Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1979167 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #780 : 16.05.2011 12:41:13 »

Kaksi ihanaa asiaa tapahtui tänään (ja eilen): Leijonien upea mestaruus (6-1) ja mies sai tänä aamuna soiton, missä hänelle tarjottiin töitä - oman alan töitä vielä! Cheesy

Olen niin onnellinen, että pää poksahtaa ihan just smitten  Miksei täällä ole sellaista hymiötä, joka tanssii iloisena, se sopisi tähän tilanteeseen...

Tanssihymiön puutteessa ---> smitten crazy2 Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #781 : 16.05.2011 14:03:06 »

6-1 6-1 6-1 6-1 6-1 6-1!!!!!!!  2funny pieni pää on ihan sekasin  Cheesy
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #782 : 16.05.2011 16:57:19 »

Leijonat  smitten smitten smitten smitten smitten smitten
Ruoka on alkanut maistua ja pari kiloa tullut lisää. Jeeee!!!!
Tavoitteena 55kg eli viis kiloa sais tulla viel
Vois lähtee kohta puolin keskustaan Leijona-juhlaan  Smiley
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #783 : 18.05.2011 10:57:05 »

Aurinko paisto välillä tossa; mä oon laihtunu eilisestä 500 grammaa ja kadonneet sukat löyty  laugh
tallennettu

.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #784 : 18.05.2011 12:52:53 »

ollaan taas vähän lähempänä viikonloppua ja sitä kun näen kullan.  :Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #785 : 18.05.2011 12:58:32 »

Kävin fysioterapiassa ja sain alaselän lihakset auki. AAAAH.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #786 : 19.05.2011 20:40:59 »

Lopputyö lähti tänään sisään ja jos tuuri käy, kuukauden päästä on paperit kädessä smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #787 : 20.05.2011 20:11:18 »

N. puoli tuntia sitten kuulin pääskysten laulun  smitten. Varmaan pitäs naapurit pimeinä jos välittäisivät kun kyyneleet valuen tajusin huutavani "Tervetuloa rakkaat ystävät!". Hitsit että tää mun yksinään höpöttely saa jänniä piirteitä koko ajan lisää  Huh.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #788 : 21.05.2011 20:49:35 »

Mun työ!!! I love it! Haasteet, i love them!  smitten  smitten Ja mun äiti ja isä ja pikkuveli!  smitten Ja mun mies, sekin on ollut tänään ihana meidän puhelintreffeillä  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #789 : 22.05.2011 21:07:16 »

Ihana päivä smitten

- tuli herättyä aikaisin (mulla menee päivä pilalle, jos nukkuu liian pitkään - tuntuu, että silloin menee päivästä aikaa hukkaan Undecided )
- vietettiin koko päivä kaupungin ulkopuolella miehen perheen ja mun isän kanssa, grillattiin ja syötiin todella hyvin, sekä nautittiin hyvistä keleistä smitten
- mies aloittaa huomenna työt, mun työt seuraa viikon päästä. Mies on ihan innoissaan ja olen onnellinen miehen puolesta, että hänellä asiat järjestyi smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #790 : 23.05.2011 14:01:13 »

Sateessa nurmikon tuoksu. smitten ja taisin bongaa pakurikäävän koivussa! smitten
Ja päivä mennyt nopeasti asioita hoidellessa..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #791 : 26.05.2011 12:18:39 »

Upea aamu sateisen yön jälkeen. Liikkeellä vain minä ja kissani kävelyllä aamuviideltä. Ihania kukkasia noussut jo kevätnurmelle ja olo on kun Anttilan keväthuumauksessa laulun mukaan. Käet kukkuvat kilpaa keskenään ja lokit kirkuvat järvellä ja kissa naukuu surkeana kun  tahtoo lämpimään kuivaan sänkyyn nukkumaan pois märiltä nurmikoilta. Tulen kotiin ja ukkokulta on jo jalkeilla ja kyselee kahvia. No keitetään kahvit ja kurkkaistaan netistä aamun uutiset ja niin on taas uusi ihana arkipäivä alkanut.

 smitten  Voin kuvitella nuo fiilikset aamukävelyllä viileänraikkaassa kevätsäässä, kukat kukkii ja linnut laulaa!

Tänään tein vihoviimeiset velvollisuudet opiskelun osalta - nyt enää odotetaan papereita ja tutkintonimikettä Cheesy  Tämä päivä, huominen ja viikonloppu menevät ihan vaan lekotellessa - nyt saa laiskotella, ihan luvan kanssa, sen verta iso työ takana! smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #792 : 26.05.2011 12:35:10 »

Onnea Mc!  Smiley Tiedän mikä hirvittävä urakka tuo on.

Minä olen tässä muutamana päivänä miettinyt, että mun intuitio on vaan parantunut ja voimistunut koko ajan. Jotenkin sitä vaistoaa asioita ja osaa myös kuunnella vaistojaan aina vain paremmin ja siitä tulee sellainen olo, että kyllä kaikki asiat järjestyy. Toki joskus on epäuskon hetkiä, mutta ne ei ole koskaan pysyviä kun intuitio alkaa oleen niin voimakas. Tämä on ollut todella hieno oivallus.

Minäkin sain tämän viikon opiskelut tehtyä ja nyt vain odottelee viikonloppua. Onneksi mulla on nyt vain kohtuullisia viikkotehtäviä eikä mitään kamalan isoa tutkintoo tehtävänä.  Grin
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #793 : 29.05.2011 09:58:31 »

Heräsin aikaisin täynnä virtaa ja lähdin juoksulenkille! Nautin alkaneesta päivästä ja siitä, että olen terve ja vahva ja ihana. Smiley Enkeleitä tässäkin päivässä.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #794 : 29.05.2011 21:01:48 »

Enää kolme osittain tehtyä tehtävää jäljellä, ja sitten yritys-ja sopimusoikeuden kurssi on kasassa! Cool Kiinnostavin, mutta myös eniten päänvaivaa aiheuttavin kurssi koko keväänä Grin

Tiedän tunteen, mullakin on enää vain pari projektia ja koetta läpipäästävänä, mutta huomenna on maanantai ja VAPAAPÄIVÄ.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: