Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2002342 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1545 : 05.12.2012 14:39:19 »

Voimia pikkarille, kiva että aurinko näyttää vähän pilkahtavan, noin kuvaannollisesti siis.  smitten

Jos annat mitään reseptilääkkeitä ihmiselle jolla ei ole niihin reseptiä, muistathan tarkistaa että: Hänellä ei ole mitään muuta lääkitystä jossa olisi kontraindikaatio tämän lääkkeen kanssa käytettynä ja että hänellä ei ole mitään sairautta, jossa olisi kontraindikaatio kyseiseen lääkkeeseen. Siis juurikin ne asiat, jotka lääkärinkin on tarkistettava lääkkeen määrätessään. Tekohan on sinänsä laiton, mutta jossain oloissa kohtuullisen ymmärrettävä. Muista vain se, että vaikka se lääkkeen antaminen toiselle on rikoksena hyvin pieni, niin sopimattoman lääkkeen antamisesta toiselle pahimmassa tapauksessa seuraava syyte kuolemantuottamuksesta onkin jo sitten isompi juttu...  Sad

Herää kysymys miksi ystäväsi ei voi itse hakea itselleen reseptiä?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1546 : 05.12.2012 19:09:10 »

Itse hän niitä pyysi ja bentsoja aiemminkin käyttänyt aikoinaan. Miksei itse mene lääkäriin? Sanopa se. Annoin vielä oman tohtorini yhteystiedot mutta en tänään ehdi enää itsekään mennä sinne ja huomenna mesta on kiinni.
Perjantaina kirmaan sinne. Tyyväinen edelleen pikkuvarastoni löytymisestä  smitten

Jotain kummallista tähän kuolintapaukseen liittyy. Mieheni oli löytynyt ihan märkänä. Kaikki tavarat lompakosta lähtien litimärkiä. Sinä iltana oli pakkasta, kova tuuli ja lunta tuli melkein vaakatasossa.
Missä ihmeessä hän on kastunut?Huh!!!! Puhelin on myös kateissa.

Mennään lauantaina päiväaikaan mediaalisen ystävän kanssa tutkimaan aluetta. Tosiaan jotain outoa on ilmassa...
Sen takia hän pyörii vieläkin täällä maatasolla. Heräsin viime yönä kaksi kertaa siihen läsnäolontunteeseen vaikka olin väsymyksestä ihan sekaisin. Askelia, tv sekoili äänen suhteen.
Paukutteli ystävänsä ovea sitä aiemmin. Tää on pakko selvittää

tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1547 : 05.12.2012 19:42:09 »

Olisko hän voinut pudota ensin jossain veteen? Lampi, joki tms?
Siinä ilmassa märkänä saattoi kuolla hypotermiaan...
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1548 : 06.12.2012 00:14:11 »

Muuten turha päivä, mutta cm:ssä oli Fazerin rasiat 3 kympillä ja muistin just kaverin ansiosta meidän hienon suunnitelman perseilystä golf-kentällä auton&urheilujuoman kera.

Aika paljon saisi maksaa, että menisin edes kokeilemaan golfin pelaamista angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1549 : 06.12.2012 14:04:34 »

On varmasti pudonnut ja sit lähtenyt harhailemaan humalapäissään. Mulle tulee jotenkin mieleen edestakainen liikehdintä. Oli välitellut baarissa huonoa oloa ja vasemman käden puutumista eli sydärin ensioireet sit saanut vielä kylmää kyytiä. Tähän tapaukseen liittyy tasa varmasti ainakin yksi tuntematon ihminen.
Faijan intuition mukaan kaksi.
No lauantaina siis menemme tutkimaan.
Olin eilen mieheni kantamestassa ja juttelin hänen/yhteisten ystävien kanssa ja taas meni tunteet niin laidasta laitaan. Kauheita nauruhepulikohtauksia ja välillä kyyneleitä  crazy2
Oli tosi kiva ilta ja Luojalle kiitos näistä ihmisistä ympärilläni  angel smitten
Naapuri tuli vielä pistäytyy puolilta öin ja odotti siihen asti että nukahdan ja oli tuonut radion mun sängyn viereen hiljaa höpisemään. Kultainen  smitten
Nukkunut vaan muutaman tunnin ja meen nyt hieman lepää. Onneks mä löysin noi lääkkeet. Tuli nimittääin tosi tarpeeseen.
Hyvää Itsenäisyyspäivää astroväelle  Smiley
Muoks. Illalla tapahtui magee juttu. Baarista tullessani aivan jäässä ja pyysin ääneen miestäni lämmittämään mua takaapäin siis niin että selkä lämpenee.
Tunsin hänen läsnäolonsa ja voimansa todella vahvana ynpärilläni ja minuutissa olin lämmin. Kädet jopa kuumeni.
Rakkaus ei kuole koskaan  smitten
« Viimeksi muokattu: 06.12.2012 14:11:47 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1550 : 06.12.2012 15:18:09 »

Mulla tuli mieleen et yks henkilö, mies n.40v. tummiin vaatteisiin pukeutunu ois tässä ns.mukana.
Ja et hän ois puonnut johonkin ojaan tms..... ja sit kuollut kylmyyteen..hypotermiaan.

Eihän se rakkaus häviä mihinkään.. smitten smitten

Ps. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.     smitten
« Viimeksi muokattu: 06.12.2012 15:19:50 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #1551 : 06.12.2012 16:43:13 »

Hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille munki puolesta!

Näin itsenäisyyspäivänä tulikin mieleeni armeija-ajat ja eräs tilanne, jolle vieläkin jaksan jostain syystä nauraa yksikseni. Kerran palasin varuskuntasairaalasta takaisin yksikköön, jossa komppanianpäällikkö oli ottamassa sairaita miehiä vastaan, kun olisi pitänyt lähteä leirille. Hän kysyi minulta raivoisasti, että "hei mies, mitä teille oikein määrättiin?" Menin hivenen hämilleni ja katsoin papereitani ja aloin luettelemaan hänelle kaikki niitä lääkkeitä, joita minulle oli määrätty..."ööö...herra yliluutnantti, minulle määrättiin para-tabsia jne-" Siihen hän muistaakseni vastasi, että "ei minua kiinnosta mitä lääkkeitä teille määrättiin vaan mitä vapautusta!" Itellä meinas ainakin pokka pettää tuossa tilanteessa...varmaan siitä syystä, kun kaikki oli niin haudanvakavana siinä ja minä tein siitä tarkoituksettomasti omalla käytökselläni lähinnä koomisen. uglystupid2 crazy2
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1552 : 06.12.2012 18:55:21 »

http://pakollinenjoulu.blogspot.fi/2012/12/linnan-juhla-bingo-2012.html?zx=d23382eb620eaf8d

"Olisko mitään hyvää ideaa linnan juhlat -juomapelille? Cheesy"

"Johan sellainen on: Otetaan huikka aina kun joku kättelee presidenttiä. Tämän pelin täysimittainen pelaaminen vaatii toki luonteensa myötä joko miedot juomat tai huolellisen valmistautumisen anniskelupaikan leirillä."
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1553 : 07.12.2012 04:09:47 »

Mulla on niin kultaisia ihmisiä ympärillä vaikka tärkein puuttuu
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1554 : 07.12.2012 15:19:29 »

You're Not Your Fucking Khakis

http://youtu.be/wo-wkv8gW6k

 smitten Afro
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1555 : 07.12.2012 15:33:15 »

You're Not Your Fucking Khakis

http://youtu.be/wo-wkv8gW6k

Ya, all singing all dancing crap of the world  smitten
-

Joululahjatarotit (ihan munlaiset, saas nähdä, mitä noiden kanssa keksin  laugh ) ja keraaminen veitsi (oli niin kiva kahva, että piti saada kokeiluun) tuli tänään smitten

pikkarille voimia  angel
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1556 : 07.12.2012 16:27:34 »

Mulla ei ole ikinä ollut näin kummallista viikkoa koko elämäni aikana. Olen herkistynyt mediaalisesti tosi paljon ja tajunnut miten ihania ihmisiä mulla on ystävinä.
Tänään on hyvä energia ihan konaisvaltaisesti koska viime yönä tapahtui niin ihana kokemus  smitten
Tää on ollut parille lähi-ihmiselle myös todellinen silmien avautuminen koska he ovat kokeneet mieheni kuoleman myötä ns toisen tason olemassaolon hyvin konkreettisesti.
Epäilleet ja naureskelleet ko ilmiöille mut ei enää.

Mun naapurista on tullut tosi läheinen ystävä viikon sisällä.
Radiosta tulee biisi jossa lauletaan meidän tulee keksiä säännöt rakkaudelle. Tän koin niin voimakkaasti eilen.
Kaamee mustis vieläkin ja osoitti sen niin selvästi että olen nauranut ääneen vielä tänäänkin ko jutulle

Meedion avun tunnen myös hoitavana lämpönä. En ole tarvinnut rauhoittavia tänään.
Mä olen puhunut viikon putkeen ja ääni on kuin variksella. Pitäis olla puhekiellossa mutta mulla on tosi paljon asiaa ihan koko ajan.
Onneks naapurini on myös todella sosiaalinen. Polteltiin yöllä ja puhuttiin miltei aamuun asti.
Ihan ihmeellistä aikaa ja jokainen päivä on ihan erilainen.
Nyt viimeistään uskon ettei kuolemaa ole.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1557 : 09.12.2012 20:45:35 »

Rauhoittavat toimii (otin tupla-annoksen) ja olen siivoillut hieman sekä pessyt pyykkiä. Sain miltei shokin kun katsoin aamulla peiliin ja näin silmäturvotuksen (ei itkusta johtunut) ja posken ihottuman.
Olen puhunut taas puhelimessa pari tuntia. Se helpottaa.
Huomenna lääkäriin saamaan lisäapuja
Noi em oireet viittaa homealtistukseen siis ja siihen hiton baarin en enää mene  tickedoff
Soitin taas kriisipuhelimeen koska en halua herättää ystäviä tähän aikaan.
Tosi mukava nainen oli siinä päässä vastaamassa ja me puhuttiin uskosta, karmasta (hän aloitti) menetyksen kokemisesta ja hassua kyllä sanoi samat sanat mitä mediaalinen ystäväni nyt vkl eli tää on mun itsenäistymisläksyni.
Aika rankka sellanen kyllä.
Olis voinut tulla hieman eri muodossa moinen oppi.
Eka vuorokausi ilman seuraa oli siis kaamee mutta nyt alkaa uusi viikko. Hautajaiset. GRRRRR  uglystupid2
Hetki kerrallaan eteenpäin. Meedio laittoi taas kauniin viestin  smitten
Mä oon kyllä tosi läheisriippuvainen mutta opin siihen viiden vuoden aikana kun oltiin niin kiinni toisissamme koko ajan. Ikävä on mieletön
« Viimeksi muokattu: 10.12.2012 05:16:27 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1558 : 10.12.2012 20:52:56 »

Järkyttävä turvotus -> ulkoilu tekee todella terää nyt Afro

Yksi kouluhomma vähemmän, ja huomenna aloitan pari isompaa kirjoitustyötä (deadlinet vloppuna).

Pari viikkoa jouluun Cheesy
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1559 : 10.12.2012 23:26:14 »

Hitto noi kortit tosiaan puhuu mulle  smitten Tällänen hajapää-visuaalinen saa selkiyttä silmänäön ja symbolien kautta. Välillä tiän jo etukäteen, mikä kortti nousee seuraavaksi. Ja yks rakas henkilö käyttää ihan omaa korttia, kun on ikävä.  Tykkään kun opin  Tongue
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: