Sivuja: 1 ... 1129 1130 [1131] 1132 1133 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7641150 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16950 : 06.12.2016 11:40:08 »

Itsenäisyyspäivän novelli.
 Kiitos tästä.
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16951 : 06.12.2016 16:47:50 »

Puolukka-valkosuklaa kakkua leivoin  Tongue

En yleensä pidä puolukasta mutta tähän kakkuun se sopii kuin nyrkki silmään - tai jotain  Grin
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16952 : 06.12.2016 16:57:41 »

Lainaan kollegaa ja toivotan ikäänkuin Tuntemattoman sotilaan hengessä Tallinnan etuvartioasemalta hyvää itsenäisyyspäivää!
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Be true to yourself
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16953 : 07.12.2016 00:29:04 »

suunnittelin just tontun mallia pienten sormien leikattavaksi..
mut oikeesti,
voisit hyödyntää ap  aurinko :n sijainnin kirjoittamalla,
aattelin tuollakin Gerdan kuvauksessa,
semmonen tietty kirjoitustyyli,
parissa sanassa sata tunnelmaa,
tai ainakin ite lähdin miettimään esim. kauno G:tä,
 siis siihen hyvään aikaan kun muste piti kuivata imupaperilla kaunokirjoitusvihosta,
ja miten oon aina tykänny isosta G kirjaimen muodosta,
vähän samaa kuin 5 numerossa, pehmeä kaari ja sitten se kulma.
Meijän kouluaikaan (vähän jälkeen kivikauden) alalenkit olivat lenkkejä;
 kauniita pehmeitä, liukuvaa, soljuvaa, yhtenäistä koko kirjoitus.
Ja Gunilla sitten, se Gulla tyttö kartanossa, se kirjasarja,
ahmin sen pienenä tyttönä, kuvittelin itteni torpantytöstä vaihdokkaaksi,
vaikken torpantyttö ollutkaan,
meillä oltiin kartanolla jos oltiin pihassa niinkuin Pohjois-Savossa sanovat ollessaan kotona,
ja mitenkähän ne sanovat Lapissa,
kun ollaan kotoa tavotettavissa.
Jos ei oltu kartanolla niin se tarkoitti että jossain pellolla, ei kauempana kotoa.
Sitten mä etin mytologia kirjan ja Siperian sivuilta löysin revontulet,
kuolleet sielut viheltävät tulissa ja jos siihen vastaa, niin revontuli tulee lähemmäksi,
ja että revontulia pidetään jälleensyntymistä odottavien sielujen merkkeinä
ja sitten siellä oli juttu vanhasta ukosta,
 joka oli parituhatta vuotta vanha siksi että sillä oli muutama sielu tuikussaan varastamassa tulilta uusia sieluja,
ukko pysyi nuorena,
ja sitten yks revontuli tuli ja pelasti ne sielut ja sitten se ukko kuolla kupsahti.
Mut en mä löytäny Gerdaa... angel
kaikkee muuta

Miltähän se Anderssonin käärinliina eiku sairaalavaatekierrätysjuhlapuku oikein näytti..?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16954 : 07.12.2016 22:07:25 »

Oli kauniita naisia ja tyylikkäitä miehiä Linnan juhlissa.  Smiley Li Anderssonilla oli kaunis meikki, mutta mielestäni puvun kangas ei oikein laskeutunut eikä istunut nätisti eikä musta sovi useimmille suomalaisille. Myös Lin päällä aivan liian tumma, mutta sinänsä hienoa, että näitä ekopukuja on juhlissa ollut.

Tänä aamuna piti lähteä töihin!! Että voi pitkä viikonloppu irrottaa hyvin arjesta ja tänään oli kyllä suuria vaikeuksia aamulla. Iltapäivällä jo helpotti ja tästäkin päivästä selvittiin. Selvittelin töissä mm. viime viikon sotkujani  crazy2 Tiigrikselle kiitos onnitteluista! Olen miettinyt, että sun työ on niin vastuullista, etten tiedä olisiko minusta siihen. Juuri tällaisina päivinä sitä huokaa, että työpäivä on ohi ja vaikka tekee virheitä niin kenellekään ei siitä seuraa mitään vakavaa. Sen voi korjata huomenna.

Mahtavaa, että huomenna jo torstai!
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16955 : 16.12.2016 19:55:51 »

Apuaaaah! Mihin mä oon menossa?! Painakaa joku jarrua...itte en osaa Cheesy Cheesy Taidan ajaa jyrkänteeltä alas tätä menoa.

Shocked

Kaikkea kummaa ja mielenkiintoista.
Progella on kaikkea jännää näkyvissä, Ap-karttaa kurkkasin ja siellä on mm.  saturnus  7 huoneessa  aspect_squ  chiron... saturnus on  aspect_con rx  aurinko ...puuh. Toisaalta, oon aina tullu aika hyvin toimeen neliöiden ja  saturnus kanssa, lopulta.  neptunus se on se kamalin.
Ja sitten Ap:lla on  askendentti päinvastanen kun synttärillä...muistelisin että edellinen vuosi kun niin oli, etsin itseäni, ja tänävuonna, kun  askendentti oli kohdakkain rx  askendentti kanssa, löysin itseni.
Hukkaanko taas?! Cheesy
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #16956 : 17.12.2016 20:40:51 »

Tämä maa on insinöörien perustamaksi ja ylläpitämäksi järjetön - samaan aikaan kun erään nimeltämainitsemattoman lehden vitun ruma urpo jonka naama on kuin simpanssin perse, on saanut mielipidejulkaisullaan tässä maassa niin suuren painoarvon että suunnilleen Interpol on sitä etsimässä kuin jotain rahanpesusta epäiltyä mafiosoa, Sipilästä tai keskustalaisista ei saa vihjaistakaan mitään kyseenalaista vaikka Kepun poppoo on osoittanut kerta toisensa jälkeen olevansa niin läpimätä että jopa kokoomusnuorten äärioikeistolaisista psykopaateista koostuva siipi näyttää puhtoiselta ja saa jopa Venäjän median ihmettelemään, että sinisilmäisen rehellisiksi luullut suomalaiset saattavatin olla yhtä kieroja kuin venäläiset itse.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16957 : 20.12.2016 14:24:50 »

Joo, emmä tiä, oon hukassa...menossa hukkaan mutta sitte oon ehkä kuite kin niinku aina ollu hukassa eli oon tallessa hukassa..joo tossa on järkeä Cheesy <3 Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16958 : 20.12.2016 16:37:53 »

Off/on topic: lumitilanne siellä missä vaikutatte?

Elwyn Hellsingissä, täällä ei lunta ole. Illalla kotiin Tallinnaan, eikä sielläkään lunta tällä hetkellä.
tallennettu

Be true to yourself
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16959 : 20.12.2016 18:11:33 »

Pientä tihkusadetta, nuoskakeli, pyörätiellä sohjoa,
lunta semmoset 10 cm,
ehkäpä ei sula jouluksi, vaikka 0-keliä onkin luvannut koko viikoksi.
Joulukuusi pihalla ja jääkokkareet sai karisteltua nätisti pois.
Etelä-Savossa tämä.

Lumitilanteesta astrologiaan,
 kuu 23  neitsyt
ja sopi jääkaapin siivoukseen tuo.
Jyvät akanoista eiku vanhat veke.
Yks iänkaikkinen metsämansikkarommipottikin tuli siilattua,
ja maistettua..aika ytyä, ei maistunu mansikka, ehkä siitä totin saa hunajalla maustaen.
Josko jatkas nurkkakaapin pörkkien uudelleensijoitusta.
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16960 : 20.12.2016 21:36:48 »

Eipä tässä Satakuntalaisessa maisemassa lunta ole yhtään  Sad

Pohjois-Karjalasta jäin kaipaamaan lunta ja koittanut olen ajatuksen voimalla sitä tänne saada, mutta ei ainakaan vielä näy  tickedoff
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16961 : 20.12.2016 23:51:36 »

Jep, Joensuussa voisi olla tällä hetkellä, tai maalla Keski-Suomessa. Onneksi sentään jälkimmäinen kutsuu perjantaina Afro

Kova syksy ja vuosi takana, tekee muuten hyvää olla lomalla 6 päivää putkeen Cheesy ah!
tallennettu

Be true to yourself
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16962 : 21.12.2016 13:32:20 »

"Tässä kuussa alkavat pyhät unet. Saamme lahjana kaksitoista pyhien unien yötä aattoillasta lähtien. Jokainen yö kertoo tulevan vuoden yhden kuukauden tapahtumista. Aattoillasta lähtien tammikuu, sitten seuraavana yönä helmikuu jne. Kirjaa ylös pyhät unet ja tarkkaile tulevana vuonna miten upeasti ne antavat osviittaa joka kuulle. Pyhät unet ovat taivaan lahjoja, ne kannattaa todellakin tallentaa."
(Voima Kalenterikirja 2013)
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16963 : 21.12.2016 14:46:08 »

Hei mä oon kyllä huomannu noi Googlen kuvat, että liittyy aina johonkin teemaan, mutta en ole tiennyt, että sitä kuvaa klikkaamalla saa lisätietoa. Kiitti vinkistä  Cheesy

Vuoden pimein päivä, totta tosiaan. On ollu kyllä tosi harmaa päivä. Aurinko on siirtynyt  kauris ja nyt mennään valoa kohti. Se on upeaa, juhlistin tätä hetkeä ulkoilulla.  Smiley Tajusin muuten vasta, että nää seisaukset liittyy siihen, että kun aurinko siirtyy kauriiseen se on etelässä kauriin kääntöpiirillä ja kun täällä on kesä ja aurinko siirtyy rapuun kesäpäivänseisauksen myötä niin aurinko on kravun kääntöpiirillä pohjoisella pallonpuoliskolla.  uglystupid2 Aina sitä oppii...

Unet, nekin on ollu todella pimeitä! Pelästyin, että nuo pyhät unet alkoi jo. Nimittäin jos mun viime yön uni olis kertonu tammikuusta niin apua. Onneksi se alkaakin aatosta. Mielenkiintoinen juttu, täytyykin silloin kirjata unia ylös ja katsoa mitä ne kertoo.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2016 16:13:56 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16964 : 22.12.2016 00:34:13 »

Halloweenina oli Googlen otsikossa kissapeli Cool
tallennettu

Be true to yourself
Sivuja: 1 ... 1129 1130 [1131] 1132 1133 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: