Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1978972 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #915 : 02.08.2011 17:54:34 »

Kaveri, jolla on ollu rahahuolia pidempään, löysi yllättäen tosi pienen, mutta täydellisen muotoisen valkoisen höyhenen kukkarostaan, kun maksoi kahvilassa. Kyllä siinä oli ihmettelemistä tälläiselle raavaalle miehelleki, mite mikää höyhen sinne lompakkoon on päässy. Shocked En ny viittiny sanoa, että taitaa sun raha-asioosta huolehtia joku korkiampi voima, ku se o niin skeptinen ihminen. Antaa sen huomata itte. angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #916 : 02.08.2011 19:33:32 »

Ihanaa että olette hengessä mukana  smitten smitten smitten
Pelkästään uuden kodin ajattelu hymyilyttää  Smiley
Tosin pieni ärsytys siitä että mun vanhemmat ei vaan suostu uskomaan että tää on homeluukku ja huoltoyhtiöllä on sama asenne ollut tähän asti mut ei se mitään sillä minä väännän ja käännän todisteet tästä ongelmasta.
Jos ei huoltoyhtiö suostu tutkimaan tarkemmin tätä asuntoa, otan yhteyttä kunnan terveydensuojelutarkastajaan vai mikä ihme nimi se nyt olikaan.
Joka tapauksessa asuntoa EI SAA MYYDÄ kenellekään jos homeongelmia edes epäilee.
Täytyy tutkia ja kunnolla. Just tuli telkkarista se uusi sarja perheistä jotka painii tän saman probleeman parissa tosin täysin eri mittakaavassa.
Tyytyväinen olen myös että uusi allergialääke/nenäsuihke auttaa hieman ettei kävele päin seiniä aivastuskohtauksissa
Tää on voimia vaativaa aikaa mutta usko valoisaan tulevaisuuteen on vahva  Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #917 : 02.08.2011 20:20:59 »



                                                      angel


            NO, tässä ja tässä.Oma    vaatimaton veneeni on saapunut.   Omaan pieneen
   
                               Satamapaikkaansa, toisten rinnalle.


                                                          smitten




                                       
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #918 : 03.08.2011 21:04:10 »



Yksinkertaiset asiat = parhaita smitten

Niin totta! Kokeilin tänään uutta lajia, bodycombatia, ja oli HAUSKAA! Sen jälkeen näin ystäviä ja illalla nautin mansikkasmoothieta. sain taiteiltua ja nukuttua päiväunetkin tänään, elämän pienet ilot tekee elämästä elämisen arvoisen.  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #919 : 04.08.2011 02:25:47 »

Olen niin kiitollinen uudesta kodista et kyyneleet valuu helpotuksesta tässä hometilanteessa  smitten
Vihdoin saatiin myös varmuus että kyse tosiaan on kosteusvauriosta eikä tää oireilu ole mitään psyk.som osastoa joksi mut leimas niin frendit kuin vanhempanikin.
Sisustustusfiilis pukkaa päälle ja INNO alkaa huomenna  Grin
Olen vedelly ihmeoireisiin jolloin en tästä homeesta tiennyt, vaikka mitä luotaistuotekaupan droppeja ja nyt kynnet on vahvistunu ja hiukset kiiltää.
Tukkaa on tosin lähtenyt kilpirauhasvajarin takia mutten sentään puolkalju ole.
Illalla käydessäni uudessa kodissa ilma värähteli voimakkaasti ja tunsin henkimaailman sekä enkeleiden läsnäolon  smitten
En enää pelkää niitä ilmiöitä kuten ennen ja hm liputtaa iloisesti että tajusin vihjeet joita jo aiemmin annettiin.
Tapaan tutun meedion 31.8 ja sit tulee lisää infoa taas
Tosiaan mieli täyttyy kiitollisuudesta vaikka homeoireilu jatkuu vielä aikoja.
Jumala ON  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #920 : 04.08.2011 09:15:39 »


                                                                            angel     angel

       Hienoa pikkari, et sun elämä alkaa menneen parempaan suuntaan.. smitten  angel
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #921 : 05.08.2011 18:42:29 »

Musta taas tuntuu, että rankan työpäivän jälkeen tuo sade vei viimeisetkin energiat. Ilta menee sohvalla... Oon kyllä koko viikon menny ihan suuna päänä joka suuntaan, että ehkä ihan hyvä viettää tää ilta sohvalla ja kuunnella tuota ropinaa ikkunaa vasten. Ah ihana hiljaisuus.  smitten
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #922 : 05.08.2011 22:13:24 »

sain toissapäivänä kutsun tulla töihin jihuu!!Nyt on ainakin vuodeksi töitä.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #923 : 05.08.2011 23:11:47 »

Mun kämppä on melkein asettunut uomiinsa. Tavarat ovat löytämäisillään paikkansa. Menihän siihen sitten melkein neljä vuotta. Ja se taas tietää uutta muuttoa, jos tavarat ovat paikoillaan...

 :Smiley  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #924 : 06.08.2011 16:20:51 »

Uusi sänky on ihana ja puhdasta ilmaa niiiiiiiiiin miellyttävä hengittää  smitten
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #925 : 06.08.2011 18:54:35 »

-7kg helmi-heinäkuun välillä Afro ja kaikki pelkästään liikunnan/työn ansiota Cool On nääs tullut välillä mässäiltyäkin ihan kunnolla, mutta kokonaiskulutus on vaan niin kova että ei näy missään.

wwau, mahtavaa! Minulla taas on onnistunut painonnosto, josta olen itsestäni tosi ylpeä! Nyt on lihasta luiden ympärillä! Wink Ja parasta tässä päivässä ovat mahtavat työkaverit! Ihania piristäjiä.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #926 : 07.08.2011 10:44:20 »


 Herätä, "terveenä",--nimittäin eilen illalla nousi kuume ihan yllättäin,--oli niin kylmä,
                             olin ihan "horkassa", kurkku köhisi, hengitys vinkui, oli ahdistavaa,
                             otin ibumaxia, ja nenäsuihketta, jonkun ajan kuluttua helpotti,
                             kuume laski, ja sain nukuttua,-- kaikki vaan tapahtui yllättäin.

Katsoin omaa karttaa, siellä oli tarkkana,   mars aspect_opp  chiron,  olisikohan siinä
jokin selitys???
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #927 : 07.08.2011 12:07:46 »

Liekku
olisi varmaankin selitystä. Marsin transiitti saattaa nostaa äkillisen kuumeen ( oinasmars, "spontaani tuli"). Joskus lasten kartoilta bongaa tuon Marsin transiitin kuumeena ja silloin ei heti tarvitsisi huolestua, koska Marsin transiitin kuume laskeekin yhtä äkkiä kuin on noussutkin (nopea transiitti).
Siellähän on Kauriissa myös "Pluton virusvarasto" ilmeisesti sun Chironin lähettyvillä.
Vielä jos bongaat oman Pholuksesi tuolle äkillisyydelle.
Tyttärellä oli sama juttu, nielutulehdus,
alkoi tr  mars aspect_con Pholus  kaksoset (hengitystiet, keuhkot) äkillinen käännekohta.
Kurkkuun kohdistuen tr  jupiter harka aspect_opp oma  mars skorpioni.
Puhuu työkseen, ei pukaha nyt joutavia ainaskaan. Puhui  jupiter liikaa,
tuli Pholus raja vastaan. Sad

Kuukin liikkuu nyt "näkymättömien virusten" ( pluto unseen) maailmassa, Skorpionissa..
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #928 : 07.08.2011 12:34:47 »

Aikaan saavempi olo kuin aikoihin! Toisaalta juuri tänään ei tarvitsisi tehdä suuria ponnistuksia minkään eteen, shoppailemaan vaan Wink
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #929 : 07.08.2011 14:54:25 »

Ihanat työkaverit - täysin uudet, mutta tosi kivat!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: