Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497778 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #30 : 21.04.2008 06:10:16 »

viikkovillityshän on nyt tosi myönteinen, energinen ja lupaa paljon. kuten tälle päivälle tää "Olo saattaa tuntua hiukan huteralta ja jännittyneeltä, mutta se on pelkästään hyvä asia. Tämän jakson aikana olisi pystyttävä ottamaan joku tärkeä askel eteenpäin sellaisessa asiassa, jonka sisimmässäsi tunnet ratkaisevaksi oman tulevaisuutesi kannalta. Pelko kuuluu asiaan ja se on nyt voitettava." ..haluaisin ajatella tuota työn kannalta, mutta..

ja tää on helmestä "Jousimies 23.11.-21.12.: Tee jotain mitä et normaalisti tekisi. Äärirajoilla kulkeminen on innostavaa. Illalla suhteet tarvitsevat kekseliäisyyttä kukoistaakseen. Kokeile jotakin uutta."
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #31 : 25.04.2008 06:07:57 »

A-PU-A

Venus oppositio Nousumerkki
***
Tarkka: 27.4.2008
Alkaa: 25.4.2008 Päättyy: 28.4.2008
Tämä saattaakin olla melko hämmentävää ja joskus jopa kaoottistakin aikaa elämässäsi. Kohtaat nyt ihmisiä, jotka yllättäen arvostavat sinussa sellaisia piirteitä, joita et ole lainkaan tunnistanut itsessäsi. Näiden yllättävien tilanteiden myötä menettävät monet itsellesi luomasi ulkoiset arvot merkityksensä tai sitten ne muuttuvat radikaalisti. Nyt on henkisten arvojen löytymisen aika. Jotta se tapahtuisi kivuttomasti ja luontevasti, tulee sinun ottaa nuo uudet arvonosoitukset vastaan avoimella mielellä, vaikka et pystyisikään ymmärtämään tai soveltamaan niitä elämääsi. Monet kokevat tämän ajan tyytymättömyytenä omaan parisuhteeseen ja rakkauselämään. Jos tunnistat samoja fiiliksiä, niin se on vain merkki suhteen rakentumisesta ulkoisten arvojen ja epäaitojen rakkaudenosoitusten varaan.

Samanaikainen yhtymä deskendentille kuvaakin sopivasti uuden rakkauskäsityksen syntymistä tulevan yhteiselämän ohjenuoraksi. Kenen kanssa tuo yhteiselämä sitten toteutuu, riippuu vain sinusta ja aiemmasta elämästäsi. Jos olet nykyisessä suhteessa saanut tilaa omalle elämällesi ja omille arvoillesi, löydätte nyt toisenne kokonaan uusina, entistä ihanimpina ihmisinä. Muussa tapauksessa uudet arvot toteutuvat vakituisen parisuhteen ulkopuolella, jolloin niillä usein on paljon pienemmät mahdollisuudet jäädä pysyvästi rikastuttamaan elämääsi.

en taho mitään tuommosia parisuhdejuttuja! mä en halua tehä mun parisuhteelle mitään pahaa!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #32 : 05.05.2008 12:28:10 »

Viikkovillitys ei lupaa tällä viikolla mitään ihmeellistä, kannustaa turtuneeseen tilaan ja vain jotenkin rämpimään eteenpäin. No ainakin tässä noudatetaan Sepon ohjeita, että ei odotella mitään liikoja niin ei tule turhia pettymyksiä.

Tätäkö elämä nyt on, kysyy Jousimies. Ei ilman haaveita oo mitään. Ei se haittaa, jos välillä pettyy kunhan saa haaveilla.

Hemmetti kun tekis mieli sanoo pari tosi rumaa sanaa noista Saturnuksen neliöistä, jotka mua nyt Jouskarina kiusaa.
%¤#%¤#&%¤  knuppel2 tickedoff Angry
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #33 : 05.05.2008 13:06:49 »

niinpäniin..

tosin mulla ois kyl haaveita vaikka muille jakaa. tuntuu vaan ettei nyt auta justiin tänään haaveilla sen enempää.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #34 : 05.05.2008 14:18:53 »

Viikkovillitys ei lupaa tällä viikolla mitään ihmeellistä, kannustaa turtuneeseen tilaan ja vain jotenkin rämpimään eteenpäin. No ainakin tässä noudatetaan Sepon ohjeita, että ei odotella mitään liikoja niin ei tule turhia pettymyksiä.

Tätäkö elämä nyt on, kysyy Jousimies. Ei ilman haaveita oo mitään. Ei se haittaa, jos välillä pettyy kunhan saa haaveilla.

Hemmetti kun tekis mieli sanoo pari tosi rumaa sanaa noista Saturnuksen neliöistä, jotka mua nyt Jouskarina kiusaa.
%¤#%¤#&%¤  knuppel2 tickedoff Angry

tää jouskari liittyy remmiin sanomaan pahan sanan  knuppel2

saturnus saisi jo painua neliöineen hemmettiin, ja mitä se pluton siirtyminen kauriiseen muka vaikutti  ja kohtahan sekin on takaisin tickedoff
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #35 : 05.05.2008 15:22:43 »

Alkaa olla sellanen olo, että kun Pluto on rasittanu Jouskareita viimeset 13 vuotta niin tulkoon nyt sitten kaikki saturnuksen neliötkin tässä kunnolla samaan loppurysäykseen niin jos saisi sitten seuraavat 7 vuotta ensi marraskuusta lähtien olla VIHDOIN RAUHASSA kaiken maailman rasittavilta taivaankappaleilta.  Angry Kunnes Saturnus tulee Jousimieheen 2015, mutta sitä ennen rauhaa kiitos.

Juno muuten on kans nyt jousimiehessä yhtymä Plutoon kauriin puolelta... Niinpä niin... heittämässä kunnolla parisuhderintamalle löylyä...

Joo...

Mutta yritetään jaksaa, mehän ollaan aika vahvoja kun ollaan tähänkin asti kestetty monien vuosien Pluto pyöritys ja Saturnuksen oppositiot ja vaikka mitä.  Wink

*voimia meille kaikille Saturnuksen ja Pluton väsyttämille*  smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #36 : 05.05.2008 17:25:09 »

tuo plutohan on sitten ollu mun elämää kiusaamassa koko mun ehkä tärkeimmän ajankauden elämästä, eli mun nuoruuden ja teiniajan. ei ihme, ettei kaikki aina ihan sujunu..?

saturnuksen vikako se sit on ettei nytkään kaikki ihan suju niinku haluisin?

ja kauanko se juno sit kiusaa mun parisuhde-elämää?

marraskuussako meille koittaa onni ja autuus?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #37 : 05.05.2008 22:17:58 »

Sama juttu Pluto on kiusannu just koko herkimmän teini- ja nuoruusiän ja siksikin minulla on siitä ikäkaudesta yleensä hyvin traumaattinen mielikuva. Mietin eivätkö kaikki ole olleet teineinä hyvin ahdistuneita, erittäin vihaisia ja hautoneet itsemurhaa. Järkyttävää. Eikö todellakaan näin. (being ironic)

Juu syytän nyt Saturnusta. Se on jurnuttanut viime syksyn ja nyt tämän alkuvuoden Neitsyen alussa neliöiden alkupään Jousimiehiä. Kesä-heinäkuussa painopiste siirtyy loppupään Jousimiesten kiusaksi, jossa se jatkaa 2009 lokakuuhun asti siirtyen sen jälkeen Vaakaan. (sorry nousu-vaa´at...)

Mutta siis uskon ihan todella, että Jousimiesten olo helpottaa Marraskuussa, koska sekä Pluto että Juno siirtyvät kiusaamaan silloin Kauriita ja nyt elävät Jousimiehet eivät ENÄÄ IKINÄ KOSKAAN tässä elämässä koe Plutoa Aurinkomerkissään, joka on maailmankaikkeuden mittakaavalla aivan suurenmoinen uutinen!!!! ja muutaman vuoden päästä kun Uranus siirtyy Oinaaseen on Jousimiehille luvassa vain Uranuksen kolmioita. No Neptunuksen neliöitäkin saattaa tulla, mutta ei nyt mennä siihen...  :Smiley angel

Minä ainakin odotan Marraskuuta ja erityisesti sen loppupuolta ja siis Pluton lopullista siirtymistä Kauriiseen hyvin hartaasti.
 smitten

P.s. mun elämä tuntuu nyt kuvastavan tähtien asentoa ja asemaa niin hyvin, että ihan pelottaa.  Shocked
 
« Viimeksi muokattu: 05.05.2008 22:20:24 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #38 : 05.05.2008 22:45:28 »

kuinka tarkka toi alku- ja loppupää jousimiesjuttu on? mistä ne menee poikki. mun tuurilla oonki joku keskikohtajousimies ja kärsin koko elämäni jostain Cheesy toi nousuvaaka-kohtakin alko jo pelottamaan.

vaikka fyysisestihän mulla kyllä on menny todella hyvin!! mullon ihan huippukunto tällä hetkellä ja oon laihtunu talven aikana Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #39 : 05.05.2008 23:12:28 »

Aika tunnollisen tasaisesti toi Saturnus etenee liikkeissään. Ei se jää jurnuttaan mihinkään kohtaan vaan menee kyllä eteenpäin, tosin välillä peruutellen.

Keskikohdan jousimiehiä Saturnus kiusaa vielä vähän ensi vuoden alkupuolella, mutta ei sitten enää. Loppupään jouskarit taas saavat viimeisen osansa vielä 2010 puolella.

Niin se vaan menee. Mun käsittääkseni muuten Saturnuksen yhtymät johonki akseleihin kuten vaikka nousuun, ei oo niin raskaita ku mitä nää neliöt aurinkoon.
Neliö on paha hierre kahden eri tyyppisen energian välillä, mutta yhtymä jotenkin sulauttaa ne vain yhteen. Tosin nyt puhuu sellainen, jonka kartta on yhtä yhtymää, että tiedä sitten... onko se minulle vähän liian jotenkin tuttu aspekti...

Mutta siis toi fyysisen kunnon koheneminen ja laihtuminen liittyy varmasti Saturnukseen myös.  Smiley
Ei se läpeensä paha ole. Kuitenkaan... vaikka välillä ketuttaa ja rankasti.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #40 : 06.05.2008 06:00:44 »

hehe, jupiteria mä nyt sitten loppuelämäni pelkäänki et se tulee ja pilaa mun hyvin menneen laihutuksen Smiley mulla meinaa kyl levitä taas toi herkuttelu käsistä tarkottaen sitä, että arkipäivinäkin hakeutuu käsiin jokin pussi tms olkkarin pöyän välistä ja vähintään ees yks jäätelö jos ei  muuta.. käyn tänään kaupassa, mutta en takuulla osta muuta ku maitoa ja leipää!!

taitaa tuo kesä tehä tehtävänsä siinä mielessä laihuttamisen suhteen, että kun on kauheen kuuma koko ajan niin tokihan sitä jäätelöä sitten tulee syötyä. ja emmä tiiä, ei sitä kyllä kesällä piä iteltään ees kieltää.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #41 : 06.05.2008 07:36:40 »

Hei,

Tuntuu että itse olen muuttunut paljon..Olen muutenkin ollut muutaman kuukauden sairaslomalla ja on tullut mietittyä asioita ylös alas oikealle ja vasemmalle ja kaikkea siltä väliltä.
Välillä tuntuu että mikään ei ole hyvin ja sitten taas aurinko paistaa.. töihin tällä viikolla pitkästä aikaa ehkä sekin tuo jotain tähän mieleen.
Välillä ollut ihan hajoamispisteessä.

Mitä tuo Jupiteri oikein tekee ?

Joku viisas täällä joskus kertoi kun kyselin plutosta (minä tietämätön  Embarrassed) että se pakottaa muuttamaan / muuttumaan tai näin ainakin asian ymmärsin.

Minulla tätä muutosta on tehty jo pitkään...ja se olisi pitänyt tehdä jo viimeistään 4 vuotta sitten mutta pikkuhiljaa...
Kaikkea sitä tapahtuu että ihminen tajua.. sen takia varmaan tuo sairaslomakin tuli tähän väliin.. joidenkin asioiden on määrä vain tapahtua mutta kuinka tyhmä sitä minäkin olen kun kestää pitkään tajuta... Saati että pystyy tekemään niitä muutoksia mitkä tietää että pitäisi tehdä.. nekin taitaa lähinnä olla vaan henkisiä..


Emisa
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #42 : 07.05.2008 16:05:21 »

Voi että tätä painostavaa Saturnus neliö tunnelmaa.  tickedoff knuppel2

Ihan oikeesti kun haluais jo olla RAUHASSA!!!!  Cry

*manaa taas* #¤#"¤/&(/%(¤#¤  Angry

Emisa,
Pluto tosiaan aiheuttaa todella syvällisiä muutoksia ja olen sitä oppinut kunnioittamaan ja ymmärrän sen aiheuttamien muutosten tarpeellisuuden ja väistämättömyyden. Mutta Saturnusta en kyllä ymmärrä yhtään, niin laskumerkkini hallitsija kuin onkin. Hmph.  Angry
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 07.05.2008 17:53:30 »

Minä vain ODOTAN. Muuta mahista ei ole. Miksi tämä eteneminen on näin hidasta?! Hirveä potentiaali, mutta en pääse toteuttamaan sitä ja kuitenkin tämä on se mun juttuni ja tiedän, että oikealla tiellä ollaan.

Kamalaa, kun asiat eivät etene. Täytyy vain kitua ja odottaa.


 tickedoff Hirveä kärsimättömyys vaivaa.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #44 : 07.05.2008 19:07:40 »

joo en mäkään pysty mitään muuta ku oottamaan. parempia tilaisuuksia, parempia mahollisuuksia, parempia tilanteita..

tiiä sit mistä johtuu, mutta itkemiseks meni tää päivä melkeinpä. kaikki alko vetisestä piirakasta ja sanoista "OISIT OTTANU LASTAN". vittu jos joskus tuloo joku kauhee parisuhdeongelma niin mää sanon, jotta "OISIT SAATANA KOSINU".  tickedoff

miten miehen päähän saahaan ujutettua ajatukset siitä, että naista pitää silittää paijata halia pusuttaa? JOKA PÄIVÄ. EIKÄ KERRAN VUOJESSA. mun mies on viimeks tammikuussa 2006 sanonu, että oon kaunis. vitun paska  aurinko  leijona ja  askendentti  jousimies .......miten tällanen  aurinko  jousimies ja  askendentti  vaaka voi tollasen kans elää miltä ei mitään tunnu saavan itestään? se luulee, että leffojen romanttiset kohtaukset on täyttä paskaa.. miksei ne ookkin, mutta niinhän naista pitäs tuijottaa ku george clooney jennifer lopezia mielettömässä jutussa Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: