Sivuja: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1999810 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1740 : 05.03.2013 20:44:37 »

Kävin kirjastossa ja kaupoissa, löysin taas hienon huivin Cheesy
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1741 : 06.03.2013 22:19:15 »

15 osaa hyvää sarjaa putkeen, samalla seminaariesityksen vääntämistä ja postissa tuli yks tosi kiva juttu laugh
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1742 : 07.03.2013 02:23:35 »

Olipas raikas ulkoilusää angel Tongue
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1743 : 08.03.2013 00:50:12 »

Tuli taas pelkotila mut kun laitoin mieheni kuvan sydänchakran kohdalle, pelko lähti pois.
Uusimmassa Menaiset-lehdessä on juttu naisten aamutoimista ja siinä joogaopettaja Kylli Kukk yksi haastatteluista
"Hän uskoo myös siihen, että jokainen kasvojen osa on yhteydessä johonkin chakraan eli kehon energiakeskukseen.
Esimerkiksi silmät yhdistyvät sydänchakraan, jolloin luomiväriä levitettäessään voi ajatella sydäntä ja samalla aktivoida sitä"
Ikinä tullut mieleenkään vaikka meikkaan joka päivä. Mielenkiintoinen ajatus Kyllillä  Smiley
Ajatus pätkii. Jatkuu näin "Joogapiireissä ei ole tapana tällätä, ja Kylli arvelee olevansa Suomen ainoa meikkaava kundaliinijoogan opettaja. Henkisyys ei ole hänen mielestään ristiriidassa kaunistautumisen kanssa
-Kaunistautumalla voi herättää jumalattaren itsessään. Jokainen päivä on lahja, ja tämä on tapa juhlistaa elämää"

Tän allekirjoitan  Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.03.2013 00:59:35 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1744 : 08.03.2013 21:59:23 »

Mukava päivä takana.. Käyty mm.taidemuseossa, Kauppaneuvoksen kahvilassa ja Fidassa!

http://www.taitokortteli.fi/kahvila.php
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1745 : 08.03.2013 22:31:15 »

Hirveen kiva terveyskeskuslääkäri, todella sympaattinen ja monipuolisesti asiantunteva, kyllä heihin aina joskus törmää  Kiss
tallennettu

.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1746 : 09.03.2013 18:31:46 »

Pesin maton Afro Jos pesis toisen huomenna..
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1747 : 09.03.2013 18:54:35 »

Keräsin vihdoin viimein rohkeutta mennä siihen paikkaan jossa mieheni kuoli.
Merkki tuli heti kun ajattelin asiaa aamutoimien aikana. Puhelin soi olohuoneessa kun meikkailin keittiön pöydän ääressä.
Mieheni tietää etten vastaa sinä aikana. Kun olin valmis, mietin menenkö kauppaan vai käynkö pyörähtää sillä aluella. Tuntosarvet tanassa lähdin tutkimaan. Pyysin miestäni olee henges mukana ja se oli ja näytti paikan.
Tiesin tämän miten juttu etenee kunhan vaan pystyn menee
Anoppi sanoi vähän väärin sen ositteen aiemmin mutta löysin suhteellisen helposti. Kävelin n 100 m ohi mutta pyörähdys ympäri ja sit löytyi oikea tie sekä kohta.
Ihmettelen reittivalintaa.
Tästä mun kodista on n. 400 m siihen
Kun tulin takasin kotiin muistin vasta sen aiemmin tulleen puhelun. Outo 09-alkuinen pitkä numero joka hälyyttää tosi erikoisella saundilla eikä kukaan vastaa. Numerotiedustelussa sanottiin ettei tollasta numeroa ainakaan heillä ole tai siis tietoja siitä.
Taidan mennä tänään vielä iltakävelylle sitä reittiä. Olen tyytyväinen että vihdoin menin  Smiley
Mutsi sanoi että sehän on kuin kohtalonpolku. Juu-u niin on.
Ei tullut paniikkia, itkukohtausta, hämmennystä tai mitään vahvaa reaktiota. Mieli oli kirkas ja jotenkin helpottunut. Tuntuu että uusi aika alkaa pikkuhiljaa  angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1748 : 09.03.2013 19:12:31 »

Kirjoitettuani ed viestin, menin parvekkeelle tupakalle.
Näin muuttolintuparven ja sit kirkonkellot alkoi soida. Merkkejämerkkejä  smitten
Kolmaskin tuli heti perään mutta se on aika henkilökohtainen

Nyt hän vihdoin pääsee rauhaan eikä tarvitse hyöriä enää levottomana. En ole tällasta kokenut kenenkään kuoleman jälkeen mutta onko ihmekään koska oltiin niin läheisiä ja tiiviisti kiinni toisissamme viisi vuotta  smitten
Hän on odottanut sitä että pystyn käymään paikanpäällä. Ei siitä mitään pyhiinvaellusmestaa mulle tule mutta tosi hyvä että vihdoin liikahdin. Rakkaus ei kuole koskaan. Sen olen ainakin ymmärtänyt erittäin selvästi  smitten
 
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1749 : 09.03.2013 22:16:57 »

Pesin maton Afro Jos pesis toisen huomenna..

Pesin toisenkin maton äsken ja puunasin samalla kämpän lattiat jne. Join kaakaoöverit. Kysyin Oraakkelilta, että mitä pitäisi tehdä niin se sanoi että rakastua, koska laastarit ovat lopussa. Ulkona tuoksuu savu ja pakkanen.

Vähän kuin Sian päivä.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2013 22:19:06 kirjoittanut Elwyn » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1750 : 09.03.2013 22:36:25 »

Tein iltalenkin ja halusin tehdä varmistuksen olenko oikeessa. Mukana oli mieheni valokuva. Pysähdyin samaan paikkaan kuin päivällä ja pyysin et anna nyt merkki ettei tarvitse jäädä tähän pakkaseen stondaamaan.
Viereisestä metsiköstä kuului metallinen ääni, kova kolahdus. Ihmisiä ei ollut lähimaastossa eikä puusta voi lähteä sellasta ääntä.
Kotiin tullessa kylpyhuoneen peilikaapin ovi auki kuten välillä kymmenen kertaa päivässä. Oikeessa olen. Haa  Cheesy

tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #1751 : 10.03.2013 00:44:29 »

Kiitokset onnitteluista smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1752 : 10.03.2013 13:41:04 »

Näin ihanan unen ja se tuntui niin todelliselta  smitten
Olen ollut koko viikonlopun yksinäni joten tänään ulos aurinkoon ja ystäviä tapaamaan.
Tärkeä juttu on nyt hoidettu  Smiley
tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #1753 : 10.03.2013 16:45:02 »

A U R I N K O  smitten

neljä viidestä chilin siemestä on itänyt

olen rakastunut

viihdyn kotona

minulla on riittävästi rahaa tullakseni toimeen ilman jatkuvaa hammasten kiristelyä

 Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1754 : 11.03.2013 00:07:03 »

Olen onnellinen.

Kaikki on rempallaan ja rahat on loppu ja viisimiljoonaa asiaa ristissä odottamassa tekijäänsä, ja epämääräistä sähläämistä koko elämä, mutta; OLEN ONNELLINEN  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: