Sivuja: [1] 2 3 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 493760 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 23.03.2008 21:13:59 »

Pakko kysyä tunnelmia kun Pluto on reilu puolen vuoden päästä siirtymässä lopullisesti pois Jousimiehestä eikä tule takaisin satoihin vuosiin niin mitkä on tunnelmat Jousimiesten sydämissä?

Minulla iskee välillä suuri tyhjyys, tuntuu että Pluto on muuttanut niin paljon ja antanut niin paljon voimia, mutta toisaalta elämä on ollut välillä sellaista suossa tarpomista ja raskasta kuin lyijy, että ei olisi meinannut millään jaksaa. Toisaalta tuo on kokemus, jota ei yhden elämän aikana koe kuin kerran jos sitäkään ja kieltämättä tulee mieleen tämä klisee sanonta, että jos niistä selviää niin selviää mistä vain...

Mutta katselin astro.comista efermidejä tuleville vuosille niin sieluni silmissä suorastaan välähti jonkinlainen visio ja oivallus kun huomasin, että Uranus tulee siirtyy parin vuoden päästä  oinas  aspect_tri  jousimies  ja minullahan tuota Jousimiestä on heti siinä merkin alkupäässä, että niitä  uranus kolmioita odotellessa.

Uskon että siinä vaiheessa voi lopullisesti sanoa hyvästi 16 vuotta kestäneelle Pluto pyöritykselle ja viimeisetkin synkät pilvet taivaalta häviävät uusien tuulien puhallellessa...  Smiley (ehkä minusta silloin tulee se hoitaja...  :Smiley )

 smitten
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #1 : 23.03.2008 23:44:27 »

Juu. Pluto tuli, oli ja vihdoin meni  Grin Kirjaimellisesti kaikki tuli revittyä alas, mutta nyt on hyvä aloittaa alusta uusi entistä ehompi vaihe elämässä. Viime aikoina olo on ollut yllättävän kevyt, ehkä helpottunutkin - taisin jo tottua Pluton jylläämiseen, kun se meni ensin skorpparinousuni yli 80-luvun puolivälissä ("kiva" kaveri teini-iässä  Cheesy), sitten ovat vuorossa olleet  merkuriusneptunus aspect_con aurinko ja  kuunsolmu.
Tällä hetkellä olo on vapautunut ja odottava. Ihan ei vielä uskalla täysin antaa mennä, sillä palaahan tuo Pluto vielä  kuunsolmu alkukesästä... Nyt voi hieman hengähtää ja valmistaa itseään tulevaan, jos sieltä nyt vielä jotain yllätyksiä tulee  Huh
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2 : 24.03.2008 01:03:45 »

Kyllä sitä on tullut revittyä kaikenlaista alas, itse kullakin... Minulla taas Pluto jyräsi 90-luvun puolivälistä loppuun Auringon, Uranuksen, Merkuriuksen ja Venuksen läpi. Parisen vuotta sitten Neptunuksen ja sitten neliö Kuuhun vielä kaiken kruunuksi tuossa kolme vuotta sitten. Sen jälkeen on jo helpottanu vähitellen.  Smiley

Kyllä siihen myllerrykseen tottuu. Olenkin miettinyt näitä jouskareita, joilla on skorppari nouseva ja vaikka vielä kuu kauris niin...

Mutta tulee sitä yllätyksiä aina...  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 24.03.2008 07:46:33 »

Ei minulla mitään ole revitty just viime vuoden aikana, lähinnä rakennettu, siis tunne ja henkinen ja raha.. mutta se mitä aina miettii, että tuleeko joka vaiheessa kyseenalaistettua kaikki mitä tekee, vai.. olisko vaan jotenkin tyytyväinen siihen mitä töissä ja taloudessa saa aikaan, sitten on kulttuuria ja suhteita jonkinlaisia.. mikä tuo täydellisen täyttymyksen ellei valaistuminen, sillä kaikkihan on vaan täytettä matkalla. En ole tuntenut Plutoa erityisesti viime vuosien aikana.. se oli silloin 2002 kun se heitteli.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #4 : 24.03.2008 10:35:29 »

...

Kyllä siihen myllerrykseen tottuu. Olenkin miettinyt näitä jouskareita, joilla on skorppari nouseva ja vaikka vielä kuu kauris niin...
...

Lapsellani on nuo ekat ja  kuu lisäksi  neitsyt ssä  :Smiley
Syntyipä 93  jousimies nä näille kinkereille  Kiss
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #5 : 24.03.2008 12:29:39 »

Vielä on jotain mitä "odottaa", kun venukseni on kauriin loppupuolella ja osa T-ristäni... mutta sitä odotellessa voi hyvin nauttia elämästä  smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #6 : 24.03.2008 14:46:06 »

Hei,

Itse en oikein vielä tiedä....

On ollutkin tarkoitus tutkailla ja etsiä tietoa Plutosta täältä sivuilta. Täällä ihmiset puhuvat aika paljon Plutosta ja vaikutuksesta ja noloa myöntää mutta tuntuu että itse olen pihalla kun lumiukko  Embarrassed
Vielä kun en ole ehtinyt perehtymään tähän kunnolla. (Näinkin monen vuoden jälkeen) "hävettää"

Itse sain vahvistuksen eräällä asialla alkuvuodesta, jota jo epäilin melkein neljävuotta sitten. Tämän jälkeen olo on ollut kyllä herkkä, itkuinen ja epävarma ja tyhjä ja väsynyt. En tiedä johtuuko plutosta ehkä enemmän varmaan tuosta asiasta ja siitä ettei sitä asiaa ole eikä varmaan tullakkaan käymään läpi.

Laittaako Pluto ihmiset koetukselle vai mitä se tekee ?  Smiley

Nyt olen vielä ainakin kuukaudensairaslomalla, joten tarkoitus olisi perehtyäastrologiaan.
Täytyy varmaan mies lähettää kirjastoon lainaamaan alan kirjoja puolestani kun jalkapaketissa ei viitsi lähteä konkkaamaan  Smiley
Niin olisi hyvä käytää aika hyödyksi ja perehtyä tähän maailmaan, joka tuntuu olevan loputun  Smiley

Emisa
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #7 : 24.03.2008 15:26:07 »

Pluto on skorpionin hallitsija. Se uudistaa syvällisesti. Repii pois vanhat rakenteet, jotta jotain uutta ja yleensä parempaa voi tulla tilalle. Se siis rikkoo totuttuja malleja, kuvioita, kaavoja, yms, joita olet elämäsi (tai elämien) aikana omaksunut ja jotka voivat olla esteenä muutokselle ja kasvulle. Se ei kysy, että haluatko muuttua tai muuttaa, se tekee sen joka tapauksessa sillä alueella, minkä yli se rymistelee. Kartalla on tärkeä katsoa huonetta, siellä olevia planeettoja ja merkkiä (sekä niiden edustamia energioita ja asioita), jonka yli pluto menee tai ottaa kontaktia. Niillä elämän alueilla ne suuret muutokset tulevat tapahtumaan. Pluto siis hajottaa, mutta ei rakenna knuppel2. Sen tekevät sitten muut planeetat, kunhan ensin on raivattu tilaa  smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #8 : 24.03.2008 16:34:28 »

No hyvä kuulla tuosta plutosta, tyttäreni kun on jousimies
Ja junnannut on paikoillaan jo monta vuotta, rahkeita hänellä olisi vaikka mihin mutta...
Hänellä on kyllä työpaikka ja asuu omillaan, mutta jos ei tapahdu muutosta niin hän jää paikoilleen junnaamaan ja kärsii siitä myöhemmin,
paikoillaan olo kun ei sovi jousimiehelle.

Tyttäreni kartta.
https://www.astro.fi/images/radix_web/03.12.1985_14:47_0_-02:00_60.272_-22.177_00.png
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #9 : 25.03.2008 09:49:08 »

Nebra, tyttäresi elämänpolku on sama kuin hänen aurinkonsa asteluku eli 11.
11 on hyvin herkkä ja hienoviritteinen luku ja 11 ihmisten pitää antaa kasvaa omaa tahtiaan, yleensä hieman muita jäljessä... Tyttäresi on vielä nuori ja varmasti löytää paikkansa -sitten omaan tahtiinsa. Oli vain pakko sanoa tuosta numerologiasta kun itse olen 11 ja intuitiivisesti tuli sellainen olo kirjoituksestasi, että tyttäresikin on ja näin onkin.  Smiley

Tunnen yhden joulukuun jousimiehen, joka asui vielä 22 vuotiaana vanhempiensa luona. Ei hakenut kirjoitusten jälkeen opiskelemaan, vaikka kaikki ihmettelivät sitä kun hänellä oli niin hyvä todistus. Hänelläkin on paljon maamerkkiä kartallaan kuten sinun tyttärelläsi.

Tee vain kaikkesi kannustaaksesi tytärtäsi niin hän kyllä sitten itse löytää tiensä.
Eikä tyttäresi tilanne edes kuulosta mitenkään huonolta. Jousimies on siitä itsepäinen merkki, että ei tykkää jos muut sanelevat mitä pitää tehdä. Kaikissa tulimerkeissä taitaa olla hieman raivaajan vikaa. Itse pitää keksiä ja löytää se oma juttu. Voi olla jumitusta, mutta sitten kun se juttu löytyy niin sitten mennään eikä meinata.  laugh
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #10 : 25.03.2008 17:25:38 »

Nebra, tyttäresi elämänpolku on sama kuin hänen aurinkonsa asteluku eli 11.
11 on hyvin herkkä ja hienoviritteinen luku ja 11 ihmisten pitää antaa kasvaa omaa tahtiaan, yleensä hieman muita jäljessä... Tyttäresi on vielä nuori ja varmasti löytää paikkansa -sitten omaan tahtiinsa. Oli vain pakko sanoa tuosta numerologiasta kun itse olen 11 ja intuitiivisesti tuli sellainen olo kirjoituksestasi, että tyttäresikin on ja näin onkin.  Smiley

Tunnen yhden joulukuun jousimiehen, joka asui vielä 22 vuotiaana vanhempiensa luona. Ei hakenut kirjoitusten jälkeen opiskelemaan, vaikka kaikki ihmettelivät sitä kun hänellä oli niin hyvä todistus. Hänelläkin on paljon maamerkkiä kartallaan kuten sinun tyttärelläsi.

Tee vain kaikkesi kannustaaksesi tytärtäsi niin hän kyllä sitten itse löytää tiensä.
Eikä tyttäresi tilanne edes kuulosta mitenkään huonolta. Jousimies on siitä itsepäinen merkki, että ei tykkää jos muut sanelevat mitä pitää tehdä. Kaikissa tulimerkeissä taitaa olla hieman raivaajan vikaa. Itse pitää keksiä ja löytää se oma juttu. Voi olla jumitusta, mutta sitten kun se juttu löytyy niin sitten mennään eikä meinata.  laugh

No ei hänellä mikään huono tilanne olekkaan, onhan hänellä jo yksi ammatti, hän on malli ja tekee mallin töitä toisen työn (tarjoilija) ohella, ja hänestä otettiin noin kuukausi sitten uudet mallikansio kuvat.
Kuvaaja oli kovin kehunut häntä.
Mutta hänellä olisi päätä muuhunkin. Jousimiehet kyllä ovat kovin liikkuvia, eivät jaksa olla paikoillaan opiskellakseen jotain kirjassa kiinni.

Joo en minä hänelle mitään tyrkytä väkisin se ei onnistu jousimiehelle, olen vaan sivusta katsellut ja silloin tällöin hieman tönäisen että uskoo itseensä.
Ei hän meinaa sitäkään uskoa että hän on hyvä malli, lavakarisma aivan mieletön.
Lavan takana voi olla ärripurri ja kun astuu lavalle verhon takaa niin loistaa kuin aurinko, ihmeellinen taito. Hänestä tulisi hyvä näyttelijä.
Ei kuitenkaan näytä teeskentelevältä, se tulee sydämestä.

Muuten tyttäreni nimestä tulee myös numero 11 kun laskin kaikki kirjaimet yhteen.
tallennettu

ex
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #11 : 25.03.2008 23:10:02 »

Moikka,
Sellaista kuuluu tänne Jouskarille, että ero tuli yli 20 v, suhteesta, muutto uudelle paikkakunnalle ja täysin rinnoin voimaa uhkuen uuteen elämään! Kaikki uusiksi siis ja kerta rysäyksellä.
 askendentti kauris kuu skorpioni aurinko jousimies
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #12 : 30.03.2008 17:26:47 »

Nebra, tuo on kyllä ihme juttu, että Jousimiehille ollaan aina toitottamassa koulutuksen merkitystä ja jonkinlaisen "kirjaviisauden" ja sivistyksen tärkeyttä. Kyllä kyllä, mutta itse yliopisto opintojani päättävänä voin sanoa, että ei se akateeminen maailma niin ihmeellinen ole. Eikä siellä sanottavasti viisastu. Lukio on huomattavasti yleissivistävämpi paikka.

Minä nyt päädyin yliopistoon ja tuskailen, että milloin pääsen sieltä pois, joten mielipiteeni on hyvin subjektiivinen, mutta siis ihan oikeasti, kyllä on muitakin vaihtoehtoja! Jotka ovat aivan yhtä hyviä. Ellei jopa jossain tilanteissa parempia. Kyllä Jousimies opiskelusta tykkää ja tyttäresikin epäilemättä omaisi lukupäätä.
Mallin työ on siitä mielenkiintoinen, että siinä työt loppuvat joka tapauksessa aika pian ja sitä on nopeasti "liian vanha". Anna tyttäresi nähdä maailmaa sitä kautta ja kun mallin töitä ei enää ole niin ei ole liian myöhäistä aloittaa siinä vaiheessa opiskelut. Ehkä hän sitten tietääkin jo mitä haluaa.

Ole kannustava, mutta muistuta häntä tuosta mallin työhön liittyvästä realiteetista ja kehota miettimään jo vähän mitä sen jälkeen voisi tehdä. Miettiä vaikka sitä opiskelua, jos ei halua jatkaa tarjoilijana. Kenties voisi avoimen yliopiston puolella kokeilla jotain kiinnostavaa, töiden ohella? Voisi sopia tyttärellesi aika hyvin tuo avoimen tunnelma. Minä ainakin suosittelen avointa yliopistoa lämpimästi. Mukavimmat opiskelumuistoni ovat sieltä.  Smiley
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #13 : 30.03.2008 19:22:02 »

Tyttäreni on ylioppilas, saanut lakin vuonna 2004.
Päätä hänellä on kyllä, vaan ei vielä tiedä mitä haluaa, haluaa niin paljon ja erilaisia asioita.

Hän on jo tehnyt mallin töitä vuodesta 2001, ja hän tietää jo mitä se on, hän on tällähetkellä jo ammattimalli. Tekee niitä töitä vain ilokseen ja koska se on aina arkirutiinin keskellä jotain muuta ja mukavaa ja erilaista.
Päivätöikseen ja hän on tarjoilijana ruokaravintolassa.
Ja saa aika vastuullisia töitä siellä. Vaikka ei ole sen alan koulutusta.
Tekee samoja töitä kuin ne jotka käyvät monta vuotta sen alan koulua.

Kyllä hän on ajatellut opiskella vielä joskus.
Se voi olla aika yllättävääkin mitä hän aloittaa opiskelemaan se ala.
Hän tulee lapsienki kanssa hyvin toimeen lapset tykkää hänestä.
Ja asiakaspalvelussa on äärettömän mukava ja joustava sekä  nopeaälyinen.
Saa sitten nähdä....


« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 19:26:33 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #14 : 30.03.2008 19:49:44 »

Pluto on skorpionin hallitsija. Se uudistaa syvällisesti. Repii pois vanhat rakenteet, jotta jotain uutta ja yleensä parempaa voi tulla tilalle. Se siis rikkoo totuttuja malleja, kuvioita, kaavoja, yms, joita olet elämäsi (tai elämien) aikana omaksunut ja jotka voivat olla esteenä muutokselle ja kasvulle. Se ei kysy, että haluatko muuttua tai muuttaa, se tekee sen joka tapauksessa sillä alueella, minkä yli se rymistelee. Kartalla on tärkeä katsoa huonetta, siellä olevia planeettoja ja merkkiä (sekä niiden edustamia energioita ja asioita), jonka yli pluto menee tai ottaa kontaktia. Niillä elämän alueilla ne suuret muutokset tulevat tapahtumaan. Pluto siis hajottaa, mutta ei rakenna knuppel2. Sen tekevät sitten muut planeetat, kunhan ensin on raivattu tilaa  smitten

Juu tuntuu että vielä koetellaan "jälkijäristyksiäkö" ? Smiley No toivottavasti kohta joku tulee rakentamaan. Tai sitten läksy on antaa olla ja kovettua ja mennä elämässä eteenpäin ja toivoa parasta  Grin
Vanhat asiat vaan koko ajan tulee pintaan ja esiin. Ehkäpä minun kohdallani tämä tarkoittaa sitä että on aika antaa anteeksi ja koittaa unohtaa nämä vanhat asiat jotka vähän väliä palaa mieleen tuntuu että noita asioita mietin vähän väliä ja silloin positiivisuuteni ja iloisuuteni häipyy kauas pois
... helpommin kyllä sanottu kun tehty.. Vaikka nämä asiat eivät ole mitään kovin vakavia..mutta minulle tosi tärkeitä...turvallisuuden tunne ja luottamus koetuksella tai sitten itse teen taas kärpäsestä härkäsen ja maalaan mieleen paljon isompia kuvia kun mitä todellisuus on
Ei elämä liian helppoa ole ainakaan minulla.  tickedoff

Emisa
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 19:51:56 kirjoittanut Emisa » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: