Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Se "taito" kun ihmisistä vaistoaa luonteen vaikka ei tuntisikaan.  (Luettu 41600 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #60 : 20.01.2015 02:15:05 »

Kannattaa lukea Gavin De Beckerin kirja Gift of fear.Kirjan kirjoittaja on rikollistenprofiloija ja hän haastatteli kirjaansa varten mm.raiskausten ja murhan yrityksen kohteeksi joutuneita ihmisiä ja sitä miten he pelastivat itsensä mitä vaarallisimmista tilanteista juuri oman intuition avulla.

 Gavin sanoi tuossa kirjassaan hyvin sen,että intuitio on niin eläimillä kuin ihmisillä,mutta eläimet eivät epäröi käyttää sitä toisin kuin ihmiset!Me ihmiset alamme arvailla omassa pääsämme,että "onko tämä sitä mitä luulen vai ei?" Jos kaksi leijonaa savannilla tietää,että toinen aikoo käydä päälle niin tietää ihminenkin.Gavinin mukaan jos sinulla nousee niskakarvat pystyyn/ sinulla on epämiellyttävä tunne tavatessasi sinulle tuntematonta ihmistä se on ensimmäinen varoitusmerkki vaarasta!

Toinen hyvin sanottu asia Gavinilta on,että(huom!vapaa suomennos):"Useat rikoksen uhreiksi joutuvat ihmiset sanovat jälkeenpäin, kun heitä haastattelen että raiskaaja/murhaaja oli tavatessamme NIIN mukava ja hymyili minulle. Kulttuurissamme pitäisikin opettaa niin lapsille kuin aikuisillekin että tuntemattoman ihmisen ystävällisyys ei ole tae siitä,että henkilö olisi luotettava.Naiset varsinkin ajattelevat,että jos heitä lähestyy omituinen mies parkkipaikalla niin heidän täytyy olla tälle automaattisesti ystävällisiä.Kulttuurimme opettaa varsinkin naisille,että he eivät saa olla ns. 'ämmiä" tai tylyjä muita kohtaan.Kun asia on juuri päinvastoin.Olen tyly niin kummallinen kaveri parkkipaikalla katoaa varmasti! Ystävällisyydellä et voita mitään sillä viestität,että olet helppo uhri."

Okei tuo suomennokseni ei ole ihan täydellinen tulen varmaan vielä korjaamaan tuota,mutta tuossa on paljonkin järkeenkäypää asiaa.
Kun luin tuota kirjaa päässäni syttyi lamppu!

Olin aikoinaan Venäjällä työharjoittelussa miespuoleisen koulukaverin kanssa ja istuimme iltaa baarissa, kun pöytäämme istui kaksi venäläistä miestä, joista minulle tuli hirveän epämukava olo.Tästä toisesta miehestä huokui ulkomaalaisviha ja se,että hän ei pidä suomalaisista,vaikka hän ei sanonut sitä ääneen!Juttelimme suomeksi niitä näitä,mutta en tykännyt miesten tavasta tuijottaa minua ja kaveriani, enkä myöskään tykännyt tavasta jolla minulle hymyiltiin.Se hymy oli kylmä ja pirullinen.Ei ystävällinen. Ilmapiiri  pöydässä oli vaivautunut ja kylmä.

Siinä varmaan tunnin verran oltiin istuttu, kun sanoin koulukaverilleni että lähden nukkumaan.Kaverini halusi jäädä baariin. Ainoa asia mitä sain kaverilleni ennen baarista ulos astumista sanotuksi oli,että :"Pärjäätkö varmasti?"Vaikka omassa päässäni mieleni teki huutaa,että VARO JOTAIN HÄMÄRÄÄ NOISSA KAHDESSA ON!

Itseasiassa en lainkaan valehtele, kun sanon että juoksin -28 asteen pakkasessa takaisin majapaikkaan.Sen vertaa huonofiilis minulla oli näistä kahdesta venäläisestä miehestä ja väärässä en ollut.Meni tunti, kun olin juuri saanut unenpäästä kiinni kun koulukaverini linkuttaa nyrjähtäneellä nilkalla ovesta sisään.Tämä toinen venäläismies oli käynyt kaverini päälle ja ilmeisesti yrittänyt viedä häneltä rahaa.Olivat painineet lumihangessa sillä seurauksella,että kaveriltani oli nyrjähtänyt nilkka.Onneksi rahat olivat tallessa eikä kaverilleni sattunut mitään sen vakavampaa.Ei saanut esimerkiksi puukosta tai vastaavaa. Shocked Sad

Sanoinkin hänelle jälkeenpäin,että olisi vaan pitänyt sanoa ääneen se mitä näistä kahdesta miehestä vaistosin!Mutta sekin on inhimillistä,että ei halua kailottaa koko baarin kuullen ajatuksiaan ettei sitten loukkaa ketään.
Olin siis lukenut väkivallanmerkkejä yli 5 vuotta sitten tietämättäni, mutta kiitos tämän kirjan mitä luen tajuan miksi reagoin niin kuin reagoin tuona kyseisenä yönä.

Ehkä en sitten olekaan niin huono intuition käyttäjä mitä toiseen ketjuun menin kirjoittamaan.... :Smiley


 
« Viimeksi muokattu: 20.01.2015 02:17:37 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #61 : 20.01.2015 20:39:34 »

Tapahtui kaksi viikkoa sitten:
Skitsofreniaa sairastava tuttavani otti yhteyttä yllättäen. Viimeksi ollaan tavattu yli vuosi sitten joten puhelu tuli hieman yllätyksenä.

Hän kysyi multa tiedänkö mitä telepatia tarkoittaa. Vastasin joo. Hänen mukaansa se tarkoittaa "ajatusten laittamista toisen ihmisen päähän"
Koitin hieman oikaista asiaa ja sitten se alkoi:

Hän puhui minulle henkilökohtaisista asioita mm terveydentilastani, nettikirjoituksistani, ajatuksistani joita en ole kertonut kenellekään yms joita hän ei ole voinut mitenkään saada tietoonsa
Miten tämä on mahdollista?
Puhelun jälkeen mulla oli miltei henkisesti raiskattu olo
Myöhemmin kysyessäni tästä, hänelle tämä tieto on "telepaattista"

Minä kun luulin omaavani hyvän suojauksen.... buck2

Tätä kirjoittaessani soi puhelin ja katsoin just näyttöä. Arvatkaa kuka soittaa?


tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #62 : 21.01.2015 02:30:26 »

Tapahtui kaksi viikkoa sitten:
Skitsofreniaa sairastava tuttavani otti yhteyttä yllättäen. Viimeksi ollaan tavattu yli vuosi sitten joten puhelu tuli hieman yllätyksenä.

Hän kysyi multa tiedänkö mitä telepatia tarkoittaa. Vastasin joo. Hänen mukaansa se tarkoittaa "ajatusten laittamista toisen ihmisen päähän"
Koitin hieman oikaista asiaa ja sitten se alkoi:

Hän puhui minulle henkilökohtaisista asioita mm terveydentilastani, nettikirjoituksistani, ajatuksistani joita en ole kertonut kenellekään yms joita hän ei ole voinut mitenkään saada tietoonsa
Miten tämä on mahdollista?
Puhelun jälkeen mulla oli miltei henkisesti raiskattu olo
Myöhemmin kysyessäni tästä, hänelle tämä tieto on "telepaattista"

Minä kun luulin omaavani hyvän suojauksen.... buck2

Tätä kirjoittaessani soi puhelin ja katsoin just näyttöä. Arvatkaa kuka soittaa?


Hui!Itselläni on läheinen joka on myös skitsofreenikko ja olet varmaan jo huomannut että harhoisssa olevalle ihmiselle on mahdotonta sanoa mitään järkevää.Jos valehtelet hän ei usko ja jos taas puhut totta hän ei usko silloinkaan. Undecided Auttaisiko sinua sama konsti kuin minua?Eli se,että et vastaa puheluihin tai tekstiviesteihin mitä hän lähettää?Se kuulostaa julmalta,mutta jos ainoa vaihtoehto on pitää välimatkaa toiseen niin se kannattaa!
Voimia!!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #63 : 21.01.2015 11:54:22 »

Minä kun luulin omaavani hyvän suojauksen.... buck2

Entäs jos suojauksesi ovatkin kunnossa, mutta teidän välillänne on ei-toivottu/tahaton energiaside, jonka vuoksi ystäväsi saa tietoa sinusta suojauksistasi huolimatta?

(Tästä ketjusta apua: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43773.0)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: