Sivuja: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2009230 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2835 : 10.03.2014 23:07:09 »

Kevätsiivous. Mattojen tuuletus.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2836 : 15.03.2014 14:23:41 »

Aurinko paistaa Afro smitten

Nyt vloppuna ohjelmassa pulled pork-pizzan (sis pulled porkia, ranskalaisia,tomaattia, ananasta, homejuustoa) värkkäämistä yhteistyönä skorpparin kanssa, parin leffan katsomista, paketin haku, muzakia (Jimi Hendrix soi tällä hetkellä) ja parin jänskän internetz-jutun selailua..
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2837 : 15.03.2014 16:36:37 »

Pitkä kävelylenkki, mutta sitä ennen pieni astro-pläjäys karttoja tutkaillessa sekä parin tunnin sessio villatakin värkkäystä. enää takakappale aloitettava ja viimeistelyt, sitten maalaisnaapureille kylään - viemään rouvalle villajakkua.

Tein vanhatyylisen shaalimaisen kauluksen ja etukappaleet ja hihat ensin. Kokoon kursimista riittää, mutta senkin voi tehdä hyvillä mielin, kun muuten onnistunut. Kudoin sydämen helmineuleella toiseen hihaan ja ristin toiseen. Takakappaleen olkapäälle kudon ankkurin, samoin helmineuleella. Hihan tein dolman-kaavaan (dolmanissa hiha jatkuu etukappaleelle kolmion muodossa, takakappaleelle vain suorakulmassa), jotta takki istuu kunnolla rintavalle persoonalle. Ei siis tarvitse nähdä vaivaa istuttaessa pyöröhihaa, kun kaikki saumat on suoria.

Sellaista hyvää minulla tänään.   angel
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2838 : 15.03.2014 20:41:36 »

Yksi parhaista seikoista tässä päivässä saattaa hyvinkin olla se, että 2 viikkoa kestänyt jagia (yajña, veda-rituaali)
Intian brahma-sthaanassa (geograafisessa keskipisteessä) lähinnä Ukrainan tilanteen tiimoilta tiettävästi loppui tänään ainakin muutamaksi päiväksi.

Niinpä Suomenkin keli välittömästi palautui vastaamaan paremmin vuodenaikaa...  Grin   2funny   :Smiley  Angry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2839 : 18.03.2014 12:36:19 »

Tänään on jotenkin alavireinen päivä, ehkä hormonaalista itkuherkkyyttä, mutta olen iloinen kyllä monesta asiasta. Enkä vähimpänä siitä että tilasin itselleni FLT ravitsemusneuvojalle...

Elämä ... Antaa ja ottaa niin paljon... Minä pystyn, minä osaan... Minä yllän siihen mihin kurotan. Ja ansaitsen olla onnellinen, rakastunut, vauras ja mieleltäni huoleton ja kepeä. Ansaitsen ja voin olla terve. Smiley
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2840 : 19.03.2014 23:32:53 »

Perhana, meille tulee lankapuhelin Tongue Skorppari kyllästyi hidastelevaan nettiin ja päätti tilata netin Telialta. Tähän osoitteeseen ei saa nettiä kuin puhelinpistokkeen kautta ja jos ottaa kans puhelimen niin saa koko paketin halvemmalla Cool

Siitä on muuten joku vuosi kun meitsi on viimeksi asunut kämpässä jossa on perinteinen lankapuhelinliittymä Grin Porukoiltakin se hävisi jo vuosia sitten.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2841 : 20.03.2014 12:57:49 »

Yksi parhaista seikoista tässä päivässä saattaa hyvinkin olla se, että 2 viikkoa kestänyt jagia (yajña, veda-rituaali)
Intian brahma-sthaanassa (geograafisessa keskipisteessä) lähinnä Ukrainan tilanteen tiimoilta tiettävästi loppui tänään ainakin muutamaksi päiväksi.

Niinpä Suomenkin keli välittömästi palautui vastaamaan paremmin vuodenaikaa...  Grin   2funny   :Smiley  Angry

Wau! Kiitos kun kevättalven kelit palautuivat!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2842 : 24.03.2014 00:59:34 »

Kent on julkaissut uutta musiikkia! Cheesy smitten

Testissä nettiradiosofta ja on löytynyt jo vaikka kuinka monta loistavaa artistia joista aikaisemmin kuullutkaan Afro Menoa höystää tanskankieliset mainokset.. Pitäis olla lokalisoitu ruottalaiseksi, mutta jostain syystä adsit on tanskaksi Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #2843 : 01.04.2014 20:54:32 »

"Sauvojen ässä

Suuri voima ja ratkaiseva uusi askel ovat käsissäsi. Nyt et tarvitse muiden neuvoja. Uusi askel elämässäsi on toteutettavissa nopeasti ja tulisesti. Mieheen liittyvät ratkaisemattomat tilanteet ja tunteet ovat voimakkaasti pinnalla. Tarvitset kaiken voimasi, jota sinulla myös on, jotta saat tilanteen suoristettua. Sauvojen ässä kertoo myös luovuuden, uusien ideoiden ja vuolaasti virtaavan voiman pulppuavan sisältäsi. Et tunne rajoja vaan annat palaa, niin on parhaaksi nyt. Mikäli nyt kärvennät itsesi ja muut, opit jotakin tuosta kokemuksesta. Sauvojen ässä ei anna sinulle rauhaa ennen kuin olet jotenkin ilmaissut luovuutta, joka vain odottaa sisälläsi irti pääsemistä."
----------

Osui ja upposi tuo ennustus, olen kyllä positiivisella mielellä vaikka flunssakin vielä vaivaa, mutta tuntuu ettei mikään voi pysäyttää hyviä asioita tapahtumasta, ja kevätkin vielä!  Grin
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2844 : 05.04.2014 20:35:11 »

Kristus on Valo, Voima ja Rakkaus
Oloni on tyyni ja rauhallinen. Mun puolesta on rukoiltu  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2845 : 06.04.2014 11:45:38 »

Kristus on Valo, Voima ja Rakkaus
Oloni on tyyni ja rauhallinen. Mun puolesta on rukoiltu  smitten
coolsmiley
 angel    angel    angel   angel
 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2846 : 06.04.2014 15:03:15 »

Mulla alkaa sokeriton, gluteeniton, punainen lihaton ruokavalio nyt.. Ei alkoholia, ei mitään käsiteltyjä rasvoja..

Ensialkuun liotetuista siemenistä+ marjoista pirtelöitä, höyrytettyjä kasviksia ja maustamatonta kalkkunaa/kanaa/kalaa...
Hapanmaitotuotteita n. 3 päivän välein pikkusen saa nauttia. Ei hedelmiä, ei sieniä, ei pähkinöitä. Paljon kasviöljyjä ja sitten mulla on 7 eri purnukkaa ja purkkia mistä otan troppeja pitkin päivää. ON probioottia, suolahappoa (hapottomaan vatsaan), entsyymejä, ultraclearia (suoliston tasapainottamiseen + lisäravinteiden saamiseen)...

Eli hiivaa ja suoliston mikrobitasapainoa muutenkin nyt hoidetaan pitkään jatkuneen oireilun jälkeen. Jospa pääsisin eroon nyt kertaheitolla pahentuneista allergioista, tulehduksista, flunssakierteestä, päänsäryistä, vatsakivuista ja vuorottelevasta ripulista ja ummetuksesta.

Parasta tässä päivässä on se, et mulla on nyt niin paha olo fyysisesti et mun on helppo aloittaa tämä. Tulevaisuus häikäisee valoisuudellaan!
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2847 : 08.04.2014 16:18:16 »

Sielu on voimistunut aivan hurjasti  smitten Cheesy
Tykkääpi joskus säikytellä voimillaan varomattomia  :Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2848 : 08.04.2014 23:02:14 »


Noksun ja Mikkisoftan kaupan klousaaminen eteni merkittävän askeleen eteenpäin,
ja kurssi kiitti kohtalaisen makoisasti!

 Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2849 : 14.04.2014 12:33:38 »

Parasta juuri tässä päivässä oli aikataulutuksen siirtymä 20 pvällä eteenpäin, jotta minulle jäi aikaa pitää luppopäivä yliyrittämisestä ja


SAAN istua tässä koneella sekä kohta mennä kotiin leivoskahveille sekä kutoa pari mallitilkkua syksyn jakkuihin yms.

Kuinka aikuinen voikin nauttia näin kovin OMASTA tekemisestä.

Und: All the best for every person on this site. Grin  Wink smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: