Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2001134 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #705 : 08.04.2011 15:30:12 »

Kinect. smitten Sukulaismuksut tulee vkl:ks ilahduttaa meitä. smitten Tänään pääsin ihan yksin kaupungille. smitten
Elämä!! smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #706 : 08.04.2011 18:07:49 »

Ah, Lumenen irtopuuteria saa taas, olenkin ollut ihan hukassa ilman sitä  Smiley
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #707 : 08.04.2011 21:32:21 »

Juutubetan jukka poikaa täysillä ja fiilis pään sisässä huipussa  Grin
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #708 : 08.04.2011 23:58:41 »




                                                 coolsmiley

                          Jumbes kuituo aika kutistuu ( lumi ja jää, ei enää täällä pärjää  ), taitaa tulla muuttolinnut kotiin.


                                             smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #709 : 09.04.2011 14:13:30 »

Hauskoja lapsia ja hyvä mieli. Miehen tekemä kotiruoka ja pian hiukan ajelu - tykkään ajaa, auto on mulle vapautta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #710 : 09.04.2011 20:17:45 »

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/207517_10150198893086834_574781833_8274633_1854897_n.jpg

Meikän kolme sanaa: crush, rage, naked

Pitäisköhän tästä päätellä jotain Grin

made, read, truth  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #711 : 10.04.2011 17:26:17 »

Ihana aurinko  smitten
Eilen sairaan hyvä keikka!!! Rokkiiiii!!!!!! laugh laugh
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #712 : 10.04.2011 22:39:27 »

Ilon aiheita on ollut lähiaikoina aika vaikea löytää, mutta tänää ihana siskon vauva tuli moikkaamaan mua ja oli taas ihana paijata ja katsella sitä veijaria.  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #713 : 11.04.2011 02:50:40 »

Ilpo Kaikkonen  smitten smitten smitten
My good et poika on HYVÄ!!!  Cheesy Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #714 : 12.04.2011 15:15:29 »

Mun synttärit on tänään  Smiley
Aurinko paistaa ja mieli on lämmin äitini puolesta jota olen pikkuhiljaa psyykannut rintasyövän takia poistetun tissin korjausleikkaukseen.
Äitini on vaatimattomana ihmisenä opetellut omaksumaan rinnan puuttumisen mutta Oinas-tytär turhamaisena Vaaka-nousuisena ajattelee estetiikkaa liiaksikin ja ENSIMMÄISENÄ tietenkin maman kokonaisvaltaista hyvinvointia yleisesti.
Joten terveysvinkkejä hänelle jakelen ja mun varovainen psyykkaus on toiminut  Smiley smitten
Äiti puhuu jo mulle leikkauksesta jota aiemmin vähätteli ja esitti olevansa ok puolitissisenä. Jokainen toki itse omasta vartalostaan huolen pitää, mutta joskus tarvitaan potku pepulle jos näkee toisesta kilometrin päähän että kaikki ei ole hyvin eikä itse (muka) osaa toimia.
Haa!! Hyvä minä  Smiley
Hieman kepeempää iloasiaa on löytö kirppikseltä, farkut.
Olen niin hentorakenteinen etten löydä mistään istuvia, sopivan pituisia housuja. Tänään tod löytö oli noi byysat  Smiley
Labrassa kävin aamupäivällä ja oon hiton tyytyväinen että jaksoin tällä kärsimättömällä luonteella varustettuna venata yli tunnin vuoroani. Kilppariarvoja taas tutkitaan.
Uskomattomin muutos on kuitenkin tapahtunut osa-aluella seksi  coolsmiley
Aivan kuin olis tapahtunut metamorfoosi  buck2
Herkkyys on lisääntynyt aivan valtavasti ja O:t upeimpia ikinä moninkertaisina kaiken lisäks.
Chakrat kai jotenki epäbalance mutta toiv jääkin koska näin mageeta ei ole ollut koskaan aiemmin  Wink Cheesy
Mieheni ihmeissään myös mut loistaa kuin naantalin aurinko  Grin
"On komee rakastajani, ei puutu multa enää mitään..." Mariska ja Pahat Sudet
Jotenkin maailmaarakastava olo ja näin mentiin synttäreistä rintasyövän ja kirppiksen kautta labrasta orgasmiin
Mukavaa päivää jok`ikiselle! Riemua ja riettautta  Wink
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #715 : 12.04.2011 19:44:02 »

aurinko, farkut, nepalilainen ravintola..  smitten
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #716 : 12.04.2011 20:31:37 »


Koirani alkaa toipua leikkauksesta smitten
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #717 : 13.04.2011 00:38:20 »

ihana vapauden tunne, eräästä kauan jatkuneesta vakavasta ja surullisesta asiasta! Nyt tämä kääntyy vielä hyväksi, uskon edelleen uudestaan positiiviseen voimaan!  smitten angel
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #718 : 13.04.2011 20:06:00 »

Arvasin yhden työkaverini aurinkomerkin. Skorpioni - of course, koska tullaan hyvin toimeen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #719 : 13.04.2011 23:56:37 »

Ruokaa oli laitettu, kun kotiin tulin! Ja nälkä muuten oli!  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: