Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Herääminen"  (Luettu 39598 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dodobien84
Vieras
« : 29.10.2010 22:01:16 »

No johan on ollut penaalista tämä henkinen "herääminen" vai mikä tämä nyt olisi sitten hienommin sanottuna. Jo 10kk pelkkää TUSKAA. Fyysisesti ja mentaalisesti ja mitä muita tasoja niitä onkaan?

Mutta kappas kappas pikkuhiljaa alkaa olemaan hommat jo (ehkä?) kasassa. Mitäs tästä jäi käteen. No ensimmäisenä lähti identiteetti ikkunasta ulos. Kiitos kaikkien ihme juttujen mitä öisin on sattunut. Hulluja unia. Chakrahärväämistä. Painajaisia. Muita kummajaisia loputtomiin...

Kaikenlisäksi kauhea stressi päällä. Onneksi oli brenkku apuna. Tää on hyvä maa läpikäydä tää systeemi. Hehehe! Noh olen ollut kirjalisesti melko tuottava yksilö, aina se tuntuikin omalta jutulta koulussa. Laadusta ei tosin niin väliä mutta saipahan sanottua pahnat ulos systeemistä.

Nyt sitä vaan ollaan. Oikeastaan kun nyt mietin niin koko 26 aikaisempaa vuotta tuntuu hyvin surrealistiselta menneisyydeltä. Ei ole oikein mitään mihinkä sieltä voisi enään kiinnittyä. Karmat siivottu. Sukuloiminen ei kiinnosta, kaveeraaminen jäänyt vähemmälle. Loppupeleissä nyt vain kiinnostaa makoilu ja röökin poltto. Odotan mielenkiinnolla että sama tapahtuu isommassa mittakaavassa tässä maassa.

Odotan tuota etukäteen jo mielenkiinnolla...

Tekis mieli vaan hyppiä ja pomppia pellenä tuolla ulkona ja potkia muutkin väkisten hereille. Elämä tuolla ulkona tuntuu jatkuvalta oravanpyörältä. Olen miettinyt jos tekisi ässävedon ja muuttaisi Tiib... aijjoo kiinalaiset pistäneet senkin maan tasalle. Ehkä Intiaan huilimaan.... tiedä häntä.

Muita saman läpikäyneitä??
« Viimeksi muokattu: 29.10.2010 22:06:18 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Kkllll
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2010 12:51:22 »

No siinäpä on hienosti hyödynnetty hyvin alkanut henkinen kasvu..?

Mitään siitä ei aiota käyttää ympäröivän maailman -> muiden ihmisten, luonnon, yhteiskunnan hyväksi? Sossusta (=muilta ihmisiltä) kun saa tarpeeksi fyffeä et voi ostaa lentolipun sinne Intiaan, ni varmaan sielläkin joku muu ruokkii ja vaatettaa. Ja jos huonosti käy niin aina voi soittaa kotiin äidille. Kyl se sut lunastaa sieltä takaisin.

Oravanpyörä ei sinänsä ole vain paha asia. On totta, että raha pyörittää tätä maailmaa liikaa ja ihmiset pyörivät liikaa sen ympärillä. Sinänsä on hyvä, että sitä kyseenalaistetaan. Toisaalta, ilman tätä systeemiämme ei ole myöskään innovaatioita. Niitä, jotka mahdollistaisivat esim puhtaamman energiatuotannon. Tai parantaisivat vakavia sairauksia. Passiivisuus ei ainakaan auta ketään, ei edes itseä.

Vähän epäilen, että onkos ne karmat oikeasti siivottu..?

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.10.2010 13:18:32 »

Se olisikin helppo ratkaisu, jos herääminen tarkoittaisi sitä, että päästään tietylle henkiselle tasolle ja sitten isketään hanskat tiskiin ja vain odotellaan passiivisena kuolemaa.

I´ve got news for you: siitä se elämä vasta alkaa. Eikä kehitys lopu koskaan. Niin kauan kuin fyysisellä tasolla elät, aina riittää opittavaa. Oma herääminen kymmenisen vuotta sitten toi mukanaan myös vahvan tietoisuuden elämäntehtävästä, eikä minulla ole mielenkiintoa siitä laistaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
dodobien84
Vieras
« Vastaus #3 : 30.10.2010 16:54:20 »

Ihan hyvää palautetta. Kiitos.

Niin tuosta vastuusta. Parhaani mukaan yritän tuota kantaa arkielämässäni muita kohtaan. Olen tullut niin syvältä suosta että olin tukehtumassa jo sinne. Tää on tämmöstä pohdintaa ja suvantoa. Pientä happihyppelyä. Joka päivä on oppimista nykyään, vaikka tuntuu miten merkityksettömältä päivältä tahansa. Sehän tässä jännä juttu onkin.

Tuosta karman siivoamisesta. Hehee! Niin tuostahan ei voi olla koskaan liian varma. Ryssimisestä mitä olen elämässäni tehnyt aika urakalla oppii yllättävän paljon lopupeleissä itsestään. Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. Nuori, vanha, akateemikko tai työtön ja silleen. Tykkään sosialisoimisesta.

Ehkäpä alan vaihto olisi paikallaan. En ole tyytyväinen nykyiseeni, jossa olen ollut jumissa. Nykyinen paikka tuntuu ilmapiiriltään tukahduttavaksi johtonsa puolesta ja olen parhaani mukaan yrittänyt pitää omalta osaltani kynttilää päällä. Vaikkakin olen kummajainen joka vapaa-ajalla vetää päädyt (vähentänyt jo paljon) ja näkee yöllä kaikennäköisiä kummajaisia.

Kannustan ja autan ihmisiä parhaani mukaan tuolla ulkona.

Kun nuo chakrat alkaa pelleilemään tuolla yläkerran osastossa, alkavat omat pelot ja ahdistukset nousta pintaan, ilmeisesti ihan solutasolta mutta niitä ei voi kenellekään järjellisesti selittää. Tämä kirjoittaminen on ollut ainoa keino.

Alkaa jo balanssi löytyä ja sitä rataa.

En todellakaan ole kumminenkaan kaveri, vain yksi muista. Satuin vain heräämän painajaisesta näihin aikoihin...
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #4 : 30.10.2010 17:59:40 »

Niin ja ehkä suurin pointti meikäläiselle tässä omassa "heräämisessä" on tuo ihmisen käyttäytymismalli. Olen omalla kohdalla heittänyt aika paljon vettä kiukaalle että tulisi kuumempi ja kuumempi olo. No pokshan se sanoi ja pakko tässä on muuttua.

Tässä heräämisessä suurin opetus on ollut itselleni ja koko ajan on heitetty päin pläsiä eri juttuja joista on ollut pakko oppia. Unimaailmassa, oikeassa maailmassa jne. jne.

Ennen olen luullut että selvänäön oppiminen ja muut mukamasparanormaalit jutut tekisivät onnelliseksi. Ei ne tee. Vain minä teen.

Tässä ehkä isoin pointti.

T: "Heräämistä arkipäivän tasolla"
« Viimeksi muokattu: 30.10.2010 18:32:25 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #5 : 31.10.2010 11:22:48 »

Näin on. Suunta pitää tarkistaa vähän väliä.

Tässä meikäläisen heräämisessä on paljolti myöskin kyse itseluottamuksen löytämisestä.

Niin ja näistä unien tulkinnoista ajattelin sanoa sen verta, että ne ovat sielunne kieltä. Toista samanlaista ei ole. Vain sielunne tietää mitä olette käyneet elämässänne läpi ja yrittää antaa teille neuvoja. Ainoa mitä normaalilta suomalaiselta puuttuu on uskallus seurata niiden opastusta. Tässäkin asiassa olen oppinut että noita opastuksia ei pidä tulkita kirjaimellisesti, vaan lukea ikäänkuin "rivien välistä" merkityksiä ja tarkoituksia.

Vain jokainen itse voi löytää noiden merkitykset. Oman elämän aakkosiahan ne unet oli, eikö?

Saatatte yllättyä kun kirjoittelette noita ylös minkälaisia yllätyksiä ne järjestelevät päivämaailmaanne Wink

Esim. tässä oma viimeyön uneni:

Olin rämesuonlaidassa kaverin kanssa ja kaverini sanoi että ei menisi yli tästä koska tämä oli likainen. Rämesuossa kahlasi eteenpäin elefantti (savannien viisaimpia eläimiä) joka rantautui paikkaan jossa olin. Koska elefantti pelotti ison kokonsa vuoksi menin sisälle suojaan. Tämä elefantti istuutui maahan ja paikalle tuli rullatuolipotilas, joka alkoi liian tuttavalliseen tyyliin paijata elefanttia ja kävi liian läheiseksi. Elefantti otti miehen suuhunsa ja rupesi retuuttamaan tätä ilmassa ja heitti nurmikolle sivuun.

Elefantti lähti pois ja olin menossa auttamaan miestä nurmikolla, mutta ääni käski olematta. Katsoin poispäin kävelevää elefanttia joka muuttui vanhaksi mieheksi ja lähdinkin nopeasti seuraamaan tätä pienen välimatkan päästä. Huusin "hei...!". Mies pysähtyi ja katsoi olkansa yli taakseen epäilevästi ja kysyi, "mitä asiaa?" En sanonut mitään vaan koin avuttoman tunteen. Vanha mies sanoi, "järjestän sinulle vielä yhden mahdollisuuden, seuraa".

Lähdin seuraamaan miestä ja lähdimme lentoon.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2010 11:26:32 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #6 : 31.10.2010 12:13:13 »

Jepulista kiitos kiitos.

Ajattelin semmoista mihin nykykehitys johtaa tällä suunnalla ja jossa olen itsekin käynyt. Olen painajaisissani ilmestynyt oikeaksi kummitukseksi ihmisten eteiseen. Minkälaista tuo olisi suuremmalla mittakaavalla?

http://www.youtube.com/watch?v=SRYM0DEnvYc

 Undecided
« Viimeksi muokattu: 31.10.2010 12:46:29 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #7 : 31.10.2010 12:54:08 »

Elämäntavat tulevat sinulla varmaan vielä jossain vaiheessa tarkasteluun etkä voi enää vetää brenkkua etkä röökiä. Mitä puhtaampi on sitä vaikeampi on ottaa noita myrkkyjä sisälleen ... vaikka ei minustakaan lasillinen hyvää kuivaa valkkaria oo ollenkaan pahaksi Smiley
Tsemppiä vaan angel

Mulle tuli tuosta dodobienin kirjoituksesta lähinnä mieleen jonkinlainen henkinen kuolema. Sitä voisi kutsua myös masennukseksi. Tämä varmaankin juuri siksi, että itse koen, että henkiseen avautumiseen liittyy myös ymmärrys siitä, että tässä fyysisessä maailmassa kun elämme, niin myös sitä fyysistä kehoamme tulee kunnioittaa. Keho ja mieli ovat yhtä, eikä toista voi unohtaa toisen kustannuksella.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
dodobien84
Vieras
« Vastaus #8 : 31.10.2010 16:00:17 »

Oujee nice goin' Utunen.

Meikäläisen heräämisprosessin voisi kiteyttää tällä musiikkivideolla: The Verve - Bittersweet Symphony: http://www.youtube.com/watch?v=qzYwoKu619w

Aikalailla kirjaimellisesti.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2010 16:17:19 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9 : 31.10.2010 16:11:21 »

Juon kun juon ja tupakkaakin menee päivittäin, en koe sitä mulle pahaksi.
Aikoinaan oli pakko hypätä pois oravanpyörästä kun hukkasin itteni sinne johonkin. Elämässä ei ollut muuta kun työ ja se ei sopinut mitenkään tohon itsensä löytämiseen.
Vasta kun pysähdyin niin alkoi tutustuminen omaan itseen. Ehkä paras päätös ikinä oli hoitaa pää ja psyyke kuntoon enkä kokenut sitä mitenkään itsetuhoiseksi joutenoloksi-enkä koe nytkään vaikka olen työtön. Nyt saan taas laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin ja tapahtumat paikoilleen.
Näin siis mulla.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
dodobien84
Vieras
« Vastaus #10 : 31.10.2010 16:35:36 »

Jep. Itsekin polttelen ja silleen. Ei metodeilla, vaan lopputuloksella väliä.

Eräskin transsi missä mulle saarnattiin (eräästä omasta mokkeloinnista eräässä asiassa), jonka jälkeen sain "soiton" kaveriltani. Kaverilla oli lähtenyt vähän lapasesta toiminta eräänä iltana. Taisin itsekin sotkeutua karmallisesti tilanteeseen vain olemalla jo paikalla.

Kaverin soitto meni näin:

Kaveri: "Moi tässä *****. Sähän tiedät sen taudin mikä mulla on?"

Tiesin kaverilla olevan erinäisiä tauteja.

Minä: "Niin."
Kaveri: "Mä tulen kuolemaan tunnin päästä."

Iski pelko persiiseen.

Minä: "Hei *****. Seuraavassa elämässä paremmin, eikö?"
Kaveri: Noh...

Valeherätyksiä valeherätyksen perään. Ensimäinen asia jonka tein yöllä oli soitto kaverille ja kysymällä terveydestä ja kaikki kondiksessa olosta. Tein jo eräänlaisia hyvästejä. Pahinta tässä oli että en pystynyt sanomaan kaverille minkä olin juuri äsken kokenut. Ei usko näihin asioihin. Luuria kiinni ja kättä ristiin.

Tunnin päästä tuosta transsista heräämisestä kaveri soitti ja kysyi voisiko tulla luokse käymään. Seuraavana päivänä vietettiin hyvä päivä. Ei oltu ihan "selvinpäinkään", muttei jurrissakaan. Kaveri on tuon päivän jälkeen antanut anteeksi itselleen.

Tarinan opetus? Ei metodi, vaan lopputulos. En tiedä kuka jallitti ja ketä.....

Selviää varmaan sitten kun ollaan "oljenkorsilla".

Edit: Ja jotta muuttuisi kummallisemmaksi, kun kaveri soitti tunnin päästä, olin tätä ennen menossa nukumaan ja laittamassa nappeja korville, kun roska "ilmestyi" silmään ja menin vessaan katsastamaan, kunnes puhelin pirisi....
« Viimeksi muokattu: 31.10.2010 17:20:29 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #11 : 31.10.2010 17:29:17 »

Mulla on näitä heräilyjä oikeastaan jatkuvasti, se tulee sitä kautta kun sitä aina päätyy tuijottelemaan vertailumielessä erinäisiä polariteetteja tai ns. kolikon kääntöpuolia milloin mistäkin teemasta, minkä on tarkoitus toimia perustana kokonaisvaltaiselle ratkaisulle joko kullakin käsillä olevaan tai myöhemmin toteutettavaan asiaan.

Lopputulos on tietenkin se, että kaikki menee kikkailuksi.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2010 17:50:59 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #12 : 31.10.2010 17:32:53 »

Haha! Jatkuvaa!
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #13 : 31.10.2010 17:45:42 »

Niin, avaan kosmisen matopurkin jollain tavalla melkein joka päivä. Kun sitä tekee riittävän kauan, ei se ole edes vaikeaa.  :Smiley
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #14 : 31.10.2010 20:14:20 »

Bill Hicksiä sunnuntai-iltaan: http://www.documentarywire.com/bill-hicks-revelations/ ja http://www.documentarywire.com/bill-hicks-legendary-one-night-stand/

Kosmisia matopurkkeja, LSD:tä, ja röökinpolttoa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: