Sivuja: 1 ... 962 963 [964] 965 966 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5595522 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14445 : 01.10.2011 12:28:46 »

Kiinnostuin vaan siitä kookosvedestä tosta kookosketjusta ja haluaisin kokeilla, jos sitä suositellaan mun veriryhmälle... Jostain syystä satun tunteen aina kaipuuta "vääriin" ruoka-aineisiin, joten tämä tarvis tarkistaa.. Grin

Voisin elää kanalla ja maissilla ja ne on kai ihan pahimpia B-tyypille.  Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14446 : 01.10.2011 12:36:37 »

Mä oon sanonut tän ennenkin, mut ei voi mitään!
Mulla on ikävä Sashaa tänne Astroon takaisin!!
Mistä me saadaan se kauneus, nokkelat sanankäänteet ja viihdyttävät tarinat ja suuri tietomäärä kirjoitettuna kivasti luettavaan muotoon tänne takaisin? (moni täälläkin omaa suuren tietomäärän, mutta kirjoitustapa niin puiseva ettei sen vuoksi aina kiinnosta lukea  Undecided )
Mua hän sekä vihastutti että ihastutti, mutta useimmiten jälkimmäistä.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14447 : 01.10.2011 21:12:58 »

Joo.. Semmosta se on.

Hups, mun sisko vietiin sairaalaan ambulanssilla ravintolasta, raju allerginen reaktio tuli ruuasta  Tongue
Oli muuttunut kaulasta ja rinnuksesta punaseksi, kieli oli kihelmöiny ja muuttunu turtuneeksi,
sitten oli tullu kova mahakipu ja monta kertaa oksennus. Kivoja nämä allergiat tässä meidän perheessä.  Tongue
Salaatissa oli ollu pinjansiemeniä, niitä epäili lääkäri, mut mun sisko epäili itse vuohenjuustoa.
Mäkin kyl pidän niitä pinjansiemeniä syyllisinä, en oo kuullu kenenkään olevan allerginen vuohen maidolle!!

Ja mä oon yksin (tai siis no, ton pörriäisen kans kaksin) kotona.
Mies on rilluttelemassa (ekaa kertaa pörriäisen syntymän jälkeen et ihan ok kyllä!)...
Saanpahan minä tehdä nyt täällä naisellisia hömpötyksiäni omassa rauhassa.  Wink
Lähti jo yhden aikaan kun niillä oli kenttä varattuna.
Joka vuotinen kännifutismatsi, jonka mun miehen kaupunginosan joukkue häviää joka vuosi.  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14448 : 01.10.2011 21:58:27 »

Ohho. Allergiat on kyllä tosi kivoja  smitten smitten

Kännifutis kuulostaa ihanan surkuhupaisalta Grin Grin Vai siis pelaako se itte vai istuuko katsomassa?

Mun kolmijalkanen kissa karkas taas ulos, ja on kuulemma nähty  nelisen tuntia sitten...siellä se klemppa on yksin yön selässä, eikä pääse kunnolla liikkumaan. Koetin käydä etsimässä mutta ei missään Cry
Karmee mennä nukkumaan kun se hortoo tuolla jossain!

tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14449 : 01.10.2011 22:00:38 »

mä oon oman elämäni julkkis  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14450 : 01.10.2011 22:23:16 »

Joo, ne siis pelaa kännissä.. Musta tuntuu et se pelaaminen on siis vaan lähinnä muodollisuus,
tai sellanen hyvä syy sanoo tyttöystäville
"meillä on se tärkeä peli-ilta tänään"
pakkaavat nappikset sun muut vermeet mukaan ja painelevat suoraan jonnekin mökille juomaan kaljaa?
Samapa tuo  Grin Aikuistenkin miesten pitää joskus leikkiä...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14451 : 02.10.2011 08:38:58 »

Kissa oli aamulla ovella smitten
Siitä on kyllä niin paljon huolta ja murhetta, toinen mirri on onneksi tosita maata.

Voi jee, minä haluaisin nähdä livenä tuommosen kännifutis ottelun...se ei voi olla muuta kuin hauskaa katsottavaa Cheesy
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14452 : 02.10.2011 13:41:29 »

Oletko Casperiina tietoinen esim mahdollisista tunnelukoista joka saa mahdollisesti nuo kivut aikaiseksi jos ei löydy fysiologista syytä?

No tätähän jo vähän ajoin takaa, kun mun näkökulmasta kaikki liittyy kaikkeen. Nyt kun on se transiitti päällä, joka nostaa esiin nuo ihmissuhdeongelmat, niin koskettaahan se myös tunnepuolta.

Mulla on aivan kamala kriisi päällä itseni kanssa. Hetkittäin saan pidettyä mielen rauhallisena, luotua pohjaa uudelle terveelle mielikuvalle itsestäni. Mutta kai tuo saturnuskin nyt vetää voimat pois.

Mä en nyt pysty näkemään sitä miestä ja olen vain hermoillut, että toivottavasti se ei ota yhteyttä. Sitten toisaalta stressaan, että jos se ei otakaan yhteyttä, masennun siitä. No nyt se sitten otti yhteyttä ja voi sitä lämpöistä tunnetta sydämessä!  Embarrassed Tulin niin kiitolliseksi, mutta mitäköhän hittoa mä sille nyt selitän.

Musta tuntuu, että pelotan sen pois jos alan puhua jostain terveysvaivoistani. Ja haluaisin vain pitää sen vielä elämässäni, koska on tuonut niin paljon iloa. Mulla on tarve saada yhdistää tämä mies mun visualisoimaan tulevaisuuteen, se on kuin valo, jonka kanssa on helpompi uskoa ihmeisiin. Cry
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #14453 : 02.10.2011 18:13:25 »



 Astro- TV:n---aikaan täällä oli enemmän keskusteluja aiheeseen liittyen, ohjelman jälkeen oli kiva tulla foorumille kommentoimaan,
 niitä aikoja kaipaan.    Smiley
 
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14454 : 02.10.2011 18:38:05 »

Huh, mä sain ainakin tälle päivälle mun toivoman "ratkaisun". Kiitos! On tämä ennenkin onnistunut, mutta aina sen vain unohtaa, että mulla on valta ja voima toteuttaa elämässäni mitä haluan.

Sitä aina välillä saa juuri oikealla hetkellä apua, nyt löysin tämän videon, joka on aika osuva tämän viikkoiseen ajatustyöhöni liittyen:

http://www.youtube.com/watch?v=3yW0tuDVlrI&feature=related

 smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14455 : 02.10.2011 18:48:22 »

Oisko helpotusvinkkejä yskään? Undecided
MIesparka köhiny jo jonku aikaa, ei suostu vielä menemään lääkäriin ku yleiskunto on ihan ok (pakotan sen kyllä kohta!).. eikä mentholöljyt tai mitkään tipat auta tarpeeksi.

Mulla on myös yli kuukauden yskä.  Sad Allergialääkkeet rauhoittaa sitä.

Lähdin facesta kokonaan, pyysin siis että deletoivat koko tilini. Aika helpottavaa, tavallaan.  Smiley

Sellainen resepti yskänlääke kuin Cocillana tjtn on hyvä ja tehokas! Afro

Minäkin häippäsin FB'sta for good,,, sitä taitaa olla ilmassa  laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14456 : 02.10.2011 18:55:57 »

Joo, Ippuska, mäkin tosiaan lähdin sieltä. Kysyit sitä eri ketjussa mutta vastaan täällä!
En tiiä oisko siitä pitänyt informoida kaikille, kun nyt on muutama ihminen kysellä et miks olen poistanut heidät kaverilistalta... En haluais et kaikki automaattisesti luulee niin vaan ymmärtäisivät että minua ei ole enää olemassa! (siellä)  smitten

Meillä ois sit niinku ens kesänä häät, semmosta se mies mulle tossa ehdotteli ja eipä mulla sit mitään sitä ajatusta vastaan ole.  Grin

Ja mullakin on kova yskä ollut pari viikkoa!

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14457 : 02.10.2011 19:01:38 »

So, niitä molempia on siis liikeellä,  yskää ja FB-escapea  Grin


Häät  smitten  sinulla on kivaa tiedossa, omat häät! Mulla 'vain' kutsu häihin,  11.11.11 ja kellokin on sitten 11 jossain vaiheessa  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14458 : 02.10.2011 19:08:43 »

Mä en tiedä miten osaan olla omissa häissäni, nautin olla juhlissa vieraana... Joka tapauksessa, mulle ei tule mitään valkoista hörhelömekkoa eikä häissä leikitä sit yhtään mitään käsikirjoitettua. Meille tulee tunnelmalliset ystävä-häät. Kummankaan perheet eivät ole mitään juhlaporukkaa, joten tiietään et kukaan ei tule loukkaantumaan kun vain kerrotaan et niin, meillä on sit häät mut sinne kutsutaan vain meidän ystävät... Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14459 : 02.10.2011 19:36:15 »

Kyllä joku kumma vapauden tunne siitä escapesta syntyi .. ja nyt iiiihanaa tanssia tähtien kanssa, jännitys väreilee tänne asti  laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 962 963 [964] 965 966 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: