Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sovitteko yhteen, eli synastrian perusteet  (Luettu 454048 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #90 : 10.11.2011 22:45:47 »

Tämä näyttäis olevan kompositiokartta kylläkin Smiley


Ilmeisesti onkin Cheesy Mistä saan astro.comista sen synastriakartan? Pää tuskailee hirmuisesti Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #91 : 11.11.2011 08:58:00 »

Tämä näyttäis olevan kompositiokartta kylläkin Smiley


Ilmeisesti onkin Cheesy Mistä saan astro.comista sen synastriakartan? Pää tuskailee hirmuisesti Smiley

Sieltä samasta osiosta mistä kompositiokartankin. Valitse Synastry chart ja henkilöt, joiden karttoja vertaat.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #92 : 11.11.2011 09:07:30 »

vihdoinkin löysin kun otin silmän käteen! Heikko kielitaito ja väsynyt ihminen on näemmä vallan huono yhdistelmä Smiley

tässä siis nyt OIKEA kartta.
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #93 : 13.11.2011 18:10:19 »

Hei osaisiko joku kertoa, että onko merkittävää jos mun kuunsolmu (kartallani 1.huoneessa, aurinkomerkissäni, 23 astetta) on toisen arinkomerkissä eli hänen kartallaan aurinko on 9.huoneessa ja kaloissa 22 astetta? Muodostaako se nyt sitten mitään yhtymää ynnä muuta. Olen nyt pähkäillyt näitä kaikkia mahdollisuuksia ja tuntuu, että mun logiilla tä astrologia ei toimi. Tai ehkä se vaatii vain vuosien harjoittelun ja erilaisen ajattelumallin Cheesy Jos joku viitsi kertoa onko siinä joku aspekti tai mikä ikinä niin <3
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #94 : 13.11.2011 18:28:17 »

Hei osaisiko joku kertoa, että onko merkittävää jos mun kuunsolmu (kartallani 1.huoneessa, aurinkomerkissäni, 23 astetta) on toisen arinkomerkissä eli hänen kartallaan aurinko on 9.huoneessa ja kaloissa 22 astetta? Muodostaako se nyt sitten mitään yhtymää ynnä muuta.

Eli Kuunsolmusi on 23 ast. kalat ja miehen Aurinko 22 ast. kalat. Kyseessä on yhtymä, jonka tarkkuus elikkä hienommin sanottuna orbi on 1 aste. Ja juu, on merkittävää. Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #95 : 13.11.2011 18:32:26 »

Orbi, tämä onkin uusi käsite. Pitää tutkia mitäs se meinaa Smiley Kiitos paljon Lilli!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #96 : 01.03.2012 14:52:50 »

Sofie, tässä lyhyt silmäys tulevien vanhempien synastriaan. Onnittelut jo etukäteen mummoutumisesta.  Cheesy

Tyttäresi on Au-Rapu, Kuu-Kauris ja nousu-Leijona. Pakko mainita, että oman tutkielmani mukaan nuorina äideiksi tulleilla naisilla on hyvin usein Kuu johtavassa laadussa, eikä tyttäresikään näytä olevan tästä poikkeus. Johtavassa laadussa on myös yhtä nuoren isän Kuu.  Isä on siis Au-Härkä, Kuu-Oinas ja nousu-Skorpioni. Kuun yläsolmu on hänellä askendentilla ja tyttäresi Kuun yläsolmu osuu niin ikään hänen askendentilleen, mikä on synastriassa erittäin voimakas yhteen liittävä tekijä.

Yleisesti ottaen yhteensopivuus ei ole ollenkaan huono. Rapu ja Härkä ovat yksi parhaita yhdistelmiä, ainakin mikäli kyseistä kombinaatiota edustavien ihmisten kertomuksia on uskominen. Härkä on perinteinen mies ja vaikka tämä tapaus olisi tällä hetkellä itsekäskin, niin hänen merkittäviä oppiläksyjä on olla suhteessa muihin ihmisiin (Aurinko 7. huoneessa), mistä parisuhde on tietysti yksi tärkeimpiä suhteita. Uskoisin, että tämä nuorukainen tulee ajattelemaan lapsen synnyttyä paljonkin sitä, miten taloudellisesti pärjätään ja onko lapsella turvalliset olot elää ja kasvaa. Ongelmia voi syntyä siitä, jos hän katsoo itsensä kykenemättömäksi vastaamaan näihin perinteisiin miehisiin odotuksiin. Miehen noususolmu askendentilla Skorpionissa viittaa siihen, että vaikka hän nyt eläisikin hyvin perinteisten, ehkä materialististenkin arvojen mukaan, niin elämä tuo mukanaan kriisejä, jotka muokkaavat niin hänen elämäntilannettaan, arvomaailmaansa ja luonnettaankin varsin vahvasti.  Sama koskee tietysti tytärtäsi, jolla samanikäisenä on myös noususolmu Skorpionissa. Kriisit kohdistuvat hänellä kuitenkin enemmän kotiasioihin ja perheeseen.

Tyttäresi äidillisyys tulee varmasti esiin viimeistään lapsen syntyessä ja uskoisin hänen olevan hyvin huolehtivainen tällä Rapu-painotuksella. Vastuukysymykset nousevat varmasti kuitenkin tapetille tässä parisuhteessa hyvinkin nopeasti.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #97 : 01.03.2012 18:02:46 »

Sofie, tyttäresi kartan henkilökohtaiset planeetat ovat pääsääntöisesti Rapu-Kauris -akselilla, jossa väkisinkin nousee sana "vastuu" esille. Ja vastuun kanssa joutuu toden totta tekemisiin, kun tulee 17-vuotiaana äidiksi. Yksi jos toinenkin voi epäillä teinivanhempien pärjäämistä ja kykenevyyttä kantamaan vastuuta lapsesta. Epäilykset voivat olla aiheellisia tai aiheettomia, mutta tässä vaiheessa tähän asiaan törmää varmastikin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #98 : 01.03.2012 18:43:07 »

Tässä olisi yksi synastriakartta tutkittavaksi. Syntymäajat ovat aika lähekkäin, mutta mitäs tuumatte? Onko toivotonta vai toivoa?
Mie punaisella:
Au 4 astetta kaksonen
Asc 6 astetta kaksonen
Kuu 24 astetta kaksonen
Merkurius 10 astetta härkä
Venus 9 astetta härkä
Mars 10 astetta vesimies
Jupiter 1 astetta jousimies
Saturnus 27 astetta härkä
Uranus 9 astetta Vaaka
Neptunus 1 astetta jousimies
Pluto 27 astetta neitsyt
Noususolmu 18 astetta vesimies
Laskusolmu 18 astetta leijona

Mies sinisellä:
Au 18 astetta leijona
Asc 20 astetta vesimies
Kuu 25 astetta oinas
Merkurius  10 astetta neitsyt
Venus 14 astetta leijona
Mars 16 astetta vesimies
Jupiter 27 astetta skorpioni
Saturnus 5 astetta kaksoset
Uranus 10 astetta vaaka
Neptunus 0 astetta jousimies
Pluto 26 astetta neitsyt
Noususolmu 14 astetta vesmies


« Viimeksi muokattu: 01.03.2012 18:59:42 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #99 : 03.03.2012 17:32:28 »

Sofie, käy tekemässä kartat tällä sivustolla tai astro.comissa, jossa Extended chart selectionissa voi tehdä niitä synastrioitakin. Tallenna omalle koneelle ja liitä viestiin mukaan, niin saat varmemmin kommentteja.

Itselläni on ainakin pari päivää on melko kiireistä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nnoora4
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #100 : 11.03.2012 13:01:40 »

Olisikos mielenkiintoa tulkita seuraavia merkkejä, minkälainen suhde Smiley?? Kiitos!

Nainen: aurinko vesimies, nouseva skorpioni, kuu vesimies, merkurius vesimies, venus kauris, mars vaaka

Mies:     aurinko härkä, nouseva leijona, kuu rapu, merkurius härkä, venus kalat, mars vaaka


Miksi en saa liitettyä karttaa sivulle? Sivu vaan junnaa paikallaan..
« Viimeksi muokattu: 18.03.2012 11:05:09 kirjoittanut nnoora4 » tallennettu
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #101 : 13.03.2012 15:37:51 »

Lilli ,  mulla on vakava hahmotusongelma tämän asian suhteen, pääni ei ole nyt yhtään mistään varma:

Avioliittosääntö:

-Jotta avioliitto olisi mahdollinen, tulee kumppanisi AC:n tai DC:n tai jommankumman hallitsijan (avainplaneetan) olla yhtymässä askendenttiisi, deskendenttiisi tai jommankumman hallitsijaan.
Vaihtoehtoisesti käy myös sama toisinpäin! Yhtymän on kuitenkin oltava tarkka.


Eli toteutuuko tässä kartassa nyt siis avioliittosääntö vai ei, siis onko planeetat suhteessa DC:n väärinpäin vai oikeinpäin...??
Mun Jupiter (hänen DC:n hallitsija) on hänen DC:llä ja hänen kuunsa (mun AC:n hallitsija) on mun DC:llä ... mutta pitäiskö ne toimiakseen olla jotenkin ihan eri päin, eli *hänen kartan* Jupiter mun DC:llä jne.
Abstraktit asiat on mulle vähän hankalia... uglystupid2

Eli mitä tämä synastria meistä nyt oikeen sanoo?
Nainen sisäpuolella, mies ulkopuolella.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2012 06:11:04 kirjoittanut Nahna » tallennettu
markki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #102 : 15.03.2012 21:11:49 »

Sopiiko Kalamies- ja nainen yhteen, onko kokemuksia? Miehellä nousevana rapu ja naisella nousevana Leijona? Yleensä kyllä olen tullut eniten juuri vedenmerkkien kanssa toimeen......
tallennettu

Minä elän!  -Aleksis Kivi-
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #103 : 16.03.2012 12:13:57 »

Nahna, sinänsä on ihan hyvä juttu, että miehen Kuu osuu sinun DC:llesi, vaikka tämä ei avioliittosäännön mukainen kuvio olekaan. Myöskään miehen oma Jupiter hänen DC:llään ei ole avioliittosäännön mukainen kuvio.
Sinun DC:si hallitsija on sitten Saturnus ja sehän osuu ainakin väljästi miehen AC:lle.

markki: selaa ketjua taaksepäin, sieltä löytyy kokemuksia kaikkien mahdollisten merkkiyhdistelmien yhteensopivuudesta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #104 : 16.03.2012 13:17:27 »

Mites tää avioliittosääntö...onko se oikeesti kiistämätön sääntö? Eikö tosiaan ole avioliittoja ilman sitä?
Koskeeko nimenomaan avioliittoa, vai myöskin avoliittoa, joka on avioliittoon verrattava?

Siis mulla ainakin toteutunu, vaikkakin liitto oli avioliiton irvikuva.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: