Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sovitteko yhteen, eli synastrian perusteet  (Luettu 454022 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #105 : 16.03.2012 13:54:37 »

Tuskin tuo sääntö pitää 100% kutiaan. Erään tutkimuksen mukaan, jota tässä ketjussakin siteeraan, vahvin avioliittokuvio olisi Auringon osuminen toisen 7. huoneeseen. Löytyy ihan tilastollinen merkitsevyys tästä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #106 : 16.03.2012 14:09:11 »

Jaahas, nykyisen miesystäväni Aurinko osuu mun 7. huoneeseen, mun aurinko hänen 1.  No niin osui kyllä exänkin Aurinko, sillä hän on myös Neitsyt, ja Neitsyen merkki osuu kokonaisuudessaan mun 7. huoneeseen.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #107 : 17.03.2012 14:42:45 »

Kiitos Lilli  smitten mutta katoitko ehkä kuitenkin jotenkin huolimattomasti...
"Myöskään miehen oma Jupiter hänen DC:llään ei ole avioliittosäännön mukainen kuvio."

...kun eikös tuossa ole nimenomaan sisärenkaan (eli mun) Jupiter ulkorenkaan henkilön (eli miehen) DC:llä...?
Mutta siis asia tuli selväks, ne eivät ole avioliittosäännön kuvioita.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #108 : 17.03.2012 14:58:39 »

Nahna, totta, että sinun Jupiterisi on miehen DC:llä, kuten on myös miehen Jupiter hänen omalla DC:llään. Olette mitä ilmeisimmin hyvin samanikäiset.

Mutta koska olet nousu-Rapu, niin Jupiter ei hallitse sinulla nousu-tai laskumerkkiä eikä avioliittosääntö toteudu.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #109 : 17.03.2012 15:36:12 »

Tätä just mun ongelma koski, eli mutta kun (mutku, mutku  idiot2 ) Jupiterhan hallitsee miehen DC merkkiä (jouskari) ja se mun Jupiter on hänen DC:llä, niin sekö ei ole sama asia?

Sama kun nousurapua hallitsee Kuu ja se miehen kartan Kuu on mun DC:llä...miks mä en tajua, ettei se ole sama asia. Anteeks ja argh.
tallennettu
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #110 : 17.03.2012 15:38:42 »

Eli pitäiskö MUN kuu olla hänen DC:llä ja HÄNEN Jupiter olla mun DC:llä että tää asia menis oikein päin?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #111 : 17.03.2012 16:00:11 »

Eli pitäiskö MUN kuu olla hänen DC:llä ja HÄNEN Jupiter olla mun DC:llä että tää asia menis oikein päin?

Kyllä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #112 : 17.03.2012 17:15:55 »

Mä tässä pohdiskelen, että mitä oikein tapahtu... Mulla oli yhdet treffit miehen kanssa ja sen jälkeen yhteyttä pidettiin, mutta asiat mutkistu, kun oli välimatkaa jne. Ja tuli ilmi, että molemmat luultiin, ettei toinen ole kovin kiinnostunut. Mies tapasikin jo jonkun ja juttu näyttää jääneen tähän. Jäin kuitenkin miettimään asiaa, kun kaikki tuntui jotenkin niin kummalliselta. Hän halusi alunperin treffeille kanssani, vaikkei ollut koskaan nähnyt eikä muutenkaan tiennyt musta oikein mitään. Oltiin juteltu puhelimessa aikoja sitten ja olin jäänyt hänen mieleensä. Olinkin treffikutsusta todella yllättynyt, mutta vaikka aikaakin oli kulunut, muistin minäkin jutelleeni hänen kanssaan. Nyt kun asiat menivät niin kuin menivät, tuntuu kummalliselta...jotenkin tyhjältä... Eihän me edes ehditty tutustumaan kunnolla, mutta silti. Katselin karttoja pikkasen niin huomasin, että hänen kuunsolmunsa on asteentarkasti nousullani ja yhtymässä aurinkooni. Hänen karttansa hallitsija on aurinko, ja mun omalla kartalla siis aurinko aspect_con askendentti . Hänen aurinko osuu 7. huoneeseeni. Akselit menee niin, että minun askendenttini on yhtymässä hänen IC:lle (ja tietysti sitten hänen MC yhtymässä mun DC:lle.) Hänen AC on samassa merkissä kuin mun MC (ja DC samassa kun mun IC), yhtymissä nuo eivät kuitenkaan ole. Hänen venus on mun DC-merkissä, nekään eivät yhtymässä. Tuossa nyt mitä nopeasti katsottuna huomasin. Mitä mieltä olette? Pitäis saada pois mielestä! Smiley Niin ja lisäyksenä vielä semmonen, että hänen DC:n hallitsija on yhtymässä mun kartan hallitsijaplaneettaan.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2012 00:05:42 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #113 : 19.03.2012 18:08:43 »

Tuskin tuo sääntö pitää 100% kutiaan. Erään tutkimuksen mukaan, jota tässä ketjussakin siteeraan, vahvin avioliittokuvio olisi Auringon osuminen toisen 7. huoneeseen. Löytyy ihan tilastollinen merkitsevyys tästä.

Tämän perusteella mulla on tosi huonot mahikset, että jonkun aurinko mahtuisi sinne, kun tuo 7. huone on vain noin 20 astetta suuri.  buck2
Voihan mun aurinko tietysti osua toisen 7. huoneeseen...
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #114 : 19.03.2012 22:23:24 »

Tuskin tuo sääntö pitää 100% kutiaan. Erään tutkimuksen mukaan, jota tässä ketjussakin siteeraan, vahvin avioliittokuvio olisi Auringon osuminen toisen 7. huoneeseen. Löytyy ihan tilastollinen merkitsevyys tästä.

Tämän perusteella mulla on tosi huonot mahikset, että jonkun aurinko mahtuisi sinne, kun tuo 7. huone on vain noin 20 astetta suuri.  buck2
Voihan mun aurinko tietysti osua toisen 7. huoneeseen...

Mun 7. huone on 10 astetta, tosin yhdenkään seurustelukumppanin tai ihan satunnaisen deitin aurinko ei ole siellä ollut.
tallennettu
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #115 : 04.04.2012 21:25:17 »

Ylläolevasta tuli mieleen, mites muuten nämä huoneisiin osumiset jos tekeekin eri karttatyyleillä - Placidus (huoneet eri kokoisia) tai Porphyry (kaikki huoneet saman kokoisia) - huoneista tulee niillä eri kokoisia ja siten planeettasijainnitkin voivat vaihdella huoneista toisiin/merkeistä toisiin?
Kuinka suhtaudutaan? Saisiko siten esim. kahden yllä kirjoittaneen henkilön, joilla 20 ja 10 asteiset 7. huoneet, avioliittohuoneisiin mahtumaan paljon paremmin jonkun sopivan ehdokkaan auringon... smitten
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #116 : 29.04.2012 00:45:58 »

Hei, en varmasti osaa kirjata tarvittavia asioita, mutta tapasin "vanhoilla päivilläni" miehen joka on hämmentävä ja erilainen.

Hän on  aurinko kauris
 askendentti oinas
 kuu harka
 merkurius kauris
 venus vesimies
 mars rapu

Omat tietoni on allekirjoituksessa.

Meillä on samat erikoiskuviot eli leija, kultainen kolmio, kehto ja mahdollisuuksien kolmio.

Voiko näillä tiedoilla jotakin kertoa.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 00:51:25 kirjoittanut huhtikuinen » tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #117 : 05.05.2012 12:00:57 »

Eikö jo kartan perustiedot kerro jotain mahdollisesta suhteesta tai sen mahdottomuudesta. Tai esim, aurinko,kuu,nousu ja venus. Että jos noissaa on jo pahoja ristiriitoja niin kartalta on pahempi löytää yhdistäviä tekijöitä.
Esim. jos vertaan mun ja puolisoni merkkejä niin mulla on aurinko kalat, hänellä kauris, mulla on nousu vesimies, hänellä kaksoset, kuu on mulla neitsyt ,h änellä skorppari ja venus on mulla oinas ja hällä jousimies. ELi molemmilla on luettelossa vesielementti, hänen kuu, mun aurinko. Molempien nousut on ilmaa ja mulla taas kuu on maata, hänen aurinko on maata. Ja venukset on sit tulta.

Tietysti sitten ei toikaan tarkoita, että suhde tulee toimimaan, mut ainakin antaa ehkä paremmat edellytykset. Et jos vaikka toisella on ihan eri elementeissä, niin synastrian tarkastelu enää tuskin pelastaa? Vai olenko ymmärtänyt väärin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #118 : 05.05.2012 13:07:09 »

Inda, mielestäni olet käsittänyt synastrian perusteet aivan oikein.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #119 : 05.05.2012 21:38:21 »

Niin ja toki Synastriassa tulee muistaa se, että täydelliset kartatkaan ei aina tarkoita hyvää parisuhdetta jos ollaan vaikka eri kehitystasolla tms. Smiley

Parisuhteet ei ole aina helppoja kun niiden eteen on tehtävä molempien paljon töitä jotta se myös onnistuu.

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: