Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chironin transiitit  (Luettu 53078 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #60 : 11.05.2016 12:04:18 »

Minulla on Chiron  aspect_con MC
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #61 : 11.05.2016 13:38:31 »

Tämä vastausketjupa on varsinainen kullanhuuhdonta-linja.

Itsellä  chiron nataalikartalla jo hyvin aktiivinen.
Nyt tr  chiron kolauttelee niitä ja näitä ovia auki elämässäni.
Mikäs sen mukavampaa.

Näkis vaan ja kuulis kolinaa:
tekee vahvoja kulmia
>   venus
>   uranus
>   merkurius
>   ceres
>   keskitaivas
>   vertex
>   jupiter
>   chiron
>   pluto
>   neptunus
    jne...
Tässä sitä ollaan puhtaan kaulan kanssa. Mutta lisää taas oppimista
näissäkin eri kulmissa.

 angel   2funny
« Viimeksi muokattu: 13.05.2016 13:34:36 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #62 : 12.05.2016 10:16:15 »

Ei jaksa aina aloittaa uutta aihetta. Etsin tämän hetken transiitteja ja chiron yhtymä kuu selittää aika paljon. Äitini oli syöpäleikkauksessa ja itse olen ollut tosi väsynyt. Ja tämä selittää kotikuviotkin kun olen ensimmäistä kertaa elämässäni alivuokralla. Pitkän työmatkan takia tarvin sijaiskämpän, ettei aina tarvi reissata. Tämä tuntuu väliaikaiselta ratkaisulta js varmasti sitä onkin, mutta hyvin chironiin sopiva. En tiedä tuleeko jossain vaiheessa joku isompi muutos. Samalla  chiron tekee  aspect_tri  jupiter

Chiron on jännä. En edes tajunnut miten paljon tilanteita mulla nyt liittyy tähän kunnes tämä transiitti pomppasi silmiin.

Minulla Chiron taas neliöi Kuuta. Transiitti kestää näköjään ainakin pari vuotta vielä, en osaa sanoa miten on toistaiseksi vaikuttanut, mutta eihän tuo mikään hyvä aspekti ole. Huh

Tosiaan, sekin vielä, nämä on pitkiä transiitteja. Ensi talvena minulla viimeinen ohitus. Mulla rx kartalla  jupiter aspect_sex chiron muistaakseni, toivottavasti se auttaa tämän transiitin kanssa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #63 : 06.06.2016 13:45:28 »

Mulla on näköjään tarkkana  chiron aspect_sex mars ja  chiron aspect_tri jupiter . Olisiko näillä vaikutusta siihen, että olen keskittynyt viime aikoina oman kehoni kuuntelemiseen? Haen tietoa ravitsemuksesta, kokeilen, mikä ravinto sopii kropalle, koitan löytää tasapainoa arkeen työssä jaksamiselle, mm. aloitin rakastamani ryhmäliikuntatunnit pidemmän tauon jälkeen. Avainsana on hyvä fiilis Smiley  Jupiter hakee tietoa ja kokemusta ja pyrkii laajenemaan, Mars taas toimii - sopisi hyvin tämänhetkiseen kaavaan Smiley

Näköjään menossa myös  chiron aspect_squ neptunus , tuosta en sitten osaa sanoa, miten vaikuttaa Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #64 : 02.11.2016 17:23:13 »

Piiiiitkästä aikaa pakko palata astro-forumille ja tähän vanhaan ketjuun.

Itselläni on nimittäin aktiivisena  chiron  aspect_con Dsc -transiitti ja samalla Chiron opponoi Askendentillani killuvaa nataali-Venusta.
Se on melko perseestä.

Avioero on lähempänä kuin koskaan aiemmin, enkä voi oikein vaikuttaa tilanteeseen muuten kuin lähtemällä, koska syynä on aviomiehen alkoholiongelma, jota tämä ei alkoholistien tapaan itse tunnista. Parhaillaan mykkäkoulu kotona, koska mies loukkaantui, kun ilmoitin, että en jaksa enää...

Joulukuussa viimeinen tarkka yhtymä ja ensi vuoden puolella pitäisi alkaa helpottaa. Saapa nähdä onko siihen mennessä siviilisääty muuttunut.  buck2
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #65 : 29.12.2016 00:52:03 »

Ensi vuonna Chi  aspect_sex aurinko ja transitoiva  chiron lisäksi neliöi prog venusta ja kolmio prg merkkari. Opponoi syntymäkartan plutoa. Tää mietityttää. Tulkintaongelmia aiheuttaa myös   saturnus joka ensi vuonna tulee oppositioon prg venukselle,  aspect_inc syntymäkartan  aurinko ja neliö   pluto.

Tää on siis kaikki ensi keväästä alkaen 25-27 astetta. Saturnus jämähtää 27  jousimies harvinaisen pitkäksi aikaa. Ei yht-än innosta, etenkin kun tulkintoja on joko niukasti kun on tällaiset speksit, tai sekavat. Onkohan Pluto merkityksellinen kun ei Ole henkilökohtainen, mikä on inkonjuktio seiskahuoneen auringolle? Ja siis samaan aikaan chiron kaloissa. Jupparikin osittain holleilla 20jotainastetta vaakaa ens vuonna. Undecided 

Sanotaan että näitten planeettojen rytmitys merkkaa jotain- uuh - Uranus periaatteessa messissä mut liikkuu hitaasti. Just n-y-t nyt kaikki 20 astetta!? Mut ei auta kun ovat mun k.o. planeetoille inkonjunktiomerkeissä niin ei Saa ilmasta  tulkintaa mistään Angry  ja chiron joka on Ainos muu transitoiva niin siitäkään en ota selvää
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: