Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chironin transiitit  (Luettu 53092 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 20.02.2011 15:16:41 »

Khironin paluussa minulle tulivat eteen nämä vaihtoehtoiset hoitomuodot ja opiskelinkin niitä. Paljon luin ja ymmärsin energioista paljon enemmän. Käteni olivat tärkeät.

Nikki tuolla blogissaan muistuttikin, mistä Kiro-alkavat sanat ovat lähtöisin, siis Khironista, Chiron tai Kheiron. Kiro tarkoittaa 'kättä'. Poimin ne tähän:

Chiron, cheir-käsi,
kiromantia (käsistä tulkinta)
kiropraktiikka (nivelten, luiden manipulaatio)
kirotesia (käsissä oleva energia)
kirotonia (käsillä siunaaminen)
kirurgia (alunperin käsityötä, käden taitoa)
kirografia (käsiala, kirjoittamisen taito)
Astro Logos juhla-2001
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 20.02.2011 15:19:42 »

Itsellä on tulossa Chiron  aspect_con Kuu!

Eli töitä ja muutoksia kotona. Niin onkin. Mieheni kunto alkaa olla niin kehnonlainen, että pitää miettiä mitä vanhanajan kynnyksillä tekee ja pannuhuoneen rapuilla, että vessaan pääsee apuvälineillä. Ja kaikkea hoidollista apua. Eli loksahtaa tähän aika lailla tämän Chiron!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #32 : 20.02.2011 20:05:50 »

Mulle on tulossa  chiron aspect_tri aurinko ja toisaalta  chiron aspect_squ venus, tuo jälkimmäinen vaikuttaisi vaikealta, mutta omaan jo nataalina noiden opposition, joka on hankala jo muutenkin. :Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #33 : 21.02.2011 04:36:10 »

Itsellä on tulossa Chiron  aspect_con Kuu!

Eli töitä ja muutoksia kotona. Niin onkin. Mieheni kunto alkaa olla niin kehnonlainen, että pitää miettiä mitä vanhanajan kynnyksillä tekee ja pannuhuoneen rapuilla, että vessaan pääsee apuvälineillä. Ja kaikkea hoidollista apua. Eli loksahtaa tähän aika lailla tämän Chiron!  Wink


Kolahti Esmis tämä  Chiron yhtymä Kuu,joten katsoin päiväkirjasta tapahtumia,sitten Astro comista tuon ajankohdan.
Minun yksilöllisessä elämässäni oli kotimuutoksia,monenkinlaisia.Se minkä ajattelen tärkeänä,huomaan nyt ja muistan kuinka Chiron antoi kyvyn käydä `käsiksi`muutoksiin,jotka olivat tarpeelisia,kipeitäkin.
Oma Astro näyttää sille ajalle  chiron  aspect_opp   askendentti.  Olivatko omien vastakohtieni kohtaamista,en tiedä.
Kuu merkitsee minulle myös omaa äitinä oloa,oman äitini kautta ehkäpä.

Chiron on parantaja,joka silittää hiuksia ohi kulkiessaan,kun kukaan muu ei sitä huomaa tehdä.Se potkii risuja polulta,tehden vaikeastakin kevyempää kulkea.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 21.02.2011 14:26:32 »

Kiitos Sansai!

Pelottavan hyvin nuo transiitit joskus liittyvät elämäämme. Pitäisi vain osata tulkita niitä niin, että ne ovat vahvistamassa meitä, ennakoimassa ja tukemassa. Ei aiheuttamassa harmia.

Ihanasti sanot tuon hiusten silittämisen!  smitten Chiron on todella auttajamme, astrologinen enkeli! Että huomaisimme, ymmärtäisimme ja oppisimme.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Nomenia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #35 : 19.03.2011 17:00:45 »

Minulla on parhaillaan  chiron yhtymässä DC:lleni ja heti perään myös yhtymässä syntymäkartan  saturnus.
Vaikka hoitoalalla työtä teenkin, niin sairauden kohtaaminen on ollut teemana yksityiselämässänikin; työtoverin vakava sairastuminen ja toisen työtoverin puolison sairastuminen on mietityttänyt/järkyttänyt mieltäni (tilanteita paljon ruodittu työpaikan keskustelusissa) ja nyt on isäni menossa syöpäleikkaukseen ja itsekin pitkäaikaisen sairauteni seurantatutkimuksiin. 
Parin vuoden kuluttua edessä myös  :chiron:n paluu.
Toisaalta voisihan ChironSaturnus tuoda elämääni ehkä sharmikkaasti harmaantuneen lääkärimiehen -siis ihan sydämmeni valittuna eikä ammattinsa harjoittajana Smiley
-odotellaan tulevaa
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #36 : 30.04.2011 23:23:05 »

Voisiko joku auttaa tulkitsemaan.Minulla on  chiron  9h.  sulk.   aspect_squ   aurinko  11h.
tarkentuu  25.5.
Huomaan kyllä herkistyneeni.Jotakin on opittava neliöllä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 01.05.2011 00:48:57 »

sansai
Tuo ajankohta lie sulle tärkeä muutenkin,
koskapa progekartallekin tulee yks neliö samoissa asteissa ja
syntymä  aurinko:si  aspect_sex proge  aurinko
ja nämä tekvät yhen sortin yodinkin,
mutta ei tässä noista enempää, jos et taho julkisesti..

Tuo  chiron kalat aspect_squ aurinko kaksoset
Ensinnäkin molempiin voi liittää kädet, asioiden käsittelyn.
Jos  kaksoset kerää tietoa ja teoriaa käsiteltäväkseen niin Chironin kanssa se teoria pitäisi kyetä yhdistämään intuitiiviseen tietoon, Kaloissa varsinkin.
Sellanen hyvä ohje on, että luota intuitioon, mutta tarkista faktat.
9 huone yhdistetään henkisyyteen ja  aurinko symbolina on "henki",
Chiron on myös opettaja, että mitä jos opit lisää henkisyydestä,
tai paremminkin viet sitä yhteisössä (11 huone) eteenpäin. Luento?
Kaikkien haavotettujen ( chiron) lasten ( kaksoset) puolesta?
Sitten konkretiana tuli mieleen, jotta pidä niistä käsivarsista ja keuhkoista huolta ( kaksoset aluetta) ettei tarvita kirurgin veistä. Mielikuvana tuli pollipyörän ohjaustanko ja silirimpsis liian kova vauhti..
Keuhkoista myös assosiaatio oman tilan ottamiseen.
 kaksoset liittyy myös kaupankäyntiin,
ja tuo progekartan kuvioitten kanssa toi jotenkin mieleen jonkin omistajuussuhteen,
ehkä sen määräaikaisuuden loppumisen?
En tiijä, 2  aurinko:a tavallaan, onks se niinku isältä pojalle??
Asteluku 5 on Merkuriusta ja pikkasen levoton,
niinku Kaksosten elohopeakin,
jotakin karkaa käsistä kuin liukas saippua?
No molemmat ovat myös muuttuvia merkkejä,
että tuolla neliöllä voisi olla kyseessä myös muuttuviin olosuhteisiin sopeutumista?
Joku etappi ja virstanpylväs elämässä?

Tää olikin hyvä esimerkki itelle,
koskapa tuolloin tuo  chiron on itelläni t-ristin kärkenä progekartan MC-IC akselille.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #38 : 01.05.2011 02:01:32 »

Kiitos Nikki !Kerro vain yodista,jos suinkin.Kyllä tämä ajankohta on kovinkin tärkeä.

Selvensit paljon tätä tilannetta."LUOTA INTUITIOON,MUTTA TARKISTA FAKTAT"Se olkoon tämän ajan tärkeä ohje minulle.
Kyllä..pari luentoa,toinen vaikea aiheinen(tarkistan faktat!)
Sulla toimii intuitio,ällistys sentään.On tuo sähköpyörä ja kierrokset meinaa nousta liikaa metsä poluilla,sain jo puunoksasta silmilleni.Ei kannata käsiäänkään katkoa.Laitan mieleeni nyt,kiitos!
Etappi ja virstanpylväs,sehän tässä nyt on.
Kaupankäyntiä pitäisi olla kaupunki asunnon suhteen,jälkipolvi jarruttaa,tarvitsisivat lomaasuntona,ja minä tarvitsisin remonttirahaa maalle,tänne jään.
Iteppä päätän kuitenkin.Minun asuntoni ja elämäni kuitenkin.Fakta on ,etten voi sitä pitää,ei siellä kukaan ole lomaillu tänä 6kuukautena.
Jotain voi karata käsistä,kuin se saippua,kuten sanoit.!!Keuhkoissa on se oman tilan ottaminen...mietin nyt,kokoan palapeliä.   Kiitos    smitten   oli minulle tärkeitä asioita!!
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #39 : 01.05.2011 09:45:52 »

Meneillään mulla  chiron aspect_tri aurinko, koen kuitenkin nämä helpot aspektit niin Chironin tekeminä kuin nataali-Chironille tulevina onnettomuuksille tms. altistavina, en niinkään parantavina, vaikka muuta väitetään.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #40 : 01.05.2011 17:17:51 »

niin,miten tämä aika nyt meneekään..peruutin aamulla puuhun,jonne päin ei ollut tarkoitus edes peruuttaa,ihme oikosulku.Oravakin tipahti konepellille ravistelemaan päätään,vaaralliseksi on käynyt hänenkin elämänsä.
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #41 : 04.05.2011 01:07:46 »

Saisinkos minäkin kysellä, jos joku astrolainen osaa samanaikaisia  chiron -transiitteja multa tulkita...  Smiley

ok, eli nyt on meneillään voimakkaimpina (tummansininen) nämä kaksi:

 chiron ( kaksoset ja DC ja 6. huone, mulla on myös kuukaksonen)  aspect_tri  mars  rapu 7. huone (samassa huoneessa myös  aurinko  merkurius  kuunsolmu  rapu ssa että rapumaisuutta on persoonassa ainakin melkein puolet, loput on sekoitus ilmaa ja tulta)

JA

 chironkaksoset  aspect_squ  askendentti  jousimies luonnollisesti tietty huone number 1  Smiley

sitten vaaleansinistä transiittia heittää myös chironille tämmöistä: chiron  aspect_squ  uranus ja jännän asiasta tekee se, että uranus on transitoitunut myös, kuten sen lähellä olevat  askendentti ja  jupiter kin, eli tulipäisyys hurjistuu tai jotain,
jouskarienergiat vs rapumaisuus vs haavoittunut parantaja kaksosmaisella adhd-luonteella,

no loukkaantunut olen jo sydänjuuriani myöten useammin kuin kerran näiden aikana. oon epähuomiossa säheltänyt ja paljon (kaksoset) muut ei pysy yhtään mukana, ja (jouskari) totuuden torvi ei taas yösijaa saa, sanonnan mukaan. Riepottelua.

Mites te tän näätte?
 jaksamista ainakin nyt koetellaan, järkeä sekä tunnetta... Huokaisu, menis jo ohi ja jotain uutta tilanne, uranus on se vaikein, sitten tulee vaikeampana chiron mun mielestä, ja jupiter tossa on täys mysteeri vielä... hm.hmmm  idiot2




tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #42 : 04.05.2011 12:48:29 »

Hei, mullahan yhtyy ihan justiinsa chiron MC:hen. Olen motivaationi täysin työtäni kohtaan menettänyt ja haaveilen pidemmästä irtiotosta työelämästä Smiley Mitä sanotte, olisiko se mahdollista? Myös plutonen on tulossa sekstiiliin MC:heni nähden ensi vuonna, jos oikein muistan..
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #43 : 23.05.2011 08:03:23 »

Hmm..

Entäs Chironin kvinkunssi saturnukselle, nyt tarkkana (asteilla 5).
Mitä ihmettä se meinaa? Kvinkunssi on ihan vieras kuvio  Huh
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #44 : 31.05.2011 17:43:31 »

Itsellä olisi tulossa talvella  chiron aspect_tri venus ja  pluto aspect_tri venus.Kaksi vahvaa transiittia, nyt vaan sitte jännitetään... Cheesy
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: