Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497384 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #15 : 31.03.2008 02:04:38 »

Tälle jousimiehelle kuuluu vain uupumusta ja toivoa siitä, ettei enää mikään hajoaisi vaan voisi vaihteeksi rakentaa jotain pysyvääkin. Perhe hajosi, vielä vuodenkin jälkeen sattuu ja tekee kipeää. Jos tämän kevään saisi hengähtää, niin jaksaisikohan sitä loppuvuoden vielä kärvistellä  Sad
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 31.03.2008 11:13:38 »

Hmm.. vaikka koen olevani jousimies, niin siinä ei kyllä ole kaikki.. enkä välttämättä elä elämääni skooppienkaan mukaan.. joskus on jossain ollut piristäviä tai ajatuksia antavia tekstejä, en tiedä onko tässä.. katson asioita todella pitkällä aikavälillä!


Viikonloppu
Viikonloppuna Venus lähestyy jo kovaa vauhtia neliötä Plutolle, joten ihastumiset kolahtavat korkealla jännitteellä ainakin Kaloille, Neitsyille, Kaksosille ja Jousimiehille, mutta kyllä me muutkin saamme oman osamme kakusta. Nauttikaamme siis koskettavista kohtaamisista täydellä sydämellä. Toisaalta taas tyytymättömyys toimimattomaan suhteeseen herättää aggressiivisia reaktioita, jotka saattavat äityä todella rankoiksi.


Perjantai 04.04.2008


Jousimies
Läheinen ihmissuhde saattaa olla tänään kovalla koetuksella, mikäli siinä on sellaisia piirteitä, joita et pysty hyväksymään. Syytät kumppaniasi ehkä täysin aiheettomasti siitä että hän on sitä mitä on. Sellaiseen sinä joskus rakastuit.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2008 11:15:30 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #17 : 01.04.2008 11:16:44 »

Hyvää Huhtikuuta jouskarit.  Smiley

Ihan lupaava kuukausi näyttäisi olevan tulossa...

Jousimiehenä sinulla on edessäsi varsin selkeä kuukausi. Huhtikuussa Juno asteroidi tekee yhtymää merkkiäsi kohti perääntyvälle Plutolle ja se tarkoittaa keskittymistä ihmissuhdeasioihin ja rakkauselämän kuvioihin. Henkilökohtaiset suhteet on syytä laittaa kohdalleen huhtikuun aikana, sillä kaikki muu elämässäsi on kiinni kumppanuutesi laadusta. Samalla kun tämä on olemassa olevan kiinteän suhteen vakiinnuttamista ja puhdistamista, on se toisaalta myös mahdollisuus kokonaan uuden ja intohimoisen suhteen syntymiselle. Tällaisena aikana ei ole syytä alkaa etukäteen varmistelemaan suhteen kestävyyttä tai jatkuvuutta, sillä se vie terän intohimolta.
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #18 : 01.04.2008 19:19:00 »

Kuulostaapa hyvältä! Ja itse asiassa kuvaa hyvin tämän hetkisiä elämän kuvioitani  Cheesy

Hyvää huhtikuuta!
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 01.04.2008 20:40:23 »

Henkilökohtaiset suhteet on syytä laittaa kohdalleen huhtikuun aikana, sillä kaikki muu elämässäsi on kiinni kumppanuutesi laadusta. Samalla kun tämä on olemassa olevan kiinteän suhteen vakiinnuttamista ja puhdistamista

*Sama täällä, mutta ex  jousimies antaa hieman hassua ajateltavaa, ensin lähestyy ja sitten kertoo ihme juttuja. Ei muuten horroskooppimerkki auta, hän on  askendentti kauris ja  kuu kaksoset (selvästi voisi tykätä kahdesta siinä mielessä) ja hänellä ei mee ihan putkeen, minulla menee ihan kaikki (paitsi just tuo ylläoleva, kohdilleen kiitos), no hänellä osa asioista.


      April 1, 2008
Children are likely to play a large role in the events of your day.
PerHaPS your own mood is somewhat childlike. If not, maybe you should consider how to make it so. Don't think that this gives you a right to be immature and needy. Instead, you should recall a greater innocence and curiosity about things you don't fully understand. Today's sextile between the Sun and the Moon is urging a strong connection with the younger side of you.

*Ylläoleva päti minulle.

*Tuleepas hämmästyttävää tekstiä hänelle, sillä hänen uutensa ja minun nykyinen taitaa myös olla sielukumppaneita. Koen itse samalla tavalla erään kanssa kuin hänen astrossaan lukee- keneen littyen?

 April 1, 2008
This is a good day for listening to the insights that other people might offer. You could find that a friend or acquaintance can provide information that is useful to you. Maybe their knowledge can complement your own. Be open to asking questions and finding out more, because you are ready to learn. You're in the midst of an expansive cycle in your career, so reach out and spread your wings.

April 2, 2008
Today you could be caught up in some complex feelings for a soul mate. You might be having some problems with a close friend or romantic partner. There is always a powerful chemistry between soul mates. You'll tend to bring out each other's best and worst qualities. This doesn't always make for smooth sailing, but it does give you opportunities to grow and learn. Try to be patient with this process, and don't allow yourself to give up on the relationship.
« Viimeksi muokattu: 01.04.2008 21:04:16 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #20 : 02.04.2008 14:00:35 »

Hyvää Huhtikuuta jouskarit.  Smiley

Ihan lupaava kuukausi näyttäisi olevan tulossa...

Jousimiehenä sinulla on edessäsi varsin selkeä kuukausi. Huhtikuussa Juno asteroidi tekee yhtymää merkkiäsi kohti perääntyvälle Plutolle ja se tarkoittaa keskittymistä ihmissuhdeasioihin ja rakkauselämän kuvioihin. Henkilökohtaiset suhteet on syytä laittaa kohdalleen huhtikuun aikana, sillä kaikki muu elämässäsi on kiinni kumppanuutesi laadusta. Samalla kun tämä on olemassa olevan kiinteän suhteen vakiinnuttamista ja puhdistamista, on se toisaalta myös mahdollisuus kokonaan uuden ja intohimoisen suhteen syntymiselle. Tällaisena aikana ei ole syytä alkaa etukäteen varmistelemaan suhteen kestävyyttä tai jatkuvuutta, sillä se vie terän intohimolta.

Hei,
Kuvastaa hyvin tämänkin jouskarin tunteita.
Mitäs sitten tehdään kun itse yrittää saada ihmissuhdeasioita kuntoon, mutta toinen kun ei millään suostu puhumaan ja selvittämään asioita?

Jotkut päivät menee hyvin etten mieti asioita mutta seuraavana päivänä asiat voi kaatua päälle ja tuntuu että haluaa vastauksia, joihin toinen kieltäytyy vastaamasta. tickedoff ja sitten toinen osapuoli loukkaantuu liiasta kyselemisestä ja minulle tulee huono omatunto ilman mitään syytä.
Voiko Jousimiehet olla liian kilttejä ?
Vaikka on loukattu pahasti eikä toinen pysty asioista keskustelemaan niin mistä saisi voimaa unohtaa ja jatkaa eteenpäin ja noudattaa tuota viimistä lausetta...
Mikäänhän ei ole liian varmaa vaikka kuinka haluisi. Ikinään ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan...

Tällaisena aikana ei ole syytä alkaa etukäteen varmistelemaan suhteen kestävyyttä tai jatkuvuutta, sillä se vie terän intohimolta.

Emisa
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #21 : 02.04.2008 16:22:21 »

No Mannisen mukaan Marraskuun Jouskareilla riittää nyt muutakin pohdittavaa nimittäin 7 vuoden kriisi hiljentää vauhtia ja ollaan huomattu.

Niinku joku kosminen STOP kyltti olis ilmestyny eteen yhtäkkiä viime syksystä ja varsinkin nyt tässä näinä aikoina. Mikään ei tunnu etenevän mihinkään. Elämä tuntuu ihan sellaselta sumulta ja sokkelolta ja seisoo vaan paikallaan. 

Pitäis vaan kärsivällisesti odottaa sekä luottaa ja uskoo siihen että asiat selviää aikanaan, mutta kun...  tickedoff knuppel2 on niin kärsimätön ja turhautunu olo. aarrg Koska tää loppuu.  Sad
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #22 : 02.04.2008 16:29:14 »

Täälläkin jousimies(nousurapu), jolla pian vuosi rankasta erosta. Siinä meni työ ja lemmikitkin samassa ja paikkakunta vaihtui lasten kanssa. Nyt jo helpottaa, mutta uutta suuntaa ei meinaa löytyä, vaikka kuinka haluaisin ja yritän vaihtoehtoja etsiä. Aina seinä vastassa, kun käytännön järjestelyt tuntuvat mahdottomilta. Tuntuu, että kun edes jotain työtä löytyisi siihen väliin, että unelmajuttu löytyisi, mutta sekin tuntuu mahdottomalta...Jotenkin sellainen malttamaton olo ja haluaisi jo sellaista turvatumpaa tasaisempaa elämää...No, kuvioihin sitten tupsahti leijona (nousuleijona), joka edustaa täysin erilaista miestyyppiä, johon ikänä olen törmännyt...Ihana tyyppi, mutta se räiskyvä kipinä mun osalta vähän hukassa...johtuukohan aikaisemmasta erosta tai onko se sitten parempi vain kaverina pysyä...No, sen aika näyttää...Sitä kun tyhmä haaveilee, että se pitäisi niin sisäisesti kuin ulkoisestikin niin justiinsa täsmätä....Sitä on jotenkin vaativampi tälläisten juttujen jälkeen...Mutta henkistä kasvamista on kuitenkin kohdallani tapahtunut, olen enkeli(energiahoidossa) käynyt ja kirjallisuutta lukenut jne...Suosittelen muillekin. Varsinkin, jos energiat vähissä...Energiahoidon avulla olen pystynyt eroakin työstämään kovasti ja tuntuukin, kuin siitä olisi jo paljon kauemmin kuin onkaan....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 02.04.2008 16:36:51 »

Loukkaamisessa riippuu miten vakavaa se on ollut.. esim meidän tapauksessa toinen oli hieman ajattelematon ja minä sitten siihen sanoin mielipiteeni, mutta yllättäen tämä urheiluteema tulee töissä vastaan 2 suunnalla.

joo ja me henkiset naisethan emme saa vaatia miehiltä liikaa, tänäänkin tuli törmättyä uusiin naamoihin, mutta ei suoraan sanoen kipinöinyt.. joten..-minulla ei kyl nyt ole mikään 7v kriisipaikka, kenties 2012 jolloin taas ap kartta aika ok.. vai rajoittaako sekään Minua-

sitäpaitsi sport, kesä eikun kevät on ihan ok.. tänään nauroin ihan kippurassa hullua mediaa ja hassuja sukulaisia - ja miesten urheiluhulluutta-
« Viimeksi muokattu: 03.04.2008 09:29:52 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #24 : 13.04.2008 16:34:36 »

Niinku joku kosminen STOP kyltti olis ilmestyny eteen yhtäkkiä viime syksystä ja varsinkin nyt tässä näinä aikoina. Mikään ei tunnu etenevän mihinkään. Elämä tuntuu ihan sellaselta sumulta ja sokkelolta ja seisoo vaan paikallaan. 

Pitäis vaan kärsivällisesti odottaa sekä luottaa ja uskoo siihen että asiat selviää aikanaan, mutta kun...  tickedoff knuppel2 on niin kärsimätön ja turhautunu olo. aarrg Koska tää loppuu.  Sad

ihan ku meitsin elämästä!! lähinnä mun tuska vaan liittyy siihen työelämään. siellä mä junnaan ihan väärissä tehtävissä. eikä oo tietoakaan siitä, että ois parempaa luvassa  Sad tuleeko koskaan parempaa?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
talviuni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #25 : 18.04.2008 10:04:25 »

Olen selvinnyt vasta 21 vuoden ikään, mutta mielestäni lähes koko elämä, ja varsinkin nuoruus, on ollut aikamoista kamppailua. Lähinnä tarkoitan tässä ihmissuhteita. Olen elänyt hyvin rankoissa suhteissa, fyysisesti tai henkisesti. Viime vuonna, kesällä, mulla sitten vaan välähti. Tykkäsinkin olla yksin, päättää itse omista asioistani, enkä joutunut enää olemaan toisen vallan alla. Puoli vuotta ylä- ja alamäkiä oman kasvun kanssa. Paljon itkua, vihaa ja yllättäviä havahtumisia.

Joulukuussa tunsin olevani tasapainossa, tunsin käsitelleeni kaikki menneet asiat juuriaan myöten. Ei enää kiinnostanut vatvoa, halusin keskittyä elämään, en muistelemaan. Ja "tsadam!", elämäni mies ilmestyi kuin tyhjästä.

Musta on nyt todella vahvasti tuntunut, että nykyinen elämäntilanne on aivan uskomaton ja ihana palkinto siitä kaikesta kärsimyksestä mitä olen kokenut, siitä kaikesta työstä, mitä jouduin tekemään itseni kanssa, jotta pystyin antamaan vihdoin anteeksi.

Pluton vaikutusta, tahi ei, mutta vasta hetki sitten opin oikeasti tarkastelemaan menneisyyttäni "ulkopuolisesta" näkökulmasta, ja tajusin jokaisen hyvin kipeän kokemukseni olleen tarpeen päästäkseni siihen pisteeseen jossa seison juuri nyt.


...vielä kun työasiat alkaisivat sujua niin sanoisin että kaikki on täydellistä. Mä en vain jostain syystä vielä uskalla heittäytyä tyhjän päälle ja aloittaa tekemään sitä mitä todella haluan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 18.04.2008 10:40:06 »

Siis hetkonen, MIES teki asioista täydellistä= Eikös ne työasiat ensin? Asiat on kyllä sinänsä hyvä oivaltaa etäisyyden kautta.. itse nauran "kipeille kokemuksille" enkä aivan tiedä mihin niitäkin tarvittiin.. heh..

Mietin kun jousimies ottaa mielellään riskejä, jotka kannattavat, niin mitähän puuhailee eräs vaaka-vaaka tuttavani, ettei vain joku vetäisi häntä höplästä. Hän puuhailee vähän synkkien voimien kanssa, niin että en tiedä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
talviuni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #27 : 18.04.2008 11:13:31 »

^ Ei, en tarkoittanut että mies teki elämästä täydellistä. Hänen tapaamisen myötä vain jotenkin kummasti kaikissa asioissa on palaset loksahtaneet kohdalleen. Ollaan yhdessä kummasteltu jänniä "sattumia", joita tuntuu tapahtuvan lähes päivittäin, molemmille. Ollaan tästä puhuttukin, että vaikka tuntuu todella hyvältä olla yhdessä, ei elämältä kuitenkaan romahtaisi pohja vaikka toinen lähtisi. Eletään päivä kerrallaan, ei huolita huomisesta.

Ja niin se vaan menee, että itsensä tuntuu löytävän vain toisten ihmisten kautta. Ja ilman tuota miestä, en varmaan ikinä olisi tavannut nykyisiä hyviä ystäviäni. Aiemmin olen ollut aikalailla erakko, asuen kaupungissa josta tunsin tuskin ketään.
 
Kerrankin olen tilanteessa, jossa mua ei estele kukaan, tai pilkkaa ivallisesti ideoitani. Tarvitsisin vain vielä hiukan lisää luottoa itseeni, ja uskallusta hypätä "tuntemattomaan". Hitaasti, mutta varmasti tuntuu kuitenkin että asiat etenevät. Ehkä mä vain odotan sitä, että hetki tuntuu oikealta.

Olin vastaavassa tilanteessa viime vuonna, ja mietin monta kuukautta, että mun on pakko vaihtaa työpaikkaa kun joka aamu ahdisti jo nousta ylös työn takia. Kärvistelin kuitenkin eteenpäin, olihan vuokra pakko maksaa ja saada itselle ja koirille ruokaa. Sitten yhtäkkiä sain hyvän työtarjouksen aivan odottamattomalta taholta, ja vaihdoin maisemaa. Ja nyt nykyinenkin homma tökkii. Ehkä tääkin on jouskari-piirre, ei vaan jotenkin osaa asettua mihinkään. Kaipaa kokoajan vain enemmän vaihtelua ja haasteita.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #28 : 18.04.2008 12:15:20 »

Te, joille on nyt ihan viime vuosina tapahtunut radikaaleja muutoksia elämässä niin oletteko loppupään Jousimiehiä?

Kun minä luulen, että minulla muutamaan viime vuoteen Pluto ei ole niin voimakkaasti enää vaikuttanut.

Näin tässä yhtä vanhaa lapsuudenkaveriani, jolla on aurinko ihan Jousimiehen lopussa. Asuu pienellä paikkakunnalla ja hänellä on nyt miehensä kanssa kaksi lasta.
Kun näin hänet viimeksi noin neljä vuotta sitten niin hän vaikutti niin tyytyväiseltä, että mikäs täällä elellessä rauhallista ja mukava paikka jne.

Nyt minua melkein jollain tavalla huvitti kun näin hänet tässä joku päivä niin valitti, että haluaisi muuttaa pois, mutta mies ei suostu ja lapsien kanssa on raskasta jne. Kyllä todellakin huomasi, että Pluto oli tullu auringon kohdalle...

Eli tällä hetkellä kyllä ihan loppupään jouskareilla on aika erilaista ku marraskuun...
Mutta loppupään jouskaritkin saa nyt hengähtää vielä ennen kesää kunnes Pluto taas peruuttaa kesäksi ja syksyksi takaisin Jousimiehen puolelle.

Talviuni, hengähdä nyt ja nauti tilanteesta.  smitten

Elämän pienistä seesteisistä kausista kannattaa ottaa kyllä kaikki irti.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #29 : 18.04.2008 14:03:36 »

helmen horoskooppi tälle päivälle Wink "Jousimies 23.11.-21.12.: Kaikki on tehty jo ennenkin, mutta ei sinun tavallasi. Juuri sinun kaltaistasi ei ole ollut, eikä tule koskaan olemaankaan. Tähdet kehottavat sinua käyttämään omaperäisyyttäsi murtaaksesi muurin sinun ja ihastuksesi väliltä." hihi  Cheesy  smitten
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: