc. Ja unessani esiintyvät ihmiset ovat he, ketkä normaalistikin arjessa tulevat vastaan.

Lähinnä tuo  kuu jousimies tosin näyttäytyy univajeena.. Grin
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: