Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2001816 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #285 : 25.05.2010 05:49:54 »

Mukavaa vanhan päättämisen ja uuden aloittamisen aikaa noin kokonaisuudessaan. Tänään saa vihdoin tehtyä loputkin kirjalliset tehtävät alta pois ja huomenna on kaikkien tehtävien katselmus. Ihme ja kumma, että kaikki hommat alkaa olla takanapäin, vaikka jossain vaiheessa näytti aika kaoottiselta.

Myös raha-asiat saan tänään hoitoon tämän kesän osalta ja jos kaikki menee niinkuin pitäisi, niin ei tarvitsisi kesällä ihan kauheasti rahoista stressata. Hyvä mieli, kun asiat liikkuvat pikku hiljaa tälläkin saralla eteenpäin, eikä tarivitse pelossa ja epätietoisuudessa enää pitkään elellä.

Niin ja vielä muuttokin on edistynyt sen verran, että kämpässä kaikuu jo, kun suurin osa tavaroista alkaa olla laatikoissa. Viikonloppuna pääsee vihdoin muuttamaan.  smitten

Oikeastaan voin sanoa, että minulla ei tällä hetkellä juuri ole mitään erityistä valittamista. Asiat menevät eteenpäin ja sehän on aina tärkeintä. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #286 : 25.05.2010 12:19:25 »

Tänäänkin sataa smitten
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #287 : 25.05.2010 18:59:37 »

Päätin jatkaa työtä. Ja ihmeekseni sain halauksia monta!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #288 : 25.05.2010 21:47:10 »

Päätin jatkaa työtä. Ja ihmeekseni sain halauksia monta!  Cheesy

Ihanaa!  smitten

Ihana päivä takana, uudet lasit, jotka sopivat paremmin kuin hyvin: very stylish ja chic ja classic ja muita jäätelöpuikkojen nimiä. Ihana poikaystävä, on se vaan ja ihana, rentouttava vierailu anoppilaan! On se vaan kivaa, se elämä!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #289 : 26.05.2010 14:24:46 »

Asuntoasiat rullaa edes vähän eteenpäin! smitten smitten
Tänään koko perhe laatuaikaa yhteisen tekemisen merkeissä. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #290 : 26.05.2010 17:51:42 »

Tänään on vain yksinkertaisesti hyvät energiat, jos haluat niin tervetuloa nauttimaan niistä kanssani klo. 21.00 tänään, ota hyvä asento, nauti ja salli itsellesi kokea yhteiset energiamme.

Ylläpito saa siirtää viestin, jos ei yhteismeditaatiohoukuttelu sovi parasta tässä päivässä osioon. smitten Minusta se on siihen täydellinen.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #291 : 26.05.2010 20:46:41 »

Hih, olen nyt tosissaan pyytänyt apua raha-asioihini "korkeammilta voimilta" ja pyytänyt merkkiä. Voin oikeasti sanoa, että kahden euron kolikko vain tupsahti käteen kuin taikaiskusta. Se löytyi laukusta jonka olin paria tuntia aiemmin tyhjentänyt, se vain tuli käteeni, vaikka ei minulla rahaa pitänyt olla. =) Noh, hyvänä enteenä pitäisin tätä. =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #292 : 27.05.2010 11:41:10 »

se on klassinen merkki siitä että kaikkeuden vauraus aukeaa, nimim vastaus-automaatti.

kun lukee noita law of attraction tekstejä, ne menee hämmästyttävän samalla tavoin. siis kirjoittajat kirjoittaa samantyyppistä kamaa, ilmeisesti sen tulisi toimia.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #293 : 27.05.2010 20:15:25 »

Kehuja on aina kiva saada ja nepä on nyt varmistanut
tässä muutamassa päivässä yksiä pohdiskelujani :Smiley Jeee! Cheesy

Huomenna on taas kiva päivä ja viikonloppuna reissaan!
Vähän rahaakin juuri sain myöhäisenä syntymäpäivälahjana,
sopivasti reissuun niin ei tarvii vanhemmilta pyytää kuin
parisen kymppiä avustusta Tongue

Hih.. Tää koko viikko on ollu tosi hyvä ja antanu uutta energiaa angel
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #294 : 28.05.2010 00:21:01 »

Sain viettää hetken aikaa ihmisen kanssa jonka kanssa halusinkin Smiley connection Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #295 : 28.05.2010 14:25:07 »

Ajokortti ja harjottelupaikka Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #296 : 28.05.2010 16:12:59 »


ei ajokorttia, mutta harjoittelupaikka. smitten ja vähän  Cry iloisuudesta, kun sain vihdoinkin mahdollisuuden päästä sisälle alalle jolle haluaisin vaikka loppuiäkseni Smiley


en ota yhtään syyllisyyttä siitä, että nyt vein jonkun toisen onnen, kun tää on mun aika nyt! Oon jo tämän ikäinen ja ihan tarpeeksi kauan ollut ulkopuolinen ikuinen opiskelija.
 smitten





tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #297 : 28.05.2010 17:29:05 »

onneksi olkoon, sinä siis sait sen!

Vai olet sinä ollut ihan tarpeeksi kauan ulkopuolinen...  :Smiley Niin olen minäkin.

Hei tässä päivässä on hyvä olla. Eilen eräs ystäväni soitti minulle poikkeuksellisesti melko myöhään, mutta tuon puhelun jälkeen olin tyytyväinen, että soitti. Hän oli löytänyt jotakin ja halusi jakaa sen kanssani. Vau, niillä energioilla sitten ollaankin tämä päivä ja hei nyt on täysikuu!
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #298 : 28.05.2010 17:52:42 »


Kiitos. Onnellinen olenkin, ja hyvästä syystä Smiley

on tässä jo ihan tarpeeksi kauan kierretty syrjäkujia....olo on kuin pienellä tulitikkutytöllä, joka päästetään sisään lämpimään ravintolaan pakkasesta ikkunan takaa.... Smiley
tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #299 : 31.05.2010 18:52:05 »

Muutama vireillä ollut ja mua painanut asia on edennyt tänään taas askeleen eteenpäin ja johan helpotti ainakin hetkeksi oloa smitten Jotenkin on tällä hetkellä monta pienempää asiaa eri elämänalueilta vireillä yhtä aikaa, odotan innolla että saisin ne kaikki päätökseen ja voisin huokaista helpotuksesta ja ehkä alkaa nauttia kesästä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: