Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2001521 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #90 : 01.02.2010 21:49:56 »

Turvallisesta riitelemisestä.  angel
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #91 : 02.02.2010 14:49:09 »

Härski itsekkyys vaati tämän aamun vapaaksi, ja kyllä tekikin hyvää, kun tuo täysikuun pahalainen vielä kummittelee mun unissa... Nyt on taas virkeä olo! Eli joskus itsekkyyskin kannattaa  police

annaelen

Hih, meinasin juuri itse kirjoittaa, että ihanaa kun otin tämän aamun vapaaksi ja sain nukuttua ja heräsin ihanan levänneenä.  =) Yleensä kun "lusmuilen" tällä tapaa, niin omatunto kolkuttaa, tänään ei jostaan syystä. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #92 : 02.02.2010 15:32:01 »

Parasta tässä päivässä on tuo kaunis auringonpaiste joka syrjäytti lumisateen  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #93 : 02.02.2010 16:29:52 »

Se, etta saan vihdoin LEVATA taman burn outtini pois. smitten
Mie en tule taalta pois ennen kuin Wienissa on kunnon kevat ja aurinkoa. Kiss

Taidan jaada tanne. Kuvitelkaa, kello on aamulla 07:25 ja ma olen hereilla
ja lahdossa lenkille auringon paisteeseen vaikka on huikan viileaa. Tongue

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #94 : 02.02.2010 18:44:40 »

Tama on ihanaa! Olen kateellinen itselleni! Cheesy Grin
Taalla lampeni nyt niin paljon, etta noin reilu 20 lamminta.
Tama tytto lahtee aurinkoon latautumaan.  Cool
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #95 : 03.02.2010 14:13:30 »

Upea aurinkoinen talvipäivä  Smiley

Olen ylpeä itsestäni kun pystyn hoitamaan kotityöt, kaupassa käynnit, kauneudenhoidon ym. itsenäisesti vaikka oikea käsi on kokonaan kipsissä.
Vielä 9 päivää tätä pitkää kipsiä täytyy pitää ja sen jälkeen 2-4 viikkoa pikkukipsiä joka on vaan rystysistä kyynerpäähän.

Vasen aivolohko saa hyvää treeniä. Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #96 : 03.02.2010 16:04:14 »

Olen tyytyväinen itseeni kun vihdoin olen oppinut energiasuojauksen eli en anna toisten ihmisten aurojen ja energioiden "tökkiä" omaa kenttääni.
Olen todella herkkä, mediaalinen ihminen ja toisten ihmisten energiat vaikuttavat joskus todella häiritsevän voimakkasti, tunnen ne fyysisestikin.

Omissa energioissa olen seesteinen ja rauhallinen, yksinolo on ihanaa  smitten

Esimerkki tältä päivältä: isäni tuli hakemaan mua autolla, kun olimme menossa yhdessä shoppailee. Auto ei jostain syystä käynnistynyt parkkipaikalla ja isäni aloitti kamalan kiroilun ja kiukkutteli kuin pahanen kakara.
Olin tehnyt suojauksen ennen lähtöä kodistani ja olin täysin rauhallinen välittämättä lainkaan hänen nega energioistaan.

Tämä suojauksen oppiminen on todella tärkeä asia. En toki aiemminkaan ole mennyt kiukkuun kiukulla mukaan, mutta sen oon huomannut miten ärtyisäksi tulin aiemmin tällaisissa tilanteissa. Itseasiassa se ärsyolo ei tullut het samantien vaan hieman jäljessä kun tilanne on jo ohi tai "raskasenerginen" jo pois seurastani.

Tuttu meedio tätä suojauksen merkitystä mulle korosti jo vuosia sitten.
Nyt vasta opin  angel
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #97 : 03.02.2010 21:24:12 »

Onneksi olkoon Pikkari, varmasti todella hyvä osata tuollainen taito. Olla sekaantumatta toiseen. Tekisi minullekin hyvää.

Tänään olen onnellinen kokovartaloväsymyksestä, jonka sain sirkustelemalla ilma-akrobatiatunnilla - erittäin miellyttävää saada lihakset väsyneiksi.  laugh
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #98 : 03.02.2010 22:03:42 »

Ja minä uskon sellaseenkin (hömppään? idiot2), että jos ihmisellä on tarpeeksi korkealle nousseet energiat, niin se voi hyvinkin vaikuttaa toiseen ihmiseen positiivisesti.Afro smitten

En tiedä tarvitaanko siihen aina edes korkealle nousseita energioita, kyllähän me jatkuvasti vaikutamme toisiimme sekä negatiivisesti että positiivisesti, jos niitä näin voi edes jaotella. Aika usein toiseen voi vaikuttaa positiivisesti olemalla ystävällinen ja hymyilemällä.  smitten Ja kun siitä yleensä tulee kummallekin niin hyvä fiilis, että siitä lähtee sellainen positiivisuuden kierre =)

Mutta niin parasta tässä päivässä on se, että elämään on tullut uusia ihmisiä ja muutenkin ihmissuhderintamalla menee todella hyvin =) Ja tänään taas huomasin kuinka paljon rakastankaan kaikkia värejä. =) Välillä elämä on niin kaunista, että sydän pakahtuu  smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #99 : 03.02.2010 22:41:32 »

Mahdottoman kevyt olo paassa ja rinnassa!  Cheesy Olen pirtea ja onnellinen.
Ei kylmaa, ei tukkoista nenaa, paata ei sarje, stressia ei tunnu, helppo hengittaa,
kroppaa ei sarje, sormia ja varpaita ei palele.

Aurinko ja irtiotto ovat alkaneet vaikuttamaan! Smiley
Nainko vahan tarvitaan siihen, etta on onnellinen? :Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #100 : 04.02.2010 13:55:53 »

Kohta Dubaissa Cool
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #101 : 05.02.2010 02:04:59 »

Loistava päivä kaikkineen, ei ole nyt mitään pahaa sanottavaa. Taas hyvä luova flow oli päällä maalatessa =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #102 : 05.02.2010 15:54:18 »

Parasta on jälleen se että on perjantai  smitten illalla leffaa ja herkuttelua ja ajoissa nukkumaan, ihanaa!
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #103 : 08.02.2010 14:55:50 »

Hammaslääkäri tarkastus ja loistava sellainen olikin. Ensimmäisen kerran tuli sellainen olo, että ompas tässä pätevä ja osaava hammaslääkäri. Jokainen kohta tarkistettiin kielenjänteistä imusolmukkeisiin =) Hyvät hammaslääkärit kunniaan ja vieläpä tämä ihan kunnallisella.  smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #104 : 08.02.2010 15:29:12 »

Hmmm... parasta tässä päivässä on se että yht'äkkiä maanantai blues muuttuikin iloiseksi fiilikseksi ja ilman mitään näkyvää syytä. Mieli vaan heilahti ympäri Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: