Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497677 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #840 : 27.04.2011 18:52:53 »

Ystävätkin jo ihmettelevät, miten sinulle voi olla noin huono onni kaiken suhteen, mitä aloitat  Undecided

Tämä on ihan kuin pätkä mun elämästä... Okei, tässä on ollut lamavuodet välissä ja työmarkkinoilla on ollut hiljaista - tosin ainakin mulla on opiskelujen oheen riittänyt pätkää jos toista, jos vaan jaksaa töitä painaa... Ja miksei  askendentti mars kauris jaksaisi angel

Tässä kevään mittaan kaverit ovat ehdottaneet, että hae sinne ja tänne töihin, kyllä ne varmasti palkkaa, kun mäkin pääsin. No, hakemuksia on laitettu, muttei sitten soitoista tms. huolimatta ole edes haastatteluihin kutsuttu Sad  Ja sitten nämä samaiset "onnekkaat" kaverit voivottelevat myös mulle, että mites nyt näin, miten sulla on näin huono tuuri... En voi muuta sanoa, kuin että tuo voivottelu on aivan ******stä tickedoff  Voisivat suunsa pitää kiinni, jos ei ole mitään fiksua sanottavaa Angry  Tällä hetkellä en lotkauta enää kavereiden ehdotuksille korvaanikaan, jolleivät nämä sitten järkkää mulle työpaikkaa valmiiksi ja mun hommaksi jää ainoastaan allekirjoittaa valmis työsopimus :Smiley

Tän turhautuneisuuden vuoksi olen jo eristäytynyt kavereistani, sillä satuttaa niin tolkuttomasti nähdä "hyväosaisia" samalla, kun itsellä menee päin peetä Cry  Ehkä mulla on sitten asenneongelma, mutta muiden tyhjät preppauspuheet ei mua auta lainkaan, eikä edes piristä - jos joku haluaa OIKEASTI auttaa, niin sitten auttaa mua järkkäämään asiat kuntoon Angry

Se ei siis harmita tippaakaan, vaikken tekisi päivääkään alani hommaa. Se harmittaa, jos ei mitään pysyvää ole tiedossa ja jää siihen työttömyyden oravanpyörään - näin lähes 30 veenä työttömyydestä on vaikea päästä vakihommiin, kun oletetaan, että kolmikymppisenä muijat tekaisee lapset (paitsi minä) ja jää niitä kotiin hoitamaan. Ja nelikymppisenä on usein jo liian vanha työmarkkinoille Sad

Noh, pitää toivoa, että saan kesätöistä neuvoteltua jatkoa - yleensä on onnistunut parilla pikku neuvottelulla, mutta katsotaan, kelpaako paperillinen duunarihommiin, mitä pomo tähän sanoo Wink

Lizzie: Mä opiskelen siis tekniikkaa ja tällä alalla on aikamoinen ylitarjonta porukkaa töihin. Ja teollisuuteen mua ei esim. hyväksytä tekemään duunarihommia, koska olen ylikoulutettu - vaikken tippaakaan nirsoile hommista Angry  Ja sitten nämä operaattorihommat taas on tosiaan sellaisia, että yhtä paikkaa kohden tulee 1000 hakemusta, koita sitten erottua joukosta Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #841 : 28.04.2011 10:25:36 »

So true mc82!

Tähän vielä lisänä ainakin itselläni, että välillä nassunedessä heilutellaan oikein sitä lihavaa porkkanaa ja kun siitä oikein innostun, se viedään pois. Kyllä on fiilikset maassa ja nyt kun joku jotain ehdottaa, sitä vaan jää kohottelemaan hartijoitaan jaa jaa-fiiliksellä... minulle ei ole koskaan tehty mitään astrologista karttaa, mitähän siitä mahtaisikaan löytyä?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #842 : 28.04.2011 13:01:23 »

Minusta taas tuntuu, että näen vain keppejä, mutta jousimiehenä etsin sitä porkkanaa, jonka uskon löytyvän vielä joskus jostain.  2funny

Joo en edes jaksa alkaa miettiä mikä tilanne vastavalmistuneella, kokemattomalla alta kolmekymppisellä lapsettomalla naisella on työmarkkinoilla. Jos sinulla on lapsia ajatellaan, että joudut niiden takia olemaan paljon pois, jos taas ei ole tenavia ilmestynyt tähän ikään niin ajatellaan, että kohta sitä on kuitenkin jäämässä äitiyslomalle. En nyt jaksa mennä mihinkään feministi juttuihin, mutta onhan tuo hivenen turhauttavaa. Toivon vain vilpittömästi että sukupuolesta ja iästäni huolimatta hakemukseni otetaan huomioon valinnassa.

Minulle kelpaisi kyllä jokin muutaman vuoden sijaisuuskin niin edes voisi kuvitella päässeensä jotenkin työelämään kiinni. Edes ohuesti. Tästä johtuen en halua edes ajatella mitään 40 vielä. Kunhan tästä nyt ensin selviäisi 30.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #843 : 28.04.2011 19:26:31 »

Nyt kun muutaman päivän on ehtinyt noita pimennyksiä miettimään, niin ei se nyt niin pahalta vaikuta. Oikeastaan ne voi tuoda tullessaan ihan mitä vaan. Tosin kun nuita aikaisempia miettii, niin kyllä ne asiat ovat tulleet ulkoapäin, vähän niinku lyöty eteen, et pisteleppä siitä menemään. Tosin oma valintahan viime kädessä ratkaisee...
Yleisesti ja laajasti ajatellen ne on liittyneet opiskeluun, jonkin aikakauden loppumiseen ja toisen alkamiseen.
1. lapsuuden loppu, varhaisnuoruuden alku, kaipuu maailmalle -> siirtyminen yläasteelle
2. ammattiin valmistuminen, työtön, työssä, työtön... -> iltalukio
3. oppisopimuskoulutus -> uudet työtehtävät

Enhän mä muista mitään yksittäisiä asioita tai tapahtumia. Mutta näyttäis siltä, että pimennykset on laittaneet alulle jotain, joka muutaman vuoden päästä tuottaa tulosta.

Kovasti tsemppii teille tuskaileville, kyllä se siitä aikanaan helpottaa!  knuppel2
Muistan kyllä itekin silloin ennen tänne etelään muuttoa monet kerran tuskailleeni. Mä istuskelin öisin pihalla ja pärisin tähdille ja kuulle  Grin
Sitten kuunpimennys Mc:n päällä toi tän nykyisen työpaikan puolen vuoden päästä siitä.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #844 : 03.05.2011 09:22:52 »


Tätä ennen pimennyksiä on ollut Jouskarissa 2002 ja 2003, jospa miettis niitä aikoja, ehkä sieltä saa jotain vinkkiä.

2002 valmistuin merkonomiks ja 2003 olin kesätöissä pankissa! Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #845 : 23.08.2011 16:11:26 »

Noh-niin,
tais pimennykset taas tuoda opiskeluita eteen  Smiley
En tosin ole varma, mihin liemeen olen pääni pistänyt. Kyllä tosin kauan jahkasin, klikkaanko lähetä nappia vai ei... Odotan pelonsekaisella jännityksellä!

Yksi merkityksellinen ihmissuhdekin on tullut tiensä päähän. Toisaalta olen iloinen kun toinen jatkaa elämäänsä eteenpäin muualla, toisaalta surettaa..

Ja naapurustoon kyllästyneenä kiukuspäissäni naputtelin lainahakemuksen, tiedä vaikka musta tulis asuntovelallinen  Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #846 : 23.08.2011 18:24:20 »

mulla ainaki menee lujaa  Grin Cheesy 2funny
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
joas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #847 : 24.08.2011 22:46:15 »

Ollut ihan hurjan raskasta. Kaikki muutoksessa. Tämä kesä ja viime kesä mennyt tosi kovan ahdistuksen kourissa. Talven välissä olin aika masentunut ja jaksamaton, kevät piristi mutta kesällä ahdistus palasi. Ihmissuhdejuttuja on selvitelty urakalla. Ura ei ole mennyt eteenpäin ja nyt olen aloittamassa opintoja uudella alalla. Onko muita jouskareita joilla on ollut ihan täyttä helvettiä viimeiset vuodet? En tajua mistä kiikastaa. Kääntyisipä tuuli tästä vielä. Olen tuplajousimies kaiken hyvän lisäksi...
tallennettu

Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä
Kuu Vaa'assa
Venus ja Mars Vesimiehessä
Jupiter ja Neptunus Kauriissa
Saturnus ja Pluto Skorpionissa
Kuun Solmu Härässä
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #848 : 25.08.2011 09:10:26 »

Mulla elämä pitkästä aikaa hymyilee.  No on aina on jotain 'kurjaa' meneillään ihmisen elämässä, lapset on muuttaneet pois kotoa, töissä on jatkuvaa vääntöä milloin mistäkin.  Mutta elämän perusvire tuntuu niin mukavalta, kun on uus ihmissuhde ja on niiin mukavaa.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #849 : 26.08.2011 09:03:08 »

Ai raskasta vai?

On kai tänä vuonna ollu vaikka ja mitä, mutta mä meen ainakin eteenpäin jousimiesmäisellä keveydellä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #850 : 05.09.2011 19:58:57 »

Juupa. Itse kunkin pitäisi löytää se vanha kunnon huoleton jousimies. mut ku ei. on liikaa vahvoja transiitteja menossa. Pluto kun ei ole päästänyt mua rauhaan. Jyllää 2 huoneessani ja yhtyy sielä olevaan merkuriukseen... taas.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #851 : 05.10.2011 09:32:54 »

No mitäs vittua tämä nyt sitten on?!?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #852 : 17.07.2012 14:33:07 »

No mitäs vittua tämä nyt sitten on?!?

Lainaan itseäni. Voisin kysyä ihan samaa just nyt Cheesy

Sitä en muista mikä aiheutti moisen asian viime vuoden lokakuussa, mutta nykytilanne on ehkä sitäkin jännempi.

Erosin, mitäs te muut?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #853 : 17.07.2012 18:31:35 »

"erosin" myös. tai ukko ilmotti että tää on tässä , haluaa avioeron. perhe ulos ja tyttöystävä sisään.

ny jo tolpillani, suht nopeesti, 1½kk:ssa. välillä vituttelee mutta minkäs teet.

elokuulle suuria juttuloita
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #854 : 18.07.2012 10:30:00 »

Mulla on nyt hyyyvin ärsyttävän kesäkuun jälkeen kääntynyt asiat ihmeellisen mukaviksi.
Tosin yhä on jäljellä jokin tarve pistää väittelyä pystyyn joissain asioissa..  :Smiley Onneksi mies on kanssa jousimies, niin ei pelästy.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: