Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497770 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #855 : 19.07.2012 13:59:58 »

Mull on noin kymmenes muuttokerta edessäpäin. Plääh.  buck2
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #856 : 19.07.2012 15:17:33 »

Mä muutin vastikään kanssa. Oliskohan 28-vuotisen elämäni ~40. muutto  Grin

Tällaista juurettomuutta poden, mutta viihdyn nahoissani ja olen viimeaikoina miettinyt, etten varmasti koskaan asetu aloilleni tavallisten ihmisten tavoin. Pidän vaihtelusta ja vaikka ajoittain kaipaankin pysyvempiä ihmis-suhteita olen suht tyytyväinen elämääni. Nyt toivoisin vaan löytäväni hyvän vakituisen työn, sillä Suomeen minua ei kiinnosta palata - kenties koskaan enää.

Paljon muutoksia on ollut minullakin, mutta jostain syystä koen, että niin on meillä kaikilla varmasti. Siis aurinkomerkistä huolimatta. Taannoin alkoi Mayakalenterin viimeinen 260:nen päivän ajanjakso (Tzolkin) ja asiat vaikuttavat vilkastuvan edelleen ennen kuin vihdoin on aika integroitua uusiin energioihin maan päällä. Tämä tarkoittaa myös paljon mullistuksia henk. kohtaisessa elämässä.

Näen kaikki hengelliset ongelmat oireena ylösnousemuksesta. Nyt putkahtaa pinnalle asioita, joista on aika päästää irti ja vapautua. Prosessi saattaa olla raskas, mutta kaiken vaivansa arvoinen.

Minua lohduttaa ajatus siitä, että olemme täällä kaikki yhdessä vaikka ajoittain tunnenkin suurta erillisyyttä. Henkilökohtaisesti minua muistutetaan tuon tuostakin meditoimisesta ja sisäisen valoon keskittymisestä sen sijaan, että takertuisin alempiin värähtelyihin.

Muuten: hyvin yksinkertaiset keinot ovat osoittautuneet kultaakin arvokkaammaksi. Kuten; kävelyä rannalla, metsässä tai mietiskely puun juurella. Jos ahdistus etenee paniikkiin asti otan mielummin kylvyn tai suihkun kun turvaudun lääkkeisiin. Olen nöyrästi ja syvästi kiitollinen luonnon voimista ja kaikista suojelusenkeleistä (niin maan päällisistä kuin eteerisistäkin), jotka ovat Aina valmiit auttamaan ahdistuksen keskellä.

No johan tuli saarna taas. Smiley

Kuitenkin, mulla siis menee kohtuullisen hyvin tässä ajassa.

/A
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #857 : 19.07.2012 20:14:27 »

Laskin tässä yksi päivä, että olen muuttanut viimeisen 10 vuoden aikana 7 kertaa ja ajattelin, että se on paljon, mutta te laitoitte kyllä paremmaksi.  Shocked Ehkä meille jouskareille se on vain normaalia. Onkohan jouskarit muuttofirmojen suurin työllistäjä. Grin

Nyt ei ole kyllä tuollaisia muutoksia tiedossa. Ja tällä jouskarilla edelleen opiskelu jatkuu. Siitäkään en varmaan pääse koskaan, enkä kyllä haluakaan.  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #858 : 20.07.2012 10:30:29 »

Mulla on taas ajatukset lähteneet suuntautumaan siihen suuntaan, että mietin mitäs kohta kun nämä opiskelut ja miehenkin opiskelut toivottavasti ovat päätöksessään, niin mille paikkakunnalle suuntaisi ja jäisi, saisiko töitä. Kuitenkin tuntuu, että perhettä kun rupeaa perustamaan, olisi kiva olla siinä yhdessä paikkaa, vaikka oman lapsuuteni jatkuva paikasta toiseen muuttaminen ei mitenkään kamalaa ollutkaan. Tosin toiveeni ovat nyt lähinnä lotossa, että voisi hankkia omakotitalon.. eipä taida kuitenkaan vielä olla taloudellisesti mahdollista se.  Sad Sittenpä mietein, että mitäs jonkin ajan päästä, kun olen tottunut koko elämäni jatkuvasti muuttamaan, että kyllästynkö jossain vaiheessa samoihin maisemiin? Nyt on progekuu kauriissa, joten juurrutus tulisi luonnostaan, mutta entäpäs vähän ajan päästä?  Grin Mutta mitäpäs sitten, sittenpähän vain muutetaan, kyllä omatkin vanhemmat ovat siinä onnistuneet, niin miksemme mekin.  angel
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #859 : 20.07.2012 10:56:53 »

Mä en jotenkin koe muuttamista ja kodin vaihtamista itelleni luonnolliseks, vaikka jousimies oonkin. Elämäni aikana oon muuttanu vain 5 kertaa ilmeisesti, joista tämä viimesin oli neljäs 10 vuoden sisällä samalla paikkakunnalla. Ootan vaan lähinnä enää sitä viimeistä muuttoa. Samoin kuin sitä viimeistä miestä ja sitä, että onko se mun kohtalo todella leijonissa. En vaan pääse niistä millään. Leijonasta kaikki alkoi ja leijonaanko se loppuu? Olispa kiva tietää.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #860 : 20.07.2012 11:01:21 »

Ave, minäkin olen jo varsinaiset opinnot saanut päätöksen enkä kyllä mitään monen vuoden tutkintoa ihan helposti lähtisi enää tekemään. Nämä nykyiset opinnot on täydennystä, jotta tässä hirveässä taloustilanteessa työllistyminen olisi edes aavistuksen todennäköisempää. Olin ihan järkyttynyt kun olin juuri valmistunut ja aloin hakemaan töitä. Ajattelin, että en enää ikinä opiskele, mutta hyvin nopeasti sitä mieli muuttui kun oli toimettomana. Juuri eilen luin Newsweekistä, että alle ~35 vuotiaille oman asunnon omistaminen ei ole ollenkaan niin itsestäänselvää kuin vanhemmille. Juuri tämän taloustilanteen takia. Vaikka toiveet on aivan samat kuin edellisillä sukupolvilla. Se oli kyllä synkkää luettavaa, mutta onneksi jouskari pysyy aina lopulta positiivisena oli mitä oli.  angel

Mietin ihan samaa, että kyllästyykö sitä aina lopulta, jos on pitkään yhdessä paikassa. Toisaalta paikkaan kyllä ehkä, mutta jos on perhettä niin aivan varmasti se juurruttaa jopa jouskarin.  Wink Ja ainahan sitä voi matkustella ja sitä kautta saada vaihtelua. Minulle on tulossa seuraavaksi progekuu Härkä. Laitan toivoni, että se toisi jotain pysyvyyttä työn suhteen ja miksei muutenkin.

Marix, joo ei se muuttaminen mullekaan nousu-rapuna aina mitään herkkua ole. Lähinnä ne on ollu käytännön tai pakon sanelemia ne muutot. Ihan huvikseni tai pelkästä vaihtelunhalusta en siihen kyllä lähde. Mikä vika leijonissa, eihän se ole ollenkaan huono kohtalo jouskarille.  Cheesy Wink
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #861 : 20.07.2012 13:17:17 »

Mä en vaan jaksa raahata mun kamoja koko ajan paikasta toisteen plus kaikkien tukihakemusten uusimiset ja osoitteen vaihdot ja sitten se, että kun yhteen paikkaan pääset niin kannattaa jo valmistautua sitä lähtemään. Rasittavaa. Haluan vaan jonkun paikan mun kamoille ja jossa käydä nukkumassa. Muuten mä sitten huitelen pihalla.  Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #862 : 20.07.2012 14:56:59 »

Mä en vaan jaksa raahata mun kamoja koko ajan paikasta toisteen plus kaikkien tukihakemusten uusimiset ja osoitteen vaihdot ja sitten se, että kun yhteen paikkaan pääset niin kannattaa jo valmistautua sitä lähtemään. Rasittavaa. Haluan vaan jonkun paikan mun kamoille ja jossa käydä nukkumassa. Muuten mä sitten huitelen pihalla.  Smiley

Et taida olla koti-ihminen? Smiley

Mä oonkin tässä vuosien varrella oppinut sen, ettei ihminen tarvitse paljon yhtään mitään muuta kun ne välttämättömät vaatekerrat. Viimeisen kerran kun asuin paikallani 2 vuotta Helgingissä opiskellessani tajusin miten paljon ihminen kerää kaikkea turhaa. Hirveä homma se muuttaminen ja monta laatikollista päätyikin keräykseen.
Tänne muuttaminen oli hankalaa kun ei oikein tiennyt (enkä kyllä vieläkään) kuinka kauanksi aikaa jään. Kaikki riippuu siitä, saanko duunia pian...

Toivon niin.

/A
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #863 : 20.07.2012 15:55:24 »

Mä en vaan jaksa raahata mun kamoja koko ajan paikasta toisteen plus kaikkien tukihakemusten uusimiset ja osoitteen vaihdot ja sitten se, että kun yhteen paikkaan pääset niin kannattaa jo valmistautua sitä lähtemään. Rasittavaa. Haluan vaan jonkun paikan mun kamoille ja jossa käydä nukkumassa. Muuten mä sitten huitelen pihalla.  Smiley

Et taida olla koti-ihminen? Smiley

Mä oonkin tässä vuosien varrella oppinut sen, ettei ihminen tarvitse paljon yhtään mitään muuta kun ne välttämättömät vaatekerrat. Viimeisen kerran kun asuin paikallani 2 vuotta Helgingissä opiskellessani tajusin miten paljon ihminen kerää kaikkea turhaa. Hirveä homma se muuttaminen ja monta laatikollista päätyikin keräykseen.
Tänne muuttaminen oli hankalaa kun ei oikein tiennyt (enkä kyllä vieläkään) kuinka kauanksi aikaa jään. Kaikki riippuu siitä, saanko duunia pian...

Toivon niin.

/A

No en kai sitten.  Smiley Ja tosiaan, on itsekkin joutunut rajoittamaan sitä mitä hankkii ja miettimään kahdesti ennen kuin ostaa ettei tule hirveitä kantamuksia... Mutta kun tavarat ja vaatteet on niin kivoja..  Kiss
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #864 : 21.07.2012 14:00:25 »

Help  aurinko  leijona ja  askendentti  leijona tyypillä.. kuinka mun käy?!

Täs muutos päätin et ku saan kamat oikeille paikoille ni alkaa se karsiminen..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #865 : 30.09.2012 13:38:48 »

Mitä Jousimiehille kuuluu? Täällä menee ainakin aikamoista matalalentoa, mieli on kireällä kuin viulunkieli buck2  Periaatteessa kotirintamalla menee oikein hyvin, itsellä (ainakin vielä) vakityö, mies sai vihdoinkin vakityön, mikä toisaalta sitten tarkoittaa firman vaihtoa. Mutta vakityö silti.

Maailmantilanteen epävarmuus syö vaan tätä pientä ihmistä - yt:istä ja irtisanomisista lukeminen on masentavaa, valtava paine epävarmuuden vuoksi kohdistuu myös meidän firmaan sekä automaattisesti työntekijöihin. Ja myös muhun Cry  Painan töissä kuin viimeistä päivää ( askendentti kauris - ei mikään ihme?) kaikkien resurssejeni mukaisesti - kotirintamalla olen töiden ja jatkuvan jännitteen vuoksi kuin kuiviin puristettu rätti ja kotona sitten en jaksa tehdä mitään arkiaskareita, kunhan makaan sohvalla tai sitten liehun iltakaudet harrastuksissa. Ikään kuin pakenisin kotiani, missä joskus vielä viihdyin niin hyvin... Undecided  Ja arkiaskareita. Olen pidempään epäillyt, että kärsin masennuksesta. Tämä ajanjakso ei vaan salli mitään sairastelua (jos alkaa sairastelemaan, työt menevät alta ja uuden työpaikan hankkiminen ei olekaan mikään yksinkertainen homma Undecided ), joten saas nähdä, koska mut kärrätään pidemmälle "lomalle" totaalisen burnoutin vuoksi buck2

Kaipaan muutosta. Odotan sitä, koska tämä yhteismaailmallinen paskapommi räjähtäisi, että pystyisi aloittamaan elämän rakentamisen uudelleen. En haluaisi enää asua kaupungissa, missä näkee päivittäin ongelmien kulminoitumista ja ihmisten ahdistusta Cry  Haluaisin muuttaa jonnekin maalle, täysin keskelle korpea, missä voisin viljellä omia kasviksia, metsästää ja keskittyä täysillä hoitamaan vain itseäni. Useampaan otteeseen on mielessä käynyt töistä irtisanoutuminen, mutta taloudellinen epävarmuus estää tämän vaihtoehdon... Undecided

Tällä hetkellä vaikuttava  uranus aspect_squ pluto -transiitti on ainakin tuo yhteiskunnallisessa mielessä jännitystä aiheuttava. Mulla lisäksi  saturnus tekee toista ohitusta natal- saturnus :lleni - tää toka tuntuu paljon raskaammalta kuin eka ohitus, joka tuntui ihan lastenleikiltä ja yllättävän seesteiseltä. Lisäksi  uranus tekee  aspect_tri :ta tärkeille henk.kohtaisille planeetoille/pisteille ( aurinko kuu keskitaivas ) sekä  aspect_squ :tä  askendentti :lleni. Ja ettei mene turhan helpoksi, niin mulla on piiiiiitkään päällä vielä  neptunus aspect_squ keskitaivas -transiitti. Sekä  pluto  aspect_con askendentti kolkuttelee syviä vesiä...

Että näillä mennään buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #866 : 10.10.2012 11:03:32 »

 tickedoff Tää Jouskari on edelleen jumissa. Kolmatta vuotta jo pätkätöiden varassa, ja nyt ei löydy enää niitäkään.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #867 : 28.10.2012 11:14:38 »

Tylsää, jännää ja kummallista samaan aikaan. Emminä tiiä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #868 : 29.10.2012 13:27:57 »

Asunnon etsintää taas..
tallennettu
IhanaKuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #869 : 23.11.2012 01:49:29 »

Elämä tuntuu todella synkältä ja masentavalta.... Sad  Mokasin yhden jutun aivan täysin keskiviikkona monen väärinkäsityksen vuoksi. Tyhmästä päästä kärsii myös ruumis.... sydän aivan murskana  Cry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: