Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit  (Luettu 33542 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #30 : 30.10.2005 14:25:25 »

Tässä vielä konkreettinen esimerkki: aamulla, unenpöpperöisenä, kun pikkuisemme puskee sänkyymme ja kertoo, että hän on nähnyt pahaa unta, niin Jouskari-Kuu-mieheni tokaisee että menepäs siitä videoita katselemaan kun taas minä Rapu-Kuuna otan hänet aina viereeni, halin ja suukottelen ja kyselen mitä unta hän näki...

Siinä missä Jouskari-Kuu onkin se kävelevä tietosanakirja, niin tuollaiset jutut hoituu paremmin tällaiselta Rapu-Kuulta, joka TUNTEE mitä toinen haluaa eikä säästele haleja!

 smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 30.10.2005 20:38:01 »

Siinä missä Jouskari-Kuu onkin se kävelevä tietosanakirja, niin tuollaiset jutut hoituu paremmin tällaiselta Rapu-Kuulta, joka TUNTEE mitä toinen haluaa eikä säästele haleja!

 smitten

Mulla taitaa tuo  askendentti  jousimies sitten tuoda vähän topakkuutta kun en ihan ensimmäisenä aamulla kyllä ole haleja tarjoilemassa, vaikka kuinka   kuu  rapu olenkin...  crazy2
tallennettu

cessiwi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #32 : 31.10.2005 14:46:24 »

Sikäli on huono olla auriko kauris js skorpiooni-kuu, tunnepuoleltaanhan nää on ihan eri maata, tunneherkkyys on sitä luokkaa että joskus menee pasmat oikeasti sekaisin Smiley Lisää siihen vielä kaurismainen tarve olla näyttämättä tunteita, niin soppa on valmis..  Cry tickedoff
tallennettu
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #33 : 01.11.2005 09:52:44 »

Kuuneitsyt olen myös, ja tunnen pari Kuu-Jousimiestä. Joku niiden kanssa todella hiertää. Tuo jonkun mainitsema "kaikkitietävyys" on kyllä hyvä sana. Tulee itselle enemmän mitätöity olo Kuu-Jouskarin kanssa valitettavasti, vaikka Kuu-Neitsyenä olen jo valmiiksi kriittinen myös itseäni kohtaan ja itseluottamus usein melko heikko. En siis tunne olevani ollenkaan "kotona" tuollaisten ihmisten kanssa, valitettavasti.. Undecided Oinas-Kuu on toinen paha.

Eniten tämä Kuuneitsyt viihtyy ehdottomasti Kuumerkiltään Härkien ja Skorpionien kanssa, niihin tuntuu olevan syvin (tunne)yhteys (johtunee myös omasta Auringosta Härässä ja AC Skorpionissa Smiley). Myös toinen Neitsyt yleensä tuntuu hyvältä, ja Kauriskin on sopivan maanläheinen ja "nöyrä".
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #34 : 01.11.2005 22:15:53 »

Minulla  aurinko vaaka kuu vaaka merkurius vaaka askendentti jousimies keskitaivas vaaka Elämä siis yhtä tasapainoilua, innnostusta ja kiinnostusta uusiin asioihin  on riittämiin, mutta muutokset pelottaa.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #35 : 02.11.2005 15:42:14 »

Hei Raksu,

Parhaalla ystävälläni on mainitsemasi planeetat samoissa merkeissä ja hän on vieläpä AC-Jousimieskin! MC on kyllä Skorpionissa, mutta Vaa'assa hänellä on vielä Pluto, yläsolmu, Pallas ja Vesta.

Missä huoneessa nuo planeettasi (Vaaka) ovat? Ystävälläni kasissa.

Anteeksi poikkeaminen otsikosta..

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #36 : 02.11.2005 22:15:10 »

Kaikki kuu härät tänne!!! Wink Varsin mukavia ja rentoja ihmisiä, jotka nauravat minulle ja olen iloinen, koska he nauravat minulle ja iloinen olen. Toisaalta monet heistä ovat jotenkin kieroutuneita. Embarrassed  Ja minäkö en sitten ole, hmm... Myös kuu oinaat OK. Kuu leijonat kieroja ja salaperäisiä. Kuu ravut omintakeisia, huumori loisteliasta, mutta yleensä tosikkoja, kuten kuu kauriitkin. Kuu neitsyt ärsyttävä tyyppi, mutta se oli oinas. Kuu vaakoja tunnen muutaman, vetävät roolia, jotkut uskonnollisia, mutta kilttejä. Kuu skorpionit nörttejä. Kuu jousimiehillä ongelmia ihmissuhteissa. Kuu kauriilla kaikenlaisia komplekseja. Kuu kalojen kanssa tulen toimeen hyvin ja kuu härkien.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #37 : 02.11.2005 23:12:39 »

Kuu-Härät ovat iihanan hassuja  smitten
Kyllä mullakin on jousimies-kuuna ollut vaikeeta ihmis-suhteissa ,mutta eihän niistä muiden tartte huolta kantaa  Wink  Kyllä mä oon aina valoa tunnelin päässä nähny ja hyvin oon selvinny itse aiheutetuista kiemuroista matkan varrella   Wink
Ite tuun parhaiten toimeen kaksos-kuun kanssa, meillä on mieletön  keskinäinen ymmärrys
 smitten

             -Oinas73-
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #38 : 03.11.2005 14:06:59 »

Kuu-Härät ovat iihanan hassuja  smitten
Ite tuun parhaiten toimeen kaksos-kuun kanssa, meillä on mieletön  keskinäinen ymmärrys
 smitten

             -Oinas73-

Kanssa jousikuu, ja suurin osa kavereistani on kaksos-kuita. Puheenaiheet ei käytännössä lopu koskaan, mutta puolet ajasta pölötys on lähinnä kinastelua. Kaksos-kuut ovat myös erinomaisia tekemään toisia hulluiksi taukoamattomalla kälinällään. Puolet ajasta emme ymmärräkään toisiamme, mutta jos vertaa esim. härkä-kuihin, jälkimmäiset ei tajua meikäläistä ollenkaan.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #39 : 03.11.2005 14:26:31 »

No en mä tiedä ymmärtääkö mun härkä-kuu avokkikaan aina mua  Embarrassed
Mutta kyllä se ainakin puottaa mut välillä tuolta pilvilinnoista maan kamaralle ja se on kyl hyvä juttu   Shocked
Mun kartta kun on jousimiespainotteinen ja maata on hyvin vähän  buck2

           -Oinas73-
tallennettu
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #40 : 03.11.2005 21:52:19 »

Moi Linn,

Minulla aurinko, kuu ja merkurius sijaitsevat huoneessa 9. 8:nessa huoneessa minulla on  venus neitsytmars  leijonauranus neitsytpluto neitsyt vertex leijona, joten tunkua riittää huoneissa 9 & 8.  Onko kenelläkään kokemusta vastaavanlaisesta planeettojen kokoontumisesta muutamaan huoneeseen?

Terveisin,
Raksu
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #41 : 03.11.2005 22:03:00 »

Raksu,

Minusta vaikuttaa siltä, että planeettojen ryppäytyminen on enemmän sääntö kuin poikkeus. Ainakin minun läheisteni kartalla vain minulla ja yhdellä ystävälläni on melko tasaisesti jakautunut kartta, sekä jossain määrin myös äidilläni. Kaikilla muilla planeetat ovat pakkautuneet yhteen tai kahteen kohtaan kartalla, yleensä vierekkäisiin huoneisiin.

Molemmissa karttatyypeissä on hyvät ja huonot puolensa. Jos joku kartan osa on hyvin korostunut, kartan omistaja on yleensä hyvin lahjakas sillä saralla ja kiinnostus on kohdistunut tiettyihin asioihin, mikä helpottaa elämää. Tasapainoinen kartta taas antaa.. no, tasapainoisuutta, mutta toisaalta on vaikea esim. löytää elämälleen suuntaa, kun niin moni asia kiinnostaa eikä yhtä, tiettyä erityislahjakkuutta ole.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #42 : 03.11.2005 22:16:42 »

Mulla on kaikki kolmessa ekassa huoneessa. Saattaisin olla lahjakas virkailija. Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #43 : 03.11.2005 22:27:38 »

Myös langollani on käytännössä katsoen kaikki tärkeät taivaankappaleet kolmessa ensimmäisessä huoneessa. Eikö tällaisen ihmisen tulisi olla keskittynyt aika paljon pieniin piireihin - itseensä, omaisuuteensa ja aivan lähiympäristöön?

En siis tarkoita tätä välttämättä negatiivisessa mielessä.  Wink

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #44 : 03.11.2005 23:03:56 »

Eikö tällaisen ihmisen tulisi olla keskittynyt aika paljon pieniin piireihin - itseensä, omaisuuteensa ja aivan lähiympäristöön?   ;)Linn

Pitää muuten paikkansa, joskin se lähiympäristö vaihtelee kaupungista toiseen. Mulla on kolmosessa esim. Jupiter ja Neptunus Jouskarissa, joten jos pitkäaikainen haave toteutuu, se lähiympäristö on joskus vielä ulkomailla. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: