Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1978865 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #345 : 21.07.2010 13:41:07 »

^^ hui, käsitin ens alkuun jotenkin tuosta että Ellen on ihan paras,
mutta kyse olikin siitä Elle-lehdestä..

Hihii, mua nauratti niin kun katsoin telkkaa eikä sieltä tullut muuta jotenkuten katsottavaa kuin Ellen De Generes, niin skorppari nappas kaukosäätimen ja sano ihan suivaantuneena "no hyi, pois toi Pelle De Generes meidän telkkarista!!"  Grin

Parasta tässä päivässä ei ainakaan ole se, että valvoin yöllä neljään  Huh ja nukuin vahingossa yhteen  buck2 ...

Siis menin YHDELTÄTOISTA nukkumaan ja herätyskello soi kasilta, nousin kyllä sillon aamulla hetkeks ylös ja mietin että menen vielä ihan vähäksi aikaa pötköttämään --> nukuin vahingossa sitten viisi tuntia lisää  idiot2

Mun pääni ja rytmini on nyt IHAN sekaisin noista parista yövuorosta,
oon siis jo kaksi vapaapäivän yötä nukkunut tollain,
eilenkin nukuin vahingossa päivällä yhteen...
Mutta varmaan tässä on paljon mietittävääkin ja se vie unet...

Mahanpohjassa kutkuttaa ajatus siitä että musta tulee äiti..
Ei vielä varmaa tapahtuuks se tässä kuussa vai eikö tärpännyt vielä,
mutta lupaan etten liikaa pety jos se ei ihan heti onnistunu... Smiley Smiley Smiley Smiley
(saapahan taas yhden kuukauden sitten lisää säästää rahaa  Grin )
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #346 : 21.07.2010 17:14:45 »

Elle on kyllä tällä hetkellä mun suosikki näistä Suomen muoti-lehdistä. Pitää alan puolesta aika paljon seurailla lehtiä. Trendissä on vähän vaihteleva taso ja Gloria on aika yksipuolinen. Oliviakin on ihan ookoo. Mutta kyllähän näihin lehtiin kaikki rahansa saa uppoamaan, siksi mielellään tilailen noita hyviä lehtiä, kun tulee edullisemmaksi.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #347 : 21.07.2010 19:55:10 »

Hyvää aikaa ystävän kanssa! Ihana kesämekko+ bolero+hiuspanta -yhdistelmä, olo on kuin hedelmäcokctaililla  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #348 : 22.07.2010 21:25:48 »




                                       coolsmiley

              Haalea olut työhuoneen ummehtuneessa nurkassa.


                                                 knuppel2   smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #349 : 25.07.2010 13:05:18 »

Olen saanut kehräyksiä ja puskemisia kissoilta. Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #350 : 26.07.2010 14:58:26 »

Siivous, koti kuntoon, pakkaus -> huomenna reissuun reilaten: Amsterdam, Pariisi, Pohjois-Espanja! Oh jee!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #351 : 08.08.2010 09:59:33 »

Parasta,hirmu ihanaa,kun poikani toi pikkuleijonan luokseni mökille viikoksi.Mentiin ensihommiksi tutustumaan maatilan eläimiin.Kaupunkilais leijona taputti vasikkaa ja sanoi "Hieno koila".Kierroksen lopuksi leijona nukahti heinäkasaan,jossa pomppi.Nostin leijonan heinineen päivineen kottikärryyn,jossa lykin hänet mökille.Talon kissa lähti tämän "erikoiskuljetuksen" edellä kävelemään häntä pystyssä polkua pitkin.Jäi sitten mökille sekin nukkumaan.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #352 : 08.08.2010 18:59:21 »

O` ou...kissa kenkäportsari...Näyttää, jotta noilla sä tulit,ja niillä menetkin... tai   knuppel2

    smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #353 : 08.08.2010 22:33:59 »




                                   knuppel2


                     Olut loppui.

                                   Ei sitä paljon ollutkaan!


                                                                   smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #354 : 09.08.2010 13:24:38 »

Mua ei yhtään harmita, että oon ihanasti raskaana ja mua on just kosittu ja löysin kirpparilta melkein kassillisen siistejä vähän käytettyjä vauvanvaatteita 9€:lla!!  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #355 : 09.08.2010 13:37:53 »

Näin äsken revontulet! Harvinaista tähän aikaan vuodesta.
Se on se meneillään oleva aurinkomyrsky joka noita tulia tekee Smiley Olen kade! Tahtoisin myös nähdä!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #356 : 09.08.2010 17:18:31 »

Mua ei yhtään harmita, että oon ihanasti raskaana ja mua on just kosittu ja löysin kirpparilta melkein kassillisen siistejä vähän käytettyjä vauvanvaatteita 9€:lla!!  Grin

Nyt jo vauvan vaatteita..? Grin 2funny Hassu, ei se taapero vielä ens viikolla synny.. Grin 2funny
Olen tosi iloinen puolestasi, kun sulla menee niin hyvin ja koet niin uskomatonta onnea! smitten
...kaikkien näiden vuosien jälkeen.  Kiss Todella mahtavaa Tigru! smitten
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #357 : 10.08.2010 01:05:59 »

On vaan sellainen onnellisen odottava olo. Siis en ole raskaana, enkä tiedä mitään olevan tulossa, mutta tuntuu, että jotain mukavaa on nurkan takana. Tervetuloa vaan  Cheesy smitten
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #358 : 11.08.2010 13:43:13 »

On vaan sellainen onnellisen odottava olo. Siis en ole raskaana, enkä tiedä mitään olevan tulossa, mutta tuntuu, että jotain mukavaa on nurkan takana. Tervetuloa vaan  Cheesy smitten

Minulla on ollut sama olo. Keveä olo ja hyvä fiilis. Ja vatsanpohjassa kutittaa niin että ihan kuin jotain kivaa kohta tapahtuisi  Smiley
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #359 : 11.08.2010 15:04:56 »

On vaan sellainen onnellisen odottava olo. Siis en ole raskaana, enkä tiedä mitään olevan tulossa, mutta tuntuu, että jotain mukavaa on nurkan takana. Tervetuloa vaan  Cheesy smitten

Minulla on ollut sama olo. Keveä olo ja hyvä fiilis. Ja vatsanpohjassa kutittaa niin että ihan kuin jotain kivaa kohta tapahtuisi  Smiley

Hihi, täällä myös vatsanpohjaa kutittelee. Mukavaa  Cheesy Suon tämän olon ihan jokaiselle ja kaikkia ilo otetaan vastaan  Kiss
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: