Sivuja: 1 ... 952 953 [954] 955 956 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5603160 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14295 : 16.09.2011 23:42:10 »

Peukutan orgasmikemikaaleille!


* Jos muutan sanan peukuta vaikka sanaksi pointsit, niin tämä näyttää hiukan soveliaammalta, sillä minun monimielinen mieleni riemastui tästä oitis*

 2funny
« Viimeksi muokattu: 16.09.2011 23:45:41 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14296 : 16.09.2011 23:52:18 »

Nyt alkaa taas kahvitupakeskustelut kääntymään tutuille ja turvallisille raiteille  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14297 : 17.09.2011 08:50:39 »

Ihanaa *A* Grin Baileys auttaa elämän ylä- ja alamäissä!!
Sain juuri kuulla, että voitin ykkössijan kirjoituskilpailussa! Jesjesjes!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14298 : 17.09.2011 09:28:59 »

Ihanaa kun kaikilla on ihanaa  smitten

 Mulla on lapsivapaata kaksi päivää...en oo ihan vielä tajunnu tilannetta, mutta ehkä menen nukkumaan ihan ensin ja nukun kenenkään häiritsemättä heräten vasta, kun ei enää väsytä?
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14299 : 17.09.2011 10:55:24 »

Alkoi houkuttamaan miitti.. pitääpä katsoa mitä tästä tulee, jos selviäisi itsekin Tampereelle asti.  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14300 : 17.09.2011 12:01:20 »

Voi päivähoito ja sen epäkohdat ja toimimattomuus!!!  tickedoff Itsekin päiväkodissa aiemmin työskennelleenä tiedän sen raadollisuuden... Ei lasten pitäisi joutua kärsimään tuollaisesta.  Cry Oikeesti, asioille pitäisi tehdä jotain. Työntekijöiden sekä vanhempien pitäisi nousta barrikaadeille ja vaatia, että päättäjät järjestävät asiat niin, että laadukas ja asianmukainen, lapsen edun mukainen hoito oikeasti toteutuu! Toisin sanoen lisää resursseja, henkilökuntaa ym. päivähoitoon!!! Pitäisi viedä päättäjät hetkeksi sinne töihin niin tietäisivät mistä oikeasti on kyse, että lasketaanko niitä suhdelukuja miten ja että voiko tuollaista työtä rahallisesti edes mitata?! Olen itselleni tehnyt lupauksen, että jos ja toivottavasti kun minun tässä uudessa työssä joskus tarjoutuisi mahdollisuus vaikuttaa jotenkin tähän päiväkotien tilanteeseen, sen kyllä aion tehdä.  knuppel2

Voimia sinulle Casperiina ja kaikille muillekin jotka tällä hetkellä voimia tarvitsevat.  smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14301 : 17.09.2011 12:02:53 »

Kiitos Rakkauden valo!  smitten  smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14302 : 17.09.2011 12:19:37 »



Tänään elokuviin ja yhdelle siiderillä 70v. äitini kanssa, joka on sellainen ikinuori.  Cheesy Kuinka ainutlaatuisia ovatkaan hetket jotka saamme viettää läheisten kanssa.  smitten Näin tuossa juuri vähän aikaa sitten unen, joka lienee ollut jonkinlainen enneuni vaikka voi toki viedä vielä vuosia (jota toivon) ennenkuin se toteutuu. Äitini nimittäin kuoli hyvin äkillisesti ja yllättäen johonkin sairauskohtaukseen. Unessa kaikki oli niin todentuntuista ja elävää, kuinka siinä mietin ettei tällaiseen voi ikinä täysin valmistautua ja kaikki se suru ja ahdistus mitä siinä unessa koin, kuinka halasin kuollutta äitiän jne.  Cry Minua siis unessa valmisteltiin kohtaamaan se tosiasia, että jonain päivänä näin käy...  Vaikka tuollaiset enneunet eivät ole mitään mukavia, silti olen niistä kiitollinen sillä ne todellakin auttavat, valmistelevat tietyllä tavalla. angel


No justiinsa... Juuri saimme tietää, että äidillä aivoissa peukalonpään kokoinen pullistuma.  Sad Pitää mahdollisimman pian leikata... Jos antaisi olla, se olisi jossain vaiheessa henki pois kun se "poksahtaisi"... Tietysti nyt varsinkin tämän unen jälkeen mietityttää, että miten leikkaus mahtaa mennä...  Undecided

                                
Lainaus
 smitten smitten smitten



                 Voimia teille kaikille.. angel

Kiitos ja kiitos kaikille muillekin voimia toivottaneille.  smitten Nyt näyttäsi siltä, että ensi kuussa, toivottavasti ei vasta marraskuussa  knuppel2 äitini pääsee leikkaukseen. Toivottavasti tuo "aikapommi" aivoaneurysma, eli valtimon pullistuma aivoissa ei sitä ennen kerkeä poksahtaa.  Cry Sain muuten kaikenlisäksi tietää, että tuo on usein perinnöllistä... No, jokatapauksessa äiti voi muuten ihan hyvin, pientä huippausta välillä joka kaiketi johtunee tuosta löydöksestä mutta muuten ihan pirteänä. Mitkähän leikkaustransiitit nyt on oikein päällä kun itsellä kohdunpoistoleikkaus ensi viikolla ja ex-anopillani myös tehdään joku korvaoperaatio ja sitten tuo äidin leikkaus tulossa.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.09.2011 12:24:45 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14303 : 17.09.2011 12:26:01 »

Kiitos Rakkauden valo!  smitten  smitten

 smitten angel
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14304 : 17.09.2011 17:01:57 »

Kyllä on nyt hyvät astroenergiat selvästi Smiley

Nukkuminen on kyllä parasta. Heti Baileysin jälkeen... Voisin ottaa loppu-Baileysin sinne Tampereelle mukaan Cheesy

*A*

Mitä, minne Tampereelle?! Grin Ja tosiaakin, ihanaa kun on ihanaa ihmisillä!! Uusien energioiden syksy.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14305 : 17.09.2011 19:53:30 »

No niin, nukuin yhteensä viisituntia päikkäreitä tänään smitten
Unien välillä kävin pitkällä ja täysin kiireettömällä lenkillä metsän siimeksessä koiruuden kanssa...
ja voi kuulkaa, kävin saunassakin ihan silleen kun ihmiset siellä käy, eli ihan kaikessa rauhassa Smiley
Sitten katselin Avara-luontoa, jossa kerrottiin megasymppiksistä siileistä smitten Siinä on kyllä suloinen otus.
Nyt tarvii kurkata, josko tulis joku ihana leffa...olen kyllä tilannut sellaisen Wink

Ja lupasivat ekaa hallayötä, että tarvitsee varmasti pelastaa viherkasvit sun muut sisälle...

Karmeeta, jos tää tulee ihan tavaksi nytten, että mulla on tämmösiä omia viikonloppuja!
Vähän liian luxusta  Grin Grin
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14306 : 18.09.2011 12:38:50 »

Kävinpä käntymässä Äitimaa-messuilla TaNpesterissa. Ja näinpä Ironian ihan face to face. Ketään miittiläisiä ei kyllä bongattu. Ja oltais tultu mukaan ainakin käväisemään, mutta kun ei tiedetty että mienne.

Mutta onpa hieno tämä huoltoasemakulttuuri täällä Suomessa.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14307 : 18.09.2011 22:50:39 »

Onnea Aminthir työpaikasta!  Smiley

Minun työllistymistäni viivästyttää nyt byrokratia... oliskohan mitään keinoa taikoa sitä nopeammaksi.  Grin
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14308 : 19.09.2011 13:19:34 »

Voiko olla mahdollista, että antaessani energiaa toiselle, hoitaessani hänen haavojaan, ottaisin kipua itselleni? Eilen yöllä iski aivan sairaalloinen kipu jonnekin sisäsynnyttimien alueelle, koko yön kärvistelin tuskissa. Mulla on ennenkin ollut tuolla ongelmia, mutta luulin jo parantuneeni niistä, ja tämä oli pahempaa kuin eläessäni olen kokenut.  knuppel2

Mä en juuri nyt haluaisi uskoa kohtaloon, vaan siihen, että voin itse luoda. Mutta kaikki merkit näyttää, että mua viedään nyt ja kovaa jonnekin, mihin mun ego ei todellakaan halua. Voinko mä vain pyytää, että en halua ottaa sitä henkistä kehitystä vastaan vaan haluan jäädä mihin lie 3. ulottuvuuteen elämään tuttua ja turvallista pinnallista elämääni.  Cry Mä en ole valmis, pelottaa.  Cry
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14309 : 19.09.2011 14:13:13 »

Aivan Marie. Kun nämä asiat ei todellakaan tule sellaisessa tahdissa, että mun pää kestäisi. Ja ihan kuin se olisi joku korkeampi tarkoitus, että tämä transformaatio toteutetaan vetämällä kaikki tärkeänä pitämäni maalliset asiat sileäksi. Huh. Hymiö O
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 952 953 [954] 955 956 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: