Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit  (Luettu 33565 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« : 24.10.2005 12:31:40 »

Nyt kun tuolla toisaalla mainittiin, että kuumerkit ovat suhteessa tärkeämmät pointsit kuin mars ja venus, niin minkälaisia ongelmia tulee eteen neitsyt kuulle ja jousimies kuulle? idiot2 Mitkä ovat ne kompastuskivet näiden kahden asetelman yrittäessä ymmärtää toisiaan? knuppel2 Olen neitsytkuu ja mieheni on jousimies kuu  smitten , monista miespuolisista jousimies kuu ystävistäni puhumattakaan...

Auttakee?   Shocked
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1 : 24.10.2005 13:33:28 »

Dark Rock, mitkäs teidän aurinkomerkit & nousevat & laskevat ovat ?
Mulla on kamuja ja tuttuja joilla on kuu neitsyessä ja hyvin toimii jouskarikuun kanssa  smitten 

Mäkin oon miettiny tota kuumerkkiasiaa monesti kun mä ite oon jousimies-kuu ja avokkini on härkä-kuu...Ja nehän ei kaikkien kirjojen mukaan kyl mitenkään sovi yksiin   Embarrassed
Onks samoja yhdistelmiä kellään ? Ja kommentteja kiitos.......
Huonoja puolia härkä-kuussa on se hitaus ,joka saa mut välillä raivon partaalle  tickedoff
Mutta toisaalta hyvä kun se toppuuttelee mun liiallista innokkuutta  :Smiley

Oinas73
tallennettu
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2005 15:19:07 »

Minkälaista hitautta tarkoitat Oinas73? Minulla on myös Härkä kuussa ja haluaisin tietää kuinka se vaikuttaa tunne-elämääni Smiley
Itse olen skorpioni ja nouseva oinas. Itse koen sen tekevän minusta vanhanajan romantikon Smiley Sentään jokin jarru, muuten menisi varmaan aivan liian lujaa Grin
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #3 : 24.10.2005 15:50:44 »

Moi Punainen  Smiley
On muuten mun lemppariväri  Wink
No esim. suhteemme alkutaipaleilla mielestäni kamalan hias sitoutumaan, rakastumaan...Mulle kun rakkaus oli rakkautta ensisilmäyksellä  smitten
Mutta onneksi jaksoin odottaa, härkä-kuussa on sellaista lämpöä ja huumorintajua mitä minä tarvitsen  smitten
Sitten se on melkein aina myöhässä joka paikasta ja viime tipassa lähetään jos jonnekkin ollaan menossa  knuppel2 Mä kun tykkään olla hyvissä ajoin joka paikassa  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 24.10.2005 15:56:44 »

Minun kumppanillani on Jousimies-Kuu, ja siitähän sanotaan että tuo asema on "kaikkitietävä", eli luulee tietävänsä kaiken ja laukoo näitä tietojaan turhia kainostelematta. Kieltämättä pitää paikkansa hänen kohdallaan.

No, vielä reilu vuosi sitten kun TV:sta tuli "Heikoin Lenkki", ajattelin että tuolla saa mies näyttää tietonsa joten ilmoitin hänet kisaan. Hän pääsi ja lopulta voitti sen jakson!! Eli Jousimies-Kuu todella tietää paljon...  Smiley

Muita Jousimies-Kuuhun liitettäviä juttuja ovat mielestäni positiivisuus ja mukava heittäytyminen uusiin juttuihin. Nämä eivät varmaan ole Neitsyt-Kuun vahvuuksia? Olettaisin Neitsyt-Kuun olevan aika kriittinen ja joskus murehtivan turhaan siinä missä Jousimies-Kuu viittaa kintaalla jollekin pikkuseikalle.

Itselläni on ah-niin-romanttinen Rapu-Kuu, joka ei todellakaan ole paras mahdollinen Jousimies-Kuun kanssa. Mutta koetan ottaa oppia hänen positiivisuudestaan.  

Olen huomannut että samanlaiset kuunmerkit olisivat todella ihanne, nimittäin seurustelin nuorena erään toisen Rapu-Kuun kanssa ja hänen kanssaan koin todellista sielujen sympatiaa ja yhteenkuuluvuutta. Hän oli mieheksi ihanan romanttinen ja ajeli monesti meren rannalle kuuntelemaan musiikkia ja ajattelemaan minua... Sitä tuskin Jousimies-Kuu tekisi.

Härkä-Kuusta sen verran, että he arvostavat liiaksi pysyvyyttä, eli vastustavat muutoksia, jotka kuuluvat elämään. Toisaalta taas he ovat kärsivällisiä, mikä on tänä päivänä harvinaista.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #5 : 24.10.2005 16:04:14 »

Minun kumppanillani on Jousimies-Kuu, ja siitähän sanotaan että tuo asema on "kaikkitietävä", eli luulee tietävänsä kaiken ja laukoo näitä tietojaan turhia kainostelematta. Kieltämättä pitää paikkansa hänen kohdallaan.

Kaurisenergiaa ehdit vastata jo ennen mun lähettämistäni...
Ton voin kyllä totaalisesti allekirjoittaa mitä sanoit, yhdistyneenä neitsyelle tyypilliseen pikkutarkkuuteen, saa se mun herkän vaaka-neitsyt kombinaation kauhistumaan välillä... Kun vielä itsekkin olen sellainen "jousimiesmäisen kaikkitietäväinen" saan pidätellä itseäni aika tavalla, ettei kunnon soppa syntyisi. Siitä riidasta ei kai selviäisi kukaan ehjin nahoin... huh huh...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #6 : 24.10.2005 16:11:47 »

Joo musta löytyy kyl kanssa toi piirre "kaikkitietävä". Vaikee myöntää että olis väärässäkin joskus  Shocked
Mutta jousimiehethän ovat tiedonjanoisia ja sehän on tosi hyvä juttu mielestäni.
Mikäs sen mielenkiintoisempi ihminen kuin viisas ja paljon kokenut  smitten

Oinas73
kuu ja nouseva jousimies
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 24.10.2005 16:14:13 »

Jep, Jousimies-Kuu voisi oppia halimaan enemmän ja pitämään joskus suunsa kiinni...  Lips Sealed (vaikka tietääkin kaiken, sitä ei tarvitse aina kertoa...)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #8 : 24.10.2005 16:40:58 »

Mikäs sen mielenkiintoisempi ihminen kuin viisas ja paljon kokenut  smitten

Niinpä smitten smitten
Kun ne viisaudet mullekki kerrottaisiin...
Ikionnellisena olisin pitkän aikaa...

Ja kaurisenergiaa, olen täsmälleen samaa mieltä sinun kanssasi  Smiley smitten
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Cleo
Vieras
« Vastaus #9 : 24.10.2005 19:46:42 »

Toisaalta eikös se katsota naisen ja miehen suhteessa aurinko-kuu aspekteja enemmänkin kuin kuu-kuu.

Kyllä siitäkin yhteensopivuutta katsotaan, mutta noiden kuiden merkitys korostuu sikäli, että kun  kuu kuvaa tunteita, vaistoja ja vaistomaista tapaa toimia (toisin kuin  mars jossa tapa toimia enempi egoon ja aloitteisiin sidottua) niin yhteiselämässä kuiden vaikutus voi muodostua hyvinkin ratkaisevaksi. Haastavissa aspekteissa tapa toimia ja kokea asioita voi olla sen verran erilainen, että se pidemmän päälle todella rassaa hermoja, mutta toki muut seikat- esim. just  aurinko ja  kuu pehmeät aspektit- sitä sitten taas tasoittaa...
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #10 : 24.10.2005 22:39:07 »

Jep, Jousimies-Kuu voisi oppia halimaan enemmän ja pitämään joskus suunsa kiinni...  Lips Sealed (vaikka tietääkin kaiken, sitä ei tarvitse aina kertoa...)
Kyllä täällä aika hyvin näitä  jousimies kuu piirteitä on tullutkin. Allekirjoitetaan omalta osaltaan.

Vai että halimaan pitäis opetella? Kävin viime viikolla harkkaamassa ton Amman kanssa. Tai se vei mä vikisin.  2funny 2funny 2funny

Miksei sais kertoo jos kerta tiätää?  Embarrassed Cry smiley6600 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Mä katselin kerran noita omia merkkejäni ja siellähän on tollasta kalaa sun muuta ei niin jalkaa maassa pitävää ja rapua pillittäjää (no romanttistakin). No, sitten huomasin, että onhan mulla toi kuu edes tommosessa säällisessä merkissä. Sitten menin katsomaan kirjasta, että mitäs se sitten tarkoittaa, että on  kuu jousimies :ssä? Siinä luki vain koruttomasti, että: "Lisääntyvää epäkäytännöllisyyttä.". Hohhoi, ojasta allikkoon. Saivat horoskooppikirjat olla vähän aikaa paikoillaan.  laugh laugh laugh
« Viimeksi muokattu: 24.10.2005 22:44:27 kirjoittanut Christian » tallennettu

kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #11 : 25.10.2005 02:31:08 »

Mitäs sanoisitte yhdistelmästä vaaka-kuu ja kalat-kuu
                                         aur. vaaka ja oinas
                                         nouseva skorppari ja kauris
                                         venus neitsyt ja vesimies
                                         mars skorppari ja vaaka


Meneekö syteen vai saveen ?  buck2  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #12 : 25.10.2005 14:41:37 »

Kaapokisu   Smiley  Ainakin Oinas-Vaaka on tosi hyvä yhdistelmä  smitten
Vaaka rauhoittaa tulista oinasta ja oinas saa välillä pökittyä vaakaa pois vaaka-asennosta  2funny
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #13 : 25.10.2005 16:25:17 »

Moro,
kyllä tuossa tuli paljon asiaa Kuu-Jouskareista. Osui ja upposi, mutta hymyn kera!

Kuuhan kuvaa myös "arkea" eli käyttäytymistämme ja reaktioitamme. Esimerkiksi minä Kuu-Jouskarina haluaisin keksiä jotain piristystä ja kivaa touhua, jos kotona on synkkää tai muksut/isäntä huonolla fiiliksellä. Töissä on joskus tsempattava, kun eteen sattuu ikäviä juttuja vähän isompana eränä. Ja joskus on todella tehtävä töitä pitääkseni suuni kiinni. Vaan paljon löytyy myös optimismia, uusien asioiden janoa, suoruutta ja seikkailua.  Wink

Armaani Kuu onkin sitten Kauriissa, joten arjen tunne-elämät meillä joskus vetävät narua eri suuntiin. Mutta rakkaudella. Lieneekö myös hänen Aurinko-Kuu-Saturnus-Ceres-Kauriissa -karttansa ansiota: minä joskus palelevakätisenä saan nauttia hänen lämpimistä (ja turvallisista) käsistään pakkasella. Ja koska hänen kartallaan on myös paljon Jouskaria (AC, Mars, Jupiter ja Juno), hän suonee minulle ymmärrystä Kuu-Jouskarina.

Christian,
hieraisin silmiäni pari kertaa katsoessani karttasi symboleja ja muita "merkkejäsi". Löydätkö näistä omistani jotain samaa?
( aurinko merkurius chiron saturnus) kalat / ( askendentti) vesimies / ( keskitaivas kuu) jousimies / ( mars) skorpioni / ( venus) oinas
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
« Viimeksi muokattu: 25.10.2005 16:33:47 kirjoittanut Gebardi » tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #14 : 25.10.2005 17:07:37 »

Jep, Jousimies-Kuu voisi oppia halimaan enemmän ja pitämään joskus suunsa kiinni...  Lips Sealed (vaikka tietääkin kaiken, sitä ei tarvitse aina kertoa...)
Kyllä täällä aika hyvin näitä  jousimies kuu piirteitä on tullutkin. Allekirjoitetaan omalta osaltaan.
No me  kuu jousimies :et olemme tälläisiä TotuudenTorvia, suu pitäisi olla näin Lips Sealed
 tickedoff
 Eikä aina pölöttämässä joka paikassa tickedoff uglystupid2, mutta kun me ollaan sellaisia intoilijoita Huh, niin minkäs teet?

Lainaus
Vai että halimaan pitäis opetella? Kävin viime viikolla harkkaamassa ton Amman kanssa. Tai se vei mä vikisin.  2funny 2funny 2funny

En tiedä, laitoitko tuon vitsiksi mutta mua hekotuttaa 2funny 2funny Grin
"...mä vikisin". Heh Grin



Lainaus
Mä katselin kerran noita omia merkkejäni ja siellähän on tollasta kalaa sun muuta ei niin jalkaa maassa pitävää ja rapua pillittäjää (no romanttistakin).
Älä ny,  kalat:t on ihan kivoja tyyppejä, onhan heillä tuo ihana sekoittaja neptunus hallitsevamerkki
Lainaus
No, sitten huomasin, että onhan mulla toi kuu edes tommosessa säällisessä merkissä. Sitten menin katsomaan kirjasta, että mitäs se sitten tarkoittaa, että on  kuu jousimies :ssä? Siinä luki vain koruttomasti, että: "Lisääntyvää epäkäytännöllisyyttä.". Hohhoi, ojasta allikkoon. Saivat horoskooppikirjat olla vähän aikaa paikoillaan


Ja vesimiehistä sanotaan, ettei ne tiedä rakastamisesta mitään Cry, mulla  venus vesimies, enkä allekirjoita sitä - ainakaan enään. Ehkä lapsena ja teininä, mutta en enää.

Joka tapauksessa, olkoon tulkinnat mitä hyvänsä niin, niistä kannattaa poimia vain itselleen sopivat pointit, eiks yep Cool?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: