Sivuja: 1 ... 1127 1128 [1129] 1130 1131 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7641699 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Serafina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16920 : 20.11.2016 08:48:02 »

Täällä taas on aamuihminen joka kulkee kuin sumussa iltaisin. Mutta nyt kyllä väsyttää koko ajan, tuon täysikuun jälkeen olen edelleenkin nukkunut katkonaisesti. Se oli omaa kuutani vastapäätä, ehkä siksi niin vahva vaikutus. Vai mikä lienee.  buck2
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16921 : 21.11.2016 06:59:31 »

Eilen tuli 18.00-21.00 Yle Radio Suomelta mielenkiintonen Salaliitto-ilta.

Siin oli vähän kaikkee, Heinolan ufo, Estonia, rokotukset, harvoin tulee radiosta mitää niin mielenkiintosta, telkkarista ei koskaan.
tallennettu

.
Serafina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16922 : 21.11.2016 16:20:26 »

Käänsin ihan vahingossa iltakuudelta Radio-Suomelle; yleensä en sitä kanavaa edes kuuntele ja siellä alkoi juuri fantastinen salaliittoilta! Cheesy Kolmetuntinen vierähti ihan liian nopeasti!  Cheesy

Telkkaria en ole katsellut enää aikoihin, muuta jouluna aiomme (lähes aikuisten) lasten kanssa katsella niitä perinteisiä iki-ihania ohjelmia, Samu-Sirkan joulutervehdyksen ainakin. Nykyisin en ymmärrä, miten joskus olen viitsinyt, ja edes ehtinyt, sitä telkkaria niin paljon katsella.
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16923 : 22.11.2016 20:07:23 »

Minä lasken aivastuksista hyvää, pahaa, rakkautta, rahaa, vihaa
ja toiveissa tietty, että ne loppuis siihen kolmeen  angel
ja sitten aivastelen (puhun ja nauran) kovalla, anteeksi kantavalla äänellä,
ja vinkasen perään niin että kakaroita naurattaa  Smiley
Ja kyllä, tuuli möykkää kattopellillä.
Ja sitten mä mietin, että missä vaiheessa sä poistat taas kaikki viestisi,
ja pitäskö sitä sitten siivota omatkin jälkensä.
Että missä määrin antautua keskusteluun,
vähä silleen niinku joo
 skorpioni ku on
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16924 : 22.11.2016 21:29:53 »

niin, yhteistyö on ollut antoisaa,
kun on kerrankin, no pitkästä aikaa ainakin, saanut keskustella astrologisesti,
ja sitten sinne jääkin yksinpuhelua,
ja sitähän on ihan tarpeeks blogissa,
mikä tietty palvelee omia kirjauksia ja kirjoitamisen iloa,
mutta siis,
äreyttä en tunne, surullinen enempikin,
ehkä kiinteänä merkkinä kaipaa pysyvyyttä, luottoa siihen,
ja
tuotakin oon aatellut,
että joskus pitäs tehä astrologinen tutkielma,
mikä saa kartalla ottamaan loparit,
ja toinen mitä vois kaivella, astrologisesti,
että mikä saa lainaamaan tällä foorumilla,
siis ne sellaset heti perään sama teksti,
onko se itsekorostusta vai totuttu tapa,
onko se egoistinen  jupiter
vai itseluottamuksen puutetta,
vai lukijoiden älykkyyden aliarvioimista,
vai mitä?
Ja tämähän selviää piankin,
kun joku provosoituu ja maalaa heti harmaan laatikon tästäkin... angel
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16925 : 22.11.2016 22:22:11 »

ei puhuttele, rumia ovat
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16926 : 22.11.2016 23:45:34 »

Minä en kyllä halua, että nikki siivoisi viestejään kun niissä on astrologiaa niin paljon. Keskustelu ja yhteistyö on hienoja juttuja, vaikka joskus tuntuu, että höpöttää tässä maailmassa itsekseen. Sen takia mulla oli pitkä tauko päiväkirjan kirjoittamisessa kun se oli niin yksinäistä. Kukaan ei koskaan vastannu vaikka miten sinne vuodatti. Sitten taas joskus oli tyytyväinen, ettei niitä ajatuksia kukaan muu tienny.

Töissä jotenkin turhauttavaa tällä hetkellä moni asia, mutta tämä jouskari ei silti ole ottamassa lopareita. Kun tuntuu, että se ei ole ohi ja toi on edelleen mun paikka.

Olen jo innoissaan tutkinut ensi vuoden kalenteria. Muutenkin pyöritellyt kalenteria niin paljon viime aikoina, että se tulee uniin. Näin unta, että olin menossa psykologille ja aika oli (kalenterissa, joka ei ollut mukana) klo 14. No katsoin kelloa ja yhtäkkiä tuli paniikki. Kello oli yksi ja mietin oliko se sittenkin klo 13 ja nyt olen myöhässä. Saturnus vai mikä, mutta aika kiehtoo kovasti, sen kuluminen ja aika ylipäätään. Voi olla, että synttäriviikko laittaa miettimään ajan kulumista.

Enkä tiedä liittyykö tämäkään varsinaisesti mihinkään, kunhan höpötän. Yritys on kyllä keskustella.  Smiley
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16927 : 23.11.2016 00:20:31 »

Sosiaalinen tapaaminen tiettyyn kellonaikaan,
eikös tuo liene muillakin sitten ajat ajatuksissa,
itekin mietin parturiaikaa, että pitäskö perua, kun ei tiedäkään työajoista,
oletus ja muutos, ehkäpä, ja tuli kerrankin varattua ajoissa, kun aina jää viime tippaan,
kun kuontalo jo ärsyttää..
 jupiter 15  vaaka  aspect_sex merkurius 15  saturnus 16  jousimies
ois kuviona taivahalla

Mun pitäs ulottaa siivousinto omaan huusholliin,
ja polttaa muutama astrologisia koukeroita täynnä oleva vihko,
siis kun pohtii jotain tai on kirjoittamassa, niin ensin pitää laittaa koukerot ylös itelle,
toisaalta joissakin on ihan oivalluksiakin,
vaikka enimmäkseen ne ovat niin hetkeen sidotut,
ettei itekään tajua jälkeenpäin, että mitähhäh.
Nykyään niitä koukeroita tulee piirrettyä tyhjiin kirjekuoriin,
joita kertyy, ja kun tarpeeks kertyy niin sitten roskiin ja poltettavaksi.

Tuosta kirjoittamisesta,
ja kuvioista, miten jokainen mieltääkin vaistomaisesti omansa tärkeiksi,
olin kirjakaupassa ja ostin semmosen mustakantisen päiväkirjan, jossa on kannessa Aatami ja Eeva ja paratiisin käärme,
ja olin aatellut josko alkais uniansa kirjata siihen muistiin,
ja sitten tajusin, että hei,
sehän se Lilith, joka on ap-kartalla  merkurius :n lukemissa,
ja että siitä mun pitäs se kirjanen kirjottaa,
yks dokumentti,
siis kun se Lilith oli se paratiisin eka nainen,
ja Aatami teki aatamit sille,
ja silleen

enkä mä mitään oo poistamassa  Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #16928 : 23.11.2016 15:58:49 »

Hyi näitä kelejä.

Saisi lumi ja pakkanen tehdä paluun niin tämä kylä näyttäisi ainakin vähemmän Neuvostoliitolta.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16929 : 23.11.2016 16:43:24 »

Tää päivä voittaa vuoden karsein keli kilpailun, joskin marraskuussa näillä päivillä on monta kilpailijaa. Mutta tämä päivä on vahvoilla ja tänään tuntuu, että on ollut sellainen yleinen ärripurripäivä. Toisaalta kerrankin toimistolla hiljaista kun kaikki jurottaa.  2funny
tallennettu

But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Serafina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16930 : 23.11.2016 17:40:15 »

Koko päivän on ollut melkein pilkkopimeää! Loppuviikolle luvattiin pakastuvaa, josko sen myötä aurinkokin tulisi taas esille...?
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16931 : 24.11.2016 00:16:58 »

Helsinki oli vaihteeksi OK, tai ainakin tuon 3 päivää mitä nyt siellä hengasin keskustan ja Kallion välillä. Tallinna puolestaan näytti heti omat kasvonsa kun tulin takaisin kotiin: menin bussiin, istuin penkille ja kun nousin ylös niin perse märkä buck2 Joku prkl oli kussut siihen penkille.

Positiivista sentäs se, että bussi ei haissu yhtä pahalta kuin yleensä.. Ihmiset eivät täällä pese itseään yhtä innokkaasti kuin mitä on esim. Suomessa tottunut.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Be true to yourself
Serafina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16932 : 24.11.2016 17:29:47 »

Onnea himmelintekoon!  Smiley

Kahvin juon  mustana, inhoan maitoa, nyttemmin en laita enää sokeriakaan, en myöskään teehen.

Olipas taas pimeä päivä, mutta se jäi ihan sivuseikaksi kun oli niin kiireistä. Pelästyin että pesukone meni rikki, mutta vika olikin putken tiivisteessä joka oli löystynyt, huomasin että sieltä tippuu vettä. Huoltomies käväisi sen kiristämässä ja nyt on kaikki hyvin taas. Kaikki on niin hyvin, kun saa jonkun pikkuvian kuntoon.  Smiley
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16933 : 24.11.2016 21:55:51 »

Voin kysäistä työkavereilta seljankakeiton ohjetta Cool Mulla ei ole omaa, mutta tekisin itse tällä reseptillä: http://www.rantapallo.fi/tastytravelissimo/2016/04/09/seljanka/

Rikoin btw eilen myös keittiön valonkatkaisimen ja mitäs vielä..  crazy2 Hitto kun pääsis lomalle heti huomenna buck2
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Be true to yourself
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16934 : 24.11.2016 22:34:00 »

Jäin miettimään noita nikin mainitsemia muistikirjoja. Oikeasti rakastan muistikirjoja ja mulla on niitä aina monta. Muistan kun kerran mulla oli auringonpaluulla kuu kaksonen ja sitä ennen ostin mustavalkoisen muistikirjan. Siinä oli sellainen teatterinaamari, jossa oli iloinen ja surullinen naama. Muistan ajatelleeni silloin, että toi on jotenkin tosi kaksoset. Tuossa kuva puhutteli ja puhuttelee se aina, mutta värit. Mulla oli pitkään mustia vihkoja, joihin kirjoitin. Sitten ne alkoi ahdistaa ja hävitin ne. Sen jälkeen määräsin itselleni, että saan ostaa vain värillisiä muistikirjoja. Niitä värillisiä sitten onkin ollut ja viime vuonna hommasin ekat mustat muistikirjat pitkään aikaan.

Kahvia en pysty juomaan mustana. Monta kertaa toivoo, että pystyisi, koska se olisi paljon hempompi. Sokeria en käytä koskaan. Teehen laitan hunajaa. Olen aika kofeiiniherkkä ja joskus tuntuu, että kahvin sijaan mun olis parempi juoda teetä. Olisin paljon rauhallisempi jne. mutta kun kahvi on niin hyvää.  Cheesy
tallennettu

Sivuja: 1 ... 1127 1128 [1129] 1130 1131 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: