Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chironin transiitit  (Luettu 53046 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #45 : 19.06.2011 15:02:31 »

Minulla on menossa   chiron    aspect_squ     aurinko     Ensimmäinen ohitus oli toukokuussa,toinen kesäkuun loppupuolella.

On ollut paljon tapahtumia "käsillä" ja käsiteltävänä.Asiat ovat aika isoja.Kimurantteja hoitaa ja ymmärtää.
Lopputulokset toistaiseksi,ovat olleet hyviä,ja ajatuksia muuttavia,olosuhteita muuttavia parempaan suuntaan.Koen    chiron  in olevan parantaja.
On kuin elämä olisi välillä kääntynyt ylösalaisin,ja pudota mätkähtänyt parempaan asentoon.

Haasteelinen kuvio kaikinpuolin,mutta tarpeellinen.     :Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.06.2011 15:06:44 kirjoittanut sansai » tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #46 : 19.06.2011 16:17:05 »


  Minulla  oli parivuotta sitten ,   chiron aspect_squ aurinko,-- ja

    neptunus aspect_squ aurinko  peräjälkeen,--niin tunsin kyllä itseni niin väsyneeksi,-

  töissä, ja muutenkin,--vähän kuin sumussa olisi mennyt.    Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #47 : 20.06.2011 09:32:31 »

Mulla on nyt meneillään  chiron aspect_squ kuu, lähinnä olen huomannut sen ajoittaisena väsymyksenä, mutta olenkin paahtanut viimeiset 3 kk aika täysillä. Onneksi kohta helpottuu ja voin keskittyä tasan yhteen asiaan kunnolla.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 20.06.2011 09:46:07 »

Mulle on tulossa  chiron aspect_tri aurinko ja toisaalta  chiron aspect_squ venus, tuo jälkimmäinen vaikuttaisi vaikealta, mutta omaan jo nataalina noiden opposition, joka on hankala jo muutenkin. :Smiley

Mulla on myös nataalilla  chiron aspect_opp venus. Saanko udella, miten olet kokenut sen..?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #49 : 21.06.2011 12:09:34 »

Chiron siirtyi sitten Kaloihin neliöimään jousimies stelliumiani Shocked

Että suolaista vettä haavoihin vai...
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 22.06.2011 09:56:58 »

Chiron siirtyi sitten Kaloihin neliöimään jousimies stelliumiani Shocked

Että suolaista vettä haavoihin vai...

Hei mulla tulee olemaan sama tuossa helmikuussa. Kerro ihmeessä lisää! Omakin Chiron tällä hetkellä kaloissa, lähestyy seiskahuoneen kärkeä.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #51 : 01.07.2011 15:01:31 »

chiron aspect_squ keskitaivas

aika etsiä vastauksia syvemmältä
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #52 : 02.07.2011 20:02:03 »

Mulla on myös nataalilla  chiron aspect_opp venus. Saanko udella, miten olet kokenut sen..?

Aika hirveä aspekti se on. Jo alkajaisiksi, koen sen ainakin patologisena vaikeutena pysyä edes jotenkuten siistin näköisenä, lisäksi siihen liittyy kaikenmaailman fobioita tyyliin 'kaikki katsovat, aargh'. Ujo en ole, päinvastoin, mutta tuohon aspektiin liittyy aina jonkinlainen sosiaalisten tilanteiden impairment (en keksi tuolle oikein parempaa suomalaista sanaa), jonka pääasiallinen vaikutus on että sosiaalisista tilanteista ei pysty nauttimaan niin paljon kuin haluaisi, oli syy sitten mikä tahansa.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #53 : 07.07.2011 11:58:09 »

Mulla alkaa piakkoin  chiron  aspect_tri  pluto Tästä onkin vaikeampi löytää netistä matskua kuin muista. Mulle toi pluto on vähän mystinen tapaus, parantuminen kuoleman kautta  Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #54 : 08.07.2011 22:41:51 »

Täällä on  chiron aspect_tri aurinko

Hyvin auttava kuvio tällä hetkellä elämässäni. Kheironhan on nyt Kaloissa, hyvin tunteilla kulkeva.
Minulla se on huoneessa 3, joka on päivittäisen kanssakäymisen ja elämään sopeutumisen alue.

Niin paljon uutta elämässäni onkin, että olen iloinen tuosta kolmiosta, sillä tunnen saavani tukea hyvin monelta suunnalta ja ehkä pystyn vuorovaikutteisesti antamaan tukea myös muille.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #55 : 26.07.2011 19:32:48 »

Mulla meneillään:

 chiron aspect_squ chiron
 chiron aspect_squ jupiter
 chiron aspect_sex neptunus

Jotain outoa herkkyyttä on ollut ilmassa, tuntuu siltä, että itku pääsee ihan pienestäkin. Samalla olen huomannut, ettei nyt ole hyvä aika ottaa riskejä. Vaikuttaa siltä, että jos jotain riskeeraa, niin sitten joutuu jälkikäteen kärsimään - riskit ei tällä hetkellä ole hyväksi Sad
Hmmmmm..... voisiko  chiron aspect_squ venus vaikuttaa samoin? syntymäkartan venus on 1 huoneessa jousimiehen merkissä... Olen pelännyt ns. riskeeraamista ja pelannut varman päälle varmuudeksi mutta aina se vaan ei onnistu... Kaikki kun ei riipu itsestä.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Electric Eagle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #56 : 22.06.2014 13:13:28 »

Löysin tämän vanhan aiheen, mutta eipä nämä vanhene...
Akuuttina päällä melkoinen chiron-soppa, ja tuo Chiron itse asuu nataalikartalla siis oinaassa yhtymässä ASC.
Transiitteina nyt chiron tekee:
- yhtymää marsille kaloissa
- neliötä aurinko-jupiter-merkurius-yhtymälle jouskarissa
- kolmiota kuulle skorpparissa, ja kuulle tekee myös yhtymää nyt saturnus
- sekstiiliä venukselle kauriissa

Eli kaikki henkilökohtaiset planeetat transitoituina chironin toimesta.

Löytyykö kenenkään tukanjuuresta ajatuksia tällaisesta aikakaudesta ja sen merkityksestä?

tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #57 : 02.10.2014 22:38:47 »

Nostin ylös, koska ei nyt niin vanha aihe ole?
enkä aina viitsi tehdä uusia aloituksia...

 chiron aspect_tri pluto
tosiaan aika vaikeeta löytää mitään infoa netistä tästä...
oikeestaan ei juuri mitään???

mutta ajattelin jakaa mitä astro.com sanoo tuosta transiitista,
jotta muutkin voi saada tuosta transiitista jotain irti, tosin karttakohtaisesti,
mutta kuitenkin:

"Learning to trust    ***
Valid during many months: Under this influence you will become increasingly aware that all the truly important events in your life occur without your conscious intervention. This will help you to act with more calm and composure in those areas where you had difficulties in the past or found it hard to make any headway. You should now find it easier to deal with things in a relaxed manner, not brooding so morosely over your own failings and inadequacies. This will also help you to be more understanding when others make mistakes, making you more forgiving.

Most people's perception contains blind spots which shield them from some of their deeper and more complex emotions which would otherwise reduce their ability to cope with everyday life. Under this influence you could have the opportunity to come to terms with some of the darker and more hidden influences of your nature, without falling into a state of despair and depression. You are also now more able to get to the bottom of any sexual problems you may have. Your increased intuition will help you to receive and interpret the images and dreams rising from your unconsious which would otherwise remain unnoticed. These will help you to become aware of hurt which you have suppressed since your childhood and adolescence, which can initiate the process of healing. And, provided that you can remain trusting and open, you may now receive healing energy from a wide variety of sources. "


ja mulla on nataalikartallakin tuo aspekti
eli helppo hiffata?
mutta en hiffaa...
tai ehkä en vielä?
ainakin on tullut vastaan, tilanteita, pahimpia pelkoja, mitä oon kohdannut, ja nyt ne on taas nenän edessä!
mutta tällä kertaa, kohtaan ne eritavalla. ihan eri menetelmin.
Ehkä semmoinen pelokas olo. pelokas aloittamaan uusia juttuja, koska ne muistuttaa niin paljon sellaisia vanhoja juttuja, mihin en halua enää osallistua. mutta toisaalta, ei mikään asia ole sama. ja joskus voi tietenkin olla tietoinen edellisistä asioista, ja jotenkin välttää virheitään, mutta ehkä olen nyt niin pelokas, ja jopa plutomaisen vainoharhainen, että en uskalla ottaa tilanteita, uusia mahdollisuuksia käsiini, koska pelkään niin paljon, että se on sitä samaa missä olin jo rypenyt ja kokenut niin syvältä asiat, että en halua enää sellaista.
kohtaan näköjään asioita, niin ikään koskien lapsuuden traumoja ja kaikkea sellaista, mitä olen jo kokenut, ja nyt koen ne uudestaan, koska ne tulee ihan face to face. eli nyt toimin ihan erilailla.

MUOKS: olen tyrmännyt paljon eteeni tulleita asioita.... Sad

ehkäpä tämä kolmio voisi olla se, mistä ottaa kiinni, että tilanteet muuttuu, ja ei kaikki jutut ole sitä, miltä näyttää, koska joskus täytyy kohdata ne *pelot*, ja uhmata itteensä. jättää ne aiemmat jutut taakse, olla rohkee.
tämä transiitti on vasta alussa, ensimmäisissä ohituksissa...mutta ehkäpä pääsen langan päästä kiinni.
alku on ainakin hankalaa, ja meinaa vetää ihan alas, suohon saakka...mutta kuitenkin tuntuu että jokin kipinä siellä on, joka vetää ylöspäin...Ehkä pelkään ottaa sitä seuraavaa askelta. pelkään tosi paljon, että olen vältellyt koko aihetta pitkän aikaa....
ja tämä transiitti osuu 2. huoneeseen... välttelen jopa niin paljon, että kohta olen oikeasti ihan k*sessa.
ja aktivoi hyvin karttaa muutenkin...pelokasta aikaa... it takes very down...
ehkä pelokkainta tässä on se, että ainoa joka voi tehdä asioille jotain on minä itse.
kukaan muu ei voi auttaa tässä asiassa. ja se tuntuu hirveelle.
ja vaikka jotkut osoittaa huoltaan, niin ne ei voi auttaa.
tai voi,
mutta tuo pluto häätää muut pois.
täytyy itse ajatella asioita ja oikeesti miettiä.
hitsit tää transiitti kyllä luo ajan, jollon tuntee itsensä yksinäiseksi, vaikka oikeesti ei sitä olekaan, vaan se,
että tää on asia, mihin kukaan ei voi vaikuttaa, paitsi itse.

elikkäs! nyt rohkeutta peliin!
*ankkuroin itseni suosta* ja kohtaan pelkoni, mitkä loppujen lopuksi ovat vaan niitä pelkoja...

« Viimeksi muokattu: 02.10.2014 22:52:46 kirjoittanut Downtempo » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #58 : 03.05.2016 22:10:09 »

Ei jaksa aina aloittaa uutta aihetta. Etsin tämän hetken transiitteja ja chiron yhtymä kuu selittää aika paljon. Äitini oli syöpäleikkauksessa ja itse olen ollut tosi väsynyt. Ja tämä selittää kotikuviotkin kun olen ensimmäistä kertaa elämässäni alivuokralla. Pitkän työmatkan takia tarvin sijaiskämpän, ettei aina tarvi reissata. Tämä tuntuu väliaikaiselta ratkaisulta js varmasti sitä onkin, mutta hyvin chironiin sopiva. En tiedä tuleeko jossain vaiheessa joku isompi muutos. Samalla  chiron tekee  aspect_tri  jupiter

Chiron on jännä. En edes tajunnut miten paljon tilanteita mulla nyt liittyy tähän kunnes tämä transiitti pomppasi silmiin.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #59 : 07.05.2016 16:19:51 »

Ei jaksa aina aloittaa uutta aihetta. Etsin tämän hetken transiitteja ja chiron yhtymä kuu selittää aika paljon. Äitini oli syöpäleikkauksessa ja itse olen ollut tosi väsynyt. Ja tämä selittää kotikuviotkin kun olen ensimmäistä kertaa elämässäni alivuokralla. Pitkän työmatkan takia tarvin sijaiskämpän, ettei aina tarvi reissata. Tämä tuntuu väliaikaiselta ratkaisulta js varmasti sitä onkin, mutta hyvin chironiin sopiva. En tiedä tuleeko jossain vaiheessa joku isompi muutos. Samalla  chiron tekee  aspect_tri  jupiter

Chiron on jännä. En edes tajunnut miten paljon tilanteita mulla nyt liittyy tähän kunnes tämä transiitti pomppasi silmiin.

Minulla Chiron taas neliöi Kuuta. Transiitti kestää näköjään ainakin pari vuotta vielä, en osaa sanoa miten on toistaiseksi vaikuttanut, mutta eihän tuo mikään hyvä aspekti ole. Huh
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: