indiima
|
 |
« Vastaus #330 : 25.06.2010 01:09:40 » |
|
Hyvä ratsastustunti, hyvä läpäri, hyvä koti, hyvää viiniä, hyvä sauna. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
 |
« Vastaus #331 : 26.06.2010 13:51:19 » |
|
Mikä on mättö? 
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
 |
« Vastaus #332 : 26.06.2010 14:03:12 » |
|
Arvaanko oikein, se mitä mätetään ääntä kohti? 
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
sansai
|
 |
« Vastaus #333 : 28.06.2010 02:27:34 » |
|
Olipa ihana päivä pojan tytön kanssa kahdestaan.Leikkasin paperista pieniä pyörylöitä,piirsin niihin silmät,nenät ja suut,sitten ulkona liimasimme tytön kanssa hunajalla niitä orvokeihin..keskelle kasvoiksi,tehtiin orvokki keijuja, lierihatut päässä.Tyttö niitä suukotteli,mummikin vähän.Maja tehtiin pihapöydän alle,pahvista seinät,sormi väreillä kuvioitiin niihin kämmenen ja jalan kuvia,loput värit taputeltiin toistemme naamaan.  Sain äärettömästi energiaa,ei uneta..tyttö nukkuu ja KUORSAA ,onkohan sillä liian isot kitarisat  vai onko se sitä  karjuntaa..Päälisin puolin on, kuin leijona näöltään,paksun kihara kuontalonsa kanssa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #334 : 28.06.2010 04:07:40 » |
|
^ Hihih...!  Kuullostaa suurenmoiselle! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
 |
« Vastaus #335 : 28.06.2010 14:19:14 » |
|
Pesin auton. Se oli kivaa. Edessä ratsastustunti, kesämekkoilua ja kenraaliharjoitus. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kimo
|
 |
« Vastaus #337 : 03.07.2010 11:50:32 » |
|
Mulla on uus läppäri!  Pari päivää ilman konetta ihan tuskaa, kännykällä datailu on kyllä vihoviimeistä hommaa... Ei millään malttais lähtee töihin, mä haluun jäädä tänne silitteleen ja tutustuun mun uuteen leluun... 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #338 : 06.07.2010 19:46:40 » |
|
Aloitin pitkästä aikaa lenkkeilyn ja olin tallata metsässä peipposen päälle. Muutkaan vastaan tulleet hyväuskoiset/kesyyntyneet elukat ei oikein osanneet väistää, niinpä luulen että taitaa olla vielä edessä maailman ensimmäinen jalankulkijan ja hirven välinen kolari. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
 |
« Vastaus #339 : 09.07.2010 15:09:43 » |
|
Ohhoh! Eilen söimme juuri samanlaiset annokset ukkoni kanssa, paitsi oli fetajuustoa mukana!  Olen onnellinen ystävistä omalla kylällä....  joukko tulossa savusaunaan, mutta pikkusen pitää työstää kotona juttuja. Onneksi ukko on hyvässä kunnossa ja jaksaa huolehtia saunasta, mikä ei ihan yksinkertainen juttu olekaan. Ähelsimme melkein tunnin oven saranan kanssa, että saimme oven kunnolla kiinni saunalla. 
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
indiima
|
 |
« Vastaus #340 : 14.07.2010 19:45:05 » |
|
Kolmas lomapäivä: ihana uintiretki rakkaan ja kaverin kanssa. Gourmetlihapiirakkaa kaikilla täytteillä. Mahtava ratsastustunti, ja sitten olin vielä niin älyttömän reipas, että imuroin, tuuletin matot, pesin lattiat, viritin taulut, laitoin pari pesukoneellista pyykkiä tulemaan ja pesin kahvinkeittimen! Ihana tunne! Pörisee!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #341 : 14.07.2010 22:59:14 » |
|
kuumuus, leikkimielisyys, flirtti, futis, ystävät, ideat, tulevaisuus, mahdollisuudet, seura, uusi energia
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #343 : 17.07.2010 23:45:23 » |
|
 ¨ Taas AURINKO nousi. 
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Ratkaisu
|
 |
« Vastaus #344 : 19.07.2010 20:39:04 » |
|
Itselläkin kolahti uusi Elle luukusta tänään. Aivan mahtavaa. =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|