Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit  (Luettu 33137 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Anthrax
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #15 : 25.10.2005 22:39:27 »

Mielenkiintoinen aihe. Itse olen  kuu  kaksoset, ja olen ainoa perheestäni jolla se  kuu on ilma/tulimerkissä. Saan vähän väliä kuulla hajanaisuudesta, siitä että ystävät merkitsevät liikaa ja menen aina muiden pillin mukaan (?) Vanhemmat molemmat aurinko  neitsytkuu maamerkissä.  Huh Vaikkei kaksosta juuri muuten kartallani olekaan, niin pistän sen kaiken juuri kuumerkin piikkiin. Lähimmäistenhän pitäisi tuntea sinut juuri kuumerkkisi mukaan.
tallennettu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #16 : 26.10.2005 11:08:39 »

Täällä myös yksi  jousimies kuu, ja nuo edellä mainitut luonteen piirteet tosiaan pitävät paikkaansa aika pitkälti  Grin

Mieheni on  neitsyt kuu, ja kyllä meillä ainakin toimii suhde moitteettomasti.  smitten
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #17 : 26.10.2005 17:36:00 »

Alright then!

En mäkään usko, että se vaikka kuut on noinki erilaisissa merkeissä vaikuttaa niin hirveesti. Varsinkin kun käyttäytyminen on niin, että mies käyttäytyy sen merkin mukaisesti missä mulla on kuu  2funny

Lisäksi mulla on kuu jousimiehen huoneessa, joten osaan mä ittekki  Wink
Ja neliö uranukseen ykkösessä ei varmasti mitenkään lievennä sen ysihuoneen vaikutusta.. Cheesy
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Electra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #18 : 26.10.2005 18:31:18 »

Täällä myös yksi kaikkitietevä totuuden torvi! Lips Sealed Embarrassed eli  kuu jousimies
mieheni on   aurinko oinas  askendentti rapu  kuu oinas , meillä on todella räiskyvä liitto.....eipä ainakaan käy tylsäksi! Wink Cheesy
Harmi vaan etten osaa vielä tulkita mitä nuo merkit tarkoittavat? idiot2
Olen jo kyllä tilannut sisäisen soturin ja parisuhdeanalyysin mikä oli todella järkyttävää siksi että ihan kun joku olisi "vakoillut" meidän suhdetta niin paljon löysin siitä asioita mitkä kuvastavat täysin meidän suhdetta! Shocked Shocked Shocked
Sisäisessä soturissakin on paljon vielä sulateltavaa ja sisäistämistä oli se sen verran pitkä tulkinta! Cheesy
tallennettu

aurinko leijona askendentti skorpioni kuu jousimies
Sininen Kristalli Apina Kin 51
Tuli Käärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #19 : 26.10.2005 18:35:31 »

Täällä kuu oinas  Smiley Kuuni on 11. huoneessa joten kaipa se hiukan vie itsekkyyttä ja äkkipikaisuutta pois, ONNEKSI!
Mieheni kuu on kauriissa 10 huoneessa.
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #20 : 26.10.2005 20:24:25 »

Christian,
hieraisin silmiäni pari kertaa katsoessani karttasi symboleja ja muita "merkkejäsi". Löydätkö näistä omistani jotain samaa?
( aurinko merkurius chiron saturnus) kalat / ( askendentti) vesimies / ( keskitaivas kuu) jousimies / ( mars) skorpioni / ( venus) oinas
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Kas, kas, aika tutulta kyllä näyttää!  Smiley  Siinähän on SEITSEMÄN oikein rivi + lisänumerot!  Grin Cheesy Smiley smitten
« Viimeksi muokattu: 26.10.2005 20:25:58 kirjoittanut Christian » tallennettu

CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #21 : 26.10.2005 20:28:05 »

jousimies-kuussa on onneksi muuten muitakin puolia kuin kaikkitietävyys tms päänaukominen, nimittäin urheiluhulluus, vauhdin, vapauden ja uusien asioiden kaipuu. laugh
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #22 : 26.10.2005 20:37:03 »

Eikä aina pölöttämässä joka paikassa tickedoff uglystupid2, mutta kun me ollaan sellaisia intoilijoita Huh, niin minkäs teet?
Se vaan tulee, ei voi mitn!  Cheesy Grin

Lainaus
Lainaus
Vai että halimaan pitäis opetella? Kävin viime viikolla harkkaamassa ton Amman kanssa. Tai se vei mä vikisin.  2funny 2funny 2funny

En tiedä, laitoitko tuon vitsiksi mutta mua hekotuttaa 2funny 2funny Grin
"...mä vikisin". Heh Grin
Vitsi se olikin, sillä oikeasti mä olin hiljaa (kerrankin jousimies kuu ) ja Amma mumisi!  2funny 2funny 2funny



Lainaus
Ja vesimiehistä sanotaan, ettei ne tiedä rakastamisesta mitään Cry, mulla  venus vesimies, enkä allekirjoita sitä - ainakaan enään. Ehkä lapsena ja teininä, mutta en enää.

Joka tapauksessa, olkoon tulkinnat mitä hyvänsä niin, niistä kannattaa poimia vain itselleen sopivat pointit, eiks yep Cool?
Näin on eli  jousimies kuu :t jatkavat tästä eteenkin päin oikeassaolemista. Tiedoksi vain kaikille!  Grin 2funny 2funny 2funny
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #23 : 26.10.2005 21:44:10 »

Se vaan tulee, ei voi mitn!  Cheesy Grin
No, eihän sille tosiaan voi mitään, mä vähän tuppaan oleen jokapaikassa päittäin, kun mulla on  toi jousimies kari vielä merkurius ksessa 2funny
Tekstiä tulee tasaseen tahtiin, sanoi eräs tuttavani ja meinas, et mikä näkijä sää oikein olet ku kaikki tiedät Shocked?
Sanoin, opettelevani astrologiaa Grin


Lainaus
Vitsi se olikin, sillä oikeasti mä olin hiljaa (kerrankin jousimies kuu ) ja Amma mumisi!  2funny 2funny 2funny

No joo, mä meinasin tukehtua pullaan, näet maalaan kuvan mielessäni siitä kun sä olet Amman puristavassa syleilyssä Grin ja haukot henkeä..... 2funny smiley6600


Lainaus
Näin on eli  jousimies kuu :t jatkavat tästä eteenkin päin oikeassaolemista. Tiedoksi vain kaikille!  Grin 2funny 2funny 2funny

Olet jälleen kerran oikeassa, meillähän on tapana parantaa maailmaa, vai mitä angel?
Iloa sinulle smitten
terv.
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #24 : 26.10.2005 21:56:46 »

Tekstiä tulee tasaseen tahtiin, sanoi eräs tuttavani ja meinas, et mikä näkijä sää oikein olet ku kaikki tiedät Shocked?Sanoin, opettelevani astrologiaa Grin
2funny


Lainaus
No joo, mä meinasin tukehtua pullaan, näet maalaan kuvan mielessäni siitä kun sä olet Amman puristavassa syleilyssä Grin ja haukot henkeä..... 2funny smiley6600
Onneksi se antoi sitten lakun lähtiäislahjana.  Grin


Lainaus
Olet jälleen kerran oikeassa, meillähän on tapana parantaa maailmaa, vai mitä angel?
Iloa sinulle smitten
terv.
Stareyes Wink
Samoin.  smitten Smiley
tallennettu

Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #25 : 27.10.2005 07:52:01 »

Meidän huushollissa asustelee kuu-neitsyt ja kuu-skorpioni Smiley Joskus aikoinaan ja vielä autuaan tietämättömänä olisin veikkaillut ettei tämmöisellä yhdistelmällä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia (->neitsyen kriittisyys ja skorpionin tunneherkkyys ) mutta kappas, mitä enemmän aikaa kuluu, sitä enemmän ymmärrän miten paljon yhteistä näillä kuumerkeillä on.

Parasta meidän suhteessame on asioiden syvällinen analysointi pidemmän kaavan mukaan ja tuo loputon hoivaamisvietti  smitten mikä yleisesti yhdistetäänkin näihin merkkeihin.

Aina olen pitänyt kuu-merkkiä merkittävämpänä tekijänä ihmissuhteissa kuin esim. aurinkoa. Tietenkin  askendentti ehdottomasti omaa tärkeän roolin kun ensimmäisiä kuvia teemme toisesta osapuolesta. Minuun esimerkiksi teki suurimman vaikutuksen kun kohtasimme raksuni kanssa, hänen hiljainen itsevarmuus seuraillessaan tilannetta sivusta eikä tehnyt itsestään suurta
numeroa. Aurinko/nouseva-kauris hän onkin. Minä tietenkin aurinko-kaksosena ja nouseva-vaakana olin heti kontaktia tekemässä ja lässyttämässä ja toimihan se :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 30.10.2005 10:11:37 »

Itse olen huomannut, että oma  kuu :ni  rapu :ssa johdattaa mut usein  aurinko  rapu :n luokse!!
Pisin suhteeni oli  aurinko  rapukuuaskendentti  vaaka  ja tunnetasolla ymmärsimme toisiamme sanoitta...
Myös muiden  aurinko  rapu :n kanssa toimii usein telepatia... Helpottaa ihmeesti esim. töissä!! Onhan  kuu  rapu :ssa kotonaan...

Vaikka  kuu onkin tunteiden tulkki, enemmän kuin pelkkiä  kuu -merkkejä mä kyllä painottaisin myös muita asioita suhteessa/ syntymäkartoilla... Kuten  askendentti ja DC ja  aurinko .

Ilmatar! Olen kateellinen nicistäsi...  Wink  Liittyy mun syntymäpäivääni...
tallennettu

Alzbeta
Vieras
« Vastaus #27 : 30.10.2005 10:51:38 »

Olen kyllä samaa mieltä, että lähimmäisten ihmisten pitäis tuntee meidät kuumerkin perusteella. Enemmän ku auringon.
 kuu kalat kun olen niin tunnustan, että olen ikuinen haaveilija enkä mitenkään erityisen käytännöllinen. Onneksi  mars kauris hieman tasoittaa...

Kertokaa nyt muutkin  kuu kalat mitä ajattelette.  kuu on itselläni huoneessa 11. toisiko se myös sitten  vesimies piirteitä?

Vahvin ihastukseni ja suhteeni on ollut toisen  kuu kalat kanssa, mutta jostain syystä myös  kuu vesimies ja  vaaka saavat aina polveni heikoiksi
 Cheesy Cheesy

Alzbeta  smitten
tallennettu
Gimmy
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #28 : 30.10.2005 11:23:50 »

Olen itse myös  kalat-kuu. Ja kun se nepparikin kököttää ykköshuoneessa, niin sellaista pientä epäkäytännöllisyyttä kyllä esiintyy... Minä olen se, joka lähtee aina parisuhteeseen vaaleanpunaiset silmälasit päässä ja siitähän ei usein seuraa muuta kuin rankkoja pettymyksiä...  Kiitos oinas-aurinkoni, nuolen haavani suht nopeasti ja suuntaan etiäpäin

Parhaat ihmissuhteet tunnetasolla olen kokenut  rapu-kuiden kanssa. 

rapu-auringot kierrän kyllä kaukaa, kuten myös   kalat-auringot... joo ja myös  skorpioni-auringot... no thank you!

Aurinkomerkeistä diggailen nykyään eniten vesimiehiä, ja jos elämänkumppania nyt etsisin, myös härkämiehet voisivat olla kovassa kurssissa!
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #29 : 30.10.2005 12:22:39 »

Olen kyllä samaa mieltä, että lähimmäisten ihmisten pitäis tuntee meidät kuumerkin perusteella. Enemmän ku auringon.
Alzbeta  smitten

Niinpä, kun kuusta on kyse automaattisesta ympäristöön reagoinnista. Sideerisessä astrologiassahan painotetaan Kuuta ja AC:tä auringon kustannuksella, mikä ei yllätä, sillä Maa aurinkoon nähden on hidas eikä aurinkomerkki siten ollenkaan niin henkilökohtainen kuin länsimaisessa astrologiassa annetaan ymmärtää. Porukoissa näkyy normaalisti eniten AC:n ja siellä olevien mahdollisten planeettojen sekä niiden merkin vaikutus. Toisaalta Auringon ja kuun kontrastit selittävät ainakin jossain määrin monien ihmisten kaksijakoisuutta. Onneksi, sillä itse en tajuaisi ketään ilman teoreettisia teknisiä tietoja. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: