Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2006494 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1065 : 12.10.2011 20:22:00 »



                                                  coolsmiley

               
                   Koin ( olettaisin ), ajan verhon siirtymän. ? !


                          smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1066 : 12.10.2011 21:55:55 »

Kiiwit!
En tiedä miksi olin unohtanut niiden olemassaolon, mutta ne ovat herkullisia!
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1067 : 13.10.2011 04:53:45 »

Joskus on päiviä, että toivoo vaan pääsevänsä vihdoin ja viimein sänkyyn peiton alle ja nukkumaan. Nyt oli hyvin vahvasti semmoinen päivä. Nukkumaan, ihanaa!
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1068 : 14.10.2011 07:08:22 »

En todellakaan ole aamuihminen mutta kumma kyllä heräsin jo viideltä. Se varmaan johtuu KUUSTA  Smiley
Jotenkin toi tän kuukauden täysikuu on tosi voimakas. Taivas näyttää muutenkin hienolta
Mietityttää mikä voima marraskuussa on kun tulee päivämäärä 11.11.2011
Jonniin näköinen tähtiportti aukenee
Mä rakastan hämärää koska siinä on jotain mystistä joka on kiehtonut jo lapsesta asti. Toiset masentuu syksyisin, minä saan lisää voimaa. Raikkaus ja viileys, kuulas ilma, värit  smitten
Jotenkin odottava olo... Jotain hyvää tapahtuu  Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1069 : 14.10.2011 09:23:01 »

En todellakaan ole aamuihminen mutta kumma kyllä heräsin jo viideltä. Se varmaan johtuu KUUSTA  Smiley
Jotenkin toi tän kuukauden täysikuu on tosi voimakas. Taivas näyttää muutenkin hienolta
Mietityttää mikä voima marraskuussa on kun tulee päivämäärä 11.11.2011
Jonniin näköinen tähtiportti aukenee
Mä rakastan hämärää koska siinä on jotain mystistä joka on kiehtonut jo lapsesta asti. Toiset masentuu syksyisin, minä saan lisää voimaa. Raikkaus ja viileys, kuulas ilma, värit  smitten
Jotenkin odottava olo... Jotain hyvää tapahtuu  Cheesy


                 

                Minäkin aina tykänny hämärästä.. Huh :Smiley kesän kirkkaus, auringon paiste, ottaa niin silmiin. uglystupid2
                Syksy ja hämärä.. on sitä parasta aikaa, minunki mielestä.. Wink Tongue smitten
                 
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #1070 : 14.10.2011 19:30:59 »




  Jestas mikä tuuri,---pari viikkoa sitten minulle soitettiin, että olen voittanut  30e, lahjakortin, erääseen kuntokeskukseen,
  olin aivan ymmällä, koska en yleensä osallistu mihinkään arvontaan,--sitten muistin, että kerran odotellessani täytin
  vieressäni olevan pömpelin edessä arpalipukkeen.

 Sitten pari päivää sitten olin samassa paikassa, ja täytin myös arpalipukkeen,--ja ajattelin, että varmaan taas voitan,
 niin arvatkaas,---tänään minulle soitettiin, että onneksi olkoon, olet voittanut  30e, lahjakortin,--sitä en todellakaan
 meinannut uskoa todeksi,---sanoin, että en ole edellistäkään voittoa vielä käyttänyt, sieltä onniteltiin ja pyydettiin noutamaan voitto.

 Nyt alan lottoamaan, ja täyttelemään kaikkia vastaan tulevia arpalippuja,---onhan nyt  jupiter, härässä, aurinko merkissäni.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1071 : 15.10.2011 15:37:25 »

Äiti Amma on tänään ja huomenna tässä ihan lähimaastossa joten pistäydympä halattavana  Smiley
Somalle kiitti vinkistä. Apteekin salmiakki on vielä tosi hyvää
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1072 : 18.10.2011 15:59:37 »

Ystävän ja sen ihanan koiran kanssa metsälenkki tänään. Jestas että tekee hyvää päästä vähäksi aikaa ulos vaikka tiedänkin taas jäätyväni.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1073 : 19.10.2011 23:21:08 »

Eikä! Kattooko sitä oikeesti joku?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1074 : 20.10.2011 02:53:31 »

Olen vieläkin ukkosen jälkifiiliksissä  smitten
Olipa hieno jyrinä & salamat ja just päällä. WAU  Cheesy

Voimajuoma: vihreätee, inkivääriä ja hunajaa  Smiley
Manuka-hunaja on vahvin mutta pahanmakuinen. Inkivääri antaa hyvin potkua tähän vuodenaikaan kun hieman viilenee.
Tulispa lisää syysukkosta  Smiley Mä nautin kävellessäni myöhään illalla kauppaan kun tuuli kovaa, satoi, salamoi ja jyrisi  smitten
Toissapäivänä olin miltei liikuntakyvytön iskiaskivun takia ja nyt viimeisen vrk:n aikana kuin sähköjänis. Ihmeparannus  Grin Ei vaan oikeesti olin niin kipee että ma-ti yönä että KONTTASIN vessaan yöllä koska sattui niin paljon etten pystynyt seisomaan. Isot doset b-vitamiinia, 800mg buranaa, henkiparannusta, joogaa ja pyhää yrttiä niin jopas akka tokeni. Nyt ei sit nukuta yhtään mut ei haittaa  Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.10.2011 04:40:28 kirjoittanut pikkari » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1075 : 22.10.2011 18:03:55 »

voitettiin kaksi peliä
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1076 : 22.10.2011 20:06:52 »

 Grin
Mun mielestä tuuri on niin kammottava ohjelma kun olla voi buck2

Toinen tykkää kanasta ja toinen tipusta, vai miten se nyt menikään Huh
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #1077 : 24.10.2011 20:03:20 »

Sattuipa minullekin aikas mieletön juttu tänään. Viimeisen parin vuoden aikana olen työpaikallani kuullut 2 - 3 kertaa radiosta biisin, jonka nimi tai esittäjä ovat jääneet aina kuulematta. Olen joskus koettanut youtuubista summassa osua oikeaan ja löytää kappaletta, joka oli radiobiisiksi aika pitkä, laulaja kuulosti amerikkalaiselta/kanadalaiselta ja laulussa kuului itämaista vaikutelmaa. En tietenkään onnistunut löytämään kappaletta.

Tänään kuulin radiosta taas hyvän biisin, mutta erin kuin yllä mainittu kappale. Kun olin kotona menin radio-ohjelman sivuille nettiin ja yritin hakea sieltä tietoa aamun biisistä. Ei onnistunut. Sivustolla oli kuitenkin listaa parhaista rock-biiseistä ja aloin sitten silmäillä sijoja 500 - 400. Yhden kappaleen esittelyn luin alusta loppuun, loput 99 silmäilin vain. Menin sitten youtuubiin ja hain biisin, jonka esittelyn olen lukenut. Sitten Play ja meni noin kaksi sekuntia, kun kuulin, että tämähän on se biisi, jota olen pari vuotta hakenut  Shocked . Oli muuten tunnelma katossa sen jälkeen!

http://www.youtube.com/watch?v=ycAByDNZYrA

Tool: The pot
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1078 : 24.10.2011 20:29:07 »

Erinomaiset suolakurkut Smiley
osuin kauppaan juuri tuoreille kurkuille Grin
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1079 : 25.10.2011 17:47:36 »

Soma, kuka sen tiskiharjan sulle lähetti?!  Cheesy
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: