Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chironin aspektit ja Kvintiilit  (Luettu 155462 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #30 : 12.08.2012 19:29:36 »

Sitä oppii joka päivä jotain uutta.. ihan rennosti vaan niin pääset karttaasi sisälle  coolsmiley
tallennettu
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #31 : 12.08.2012 21:08:48 »

Hahah, toivotaan! (:
Sitä oppii joka päivä jotain uutta.. ihan rennosti vaan niin pääset karttaasi sisälle  coolsmiley
tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Ohraz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #32 : 30.11.2012 16:44:44 »

Mitä tarkoittaa kun kartassani Chiron on huoneessa 10 sekä planeetoista Jupiter? Olen aiemmin käynyt näkijän luona ja hän on
sanonut, että olen selvännäkötaitoinen mutta vielä en osaa keskittyä siihen kunnolla.  coolsmiley
tallennettu

Aurinko     vesimies, nouseva leijona
kuu           rapu
merkurius  kauris
venus        kalat
mars         kauris
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #33 : 30.11.2012 20:44:26 »

Kesti omituisen kauan tajuta että mun kartalla on Yod, jonka kärkenä on Chiron, ja pitkään ihmettelin mitä se oikein tarkoittaa, kun omaa sellaisen. (Ne muut planeetat kuviossa ovat Aurinko ja Jupiter.) Enimmäkseen nuo Chironin kvinkunssit noihin tuovat sellaisen epämääräisen tunteen, että jokin on pahasti vialla. Koska Chiron on Kaksosissa ja tekee mulla opposition Venukseen ja Uranukseen, olen alkanut hiffata että kyseessä on asioista, joihin luulen olevani kykenemätön, (Kaksonen liittyy vahvasti tietotaitoon) ja vedän myös puoleeni ihmisiä, jotka luulevat että joko minä tai he itse eivät pysty johonkin, johon aivan selvästi pystyvät. idiot2

tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #34 : 23.04.2013 14:41:16 »

Jopas taas tein löytöjä ja tämä vain siksi, että myöhäistyin bussista. Piti muka tekemäni tarpeellisia asioita tänään. No ne jäävät huomiselle tai perjantaille, kun taas on niin kiirus viikko, ettei mitään rajaa. Pikku palasina purtava leipänsäkin, että ehtii edes jotain syödä.
Tarkoitan, että nuo aspektitulkinnat jättivät minut bussista.  laugh Cheesy
On se niin mukavaa syyttää kaikkea itsen ulkopuolista hyvistäkin asioista elämässä. Koskahan opin tällaisen kiertoilmauksellisuuden ihan sielua vääntämättä. Undecided
« Viimeksi muokattu: 30.01.2014 13:21:17 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mervijaana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #35 : 25.01.2014 02:51:03 »

Juu, kyllä hyvin käry Chironin ajatukset,
en ole kyllä mikään ujo, mutta samaa löytyy.
Tunteet saan nyt iän myötä jo purkaa vapaasti
ja nautin jo elämästä, ja välillä taas otan
itseeni, kun en jaksa enää paapoa ihmisiä ympä
rillä, joilta en olekaan saanut apua, kun itse olen
tarvinnut. Oppia ikä kaikki, sano kissa kun Akalla
pöytää pyyhki, kyllä nolotti ja hävetti kun rahat
meni ja nimi. En vaan ilennyt siipalle sanoa.
kyllä minä lainasin lisää lainaan, odotan lottovoittoa,
tai velkajärjestelyyn pääsy auttaa. Pitäisi vain oppia
kaikki mikä ei tapa, se vain tekee vahvemmaksi ja sanan Ei kiitos, en maksa, tilaa,tai anna
rahaa. Oma vika, mutta nyt vei osansa huijaritkin, mitäs oon niin sinisilmäinen.
Ihanan lämpimiä kommentteja, hyvä tietää, mitä muut ajattelee. vaaka nouseva kaksoset uglystupid2 knuppel2 laugh
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #36 : 30.01.2014 13:33:54 »

Kesti omituisen kauan tajuta että mun kartalla on Yod, jonka kärkenä on Chiron, ja pitkään ihmettelin mitä se oikein tarkoittaa, kun omaa sellaisen. (Ne muut planeetat kuviossa ovat Aurinko ja Jupiter.) Enimmäkseen nuo Chironin kvinkunssit noihin tuovat sellaisen epämääräisen tunteen, että jokin on pahasti vialla. Koska Chiron on Kaksosissa ja tekee mulla opposition Venukseen ja Uranukseen, olen alkanut hiffata että kyseessä on asioista, joihin luulen olevani kykenemätön, (Kaksonen liittyy vahvasti tietotaitoon) ja vedän myös puoleeni ihmisiä, jotka luulevat että joko minä tai he itse eivät pysty johonkin, johon aivan selvästi pystyvät. idiot2




Voisiko olla niin, että joudut opettelemaan noitten oppositiossa olevien asiat uudelleen tässä elämässä... Nousi vaan mieleeni.

Itselläni huomasin transitiokartoissani  jupiter in tekevän kvinkunssia  chiron ille. Ilmankos hoitoihin ja terveystietoon liittyvät asiat ovat nyt valtakunnallisessa valokeilassa. Ja minätyttö senkun myhäilen. Tuli yllättäen semmoinen munkki tielle, ettei sitä voinut ohittaa.
Lisäksi eilen tuli suitsutusta tilaisuuden jälkeen, että puheeni ja lauluni kuulemma oli   "jälleen kerran" parantavaa. Hiukan oli vaikeaa saada jalat ylttämään maahan, mutta onneksi tänä ammuna -hih! tarkoitin a-a-muna olo tuntui ihan normaalin vakaalta. Euforia otti ja hävisi, yhtä pikapikaa kuin oli tullutkin. Eihän sitä syyllisyyttä hyvistä asioista voi useita päiviä kantaa.
« Viimeksi muokattu: 07.02.2014 13:20:30 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #37 : 06.02.2014 20:13:04 »

 
   Moikka.Mitäs chiron oppositio venukselle meinaa??Venus neitsyessä ja chiron kaloissa.Kiitos jos kerrotte jotain..
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #38 : 07.02.2014 13:28:12 »


   Moikka.Mitäs chiron oppositio venukselle meinaa??Venus neitsyessä ja chiron kaloissa.Kiitos jos kerrotte jotain..

Heitän ihan mutu-tuntumalla, että oma Venus-puolesi kärsii Khironin vaatiessa hoitamaan muita. Olenko oikeassa - en tiedä. Ihan hetken oivalluksen heitin (enhän ole nähnyt karttaasi -enkä siis tiedä minkälaisia kaloja = vanhaa tietoa-  olet syönyt), tosin mietin sitä yön yli. Luin eilen ja   2funny  nyt jo tuli mutu-tuntuma.
No heh! Elämä on kivaa, kun elää täysillä ja vieläpä ihan omanlaistaan laiffia. Siis ikävätkin asiat, joita taas jotkut varpailletallojat heittivät tielleni. Kateuttaan vaan. Eivät tajua, että iloisuus  kumpuaa sisimmästä, ei ulkoisten onnenkantamoisten tuomana.
 smitten  coolsmiley  angel
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #39 : 07.02.2014 21:25:21 »

Voisiko olla niin, että joudut opettelemaan noitten oppositiossa olevien asiat uudelleen tässä elämässä... Nousi vaan mieleeni.

Voi olla. Mun nykyisen kumppanin  aurinko on yhtymässä mun Chironiin joten "elän" tuota Chironia nyt ihan kirjaimellisesti hänen kauttaan... Kaiken lisäksi hänellä itsellään on nataalina  aurinko aspect_con chiron ja kumpikin väljässä yhtymässä Venukseen ja oppositiossa Uranukseen, minkä vuoksi hiffaan nyt miten tuo koko Venus-Uranus-Chiron-sotku ilmenee ulkopuolisen silmin...

Sanotaan näin että tässä on kohdattu ja avattu jos jonkinlaisia psykologisia lukkoja puolin ja toisin, mutta se "mitä" tässä on avautunut, on astrologisesti ironista: hänen puoleltaan mustasukkaisuutta ja omistushalua (on siis Au-Kaksonen !) ja omalta osaltani pinnallisuutta ja älyllisyyttä (olen Au-Skorpioni)  :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 08.02.2014 13:28:59 »

Voisiko olla niin, että joudut opettelemaan noitten oppositiossa olevien asiat uudelleen tässä elämässä... Nousi vaan mieleeni.

Voi olla. Mun nykyisen kumppanin  aurinko on yhtymässä mun Chironiin joten "elän" tuota Chironia nyt ihan kirjaimellisesti hänen kauttaan... Kaiken lisäksi hänellä itsellään on nataalina  aurinko aspect_con chiron ja kumpikin väljässä yhtymässä Venukseen ja oppositiossa Uranukseen, minkä vuoksi hiffaan nyt miten tuo koko Venus-Uranus-Chiron-sotku ilmenee ulkopuolisen silmin...

Sanotaan näin että tässä on kohdattu ja avattu jos jonkinlaisia psykologisia lukkoja puolin ja toisin, mutta se "mitä" tässä on avautunut, on astrologisesti ironista: hänen puoleltaan mustasukkaisuutta ja omistushalua (on siis Au-Kaksonen !) ja omalta osaltani pinnallisuutta ja älyllisyyttä (olen Au-Skorpioni)  :Smiley

Ei se Kaksonenkaan ole immuuni mustasukkaisuudelle, vaikka näin hän itse mieluusti kuvittelisi. Periaatteessa Kaksonen kuitenkin sietää mustasukkaisuutta heikosti muissa ja vielä heikommin itsessään, eli sehän voi olla hänen kannaltaan jopa peruste suhteen lopettamiselle. Siis peruste on ettei tarvitsisi elää moisen kauhean tunteen kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #41 : 17.02.2014 15:33:12 »

Ei se Kaksonenkaan ole immuuni mustasukkaisuudelle, vaikka näin hän itse mieluusti kuvittelisi. Periaatteessa Kaksonen kuitenkin sietää mustasukkaisuutta heikosti muissa ja vielä heikommin itsessään, eli sehän voi olla hänen kannaltaan jopa peruste suhteen lopettamiselle. Siis peruste on ettei tarvitsisi elää moisen kauhean tunteen kanssa.

Tuo on sentään ihan avoimesti myöntänyt olevansa mustis, ja kaiken lisäksi sanoi että mun ei-mustasukkaisuus on hänen mielestään välinpitämättömyyttä, joka on suorastaan kehoitus mennä etsimään joku muu - mutta tätä ei kuulemma halua tehdä. Että kyllä vain, tässä demonstroidaan kuinka Kaksonen kiristää Skorpionilta sitoutumista. idiot2


tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #42 : 20.02.2014 11:51:58 »

Voisiko olla niin, että joudut opettelemaan noitten oppositiossa olevien asiat uudelleen tässä elämässä... Nousi vaan mieleeni.

Voi olla. Mun nykyisen kumppanin  aurinko on yhtymässä mun Chironiin joten "elän" tuota Chironia nyt ihan kirjaimellisesti hänen kauttaan... Kaiken lisäksi hänellä itsellään on nataalina  aurinko aspect_con chiron ja kumpikin väljässä yhtymässä Venukseen ja oppositiossa Uranukseen, minkä vuoksi hiffaan nyt miten tuo koko Venus-Uranus-Chiron-sotku ilmenee ulkopuolisen silmin...

Sanotaan näin että tässä on kohdattu ja avattu jos jonkinlaisia psykologisia lukkoja puolin ja toisin, mutta se "mitä" tässä on avautunut, on astrologisesti ironista: hänen puoleltaan mustasukkaisuutta ja omistushalua (on siis Au-Kaksonen !) ja omalta osaltani pinnallisuutta ja älyllisyyttä (olen Au-Skorpioni)  :Smiley

Pitipä antaa ajan kulua, jotta ymmärrän miten tämä minua koskee. Itselläni on 12h puolelta  chiron löyhässä  aspect_con ssä   askendentti iin, joten ...
oivalsin, miksi lähelleni aina hakeutuu immeisiä, jotka eivät ole itsestään kovinkaan selvillä.
Ja että minua korpee porukka, joka kuvittelee olevansa AITOa ihmisrotua, vaikka mielisteleekin minkä ennättää ja sillä kuvittelee voivansa saada toiset tekemään puolestaan asioita. No huh! Eipä minuun pure. Ilkeimmilläni olen luvannut auttaa heitä kuuntelemalla samalla, kun mielistelijä tekee kanssani muuttoani. Tietenkin molemmin puolin ilmaiseksi.

Helppo tapa opettaa moni ihminen auttamaan vastavuoroisesti. Osa kiroaa kuuluvasti juostessaan 'vielä äsken kovin kipeällä jalallaan' kaaauuuuaaas minusta.

 :Smiley  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 20.02.2014 11:53:36 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #43 : 24.02.2014 12:37:52 »


oivalsin, miksi lähelleni aina hakeutuu immeisiä, jotka eivät ole itsestään kovinkaan selvillä.
Ja että minua korpee porukka, joka kuvittelee olevansa AITOa ihmisrotua, vaikka mielisteleekin minkä ennättää ja sillä kuvittelee voivansa saada toiset tekemään puolestaan asioita. No huh! Eipä minuun pure. Ilkeimmilläni olen luvannut auttaa heitä kuuntelemalla samalla, kun mielistelijä tekee kanssani muuttoani. Tietenkin molemmin puolin ilmaiseksi.

Helppo tapa opettaa moni ihminen auttamaan vastavuoroisesti. Osa kiroaa kuuluvasti juostessaan 'vielä äsken kovin kipeällä jalallaan' kaaauuuuaaas minusta.

 :Smiley  Cheesy

Ehkäpä mun pitääkin vaan sanoa tuolle Kaksoselle että menkööt vain mun puolestani vaihtamaan uuteen (ellei sillä sitten jo ole joku salahoito jossain) niin loppuisi ainakin tuo emotionaalinen kiristäminen. Ei mulla ole mitään intoa roikkua epäterveissä ihmissuhteissa, mieluummin yksin - tai kymmenen kanssa yhtäaikaa. angel
Kaveritkin valittaa että ennen seurustelua olin paljon spontaanimpi ja hauskempi, kyllä se vähän kertoo että jotain mätää tässä on.
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #44 : 14.09.2014 19:36:34 »

Mulla chironin merkittävimmät aspektit ovat kolmio auringolle ja oppositio neptunukselle. Chariklo taitaa olla isompi Kentauri kuin Chiron. Kyseinen kappale on yhtymässä Kuuni kanssa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: