Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497678 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #45 : 07.05.2008 22:22:03 »

Heissan jouskari-kaimat,

Saturnus tarkistaa opittuja elämänläksyjä. Jos olet läksysi oppinut, niin vähemmän kärsit. Jos taas on jotain jäänyt oppimatta, niin laiskanläksyjä tulee... Angry

Jupiter tuo onnea, mutta myös laajentaa... perspektiiviä tai sitten ihan fyysistäkin olemusta  Grin
Alkupään jouskareilla aurinko on ensimmäisen 10 asteen sisällä jousimiehen merkissä, keskivaiheen jouskareilla asteissa 10-20 ja loppupään 20-30.

Ihanin kevätterkuin,
Miikkulainen
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #46 : 07.05.2008 23:19:02 »

Marix, sinullahan on nyt syytä olla tyytyväinen itseesi kun kunto on kohentunut ja peilikuva kaventunut. Katselepa joskus itseäsi peiliin ja hymyile itsellesi ja iske vaikka silmää...  Wink Kyllä se kauneus lähtee koko olemuksesta. Jospa tässä on nyt oppituntisi...

Tällainen vain tuli mieleen. Eikä muuten leijona ole varmaan kovin hyvä kehumaan toisia... mutta ei se tee kenestäkään huonoa ihmistä. Mikäli oikein arvaan niin se sanoo sitten, jos et oo sen mielestä kaunis...  Grin

No mutta oikeesti pää pystyyn vaan.  Smiley

Voiskohan joku kertoo mikä mulla nyt on oppiläksy kun en tiedä ja kirjat unohtu kotiin.  Embarrassed idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 08.05.2008 09:42:00 »

Nohh..

miten minulla siis menee? Ainakin haluan olla vapaa.. samalla kun velvoitetta ja uraa joka suunnalta.. pari pv sitten halusi olla vapaa ihan kaikesta.. kaikista henkisistä opeista, tunne- kuohuista, ja niistä velvoitteista (siis urasta ym).. selityksistä.. ja olin, melkein.. sain tukea jostain suunnalta.

Kova meno.. inspiraatiota, tilaisuuksia.. ihmisiä. Mutta kuten yleensä ei ainakaan miehistä monet kolahda joten.. on se marix tärkeää, että mies sanoo/ tekee jotain.. se voi riippua miehen nousumerkistä, itsellä 2 kokemusta nousuvaaoista, ne on romanttisimpia kenties.. tai sitten se toinen joukkari, mutta se on luku sinänsä.

Voihan miehelle antaa ymmärtää että ottajia on, jos ei havahdu.. ja onnea duuneihin kaikille..

on muuten yllättävän hankalaa vain "vapaasti henkistyä" jos siihen aina liittyy itsestä/ maailmasta välittäminen, koska kohta on siinä samassa suossa kuin .. muut?? Tai siis.. eivät kaikki ole pulassa, voihan sitä "gravitate" niitä kohti, joilla menestystä, ideoita, jne.

Mutta siis aina jotkut rajoitukset! Joko toisen kyvyssä rakastaa (anteeksi) tai työaikataulut.. heh.. huumorilla selviää.. ja matkoilla.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2008 09:58:09 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #48 : 08.05.2008 10:32:00 »

ÖH..

Viikonloppu
Viikonloppuna Jupiter kääntyy perääntyvään liikkeeseen ja vapauttaa osan meistä liian suurten odotusten taakasta perääntymisjaksonsa aikana. Loppukuun aikana on hyvä pitää mielessä vanha viisaus siitä, että pettymykset ovat aina itse aiheutettuja. Pettymykset seuraavat vain liian suuria odotuksia. Jos osaat olla tyytyväinen siihen, mitä sinulla jo on, ei sinun tarvitse koskaan pettyä mihinkään. Päinvastoin saat yllättyä iloisesti joka ainoa päivä.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #49 : 08.05.2008 15:27:29 »

thank you for the music.

tän päivän transiitit:

Uranus neliö Jupiter
Merkurius oppositio Uranus
Merkurius sekstiili Keskitaivas
Venus oppositio Saturnus
Venus neliö Keskitaivas
Mars neliö Pluto

..ollu normaalista poikkeava päivä, ainakin töissä. päivää kohti mentäessä rupesin mokailemaan.. sit ku pyöräilin linjalle niin yhessä risteyksessä joku rekkamies nosti mulle kättä ku oottelin valojen vaihtumista! kauhee virne sillä oli päällä, ei vissiin kovin usein tuu blondeja kakskymppisiä postinjakajia vastaan  idiot2 pisti kyllä hymyilyttämään Smiley

olen toki tyytyväinen kunnon kohoamisesta ja laihtumisesta, aivan uskomatonta vauhtia oon tän viikon polkenu!!!!!! ihan täysiä kaikki pitemmät siirtymiset ja välit.. todella yllättävää, koska liikunnasta oli kuitenkin justiin kahen viikon tauko.

jaoin postit tänään lyhythihasella, saa nähä kuinka pian oon sit kipeenä Wink

kävin k-marketissa niin satsumat pyöri pitkin lattiaa, kun pussissa olikin reikä Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #50 : 08.05.2008 17:00:46 »

Olikohan tossa Marix kaikki sun Venus tr. tälle päivälle...  Wink

Ihan hassua. Mullakin tänään ollu vähän mukavampi päivä. Ostin musiikkia, jota olen pitkään kuunnellut myspacessa ja youtubissa. Nyt saa huudattaa stereoita.  Cheesy
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #51 : 08.05.2008 17:22:03 »

Osaa ne leijonatkin kehua  Smiley Olen löytänyt tripla-leijonan, joka kehuu niin, että itse olen ihan hämilläni välillä ja tietty todella onnellinen  smitten Ehkä hän on poikkeus leijona-jengissä... mutta en valita, kun olen saanut hänet itselleni  angel

Muutenkin menee hyvin - ehkä se johtuu siitä, että on alkupään jouskari ja vihdoin ovat transiititkin olleet suht iisejä. Onhan sitä kahlattu kaulaa myöten ja ryvetty oikein kunnolla aikanaan. Tässä en olisi, ainakaan juuri tämmöisenä, jos mennyttä ei olisi. Uutta samanlaista rundia en tosi välittäisi tehdä - yksi kierros riittää  Cheesy

Eli tsemppiä kaikille! Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin  Smiley
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
epona
Vieras
« Vastaus #52 : 08.05.2008 17:33:10 »

Lainaus
Minä vain ODOTAN. Muuta mahista ei ole. Miksi tämä eteneminen on näin hidasta?! Hirveä potentiaali, mutta en pääse toteuttamaan sitä ja kuitenkin tämä on se mun juttuni ja tiedän, että oikealla tiellä ollaan.

Kamalaa, kun asiat eivät etene. Täytyy vain kitua ja odottaa.


  Hirveä kärsimättömyys vaivaa.

Ihan kuin omasta suustani sanottu....

Olen jo pitkään tuntenut noin. Minun kohdalla kyse on opinnoista. Tuntuu, että en valmistu koskaan ja sitten kun valmistun on vielä piiitkä matka määränpäähän. Haluan jo edetä nopeammin. Tiedän, että pysytyisin siihen.

Olin Englannnissa MayaDreamTime- festiivaaleilla eräs vanhempi herra sanoi, että minun tulisi ennen 2012 tietää mitä haluan tai jo olla siellä....En oikein ymmärtänyt mitä hän tarkoitti ja se jäi vaivaamaan mieltä. Miten niin? Onko minulla nyt vain 4 vuotta aikaa opiskella ja sitten se on siinä?....Pah...

4 vuodessa en ehdi millään opiskella siski, miksikä haluan olla. En edes, vaikka olisin superälykäs ja innokas opiskelija.

Noh...Mutta siis. Samat fiilikset täällä.
Olen kärsimätön, enkä muuta voi kuin odottaa tai elää elämää päivä päivältä toivoen, että jotain tapahtuisi.


/A
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #53 : 08.05.2008 18:57:20 »

Minulla TAPAHTUU koko ajan, mutta mikä sen merkitys on? Taas bileistä tullut-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #54 : 08.05.2008 19:07:57 »

^ vaihetaanko elämiä päiväks tai kaheks? mää voin bilettää niin saat sää jakaa postia pyörällä vesisateessa? jooko?  uglystupid2

on mulla yläasteajan ihastuksena ollu leijona, joka onkin vähän eri maata kun tää mun nykynen. en tiiä sen syntymäajasta ku päivän, vuojen ja arvauksena paikkakunta, että tuskin sais nousumerkkiä selville? mut luulen et se tässä vaikuttaa hyvin pitkälti..?

nukahin sit sohvalle tossa, seuraavaks meen suihkuun et pääsen tästä paskasesta työpaidasta Cheesy hyi hitto ku nää asiat venyy aina.. söin karkkiakin ja ihan kamala olo siitä Tongue

nyt on kyl ihan hyvä mieli ku huomenna taas perjantai  smitten

onko nuo oppositiot millasia? pitäs kai ottaa selvää Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 08.05.2008 19:20:12 »

Eiku diilaa se leijona mulle vähän vanhempana versiona,,, no pitää herätellä sitä yhtä joka synt lähellä leon rajaa.  Cheesy Muuten marix, katso teidän komposiitti- kartasta onko joku Saturnuksen neliö Venukseen 3-huoneessa tms, niinkuin meillä, sehän olis aika selkee merkki että jotenkin vaikea sanoa tykkäävänsä paljon. Ahaa.. vaikka seiskassa olis tavaraa ja 11, 12 mielenkiintoisia juttuja sekä ykkönen. Mutta toisaalta meillä on kolmosessa  saturnus  aspect_sex  merkurius ja  saturnus  aspect_con  mars tosin en luota täysin kun synt aika voi heittää hieman.

Noissa työ ja menoasioissa luotan kyllä visualisoinnin voimaan..
« Viimeksi muokattu: 08.05.2008 19:27:37 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 09.05.2008 11:41:50 »

Lainaus
Minä vain ODOTAN. Muuta mahista ei ole. Miksi tämä eteneminen on näin hidasta?! Hirveä potentiaali, mutta en pääse toteuttamaan sitä ja kuitenkin tämä on se mun juttuni ja tiedän, että oikealla tiellä ollaan.

Kamalaa, kun asiat eivät etene. Täytyy vain kitua ja odottaa.


  Hirveä kärsimättömyys vaivaa.

Ihan kuin omasta suustani sanottu....

Olen jo pitkään tuntenut noin. Minun kohdalla kyse on opinnoista. Tuntuu, että en valmistu koskaan ja sitten kun valmistun on vielä piiitkä matka määränpäähän. Haluan jo edetä nopeammin. Tiedän, että pysytyisin siihen.

Olin Englannnissa MayaDreamTime- festiivaaleilla eräs vanhempi herra sanoi, että minun tulisi ennen 2012 tietää mitä haluan tai jo olla siellä....En oikein ymmärtänyt mitä hän tarkoitti ja se jäi vaivaamaan mieltä. Miten niin? Onko minulla nyt vain 4 vuotta aikaa opiskella ja sitten se on siinä?....Pah...

4 vuodessa en ehdi millään opiskella siski, miksikä haluan olla. En edes, vaikka olisin superälykäs ja innokas opiskelija.

Noh...Mutta siis. Samat fiilikset täällä.
Olen kärsimätön, enkä muuta voi kuin odottaa tai elää elämää päivä päivältä toivoen, että jotain tapahtuisi.


/A

Minulla taas kyse on tanssista.. Mutta niin, "päivä päivältä toivoen, että jotain tapahtuisi", siis just noin se on! Paitsi nyt yritän vain elää nykyhetkessä ja olla niinkuin en odottaisikaan mitään, jospa se odotettava siten tulisi nopeammin. Jos tulee. Höö.. Ihan tarpeeksi olen kitunut, kuinka kauan vielä, että homma lähtee kunnolla käyntiin?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #57 : 09.05.2008 11:57:42 »

En oikeen ymmärrä mikä estää?  :Smiley

Reunahuomautus; vaikka todella pidän kesästä ja valosta, usein suhteet on menneet lujaa loka-joulukuu ja kevät ollut selvittelyä, että jatkuuko kesällä. SIINÄ mielessä pimeä aika VOI olla ok.

Tai nyt sitten nauttii siitä mitä on,  pluto  aspect_sex venus . Kumma, en edes odota ulkomaanmatkaa, ehkä Suomen reissuja hieman. En edes loppuvuoden matkaa, no ehtiihän sitä.


Jousimies

Jousimiehet ovat saaneet luoda omaa maailmaansa melkoisten myrskyjen keskellä viimeiset pari vuotta, mutta juuri nyt pitäisi astrologisen ajankuvan mukaan olla monta rautaa tulessa paremman tulevaisuuden hyväksi. Jos rautoja on tulessa liiaksi asti, niin osa vääntynee pilalle Merkuriuksen perääntyessä ja muutama projekti tössähtää siihen paikkaan. Liika optimistisuus saa tuntuvan kolauksen, sillä perääntyvä Merkurius sattuu olemaan oppositiossa tähän merkkiin, jolloin kosminen häirintä on yllättävän voimakasta.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008 14:36:40 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #58 : 09.05.2008 14:03:14 »

minen oikeen ymmärrä semmosta kompostikarttaa Wink haluuks neuvoa kuinka semmosen tekasen vaikka astro.comissa tai haluaako joku muu kattoa? Smiley

tänään on ihan hyvä mieli näin perjantaina Smiley kävin kyl tuhlaamassa taas rahaa kaupungilla, mut vannotin että nää on ny viimeset jutut sitte hetkeen. ostin juhlakengät 60 e ja sit mekon, jonka saan laitettua sinne kihlajaisiin jos on tarve.. hyi hyi miten käytän rahaa mut nyt oikeasti tulee stoppi moiselle..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #59 : 09.05.2008 14:50:25 »

Astro.comista vaan more free horoscopes ja sieltä partner horoscope sen jälkeen valkkaa ne asianomaiset henkilöt tiedoista, joille haluat kartan tehdä  ja go.  Smiley

Minä ainakin hämmästyin todella miten osuvia noi kartat on.  Shocked

Lilith on muuten kans Jousimiehessä. Yks hilpeyden aihe lisää...  Tongue
Paitsi seksuaalienergiaa se on tainnut lisätä... hmm...  :Smiley

Saturnus on tehny musta remppamagneetin viime kesästä lähtien. Ihan oikeesti missä tahansa mä oon ja mitä tahansa teen niin joka puolella rempataan. Voi mun jee.  tickedoff knuppel2

Turha varmaan kysyäkään että miks just nyt.  buck2

Toi on kyllä totta mitä miikkulainen sano, että alkupään jouskarit ei ainakaan Plutoo enää koe niin voimakkaana, että sikäli se pyöritys on ohi ja en minäkään olisi sama ihminen ilman sitä, mutta en välittäisi ottaa uusiksi.

Saturnus tuntuu nyt sitäki voimakkaampana ja heittelee energiatasoo. Välillä ok ja välillä kauhee ahdistus ja epätoivo.  Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: