Sivuja: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1978994 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #2895 : 31.07.2014 12:14:00 »

En omista koiraa, mutta liikkumisseuduillani - kävelylenkeilläni siis- törmään toistuvasti koiriin, jotka pyörivät ympärilläni kuin väkkärät tuulessa. Muuan pikkupentu taas eilen (annan sen markkeerata tätä päivää, sillä olen yhä aivan haltioissani) pesi nuoleskellen varpaani.

 Usein ennenkin koirat ovat vuosien mittaan tehneet tuon eleen ja olen ollut ihmeissäni, mutta lausahtanut hauvelille: "No, sinäpäs olet lukenut tarkkaan Raamattusi!" . Omistajat siitä ovat riemastuneet, koska heitä tämä lemmikkinsä käytös on myös ihmetyttänyt.
 angel  smitten

Juuri tässä kirjoitellessani iloa aiheuttavista koirista tuli mieleeni, että mahtaako olla suolan puute, kun hikoilua riittää ja koirille ei syötetä juurikaan suolaa.  idiot2 Ja sitähän hiesssä riittää.

Omistajat ovat kiinnittäneet huomiota rauhallisuuteeni ja koirien reaktioon viilipyttymäiseen olemukseeni. Ne nimittäin käyvät turvaani, kuin olisin koko seudun mahtavin mänty. Liikuttavaa, kerrassaan hullaannuttavaa.  Cheesy
Toki olen itsekin huomannut, että koirat tykkäävät rauhallisuudestani ja alkavat tehdä itseään tykö. Pari koiraa on yrittänyt lähteä mukaani, kun on ollut aika teitten erkaantua. Kerrassaan liikuttavaa. Nyt kotiin mennessäni toivon, ettei tule puolen tunnin seurustelua yhtään kenenkään kanssa. On mimittäin sen verran kova nälkä ja ruoka ei tällä kertaa odota valmiina.  crazy2
« Viimeksi muokattu: 20.08.2014 11:42:09 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2896 : 09.08.2014 15:49:28 »

Leisure Suit Larry-kokoelma, 6 ekaa osaa Tongue
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2897 : 16.08.2014 22:26:30 »

En voisi olla kiitollisempi siitä, että mulla on nämä kolme ihmistä saman katon alla. Yksi vankkumaton jämerä peruskallio skorpparimies ja punatukkaiset energiset ja pirskahtelevat lapset, 1v3kk kaksostyttö ja 3v5kk oinaspoika. Niin paljon saan antaa ja saada, rakkautta ja kaikkia muitakin tunteita. Kokea täysinäistä yhdessäoloa missä on paljon väriä ja ääntä, sutinaa ja vipinää. Itkua ja karjumista, nauramista, laulamista. Arjen tohinaa pää höyryten syli täynnä lapsia ja kädet täynnä tekemistä, jalat jotka askeltavat huoneesta toiseen pysähtymättä paikoilleen.. Sukka siellä, toinen hukassa, puolitäys puurolautanen pöydän alla ja vaatekaapin alahyllyllä vierekkäin aseteltuna tutti, vessapaperirulla ja ananastölkki.

En ehdi juuri miettiä kunnolla, en ehdi suunnitella, emme ehdi miehen kanssa puhua tai sitten emme jaksa, mutta olemme kuitenkin saman veneen kyydissä niin tiiviisti koko ajan, että tuntuu kuin ajatuksemme menisivät samaa rataa ilman sanojakin. Ei aina sanoja tarvita, tehdään vaan niin saadaan valmiiksi edes jotain, täytettyä päivän kiintiöt ruokaa, unta ja huolenpitoa.

Tämä on käsittämätöntä aikaa kaikessa muutoksessa ja vauhdissa. On uskomatonta miten noi pienet ihmiset oppivat koko ajan uusia taitoja ja saavat mut häkeltymään hymyillä ja katseilla. Uskomatonta että elämä antoi minulle jotain tuollaista, kaksin kappalein, jotain noin elävää ja tuoretta, aitoa pilkesilmäistä. Jotain mistä todellakin voin sanoa että tekisin lähestulkoon mitä vain näiden eteen. Tämä on sitä elämää!
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #2898 : 23.08.2014 10:59:40 »

Tässä päivässä ollut tähän asti parasta, kun sivu toimii jälleen kunnolla. Sellaista sekundääri-versiota, mitä viikolla tarkastelin...
toivon, ettei tarvi nähdä enää. Huonompaan ovat muutokset johtaneet tähän asti, mutta onneksi korjausehdotukseni on otettu vakavasti ja jo toteutettu. Siis tänään näin toteuman. Kiitos siitä!

 Smiley :Smiley
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2899 : 26.08.2014 08:01:58 »

Ihania ihmisiä on olemassa. smitten smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2900 : 26.08.2014 20:52:13 »

http://www.betterworldbooks.com/

Ostin tuolta yhden kurssikirjan, suosittelen Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2901 : 02.09.2014 18:14:50 »

Tähän taloon on tulossa putkiremontti ja olen stressannut megana missä ihmeessä asun remontin ajan.
Faija keksi tänään loistoidean: asuntovaunu  Smiley
Voin siis olla vanhempieni tontilla siinä pömpelissä niin kauan kuin haluan.
Vanhempieni talossa en voi viettää pitkiä aikoja koska sielläkin on hieman hometta josta oireilen ja toki asuntovaunuissakin voi olla hometta mutta vaunun voi vaihtaa sit uuteen koska me ainoastaan vuokraisimme sen
Peseytymismahdollisuus on myös erillisessä ulkorakennuksessa eli mun ei tarvitse käydä siinä ns päätalossa välttämättä lainkaan.
Olen niiiiiiiin helpottunut  smitten smitten smitten

Toinen ilonaihe on yllättäen iskenyt kokkausvimma  Cheesy Olen aika surkea kokki mutta siihen tulee muutos.
Ostin tänään kuivakaapit täyteen ei-gluteenipitoisia jauhoja mm tattarii ja spelttia, lisäks linssejä sekä hirssiä joista alan opettelee erilaisia ruokia.
Olen leiponut viimeks 7-luokan köksäntunnilla joten saas nähdä mitä vakerryksiä tulee. Motivaatio on kuitenkin kova  Cool

Kahden viikon kuluttua tapaan meedion kurssin merkeissä ja sitä odotan kovasti.
 
Suuri ilonaihe oli myös kahden tunnin puhelu sielunsiskoni kanssa jota näen aivan liian harvoin. Sovittiin että lähdetään lähiaikoina stadiin hurukauppoihin yhdessä kiertelemään.
Muistan varmaan ikuisesti sen kun saimme yhtä aikaa oudon kohtauksen Jalokivigalleriassa ja lähdimme pikavauhtia ulos huohottamaan.
Tosi herkkiä ollaan kumpikin ja niiden kivien lataus vaan oli meille liikaa.
Tällä kertaa koitamme pienempää kiviputiikkia  Cheesy
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #2902 : 11.09.2014 12:13:22 »

Autoin kanssaihmisiä olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja kertomalla tarvittavat tiedot smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2903 : 14.09.2014 11:56:04 »

Sunnuntai Cheesy Eilen oli parasta esim. postista haettu H&M-paketti, vaahtokylpy ja kävelylenkki tähtikirkkaassa illassa.. aah smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2904 : 16.09.2014 15:44:09 »

Uskomaton syyssää aurinkoineen ja ulkoilualue järvineen. Palokärjenkin näin ensimmäistä kertaa. Eilen illalla tänne tuli kymmenittäin hanhia mölisemään kauniisti. Eikä yksi joukko niitä rannassa edes säikähtänyt minua tai minä niitä, kun poistulomatkalla ilmestyin metsästä rantaan neljän metrin päästä pimeässä. Siitäkin tuli hyvä mieli. Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2905 : 17.09.2014 13:52:11 »


Onneksi olkoon Emine!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #2906 : 19.09.2014 11:29:12 »

http://www.youtube.com/watch?v=iTXeLhzsseE
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2907 : 19.09.2014 21:01:56 »

Työkaverit puuhaa ruotsin kielikurssia ja kunta lupasi järjestää = meitsi on mukana Afro

Ja yksi työkaveri sai uuden työpaikan, jes Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2908 : 19.09.2014 21:44:26 »

^Jep Smiley Toi kurssi on nimenomaan puheeseen painottuva kurssi ja sitä eniten tarvitsen näin ensiksi. Olen opiskellut läpi hyvillä arvosanoilla tieteelliset ruotsit jne. ja tenttinyt ruotsinkielisiä kurssikirjoja, ymmärrän yllättävän hyvin mitä ruotsalaiset työkaverit puhuu keskenään, mutta en kyllä itse osaa niille paljon mitään puhua. Sama problem oli aikoinaan englannin kanssa, mutta sitten menin töihin hotelliin ja piti tehdä työhönopastuksia ihmisille jotka eivät suomea ymmärtäneet Tongue

Vielä kun saisin tuon skorpparin ymmärtämään, että se voisi hiukan integroitua tähän yhteiskuntaan. Se on asunut Ruotsissa yli 12 vuotta, eikä puhu ruotsia ihan pelkästään periaatesyistä. Kyllä täällä tietysti pärjää englannilla oikein hyvin, mutta mielestäni on jees osata täyttää esim. työttömyyskassan hakemus ilman google translatea Tongue
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2909 : 21.09.2014 16:17:18 »

Väsäsin 3 pellillistä lohkoperunoita (veneperunoita ts) uunissa -> heaven Tongue Ihan prkleen hyviä vaikka itse sanonkin.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: