Sivuja: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 406
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4172372 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1575 : 23.12.2012 00:35:07 »

Olen ihan täpinöissäni kun ensi kuussa tai viim helmikuussa tapaan meedion. Haluun niin tietää mitä mieheni voisi kertoa siitä kun siirrytään täältä maanpäältä pois. Saako sielu edes kertoa siitä? Olen taas puhunut puhelimessa vaikka kuinka kauan ja katsonut Taru sormusten herrasta toisella silmällä
Olen myös puhunut mieheni sielulle ja kysynyt onko hän nähnyt Jeesuksen  Cheesy Ei mitään vastauksia mutta täällä on taas kirkas ilma tai sit mun silmissä on jotain vikaa.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1576 : 23.12.2012 00:38:59 »

Rukoilin tänää että pääsisin kovasta ahdistuksesta pois, ja heti tuli parempi mieli, mikä on jatkunut läpi päivän. Olen ihan täpinöissäni! Smiley  smitten

Tänää on ollut myös idearikas päivä, ajattelin tehdä eräälle mies-henkilölle vähän niinkuin yhteisen joululahjan, liimailen vähän yhteisiä muistoja kartongille ja näin näytän hänelle kuinka tärkeä se ihminen on mulle ollut, ja tulee olemaan.
Hihih, ihan yhtäkkiä tuollainen idea pomppasi mieleen!  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1577 : 23.12.2012 23:51:16 »

Hyvähyvä  smitten
Rukouksella on vahva voima ja vaikutus  angel
Kävin uudestaan kaupassa ja näin ystävän joka oli ihan silminnähden huolissaan miten voin. Tuli taas vartin puhekohtaus ja toinen ihmetteli 
No meneehän tää ja ylpeä itsestäni olen etten jäänyt tuleen makaamaan. Tänä aamuna oli oikein mukava fiilis ekaa kertaa.
Erittäin tarkasti minuu seurailee, saanut kai erikoisluvan  Cheesy Niin älyttömän mustis vieläkin ja päivittäin näkyy erilaisina ilmiöinä sekä tavaroiden siirtymisinä. Kuten jo aiemmin kirjoitin jos tänne toisen miehen toisin (naapurin homopoikaa lukuunottamatta) koko talo varmaan kaatuis tai vähintään syttyis tuleen  2funny

Puhuttiin paljon kuolemasta jo aikoja sitten ja mä sanoin että jos lähden ennen häntä, toivon että löydät ihanan lohduttajanaisen. Mulle ei sitä sallitä joten hyöriköön sit mukana kun siltä tuntuu.
Yksin en tunne jääneeni  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1578 : 24.12.2012 18:00:53 »

Hyvää ruokaa karjalaiseen pitopöytämalliin ja kohta tulee joulupukki Afro Katotaan, että onko pikkuheppu kuin tätinsä yli 25v sitten (eli heti kun pukki alkaa kolista eteisessä niin ollaan sohvan takana piilossa) angel
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1579 : 25.12.2012 09:24:11 »

Attitude.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1580 : 25.12.2012 15:37:08 »

Pääsee rauhoittumaan taas tämän jouluhässäkän keskeltä omaan kotiin omiin tunnelmiin. Smiley
tallennettu

pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1581 : 26.12.2012 03:56:02 »

Itkua, naurua, ikävää ja laulua. Ikävä miestäni. Rakkaus vanhempiani ja ystäviäni kohtaan sekä erittäin siisti sekavuustila.  crazy2 smitten Surutyö (vihaan tota sanaa)
Laulettiin ystävän kanssa hienosti.
Menkat vois vihdoin alkaa koska puolitoista viikkoa pms-oireita tähän helvettiin on jo liikaa. Mun kroppa meni sekasin kun tapahtui menetys ja nyt olen   buck2
Äiti on ollut niin kultainen ja ystävä laulatti mua väkisin josta sit tulikin hihitysilta ja kamu vielä maksoi kaiken ja toi minut kotiin pari tuntii sitten taksilla.
Mut ihan paskaa asuu yksin. Yks myöhäisjoulupukki tänne. Tuhmana kiitos  police
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1582 : 26.12.2012 15:00:45 »

Kotona Joensuussa odottava jääkaappikylmä 1.5l PepsiMax Afro
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1583 : 27.12.2012 17:43:11 »

Mulla on hauska frendi  Smiley Ollaan tunnettu monta vuotta mutta nyt mieheni kuoleman jälkeen oltu päivittäin tekemisissä. Tää kaveri on hieman pihalla ihan luonnostaan ja ollut eläkkeellä nupin takia jo monta vuotta vaikkei ole edes 50 täyttäny. No anyway, varsinkin iltaa kohden hänen juttunsa saavat lisäväriä ja mä meinasin eilenkin tikahtua nauruun kun kuuntelin sen höpinöitä.
Enkä tässä nyt kirjoita sitä että nauran hullulle koska kyllä hän itsekin huvittuu omista jutuistaan  Cheesy
Oli soittanut mulle ennen kun heräsin. Oli hieman angsti aamu mut soitin takas. Muutamas minuutissa piristyin ja suihkun kautta alkoi uusi päivä  Smiley
Ei yhtään kiinnostais olla yksin kotona. Voisin soittaa hänelle et mentäis autoajelulle. Lähtisin muuten kävelylle mutta täällä etelä-Suomes on ainakin niin paska keli ettei kiinnosta yhtään liukastella tuolla sateessa.
Apua jos toi jäätyy niin eihän tääl pysy pystyssä!
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1584 : 27.12.2012 18:38:43 »

Kaveri tulee tänää piristään iltaa ja auttamaan pakkailussa, huhhuh kun mä inhoan muuttamista.. -.-
ja sama rumba todennäkösesti edessä tässä parin kuukauden sisällä, onneksi sillon ei tarvihe pakkailla niin paljon kun tavarat odottavat kiltisti laatikoissaan uutta kotia.
tallennettu

Elwyn
Vieras
« Vastaus #1585 : 27.12.2012 21:24:30 »

Hyvä ulkoilukeli Afro
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1586 : 28.12.2012 14:57:20 »

Vaikeiden aikojen rukous
Hyvä Jumala
vala ylleni toivon armoa ja anna minun
aina nähdä toivon valo kirkkaana edessäni.
Valaise pimeys täyttämällä minut uskolla ja toivolla
ja antamalla minulle rakkautesi lohtu.
Anna minulle rohkeutta ja voimaa tietää,
että selviydyn näistä vaikeista ajoista.
Täytä minut ilolla ja luottamuksella,
koska tiedän, että olen lapsesi ja
että sinä aina huolehdit minusta ja rakkaistani.
Kuule rukoukseni.
Aamen.
(Lorna on kehottanut jakamaan näitä rukouksia näkyville ja ihmisten tietoon laajasti.)

Lorna Byrnen rukous taloudellisiin vaikeuksiin, "Toivon viesti enkeleiltä"
« Viimeksi muokattu: 28.12.2012 15:31:20 kirjoittanut Suomityttö » tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1587 : 28.12.2012 21:43:40 »

Kaunis rukous.
Mulla on ollut vuoristoratamieli pitkin päivää varsinkin kun tänään on 4 viikkoa kuolemasta ja toi kauhee kuu on just niin voimakas mitä arvelinkin.
Hanoi Rocksin vanhat biisit on piristäneet tätä päivää. Naapurit varmaan luulee että olen pimahtanut koska Dead by Xmas on soinut tänään kymmenen kertaa.
Piti lähtee ulos mut jätin väliin.
Ystävä kiitteli mua tänään siitä ettei ole ikinä selvittänyt puhumalla kenenkään läheisen kuolemaa niin kuin tätä tapausta. Enkä kyllä minäkään ole koko elämäni aikana puhunut lyhyes ajassa niin paljon kuin tässä kuussa.
Ääni on ihan käheä mutta asiaa on paljon, aivan kuin ihan uusi elämä olis alkanut ja niin onkin mutta sisäistäminen tökkii vielä
Tilille tuli mukavasti rahaa enkä ole raskaana joten hyviä asioita tapahtuu myös  Smiley
Kannattais olla hiljaa nyt tää ilta koska huomenna mennään laulamaan

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1588 : 29.12.2012 15:05:05 »

The great mouse detective

http://youtu.be/Fj4Kx_JXzAg

Afro smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili