meryem
|
 |
« Vastaus #16980 : 06.01.2017 14:57:40 » |
|
Haha, ihan loistava idea tuo kirpparipöytä kahvion vierestä ja suora asiakaspalaute  Itsekini myönnän joskus kommentoin kirppiksellä aika suoraan joidenkin pöytien tavaroita. Netissä vanhojen tavaroiden myyminen on mielenkiintoista. Osa menee ihan samantien ja ostaja on fiksu ja asiallinen tyyppi. Sitten on näitä, jotka ei mene millään ja lopulta kun joku kysyy niin ne on todella mielenkiintoisia tapauksia. Mulla oli yks sellanen ja pelkään, että taas  Aivan järkyttävän kylmä ulkona ja koettelee hermoja kun sisälläkin on kylmä, vaikka miten lämmität. Mun aamukäsitys myös venyy lomalla. Nukun 10 jos vain voin. En ole todellakaan aamuvirkku.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #16981 : 06.01.2017 18:34:51 » |
|
Mulle on normaalia nukkua jonnekin 12 asti jos vaan on mahdollista  En ole aamuihminen jos ei ole pakko. On joo vähän kylmä ja kämpässä on kans viileää, tämä on vanha puutalo. Voisi laittaa tulet uuniin, mutta en jaksa alkaa säätämään. Muuten ei ollu taas kummoinen päivä.. Hävitin avaimet ja bussikortin jonnekin  Että otti nuppiin. Onneksi on toiset avaimet ja sain hommattua uuden bussikortin. Hirvee lista on myös työasioita ja blaah  Jos nyt vloppuna tekisi niitä pois, tällä hetkellä ei oikein riitä työaika kaiken tekemiseen ja avokonttori vaikuttaa negatiivisesti töiden tekemiseen.
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
Be true to yourself
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #16982 : 06.01.2017 20:31:20 » |
|
Mulla avokonttori edessä vasta ensi viikolla ja aikaiset aamut. Oli kyllä paras päätös vähään aikaan pitää vuoden eka viikko lomaa. Vaikka on ollu loppuviikosta kylmät kelit niin tosi upeita päiviä ollu. Ja kun telkkari hajoo niin voi lomalla vaan hurauttaa lähikuntaan ostoksille ja sai samantien telkkarin mukaan. Pistin sitte kaikki uusiksi ja ostin myös blu-ray soittimen. Tänään vielä pientä säätöä liikkeessä eilisistä ostoksista ja tosi loistava palvelu Gigantissa, täytyy sanoa. Powerissa jäi telkkarit hyllyyn kun ketään ei kiinnostanu. Niin ja sain muuten ne nettikirpparin kaupatkin putkeen. Jes! Kämppä ja mieli lämpenee kun hehkuttaa uunin grillivastuksia ja tekee itse chicken currykastiketta ja riisiä  Onnistui erinomaisesti ja täällä leijuu nyt sellainen ihana mausteinen tuoksu. Curryn tuoksuista loppiaista tupaan 
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #16983 : 06.01.2017 22:22:01 » |
|
Huomenna isoäidin hautajaiset. Mietin (vaikka on melko epätodennäköistä), et jos tulis tilaisuus lähteä serkkujen kanssa virallisen osuuden jälkeen viihteelle, niin kehtaako sitä? 16 vuotta sitten papan hautajaisten jälkeen päädyttiin puolivahingossa baariin, mut siitä oli kyllä hauskuus kaukana 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #16984 : 06.01.2017 23:38:49 » |
|
sinikiviuhko tr  :ko jumittaa miettimään  synastriaa...  ja tr  musisoi? mikä ihmeen sisyfos? Sekö Sisyphus, kivenpyörittäjän rooli-ko? Kääntyykö  S peräytyväksi vai liittyykö yhteiskuntaan progella edeten?  on Yläsolmullaan, ja  Alasolmu, keinutaan vai sata salamaa, mut ite kyllä huomasin siellä ekana  Lilith  yhtymän, jolle kohtpuoliin transiitti  tekee yhtymän, hmm Kyllikki huomenna on  hyvä ruoka ja seesteinen rauha, vois olla hyvätkin valvojaiset..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #16985 : 07.01.2017 08:04:08 » |
|
Kyllikki huomenna on kuu harka hyvä ruoka ja seesteinen rauha, vois olla hyvätkin valvojaiset..
Omaan ajatusmaailmaan nuo valvojaiset sopisikin paremmin, kirkosta eronneena ja pönötykseen totaalisesti kyllästyneenä... kun sain vahvistuksen hänen poislähdölleen, itkin vain siitä vapautumisen ilosta, en surusta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #16986 : 07.01.2017 14:27:58 » |
|
Niin, jäin miettimään, että mikähän tai kukahan mulle sattus synastriassa  yhtymään, kun siis teillä tuiskuaa tuolla kohdalla, ja että huomioiko sitä vaistomaisesti tämmöset, intuitiolla, tai että ne vaan Antivertexin omaisesti kolahtaa kohilleen, kun taivahalla on sitä samaa energiaa. Oon ihan koukussa, ollut jo ammoin, Gilmoren tytöt -sarjaan, ja kattonut nyt flunssasena putkeen, kun ei oikein muutakaan jaksa, ne uudet Vuosi elämää ja vanhoja jaksoja ( kiitos tyttärelle , netflix ) ja mä keksin, että justjoo, Gilmoren tytöt, ei perinteistä äiti-tytär plaah plaah plaah, vaan kuin ystävykset, nopeaa sanailua, kapinaa, pärjäämistä,  tytöt. tyttäret, ja  jolla ei koskaan ollut ns. äiti-suhdetta. Siinä tämän ajan  energia, virtuaalisesti. Mulle ainakin. Yhtymät  sessioon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16987 : 07.01.2017 18:45:49 » |
|
Gilmoren tytöt  Aina nauttinut sen sarjan katsomisesta. Ja huomannut nyt jo, että suhde oman tyttäreni kanssa on hyvin hyvin samanhenkinen  Nyt jo, vaikka tyllerö on vasta 6. Mutta niin, hirmuisesti sisältää meidän suhde stereotypisiä  vs.  juttuja 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #16988 : 07.01.2017 19:27:56 » |
|
kuutamolla, haloo, ite ainakin oon ihan samalla kuutamolla, paitsi että usein mulle tulee niinpäin se homma, että intuitio sanoo ensin, kuuntelen, ja sitten sille on astrologiset energiat, joskus ne on niin piilossa kartalla että epäilee intuitiotaan, mut sitten, on se oikeassa, kuitenkin, mielleyhtymä on niin vahva, että se vie tiettyyn suuntaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
 |
« Vastaus #16989 : 07.01.2017 20:23:02 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #16990 : 07.01.2017 20:48:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #16991 : 08.01.2017 01:33:50 » |
|
Loppiainen ja täällä tyhjennetään viinapullojen pohjia ja viimeisiä joulun suklaarasioita. Glöet, siis tämä kuohuviinin ja glögin yhdistelmä, uutuus, jota piti maistaa. Ihan hirveää! Äitelää, imelää ja esanssista minun makuuni. Onko kukaan muu maistanut? Jälleen yksi kammotus, jota joulun nimessä myydään. Tästä lähin cava cavana. Pandan suklaarasia yllätys jäänyt viimeiseksi ja maistui siltä, että piti ihan katsoa päiväys. Se oli kunnossa, mutta Pandan suklaat ainakin tuossa konvehtirasiassa on kokenu hurjan laadunlaskun. Näin Kuu Härän aikaan erityisesti makuhermoja risoo tuollainen.  Nemesis on transiittina  mun rx  Mistä tuokin kostaja löysi mun neptunuksen. Odotukset ja pettymykset? Vai sattuma? ja minun sumppiini ei mitään sattumia eli mausteita!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #16992 : 08.01.2017 01:39:13 » |
|
Minulla on parhaat suklaarasiat vielä jäljellä  Syön kunhan tulee oikea hetki  Oletteko käyneet katsomassa Kusaman näyttelyn? https://www.hamhelsinki.fi/exhibition/yayoi-kusama-in-infinity/Meinasin käydä tsekkaamassa ennen kuin se puretaan. On ollu suunnitelmissa pitkään, mutta syksyn työt jne vei ajatukset kokonaan. Nyt on pakko mennä, että ehtii 
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
Be true to yourself
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #16993 : 08.01.2017 02:08:39 » |
|
Kävin katsomassa. Vaikuttava näyttely ja toisaalta todistus siitä miten nerous ja hulluus on liukuva käsite. Esittelyteksteissä oli, että Kusama on saanut taiteeseensa inspiraatiota hallusinaatioista, joista kärsi jo lapsena. Häntä kiinnosti sellainen taustaan sulautuminen. En muista mitä sanaa näyttelyssä käytettiin, mutta ikään kuin halua yhdistyä tai kadota taustaan. Asui 60-luvulla Yhdysvalloissa ja varmasti hänen taidettaan ei olisi Japanissa siihen aikaan hyväksytty. Meni takaisin Japaniin 70-luvulla ja hakeutui Tokioon psykiatriseen hoitolaan, jossa yhä asuu. Pystynyt kuitenkin työskentelemään, mutta terveys ei salli enää esim. matkustamista. 2000-luvulla tehnyt yhteistyötä muotisuunnittelijoiden kanssa. Suosittelen kyllä käydä katsomassa. Erilainen ja vetovoimainen näyttely, joka on saanut HAMiin kävijäennätyksen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #16994 : 09.01.2017 21:49:23 » |
|
Nyt se arki vasta todella alkoi kun eka työpäivä takana. Huomasin, että mulla on töissä vielä viime vuoden kalenterikin seinällä, joten laitoin uuden tilaukseen. Jospa se tästä  Löysin ihanan seinäkalenterin. http://www.salakirjat.net/product/305/kansanperinnekalenteri-2017---vanhaa-suomalaista-vuodenkiertoa En ole tuolta ennen tilannut, toivottavasti toimiva nettikauppa. Miten muilla vuoden toinen viikko alkanut?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|