Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4132912 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Solnishko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2085 : 04.10.2013 15:17:48 »

Sain työhakemuksen vihdoin laadittua ja postiin.

Kapteenitar viimetinka.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2086 : 05.10.2013 19:10:27 »

Kunnon unien vaikutusta ei voi vähätellä  Smiley Ihanan tasapainoinen olo koska nukuin viime yön erittäin sikeesti. Unihäiriötä on lähipiirissä ollut monella. Ajanlaatu on erikoinen...

Mulla on ollut sisustusviikko ja vielä huomennakin jatkuu koska tänään olen vaan fiilistellyt hyvis fiboissa saamatta mitään aikaseks. Ei haittaa  Smiley
Sain eilen uuden läppärin ja
mun äiti toi tänään kanervia ja ostin ison lyhdyn parvekkelle joten sekin tila sai uutta väriä ja valoa.
Syksyä rakastan  smitten Väriaika on ihan parasta
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2087 : 08.10.2013 19:26:04 »

Löysin skorpparin angel Onneks sekin kerkes olla sinkkuna ihan tarpeeks monta vuotta, joten sitä ei haita tällaisen ikisinkkutapojen jumittaman tyypin hitaat toimintamallit Tongue

smitten smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2088 : 09.10.2013 11:21:03 »

Löysin skorpparin angel Onneks sekin kerkes olla sinkkuna ihan tarpeeks monta vuotta, joten sitä ei haita tällaisen ikisinkkutapojen jumittaman tyypin hitaat toimintamallit Tongue

smitten smitten smitten

smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Indium
Vieras
« Vastaus #2089 : 09.10.2013 18:34:15 »

Sain auttaa pientä kissanpentua, ja olin aivan totaalisen myyty sille smitten

Voipi olla että lähiaikoina ko. pentu on myyty mulle  Cheesy
Saa nähä. Ilahduttava kohtaaminen joka tapauksessa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2090 : 11.10.2013 16:09:52 »

Oi, kissanpennut  smitten

Olen uinunut miltei koko päivän ja olo on hyvä. Huomenna on messut ja tulee olemaan mielenkiintoisia kohtaamisia koska olen houkutellut mukaan kolme ihmistä jotka eivät tunne toisiaan. Hehee  Smiley Tästä tulee vielä hyvä juttu
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2091 : 11.10.2013 16:57:35 »

Oi, kissanpennut  smitten

Olen uinunut miltei koko päivän ja olo on hyvä. Huomenna on messut ja tulee olemaan mielenkiintoisia kohtaamisia koska olen houkutellut mukaan kolme ihmistä jotka eivät tunne toisiaan. Hehee  Smiley Tästä tulee vielä hyvä juttu

Äläkää puhuko kissoista. Shocked noon liian söpöjä. Huh :Smiley

pikkari, minun piti lukkee monesti tuo sun viesti.Ajattelin että oot uinu koko päivän.. Wink :Smiley Tongue Tongue
Mut kiva että oot piristyny.. Wink angel smitten
Yläkerran väki rakastaa meitä..jokaista.. Wink :Smiley angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2092 : 13.10.2013 15:20:06 »

Koko viikonloppu ollut niin mukava jopa nostattava fiilis ettei aikoihin ollut tällaista  smitten
Messut oli kivat ja uutta tietoa saatiin.
Kaksi ystävääni oli mukana eivätkä tunteneet toisiaan aiemmin mutta heti tulivat tosi hyvin toimeen, vaihtoivat puh.numeroita ja haluavat tutustua paremmin. Hyvähyvä  Smiley
Koettiin kolmisin aika erikoisia tuntemuksia yhtä aikaa josta kirjoitan myöhemmin
Messujen jälkeen mentiin terassille ja siitä karaokemestaan jossa laulettiin äänemme käheiksi

Aloitan laulutunnit uudestaan koska en muistanutkaan miten kivaa hoilottaminen on ja mun laulumaikka ehdotti jo aiemmin et kävisin kerran viikossa kehittämässä ääntäni.
Tänäänkin oon laulanut ja illalla tapaan komean miehen joka on myös ns spirituaalinen tapaus. Meillä on treffit  Wink
Sitä ennen ystävä tulee käymään luonani ja odotan sitäkin kohtaamista.

Välillä en kyllä käsitä tätä elämää et miten voi olla aivan hirveen kamala olo ja sit toisinaan näin älyttömän hyvä fiilis. Pitäis olla enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, varsinkin kun mun ympärillä on sellasia kultakimpaleita joita aivan aidosti rakastan  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2093 : 13.10.2013 22:43:08 »

Koko viikonloppu ollut niin mukava jopa nostattava fiilis ettei aikoihin ollut tällaista  smitten
Messut oli kivat ja uutta tietoa saatiin.
Kaksi ystävääni oli mukana eivätkä tunteneet toisiaan aiemmin mutta heti tulivat tosi hyvin toimeen, vaihtoivat puh.numeroita ja haluavat tutustua paremmin. Hyvähyvä  Smiley
Koettiin kolmisin aika erikoisia tuntemuksia yhtä aikaa josta kirjoitan myöhemmin
Messujen jälkeen mentiin terassille ja siitä karaokemestaan jossa laulettiin äänemme käheiksi

Aloitan laulutunnit uudestaan koska en muistanutkaan miten kivaa hoilottaminen on ja mun laulumaikka ehdotti jo aiemmin et kävisin kerran viikossa kehittämässä ääntäni.
Tänäänkin oon laulanut ja illalla tapaan komean miehen joka on myös ns spirituaalinen tapaus. Meillä on treffit  Wink
Sitä ennen ystävä tulee käymään luonani ja odotan sitäkin kohtaamista.

Välillä en kyllä käsitä tätä elämää et miten voi olla aivan hirveen kamala olo ja sit toisinaan näin älyttömän hyvä fiilis. Pitäis olla enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, varsinkin kun mun ympärillä on sellasia kultakimpaleita joita aivan aidosti rakastan  smitten
No jestass sentään. Wink Cheesy Cheesy angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2094 : 14.10.2013 01:05:14 »

No joo tosiaan ja tähän vielä täydellinen ihastuminen joka on molemminpuolista  smitten smitten
Olen ihan pihalla  buck2
Se ihminen haluaa tavata minut tänään uudestaan ja ollaan juteltu puhelimessa piiiiiiitkään. Vähän ihme olo että pitkästä aikaa tapahtuu näin paljon positiivisia juttuja
Kun me tavattiin aika katosi jonnekin kauas pois ja oli vaan se hetki. Tosin tiedostin myös sen että tää on karmallinen suhde ja minulla on auttajan osa hänen elämässään.
Antaa palaa vaan nyt täysillä. Mielenkiintoista.... Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2095 : 14.10.2013 01:22:10 »

Ja aivan älytöntä jos haistelee omia vaatteitaan johon on tarttunut toisen tuoksu...Hullu  crazy2
Mut on tää jotenkin mageeta et pitkästä aikaa näin... Ihan kuin joku teini-ihastus
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2096 : 14.10.2013 08:46:22 »

Ja aivan älytöntä jos haistelee omia vaatteitaan johon on tarttunut toisen tuoksu...Hullu  crazy2
Mut on tää jotenkin mageeta et pitkästä aikaa näin... Ihan kuin joku teini-ihastus
juu, sitä se voi olla.. Wink Cheesy Cheesy
Hullua semmosta. Wink Wink :Smiley Tongue Tongue angel Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2097 : 14.10.2013 15:23:08 »

Mä ajattelen koko ajan sitä ihmistä eikä asiaa auta se että hän lähettelee ihania viestejä mulle ja oli soittanut neljä kertaa ennen kun heräsin. Haluu tavata tänäänkin... :Smiley
Lähipiirissä kuhistaan nyt tästä ja kaks ystävää on soittanut vain sanoakseen et oonko menettänyt järkeni  crazy2
Ihan liian nuori, täysin erilainen tausta, liian levoton ym
Mutta mä en voi sille mitään että meidän välillä on sellanen energia et alta pois.
Mielenkiintoisen mustasukkaisuusreaktion kohtasin tänään kun yks ystäväni alkoi kiukutella ja kiroilla kun kerroin ihastuksestani.
Oli kyllä erikoinen viikonloppu ja tällänen täpinäfiilis on magee  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2098 : 14.10.2013 18:25:52 »

^ Afro Järjen menetys on välillä kuulkaas kannattavaa, joten anna palaa coolsmiley

Meitsi tuoksui koko eilisen illan miesten partavedelle, heh. Toi elämässäni vaikuttava mister käyttää aikasta hyviä& tarttuvia tuoksuja angel Grin

smitten smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2099 : 14.10.2013 21:39:52 »

Mä ajattelen koko ajan sitä ihmistä eikä asiaa auta se että hän lähettelee ihania viestejä mulle ja oli soittanut neljä kertaa ennen kun heräsin. Haluu tavata tänäänkin... :Smiley
Lähipiirissä kuhistaan nyt tästä ja kaks ystävää on soittanut vain sanoakseen et oonko menettänyt järkeni  crazy2
Ihan liian nuori, täysin erilainen tausta, liian levoton ym
Mutta mä en voi sille mitään että meidän välillä on sellanen energia et alta pois.
Mielenkiintoisen mustasukkaisuusreaktion kohtasin tänään kun yks ystäväni alkoi kiukutella ja kiroilla kun kerroin ihastuksestani.
Oli kyllä erikoinen viikonloppu ja tällänen täpinäfiilis on magee  Cheesy

Hei nastapimu..oikeesti mageeta.. Wink Cheesy Cheesy Cheesy angel smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: