Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2002502 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #225 : 19.04.2010 19:47:59 »

Kaksi kuukautta roikkunut paperi tulee tänään kiikutetuksi postiin ja sain vihdosta viimein palkkatodistuksen työnantajalta!  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #226 : 20.04.2010 19:39:44 »


mulle tulee tuosta elävästi mieleen ihmisversio Smiley

tänään jouduin herättämään itseni väkivalloin reilun 2 tunnin unien jälkeen, se oli hyvin vaikeaa. ainoa ilo siinä oli se, että meneillään olevista unista jäi paljon sisältöä päivätajuntaan...kai se johtui siitä että repi itsensä hereille kesken vilkkaimman unennäön. mutta kullä se on todella vaikeaa, herätä kesken unien.
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #227 : 20.04.2010 20:36:22 »

Nyt löytyi absolut-kaksoisolento Afro

Tältä minä näytän maanantaiaamuisin/herätettynä kesken unien/yleensäkin aika usein Grin :Smiley

http://www.midinetti.fi/wp-content/uploads/2010/04/funny-pictures-cat-is-awake-and-angry.jpg


 2funny 2funny

Parasta tässä päivässä on KAIKKI!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #228 : 20.04.2010 22:17:57 »

 Smiley Mä olen ollut täällä jo vuosia ja yhä uudelleen Wien, Itävalta
ja Alpit salpaa henkeni kauneudellaan.  smitten
En ole Wienistäkään vielä ehtinyt kaikkea nähdä! crazy2
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #229 : 20.04.2010 22:32:57 »

Tänään on ollut kaiken kaikkiaan ihan tosi hyvä päivä! Smiley
Monta juttua sain tehtyä loppuun niin koulun kuin
henkilökohtaisenkin elämän puolelta Tongue
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #230 : 21.04.2010 00:59:31 »

Minun täytyy muuten oikeasti sanoa tähän, että aika pienestä kyllä luet Sasha tuota piikittelyä. Itse luin tuon viestin jokin aika sitten, enkä kyllä havainnut minkäänlaista piikittelyä. Lähinnä luin sen siten, että oikeastikin usein ihminen ei vieraile omassa kotikaupungissaan niissä paikoissa joissa kävisi jos siellä turistina olisi. No, mutta jokainenhan lukee toisten viestit omasta näkökulmastaan.   
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #231 : 21.04.2010 01:20:16 »

Minun täytyy muuten oikeasti sanoa tähän, että aika pienestä kyllä luet Sasha tuota piikittelyä. Itse luin tuon viestin jokin aika sitten, enkä kyllä havainnut minkäänlaista piikittelyä. Lähinnä luin sen siten, että oikeastikin usein ihminen ei vieraile omassa kotikaupungissaan niissä paikoissa joissa kävisi jos siellä turistina olisi. No, mutta jokainenhan lukee toisten viestit omasta näkökulmastaan.   

Varmaan, Smiley mutta kait taustalla vaikuttaa aika monta hölmöä viestiä ko.persoonalta
ja samasta aiheesta, joihin ei jaksa kaikkiin edes vastata enään, niin tulee tiivistettyä
pointti sitten johinkin yhteen niistä.
Mä en ole vastuussa kenenkään viihtyvyydestä Wienissä, en edes säästä. Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #232 : 21.04.2010 08:07:50 »

Merkuriuksen perääntyminen muuten oikeasti saa ihmiset ymmärtämään asioita hullunkurisesti. Minä itsekin olen ottanut asioita piikittelynä nyt vaikka tuskin siitä on ollut kyse.. Kyllä se on outo juttu Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #233 : 24.04.2010 12:22:27 »

Muistin jälleen itsehoidon tärkeyden, sitä kun unohti, että pitäisi säännöllisesti käydä itsensäkin läpi ja kyllä sitä olikin kuonaa kertynyt, oikein kunnon tunnesiteet, joiden poistamiseen meni oma aikansa. Se on kuin hampaiden pesu, pitäisi joka aamu ja ilta skannata itsensä niin hyvä on.

Tuli koirankin chakrat käytyä läpi, ensimmäistä kertaa. Toki olen häntä hoitanut ennenkin, mutta tänään vasta oivalsin, että kai ne koirallakin chakrat on. Mielenkiintoinen kokemus, kerta kaikkiaan ja koira nautti!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #234 : 24.04.2010 17:56:31 »

Savusauna pitkästä aikaa lämpiämässä... smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #235 : 24.04.2010 18:57:24 »

Ostin itselleni pienen kakun. Kuorrutetu suklaalla, sisällä jotain pehmnoista kakkupohjaa,
valkoista vaahtoa, ei kuitenkaan kermavaahtoa, karamellia ja yhdessä kerroksessa hilloa.

Olen vahingossa laihtunut niin paljon, että osa vatteista alkaa roikkua päällä,
mm. hääpuku ja ystävät on huomautelleet ikävästi painosta. Lips Sealed
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #236 : 25.04.2010 12:24:32 »

Serkun vaimo ja vauva jäivät henkiin sittenkin, tukalasta tilanteesta huolimatta  smitten.
Molemmat vielä teholla, mut pahin on ohi  Smiley.

(Viimesen viikon aikana oon kuullut jo kolmesta vauvasta jotka on päättäneet tulla n.kk aikaisemmin kun laskettu aika olis. Kaikki niistä ovat olleet "läheltä piti"-tilanteita ja kaikki äipät ja 2vaavia ovat olleet/ovat teholla. Onkohan taivaalla joku transiitti tällekkin  Huh ?)
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #237 : 25.04.2010 19:47:33 »

Kotona  smitten
Illalla ihollista hyvää!  Wink  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #238 : 26.04.2010 19:35:45 »


Amurit teki vaikutuksen minuunkin. smitten


Jään seuraamaan heitä varmasti tästä edes Smiley

vähän kuin oisi saanut oikeen hienon virtuaalilemmikin.


Noh, ja kahvituokio parin kivan opiskelukaverin kanssa ja se että sain lainattua pari kirjaa joista pitäis alkaa vääntää eseetä...mutta miinuksena se että en näköjään saa aloitettua sitä. ja loppuviikosta alkava tosi kiinnostava kurssi.



ja se on Vappu, Hela, Beltane....kohta.


Tosi aurinkoinen päivä, ja yhden unettoman yön jälkeinen 'luonnonpössis' Undecided


ens yönä pitää kyllä nukkua!
tallennettu

kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #239 : 26.04.2010 23:22:53 »

Äsken töistä lähtiessä, autolle talsiessa, mun edellä käveli vanhempi rouva.
Rouva hihkaisi kaverilleen: "Oi, kato mikä tuolla taivaalla on!!"
Toinen: "??"
Rouva: "Valtavan iso katulamppu!!!"

Kuuhan siellä möllötteli, melkein täytenä, kirkkaalla taivaalla.
Tulipa hyvä mieli!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: