Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2000385 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #390 : 05.09.2010 17:12:03 »



                                                     coolsmiley

                          Kylmä olut ja huoleton mieli.

                                           (   - " -   -"-  , koska huolet ovat poissa mielestä )...



                                                         smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #391 : 05.09.2010 19:51:29 »

Jee!!Mä sain Lappeenrannasta töitä 4 kuukaudeksi.Huomenna olis tarkoitus aloittaa hommat.Olen vielä aika päästäni pyörällä,kun maanantaina kävin haastattelussa ja heti haastattelun jälkeen sain tietää,että saan paikan! Cheesy

Mielialani vaihtelee ilosta jännitykseen.Muuttotavarat koottiin kahdessa päivässä ja tänään toin tavarat Lappeenrantaan.
Onko foorumilla ketään,joka asuu Lappeenrannassa?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #392 : 06.09.2010 16:03:48 »

Jee!!Mä sain Lappeenrannasta töitä 4 kuukaudeksi.Huomenna olis tarkoitus aloittaa hommat.Olen vielä aika päästäni pyörällä,kun maanantaina kävin haastattelussa ja heti haastattelun jälkeen sain tietää,että saan paikan! Cheesy

Mielialani vaihtelee ilosta jännitykseen.Muuttotavarat koottiin kahdessa päivässä ja tänään toin tavarat Lappeenrantaan.
Onko foorumilla ketään,joka asuu Lappeenrannassa?

Onnea Athena työnsaamisesta!

Mä olen saanut avattua keskusteluyhteyden vanhaan ystävääni, sellaiseen joka oli mulle tosi läheinen 4-vuotiaasta 20-vuotiaaksi. Ihanaa!
Huomenna on 3 työhaastattelua oman alan töihin ja odotan tosi suurella mielenkiinnolla, että millaisia ihmisiä ja kysymyksiä sieltä satelee.
Jotenkin odottava, hyvä, enteellisesti hyvä fiilis. "Rakkaudesta se hevonenkin potkii".
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #393 : 06.09.2010 19:07:34 »

Tämähän menee mielenkiintoiseksi...

Sain just tietää, että mulla onkin 2000€ enemmän töitä ja tuloa kuin olin kuvitellut (ja nuorelle freelancertaiteilijalle se on paljon). Ja huomenna on ne 3 työhaastattelua, meneekö nyt vähän liian kovaa.  Shocked
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #394 : 06.09.2010 21:12:12 »

Hyvät reenit takana ja nyt odottelen, että väri vaikuttaa. Saa taas ehkä siedettävän näköiset hiukset =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #395 : 07.09.2010 18:32:26 »

Sain töitä, ja 25% mahdollisuus, että saan myös 6kk "pätkän" tähän päälle, jolloin mulla olis vaan 80h tuntia viikossa töitä.  2funny On tää elämä niin ironista, että tikulla silmään sitä, joka ei ironiaa näe.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #396 : 07.09.2010 21:34:50 »

Sain töitä, ja 25% mahdollisuus, että saan myös 6kk "pätkän" tähän päälle, jolloin mulla olis vaan 80h tuntia viikossa töitä.  2funny On tää elämä niin ironista, että tikulla silmään sitä, joka ei ironiaa näe.



Elämä on aika vekkulia toisinaan,mutta olkoon vaan.Minun pitäisi nöpöttää eläkkeellä,niin nyt "joudan"kuulema töihin,kun olen eläkkeellä.Niin..tikkua silmään vain  2funny
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #397 : 09.09.2010 21:56:01 »

Kaivattu työvoitto ja iloinen uutinen juristilta! Oon niin iloinen!  Kiss
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #398 : 09.09.2010 21:58:21 »

Vaikka meillä miehen kanssa räiskyykin aikalailla välillä niin oon kyllä niin rakastunut siihen että voi iiiiih smitten Oon kovin onnellinen hänestä Kiss
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #399 : 10.09.2010 15:34:35 »

Työpaikan mukana tuleva kone, puhelin ja huone.  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #400 : 10.09.2010 16:49:25 »

Se että sain yhden velvollisuuden tehtyä, eli pissattua purkkiin ja vietyä sen labraan.. No on siitä kauheesti vaivaa  2funny  Sain myös varattua ajan np-ultraan...  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #401 : 12.09.2010 12:05:10 »

Että sopiikin  kuu skorpioni aikaan
ja
 pallas 20  skorpioni- oivallus - aspect_sex Dionysos 20 Kauris -ja lasin sisällön kumoaminen -
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #402 : 13.09.2010 18:56:58 »

Pääsin tänään ensimmäistä kertaa reiluun viikkoon hevosen selkään, ihana ihana karvainen ja korkea ystävä  smitten  Cheesy  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #403 : 14.09.2010 14:58:38 »

Uusi työyhteisö! Vauhtia ja haasteita - me likes!  crazy2  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #404 : 16.09.2010 17:22:29 »

 smitten Ihka ihanasti hellityy työpäivän jälkeen. Sekä postilootaan tullut postia ystävältä, josta tuli lisää lämmintä mieltä ja oloa. Cheesy
Jokseenkin jäävuoria sulanut yöllisillä seikkailuilla...useamman yön aikana. angel Kiitos sinulle!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: