Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2007198 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1620 : 01.01.2013 01:25:30 »

Hyvää uutta vuotta!!!!!  smitten
Yksin olen tän aaton viettänyt mutta täällä päin on paukkunut raketit jo kasista lähtien. Ei näkynyt mutta kuului. Tuntui ihan sodalta  Shocked
Puolilta öin jengii tuli suoraan mun partsin alle ja aikaansai mahtavan valoshown. Tosi hieno  Smiley
Mä lähden nyt baariin  Cool
Vielä toisen kerran Hyvää Uutta Vuotta kaikille astrolaisille  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1621 : 01.01.2013 15:10:16 »

Harry Potter-maratoni Afro Paukuttelut eivät häirinneet yölenkkeilyä eikä sen puoleen uniakaan, ja pari rohkeampaa tyyppiä uskaltautui jopa toivottamaan hyvää uutta vuotta meikä-mörököllille (ei ollut kovin sosiaalinen fiilis) joten hyvin alkoi uusi vuosi Cool
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1622 : 01.01.2013 15:33:25 »

Ja niin, ei enää tv-lupatarkastajia Cool Eräskin neropatti tosin ehdotti, että kielletään tupakointi sisätiloissa kokonaan ja laitetaan entiset tv-lupatarkastajat tupakointitarkastajiksi Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1623 : 02.01.2013 16:32:24 »

http://yoursmiles.org/ksmile/whitepiggy/k1702.gif
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1624 : 02.01.2013 18:54:58 »


Tulee aina hyvä mieli kun katsoo tuota possua smitten smitten smitten

Perjantaina ihmisten ilmoilla käymään ja sitä ennen jatkuu Harry Potterit, Jutan sarja alkaa tänään ja mitäs muuta.. Mahtavaa kun pyhät on lusittu Afro
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1625 : 03.01.2013 23:22:05 »

Mukava päivä  Smiley Tyytyväinen hyvin sujuneesta hammaslääkärikäynnistä ja eilisestä hulvattoman hauskasta illasta ystävien seurassa  Cheesy
Mulle tehtiin toista kertaa juurihoito ilman puudutusta kun pelkäsin saavani taas sen kaameen kohtauksen puudutusaineesta. Laitoin meediolle viestin ennen lekurikäyntiä ja tuli sellaset rauhoitusenergiat että nukuin yli neljä tuntia ja heräsin ihan pihalla et onko nyt päivä vai yö kasilta illalla  uglystupid2
Koitan olla huomenna hengessä mukana kun ystävällä ham.lääkäriaika mut en mä osaa yhtä hyvin kuin vanhemmat noita-akat  angel smitten
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1626 : 04.01.2013 19:40:05 »

Sain eilen yöllä selvennyksiä asioihin ihan oman pään kautta, iski kyllä kuin salama kirkkaalta taivaalta. huhhuh, noh, nyt ei tarvitse enää miettiä asioita ja yrittää selvittää kun vihdoin sai kaikki palaset loksahtamaan paikoilleen.
meinasin jo soittaa exälle että nyt mä tiedän perimäisen syyn tähän kaikkeen, mutta en mä voi enää Valitettavasti soittaa. noh, ehkä mä joskus pääsen selvittään hänelle nuo asiat. D:

Nyt tuntuu kuin raskas taakka ois pudonnut harteilta, ei tarvitse enää miettiä että mikä ihme tässä kaihertaa, tosin hinta siitä oli kova, mutta tällasta tää elämä vain on.  Huh

nyt toivotaan että pysytään terveenä kun vähän ihmeellinen olo ollut läpi päivän, huomenna sitten näkee pitkästä aikaa vanhaa ystävää, lupaan itselleni pitää hauskaa.

 smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1627 : 04.01.2013 20:17:43 »

..Kun rakastetaan omista pöljäilyistä, kämmeistä ja rumuuksista huolimatta  smitten  angel
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1628 : 04.01.2013 20:56:18 »

Just muoveista vedetty The Avengers-dvd Afro Kohta haen lisää pepsimaxia kaupasta ja sitten alan tuijottamaan tuunattuja supersankareita Tongue smitten

Löysin myös kirjastosta kiinnostavan kirjan Cool
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1629 : 05.01.2013 16:26:07 »

Appiukko-kokelaan 71 vuotispäiviä pitäs lähteä kohta juhlistamaan ja suvun tuoreinta pikku-ukkoa kaukaa kummasteleman.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1630 : 05.01.2013 23:39:23 »

Tulostettava pacman&invaders-lahjapaperi Afro Grin

http://www.minieco.co.uk/images/oct12/wrap-pacman.pdf

http://www.minieco.co.uk/images/dec12/invaders.pdf
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1631 : 06.01.2013 20:45:17 »

Just oli pacmaneista puhetta  Smiley

Parasta tänään.. toisten tekemät täydelliset soittolistat, joissa paljon uusia ja vanhoja ihanuuksia smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1632 : 06.01.2013 21:55:54 »

Hullu ystäväni saa mut nauramaan älyttömillä jutuillaan mut nyt hän on alkanut ehdottelee hieman tuhmia juttuja.
Pukee ne tosin niin hölmöihin sanamuotoihin et mua huvittaa suuresti Cheesy
Tosi kummallinen kynttilaepisodi tapahtui kotona. Äidin tuoma kynttilä paloi ihan loppuvaiheessa kaksi vuorokautta putkeen ja ihmeteltiin ystävien kanssa miksei se sammu. Liekin väri muuttui sinisestä valkoiseen, välillä oli kaksi liekkiä vierekkäin.
Tänään vietetään ortodoksista joulua. Ehkä tää kynttiläjuttu liittyi siihen. Se paloi mieheni kuvan vieressä
Ihan finaalissa oleva kynttilä paloi niin kauan. Outoa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1633 : 07.01.2013 02:32:07 »

Laitoin samalle paikalle uuden kynttilän enkä ole ikinä nähnyt noin isoa liekkiä  Shocked
Hän on täällä tänään ¤laulelee¤  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1634 : 07.01.2013 20:44:21 »

Tehokkaat särkylääkkeet ja Berocca! Lääkärihenkilö määräsi ensimmäiseksi mainittuja, ja onpa ihanaa kun ei ole niin kipiä päänuppi smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: