eppana
|
 |
« Vastaus #480 : 01.11.2010 00:03:05 » |
|
Minttusuklaa ja bambusuitsuke  . Huomenna mamman luokse nukkumaan pariksi päiväksi, loistavaa 
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #483 : 03.11.2010 21:51:28 » |
|
Auto on kunnossa taas. Ei koliselaakerit ja kaasupoljin on normaali. Me likey! 
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #484 : 05.11.2010 22:33:01 » |
|
 OLUTTA............................. AAAAAAAAAAAAAAAhhhhhh HHH 
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #485 : 06.11.2010 19:28:36 » |
|
väitellä juurta jaksain runsaudesta selvänäkijöiden, joogien, yrittäjien jne kanssa. ja tavata samasta aiheesta taas yrittäjä..-
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #486 : 06.11.2010 21:35:32 » |
|
Parasta tässä päivässä rauhallinen pimeä syysilta. Ilman alkoholia  Ilman kyyneleitä, tyyni ja rauhallinen olo  Ja hienoa kun on tällainen foorumi, kiitos kaikille  terv. Musta iloinen lumikki 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #487 : 07.11.2010 00:51:01 » |
|
 S U R U L L I S T A kertakaikkiaan, mutta kyllä oluen kanssa seurustelu pelkän yksinäisyyden voittaa. Ainakin toivon niin. 
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #488 : 07.11.2010 12:57:02 » |
|
Olen löytänyt itsestäni uuden puolen: haluan kukkasia kotiini.  Siis minä, joka yleensä tappaa kasvit joko liiallisella hoidolla tai sitten unohdan hoitaa kokonaan. Näin on käynyt esim. lasteni antamille äitienpäiväkukkasille. Muutenkin on mukava päivä tiedossa, koska muutosta tapahtuu ja saan jotain näkyvääkin aikaiseksi. 
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #490 : 09.11.2010 19:47:35 » |
|
Meedio tulee perjantaina tutkimaan meidän mysteerikotia. Jeeeee  Kerron sit lisää mun henkimaailma-ketjussa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
 |
« Vastaus #491 : 10.11.2010 12:52:13 » |
|
Ihanata kun oli hyvä aamu (en ole aamuihmisiä)  Ja saa juoda tässä rauhassa kahvia nyt kun kaks muksuu on puistossa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #492 : 10.11.2010 14:56:10 » |
|
Ihanan seesteinen olo  Katselen tuohuksen liekkiä ja kaunista vaaleanpunaista ruusua. Tässä tietokonenurkkauksessa on mukava energia. Vieressä on ametisteja ja kauniita kiviä, kaksi ikonia, pyhitettyä vettä, Arkkienkeli Mikaelin kuva ja voimataulu. Rakkaani tuo kerran viikossa uuden ruusun tai het kun aiempi alkaa hiemankin nuukahtaa. Meillä on yli 30 viherkasvia ja kaikki voivat loistavasti vaikka tuulettelen paljon kylmilläkin ilmoilla. Koti ilman kukkia on ihan alaston Olen niin kiitollinen siitä rakkaudesta jota osakseni olen saanut koko elämäni ajan  Tämä on hyvä päivä 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija

Never be afraid to say what you feel...........
|
 |
« Vastaus #493 : 11.11.2010 11:01:09 » |
|
Mulla on aivan VALTAVA energiapiikki tullut jostain, ja se on jatkunut jo useamman päivän. Vitsit, käyn lenkillä joka päivä, toisinaan pariin otteeseen kunnon kävelyt, ei pysy paikallaan. Tekee urheilusta 4 vuoden tauon jälkeen hyvää, ja ihanaa kun kunto taas kasvaa!!  Ja olen siisti luonne muutenkin mutta nyt tämä koti on jäänyt Söpöliini-nimisen myrskyn alle ja paikat saavat parhaillaan perusteellista siivousta. Kaikki vanha veks, ja uusia kuteita ostamaan..  Ihanaa! 
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #494 : 11.11.2010 17:44:21 » |
|
Suomi-Venäjä matsi ja viileä olut  . Vielä joutuu oottelemaan...
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|