Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Herääminen"  (Luettu 39553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dodobien84
Vieras
« Vastaus #15 : 31.10.2010 22:46:50 »

Tuli muuten erikoinen kerta mieleen kun pidin kaverille psykologian opituntia pizzeriassa. Olin ihan liekeissä ja annoin palaa. Pään sisällä oikein tuntui miten energiat virtaa ja niin pois päin. Kaverin kysmys oli missä vaiheessa pikkukakkonen vaihtui isoon kolmoseen. Rupesin rassaamaan kaverin muistia oikein huolella edes takas ja taas takasin. Otin selvän opettajan asenteen ja kaveri oli täydellisessä hallinnassa ja muistan miten sen pupillit oli isot kuin napit ja jossain vaiheessa täydet neulansilmät ja eräskin naurunpyrähdys sai kaverin tiputtamaan pitsanpalan käsistään ja muutenkin tuntui sätkivän kuin nukke. Täydellistä hallintaa. En ole ennen kokenut. Tuntui miten energia oikein virtasi ylhäältä päähäni ja lähti suun ja otsan kautta kaveriin.

Osti kaupasta sen jälkeen lasten mehua.... hehe!

Mitenkähän noi vaihteet saisi tietoisesti päälle...?
« Viimeksi muokattu: 31.10.2010 22:51:41 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #16 : 01.11.2010 11:00:02 »

Mitenkähän noi vaihteet saisi tietoisesti päälle...?

Hmm en tiedä.. ehkä harjoittelemalla? Mutta miksi ihmeessä tarviis?
Ottaa toinen hallintaansa, kuulostaa aika hurjalta eikä välttämättä ihan reilua peliä jollei siinä ole
molemmat sopimuksella mukana..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 01.11.2010 14:43:54 »

Kuulostaa kyllä siltä, että tästä "heräämisestä" puuttuu sydän tyystin. Henkisten lahjojen käyttö itsekkäisiin tarkoituksiin (=muiden hallitsemiseen) on hyvin arveluttavaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
dodobien84
Vieras
« Vastaus #18 : 01.11.2010 21:54:20 »

En tarkoittanut hallitsemista tai mielen manipulointia. Vaan eräänlaisten tunnelukkojen aukaisua. Käytiin aikalailla kaikki skaalat läpi. Elin itsekin täysin mukana. Kait sitä voi sanoa eräänlaiseksi samalla aaltopituudella olemiseksi. Vaippakavereita. Minä vain olin tuo puhuva osapuoli. Itseasiassa littyy edellisellä sivulla olevaan transsitilaan ja puhelinsoittoon. Käytiin aikaisemmin puhuttua läpi pizzeriassa ja rupesin jotenkin "sitomaan" jo puhuttua yhteen. Vaikea selittää. Lähti joku vaihde tuolla päässä liikenteeseen ja energia virtasi päästä läpi tähän kaveriin. Liekö ollut sama kaveri kuin se joka kaverini äänellä soitti tuossa transsissa?

Jos olette tutustuneet käsitteeseen higher-self, luulen tuolla olleen aika paljon osuutta asiaan.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2010 21:55:53 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #19 : 01.11.2010 22:02:44 »

Itseasiassa tässä "huippukohdassa", eli vaiheessa jossa jotenkin osasin "aistia" ihmisten tarkoitusperiä ja tunnetiloja. Kun kolmas silmä ja kurkkuchakra oli auennut, koin myös paljon deja-vu juttuja. Epäilen suuresti että nuo liittyvät enneuniin joita tuntuu olleen nyt "sisäänajovaiheessa" aika paljon. Tullut niin paljon pommia tuonne omaan tajuntaan, että kaikki elämässä opittu on revitty irti. Kokeminen on uskomista.

Olenkin tästä vetänyt yhteenvedon, että jos olet kokenut deja-vu:n, jonka jostain lukeneena ilmeisesti 70% ihmisistä myöntää kokeneensa, olen hyvin varma että olet "ennustaja". Ensimäinen kunnon potku meikäläisen munille tässäkin asiassa pisti pään jo ennestään sekaisin kaikesta ihmeellisestä. Siitä lähtien olen yrittänyt selvittää omaa kuuppaa puhtaaksi, omalla tavallani. Kysymykset miksi tätä ei ole opetettu koulussa, miksi ihmiset eivät tuota tajua ja niin edelleen. En tosiaankaan ole mikään erikoinen.

Porukka imee itseensä NIIN paljon kaikennäköistä roskaa tuonne omaan kuppaan tv:stä ja lehdistä, että eivät tajua olevansa mitään erikoisempaa kuin mitä oikeasti ovatkaan. Vastauksia on helppo löytää muualta, vaikeinta itsestään.

En tosiaankaan ole valmistautunut olemaan mikään kummempi kuin muutkaan. Tajunnan nostattamisen myötä muistan unia ihan lapsuuteen asti ja huomaan niissä eräänlaisen tarinan. Kun olin ihan pohjalla ja näin pahimpia painajaisia ikinä sain sitäkin kautta kuulla tosielämässä kummituksesta jota yritetään manata pois. Ei mikään hieno asia tajuta tuommoista...

Yritän nyt vain saada selville mikä mä olen ja miksi. Kunpa muutkin niin tekisivät tuolla ulkomaailmassa.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2010 22:53:58 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #20 : 01.11.2010 23:10:11 »

Esim. eduskuntatalossa pääministerin puhe tv:stä. 5 minuuttia ja olet syvässä sikiunessa. Sama asia kaikessa mitä ihmiset pitävät "normaalina". Itsensä tainnuttamista. Raskasta byrokratiaa. Väsyttäväääääää.... ZzZZzzzZzzz. Mutta muistathan olla täysin samanlainen kuin kaikki muutkin?  Wink
« Viimeksi muokattu: 01.11.2010 23:12:37 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #21 : 03.11.2010 14:36:38 »

En tarkoittanut hallitsemista tai mielen manipulointia. Vaan eräänlaisten tunnelukkojen aukaisua.

Ahaa.
Kuulostaa siltä, että asiat ovat tulleet sulle, sua on herätelty ja olet päättänyt avata silmiäsi, ottaa haasteet vastaan.
Niin kuuntelet nyt vain sisintäsi ja seuraat uniasi, jos sieltä koet saaneesi herättelyä, siellä on ihan mahtava väylä  itsetuntemukseen ja elämän syvälliseen analysointiin!
Ja keinojahan on monia, jokaiselle omansa kyllä löytyy, jos etsii.. Smiley
Kokeminen on todellakin uskomista. Voit valita uskosi mihin tahansa, ja sen mukaan koet. smitten

Itselleni unimaailma on avautunut tyystin uudella tavalla nyt viimisen vuoden sisällä. Huomasin, että kun kirjoitan ylös oman uneni, osaan ikäänkuin "lukea" sitä. Mulle on aina ollut maailma ja asiat hieman symbolisia, ja nyt voin sillä kielellä lukea omaa alitajuntaa! Saada Itseltäni vinkkejä.. Smiley Ihan mielettömän tärkeä apuväline mulle, aivan upea rikas maailma, on unimaailma..
Ihania aikoja elämme, ympärillä tätä "heräämistä" kyllä huomaa. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 03.11.2010 15:48:54 »

Itselleni unimaailma on avautunut tyystin uudella tavalla nyt viimisen vuoden sisällä. Huomasin, että kun kirjoitan ylös oman uneni, osaan ikäänkuin "lukea" sitä. Mulle on aina ollut maailma ja asiat hieman symbolisia, ja nyt voin sillä kielellä lukea omaa alitajuntaa! Saada Itseltäni vinkkejä.. Smiley Ihan mielettömän tärkeä apuväline mulle, aivan upea rikas maailma, on unimaailma..
Ihania aikoja elämme, ympärillä tätä "heräämistä" kyllä huomaa. smitten

Itse opin tulkitsemaan omia uniani 19-vuotiaana, josta on siis jo kauan.  coolsmiley Todennäköisesti tärkein taito, minkä olen koskaan oppinut. Minulle ne ovat olleet avain omaan itsetuntemukseen ja lisäksi niiden kautta olen saanut tärkeää opetusta toisesta maailmasta. Unessa olen kuitenkin avoimin esim. oppaiden viesteille, vaikka onnistuu se ainakin ajoittain valveillakin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #23 : 04.11.2010 17:33:49 »

..Siitä lähtien olen yrittänyt selvittää omaa kuuppaa puhtaaksi, omalla tavallani. Kysymykset miksi tätä ei ole opetettu koulussa, miksi ihmiset eivät tuota tajua ja niin edelleen. En tosiaankaan ole mikään erikoinen.

Porukka imee itseensä NIIN paljon kaikennäköistä roskaa tuonne omaan kuppaan tv:stä ja lehdistä, että eivät tajua olevansa mitään erikoisempaa kuin mitä oikeasti ovatkaan. Vastauksia on helppo löytää muualta, vaikeinta itsestään..
Mä suosittelen, et sä hakeudut hyvin nopeasti johonkin henkiseen koulukuntaan, jossa sulla on joku joka selkeesti osaa selittää asioita jotka menee oman ymmärryksen yli, ettet vaan tiedostamattasi ala kasvattaa sitä karmaa samaa mukaa takaisin, kuin mitä luulet saaneesi poistettua. Samoin myöskin silloin, kun itse on täysin hukassa, on hyvä kun on joku joka tietää aidosti mistä on kyse, usein sillä hetkellä sitä imee itseensä kaikkein tehokkaiten niitä demoneita sisäänsä joita harva ymmärtää saavansa, ja vaikka ymmärtääkin, niin ei ainakaan tiedostaen ymmärrä niistä päästä eroon.

Usein näistä huomautuksista oma ego saa kovan kolautuksen, ja sillä hetkellä posket kuumottaa eikä enää vastaanota mitään tietoa, jos näin omalla kohdalla käy, niin kantsii miettiä miksi se ego alkaa huutamaan, onko siihen mitään syytä? No, tässä vain ajatuksia mitä voisit tehdä, ei mitään pakotuksia, mutta joillekkin voi avata jotain uusia ymmärryksen tasoja kun osaa välistä katsoa itseään ulkoapäin.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
dodobien84
Vieras
« Vastaus #24 : 04.11.2010 22:04:52 »

Jep tuo toisten kuunteleminen on se tärkeä juttu mitä tässä on pitänyt opetella. Olen tullut niin pohjalta että ei mitään järkeä. En sitä koskaan kenellekkään ole näyttänyt. Olen vain vuosia kerännyt kaikkea tuonne sisään. Eräänlaiseen pesusienityyliin. Nyt vain ollut aika päästää kaikki ulos.

Lapsesta asti olen kysellyt kaikenlaisia asioita. Vanhemmiten sitä oppi hiljenemään ja menemään virran mukana. Kaikki on vain tullut rytisten alas tänä vuonna. Rakennus on niin vahva kuin sen perusta. Nyt olen saanut jonkinlaiset palikat perustan luomiseen.

Toisaalta. Kaikki on mennyt niinkuin on pitänytkin. Pahin vihollinen tuijottaa aina siellä peilissä. Toisaalta sieltä löytyy tarvittaessa se vastauskin. Tai jotain muuta mukafilosofista hehhe! Leikkiähän tämä elämä vain!

Toisaalta joku selvänäkijäeukko puhui saaneensa meikäläisestä voimakaat "joltit" ja puhui aikoinaan että olen "relegated to the ranks of the forgotten", jostain unohdettujen ryhmästä. Mietityttää miksi olen itseasiassa aina nähnyt kaikenlaisia hallusinaatioita ja hahmoja öisin makuuhuoneessa? On noita vaikka mitä juttuja...

Tämmöstä odotuspeliä osittain. "Linjojen" aukaisua viimeaikoina Wink.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2010 22:30:57 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #25 : 05.11.2010 01:11:04 »

Tämä menee lässyttämisen puoleen muuten meikäläiseltä, mutta tiedättekö miltä kirjaimellisesti tuntuu kun oma ego saa täyslaidallisen, juuri oikealla tavalla, oikealla hetkellä? Kuin kakkosnelosella otsalohkoon. Menee päivä aika "pihalla" ollessa. Räkä valuu suupielistä ja tuntuu kuin olisi kävelevä zombi hehe.
tallennettu
terra3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #26 : 05.11.2010 10:11:31 »

Sanotaan että kärsimys on suurin siunaus mikä on annettu ja että kaikki ihmisen ongelmat johtuvat loppupelissä siitä että hän on kykenemätön arvostamaan itseään. Silti uskon että todellisuudessa olemme tulleet tänne juuri rakastamaan itseämme huolimatta siitä kuinka syvän tai jyrkän mutkan kautta me sen oivallammekin...
 Jokainen käy läpi oman polkunsa ja omat syöverinsä kunnes tajuaa kuinka se kaikki perustuu vain rakkauteen.  angel
tallennettu

Sininen lunaarinen yö
dodobien84
Vieras
« Vastaus #27 : 05.11.2010 10:33:21 »

Hienosti sanottu.
tallennettu
terra3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #28 : 05.11.2010 21:47:14 »

Aivan, ymmärrän mitä tarkoitat. Muistaakseni äiti Amma oli näin sanonut ja tarkoittaa siis sitä että kärsimys mahdollistaa heräämisen kärsimyksen illuusiosta ja näin siitä voi olla kiitollinen. Kaikki planeettamme kärsimys on vain ihmisen showta. Ihmeiden oppikurssista mieleeni muistui sanonta: If there's god there is no pain, if there's pain there is no god.

http://www.youtube.com/watch?v=7fo6YwjTfHQ
tallennettu

Sininen lunaarinen yö
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #29 : 06.11.2010 14:55:00 »

Jos ei olisi kärsimystä, miten voisimme tietää todella miltä tuntuu onni ym. hyvät asiat? Emme osaisi arvostaa niitä, ilman kärsimystä. Kärsimys antaa perspektiiviä, muokkaa ajattelua ja tunteita.. Jos ei olisi kovaa, emmehän voisi tietää mitä on pehmeä? Kärsimyksen vastakohdaksi voisi ajatella onnellisuuden, hyvän olon. Että onhan tuo elämän perimmäisiä, tärkeimpiä asioita.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: