Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Se "taito" kun ihmisistä vaistoaa luonteen vaikka ei tuntisikaan.  (Luettu 41187 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
isiis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 05.09.2009 16:11:54 »

Ja sitten loppupeleissä kun oppii tuntemaan niin ei ollut yhtään väärässä. Mulla on omituinen "taito" tietää mitä ihmiset ovat sanomassa tai millaisia he ovat. Valehdella mulle kukaan ei voi koska tiedän sen heti. Vaistoan kaiken mitä tapahtuu. se on ahdistavaa välillä ja heikkouskin. mutta välillä siitä apuakin. mutta ristiriita tilanteita tulee usein ihmisten kanssa. syypäänä olen pitänyt  pluto aspect_con merkurius minä vasta opisken astrologiaa ja kova halu oppia. mutta onko teillä muilla samoja tuntemuksia ja mitä aspekteja teillä on?  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.09.2009 18:24:07 »

Minulla on tuo erittäin voimakkaana. Toki joskus olen väärässäkin, ja silloin omat pelot ovat sokaisseet oikeat fiilingit, mutta tätä tapahtuu onneksi harvemmin. Smiley On kyllä pelottavaa, kun tietää ihmisistä niin paljon, mutta toisaalta ajattelen sen niin, että ihmiset itse antavat monien asioiden tulla läpi hyvinkin helposti ja minä vain kai osaan sitten katsoa.

 kuu rapu 4.huoneessa  aspect_tri pluto 7.huoneessa
 kuu  :rapu:4.huoneessa aspect_opp neptunus MC:llä
 aurinko kauris 10.huoneessa aspect_con neptunus MC:llä
 venus vesimies 12h.  aspect_squ pluto 7.huoneessa

Eli Neptunus - mielen rajojen avartaminen, todellisuus ja illuusio
Pluto - salaisuudet julki ja pintaan
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mirka222
Vieras
« Vastaus #2 : 13.10.2009 18:55:05 »

Mulla on  pluto aspect_sex neptunus ja mitähän tuo oikeen merkitsee? Tuntuu, että aistin aina alitajuisesti minkälaisia ihmiset ovat vaikka päälle päin he olisivat jotain muuta...Tämä aiheuttaa ristiriitoja lähinnä itselleni suhtautumisessa ihmisiin..Tuo voi tarkoittaa myös, että toimin loppupeleissä alitajuntani mukaan radikaalistikin, ja sehän ei kaikkia miellytä..Monesti on käynyt niin, että aluksi "hairahdan" naiviudessani jonkun epämiellyttävän ihmisen seuraan ja yritän olla tilanteessa mahdollisimman normisti syyllistäen lähinnä itseäni ristiriitaisista fiiliksistä, mutta lopulta alitajuinen pakko ajaa minut lähtemään tästä ihmisestä mahdollisimman kauas, en voi toimia alitajuntaani vastaan..Jotenkin olen tällaisten ikävien kohtaamisten seurauksena tavannut myös kuitenkin lopulta niitä oikeasti "hengenheimolaisia", jotka ovat sattuneet painimaan myös näiden ikävien asioiden/ihmisten kanssa.   
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.10.2009 19:16:31 »

Mulla on  pluto aspect_sex neptunus ja mitähän tuo oikeen merkitsee?

Tämä on sukupolviaspekti, eli ei välttämättä aiheuta mitään erityisiä eroja yksilöiden välille, vaan kertoo vain siitä sukupolvesta jolloin olet syntynyt.

Sinulla on kuitenkin Jupiter Kaloissa (laajentuminen ja kasvu epäitsekkyyden kautta) ja myös Kuu 8.huoneessa, jotka molemmat viittaavat syvälliseen näkemiseen ja jopa intuitiivisiin kykyihin!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mirka222
Vieras
« Vastaus #4 : 13.10.2009 19:18:08 »

ai jaa eli metsään meni  Grin
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #5 : 30.01.2014 22:18:19 »

Tää on toisinaan tosi ärsyttävää, kun niistä oikeen paistaa läpi se kaikki, mihin tekis mieli tuikata tikulla Grin
tallennettu

Kuuntele tuulta.
red rose
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #6 : 25.06.2014 08:55:16 »

Tutulta kuulostaa  Smiley
Olen hyötynyt tästä lahjasta mutta myös on siitä haittaakin ollut.
Hyötynä juurikin noi hengenheimolaiset  Smiley

Haittana se juurikin että näen läpi vaikka joku yrittää olla muuta kuin on. Ja jotenkin tuntuu että nämä henkilöt jotenkin ottavat sitten minut uhkana ja siinä taas yksi vihamies lisää. Sitten kun teen asiakaspalvelu työtä niin siinä todella joutuu olemaan tekemisissä monen moisen ihmisen kanssa ja vaistoan usein nämä hullut.
tallennettu
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Profiili
« Vastaus #7 : 25.06.2014 09:28:18 »

Meillä on kaikkiaan seitsemän aistia, ja kuudes aisti eli sympaattinen aisti, uinuu vielä meissä monissa, mutta joillakin meistä on jo toiminnassa, tällä aistilla "näemme"  ihmisen olemuksen, mitä hän tuntee ... saattamme puhua toista mitä tuntea. Tämä tieto on niin erikoista koska se välittyy vaikka verkon yli.
Kun ajatellaan että meillä on kolme olemusta, fyysinen, astraalinen  ja mentaalinen, niin sympaattinen aisti on astraalinen ja seitsemäs eli mentaalinen on silloin telepaattinen aisti.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 25.06.2014 09:32:26 »

Meillä on kaikkiaan seitsemän aistia, ja kuudes aisti eli sympaattinen aisti, uinuu vielä meissä monissa, mutta joillakin meistä on jo toiminnassa, tällä aistilla "näemme"  ihmisen olemuksen, mitä hän tuntee ... saattamme puhua toista mitä tuntea. Tämä tieto on niin erikoista koska se välittyy vaikka verkon yli.

Taas kerran muistutan, että vapaan tahdon laki pätee tähänkin:
Kukaan ei näe yhtää millään aistilla mitään kenestäkään joka on laittanut suojat päälle. Silloinkin saattaa toki luulla näkevänsä, mutta tällöin luulee omia peilauksiaan aidoiksi havainnoiksi.

Meikäläisellä esimerkiksi on suojat aina automaattisesti päällä, paitsi silloin kun erikseen haluan jonkun katsovan minulle jotakin, jolloin lasken ne. Ja niin verkon yli kuin kasvokkainkaan ei minusta aisti yhtikäs mitään kun ne suojat ovat päällä.

Kannattaa siis aina kun jotain olettaa jostakusta aistivansa muistaa, että tämä aistiminen on mahdollista vain jos henkilöllä ei ole suojat päällä. Ja mistään ulkoisesta merkistä ei voi edes tietää ovatko ne suojat päällä vaiko eivät.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Profiili
« Vastaus #9 : 25.06.2014 10:37:24 »

Piti vielä sanoa että sympaattinen aisti samoin kuin telepaattinen ei vielä ole varsinaista selvänäköä, ja nämä aistit tulee kehittymään meille kaikille, halusimme tai emme. Tämä tulee muuttamaan paljon ... tulevaisuuden ihmiset tulee taistelemaan näitten juttujen kanssa.


Taas kerran muistutan, että vapaan tahdon laki pätee tähänkin:
Kukaan ei näe yhtää millään aistilla mitään kenestäkään joka on laittanut suojat päälle. Silloinkin saattaa toki luulla näkevänsä, mutta tällöin luulee omia peilauksiaan aidoiksi havainnoiksi.

Meikäläisellä esimerkiksi on suojat aina automaattisesti päällä, paitsi silloin kun erikseen haluan jonkun katsovan minulle jotakin, jolloin lasken ne. Ja niin verkon yli kuin kasvokkainkaan ei minusta aisti yhtikäs mitään kun ne suojat ovat päällä.

Kannattaa siis aina kun jotain olettaa jostakusta aistivansa muistaa, että tämä aistiminen on mahdollista vain jos henkilöllä ei ole suojat päällä. Ja mistään ulkoisesta merkistä ei voi edes tietää ovatko ne suojat päällä vaiko eivät.

Vapaan tahdon laki on olemassa, ja siksi noin voi tehdä, mutta vastavuoroisesti voidaan opastaa ihmisiä olla rakentamatta mitään suojaa, kaikkihan lopulta perustuu vapauteen, jos teemme ympärillemme muurin ... niin siellähän sitten olemme.
Se astraalinen ilmentymä pitää meistä hävittää lopullisesti, itse sen olemme rakentaneet ja itse sen tuhoamme.

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10 : 25.06.2014 10:43:47 »


Vapaan tahdon laki on olemassa, ja siksi noin voi tehdä, mutta vastavuoroisesti voidaan opastaa ihmisiä olla rakentamatta mitään suojaa, kaikkihan lopulta perustuu vapauteen, jos teemme ympärillemme muurin ... niin siellähän sitten olemme.
Se astraalinen ilmentymä pitää meistä hävittää lopullisesti, itse sen olemme rakentaneet ja itse sen tuhoamme.


Tätä ajatusta on tullut pähkittyä (tietenkin kalapainotteisena   Wink). Yksityisyydensuoja vai sulkeutuminen, lopulta pitää antaa, jotta jotain saa, avautua, jotta voi kokea yhteyden. Jos ei anna itsestään mitään ulos, ei toisilla ole tarttumapintaa. Milloin suojautua, ja milloin lopulta asioilla ei edes ole merkitystä, jos kaikki täällä on vain oppiläksyjä?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 25.06.2014 10:45:16 »

Vapaan tahdon laki on olemassa, ja siksi noin voi tehdä, mutta vastavuoroisesti voidaan opastaa ihmisiä olla rakentamatta mitään suojaa, kaikkihan lopulta perustuu vapauteen, jos teemme ympärillemme muurin ... niin siellähän sitten olemme.
Se astraalinen ilmentymä pitää meistä hävittää lopullisesti, itse sen olemme rakentaneet ja itse sen tuhoamme.

Kerrotko mitä käytännön haittaa minulle voisi olla siitä että en anna tuikituntemattomien niin netissä kuin kasvokkainkaan katsella energioitani?  Se että suojat ovat minulla arkielämässä automaattisesti päällä ei tarkoita sitä ettenkö aina välillä laskisi niitä tietoisesti silloin kun haluan tuntemani luotetun ihmisen katsovan minulle jotakin.

Suojat eivät tarkoita mitään muuta kuin tuota: Sitä että energeettisin keinoin minua ei voi katsella eikä häiriköidä. Minkäänlaista muuta henkistä, hengellistä tai energeettistä sulkeutumista se ei tarkoita.

Minä sanoisin pikemminkin, että suojien tekeminen ja niiden ylläpito erityisesti suurissa asutuskeskittymissä (kuten pääkaupunkiseutu jossa itse asun) on ensiarvoisen tärkeää erityisesti herkille ihmisille.

Ihan fyysisellä tasolla ihmisistä on aistittavissa paljon ilman energeettistä katsomista ja se tapahtuu siten että alitajuntamme on mestari tulkitsemaan toisten ihmisten ruumiinkieltä ja äänensävyä ja antaa sitten lopputulokset meille intuition kaltaisina tunteina. Ja siihen eivät mitkään suojat sitten tietenkään auta, koska kyseessä on fyysisen tason asia. Ja koska tämä alitajunnan prosessoinnin lopputulos tulee tietoisuuteemme intuitiivisina tuntemuksina toisesta ihmisestä, se tulkitaan  helposti energeettiseksi aistimiseksi vaikka se ei olekaan sitä. Mutta se on hieno ja loistava systeemi, jonka lopputuloksiin voi kyllä luottaa. On tutkittukin, että jos ihmisen ruumiinkieli ja sanat ovat ristiriidassa uskomme automaattisesti ruumiinkieltä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #12 : 25.06.2014 10:45:34 »

Olen miettinyt tuota suojausta ja että pitäisikö itsekin asialle tehdä jotain. Jotenkin epäilyttää niiden laittaminen, kun on jo tähän asti näillä eväillä päästy. Tiedän kuitenkin sen, että kaikki menee juuri niin kuin pitääkin ja aina vain "paremmin". Mihin silloin tarvitaan suojia? Tavallaan ajattelen, että minulle tuollaiset voisivat olla vähän hömpänpömppää, kun maailmankuvani on tälläinen kuin on.

Eli kysyisin Eklektikolta, että mihin tyyliin olet muotoillut ne sanat, joilla suojasi olet laittanut? Mietin, että siinähän saattaa mennä vähän pieleenkin ja jättää omasta kokemuksestaan pois jotain oleellisia asioita, jotka kuuluvat ihmisyyteen? Itse nimittäin pidän siitä, että ihmiset aistivat minusta millainen olen. Se on myös mukavaa, että olen aina voinut luottaa aistimuksiini ihmisistä, vaikka silmät ja järki ovat sanoneet mitä. Eikö suojat vaikuttaisi jollain tavalla näihin asioihin? Sanojen muotoilulla on ainakin varmaan iso merkitys? Toisaalta eihän pieni kalibrointi pahitteeksi sinänsä ole.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13 : 25.06.2014 10:54:14 »

Mullakin on sellainen tuntuma, että haluan ihmisten aistivan minusta asioita ja jossain määrin olla auki. Elämä jollain tapaa menee sellaisessa luonnollisessa virrassa, jota en halua sekoittaa. Tämä toisaalta riippuu myös ihmisistä ja yksilöllisistä tarpeista. Jostain syystä minulla on tarve olla auki, mutta toiselle se voisi olla katastrofi. Ei siis taaskaan yhtä oikeaa neuvoa, vaan minkä kukakin kokee tarpeelliseksi itselleen.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 25.06.2014 10:55:38 »

En ole muotoillut suojiani millään tavoin, sillä hengellisyyteni on ikään kuin 'sumeaa' ja ei lainkaan kaavoihin sidottua. Saatan tehdä tismalleen saman rituaalin joka kerta eri tavalla eikä sillä ole merkitystä. Olen kaavojen, dogmien ja sääntöjen periaatteellinen vastustaja.  Smiley

Koska olemme kaikki luojajumalia, luomme myös itse sen millä tavoin asian teemme. Minulla on AINA suojat päällä ilman eri asetusta, minä en joudu muuta kuin ottamaan ne pois tarvittaessa. Mutta jos joskus koen tarvetta niitä vahvistaa, sanon esim. vain 'suojat päälle.' Sanojen muotoilulla ei ole minulle henkilökohtaisesti vähäisintäkään merkitystä ja pidänkin ne hyvin yksinkertaisina ja konkreettisina, kuten  juuri tuo 'suojat päälle.' Tahto on ainoa millä on merkitystä.
 
Suojat suojaavat vain energeettisiltä tunkeutumisilta, eivät miltään fyysisen tason asioilta. En koe että luvattomat energeettiset tunkeutumiset kuuluisivat oleellisesti ihmisyyteen.  

MInä arvostan yksityisyyttäni enkä lainkaan pidä siitä että ihmiset aistivat minusta mitään mitä en itsekin heille ihan suorin sanoin kertoisi. En halua olla toisten ihmisten uteliaisuuden tyydyttäjänä. Seitsemän päivää lehdestä voi lukea sellaisten ihmisten elämästä jotka varta vasten haluavat tyydyttää toisten ihmisten uteliaisuutta ja heille jopa maksetaan siitä, joten niiden jotka ovat kovin uteliaita ventovieraiden elämää koskien kannattaa ehkä tilata kyseinen lehti.  Wink Minä kieltäydyn kategorisesti olemasta viihteenä uteliaille.

Minun suojani vain estävät muita vaikuttamasta minuun energeettisesti tai katsomasta minua energeettisesti. Ne eivät vaikuta minun omiin aistimuksiini maailmasta lainkaan. Toisaalta minä en ole koskaan myöskään itse halunnut aistia ihmisistä energeettisesti mitään, minulle riittää se 100% luotettava alitajunnan tekemä ruumiinkielen tulkinta, jota olen vielä tehostanut opiskelemalla harrastuksekseni ruumiinkieleen liittyviä asioita pari vuosikymmentä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: