Sivuja: 1 ... 939 940 [941] 942 943 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5595853 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #14100 : 16.08.2011 23:20:20 »



                                            angel


                            Kaikkiallista liikettämme ajatellen, jos toinen jalka on maassa,
                                  niin olettaisi, että toinen on jo siirtymässä jonnekin

                                                         hamaan tulevaisuuteen.

                                                                                                 smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14101 : 17.08.2011 10:43:32 »

A, jos näin niin eikö siinä tapauksessa ole hyvä, että tuo mies ei ottanut yhteyttä.

Kyllä sitä itsekin on kaiken maailman hiihtelijää tavannut, mutta oli silloin eri tilanne ja alitajuisesti ehkä ei edes etsinyt vakavampaa suhdetta. Eipä noita kannata turhan vakavasti ottaa. Sitten kun tuntuu, että ne alkaa sattuun niin jättää suosista väliin. Minua alkoi jossain vaiheessa ärsyttää kun en muunlaisia tavannutkaan kun näitä "pelimiehiä" niin muutin ihan tietoisesti asennetta ja se auttoi. Löysin ihmisen, joka on aivan aidosti kiinnostunut minusta ihmisenä kaiken muun lisäksi.

Odota vaan A, sitten kun tuleekin vastaan se tyyppi, joka ei häivy niin se on menoa.  :Smiley Tuollaiset häntäheikit joutaa mennäkin.  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14102 : 17.08.2011 14:40:42 »

Minä pyyhkisin *Aminthir* niin sanotusti takapuoleni tuommosella ukolla. Anna olla koko asian, eipä ollut minkään arvonen ukko tai koko juttu.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14103 : 17.08.2011 14:41:36 »


            Ossaa hieman suomee, minä haluta tietää sinusta kaikki.. :Smiley Cheesy

Joopa joo, tulee mieleen yks sisilialainen mies, joka noin kolkyt vuotta sitten piteli mua käsistä ja katsoi tummilla silmillään ja sanoi:  stay with me forever!

Kyllä ne osaa.

Kyllä, ne osaa. Varsinkin ulkomailla on tosi vaikeaa olla, kaveri kun on blondi ja minä muuten vain vähän erikoisemman näköinen, niin kyllä huomio kiinnittyy ja varmasti!! Sitten saa kuulla ties mitä kohteliaisuuksia...  2funny
ja *Aminthir*, samaa mieltä kuin kaulakoru. Eikö tuollainen kaveri kannata vain unohtaa? Smiley
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14104 : 17.08.2011 15:34:47 »

soma, ei tietenkään. Me emme myöskään osaa pitää kädessä vasaraa tai asentaa DVD-soitinta. Äläkä edes aloita siitä auton huollosta...  Grin
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #14105 : 17.08.2011 18:11:32 »



 Minun asenne puhelinmyyjiä kohtaan on sellainen, että sanon heti etten osta yhtään mitään,
 ja jos he kauppaa ´jotain ilmaista, sanon suoraan ettei mikään ole ilmaista, ja jos hänen
 mielestään on,--- vain sen ilmaisen voi laittaa, ja kiitos.     smiley6600
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14106 : 17.08.2011 19:22:12 »

Ennen en voinut sietää puhelinmyyjiä, meni hermo ja olin tosi ärsyttävä niille. Sitten paras ystävä päätti mennä kesätöihin puhelinmyyjäksi, ja aloin todella sympatiseerata niitä ja niiden työtä. Ja siitä lähtien olen yrittänyt olla vähän kivempi niille. Grin Eihän se niiden vika ole, se on vain niiden työtä.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #14107 : 17.08.2011 19:35:52 »



 Minä en maksa mistään, mikä on sovittu ilmaiseksi,--en halua mitään kytkyksiä niihin.   police

 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14108 : 17.08.2011 21:18:33 »

Minä oon ollu..hmm...telemarkkinoija...vai mikä hiivatin myynninedistäjä se nyt sitte onkaan Cheesy No, kuitenkin, sen sanon, että jokaiselle meistä tekisi erittäin hyvää, vaikkapa kesällä ylä-asteen jälkeen joutua puhelinmyyjän hommiin. Ei ole herkkua ei, ja johan selkiää mimmonen se ihmisluonne oikein onkaan Cheesy
Minä myin paljon sillä, että en myynyt mitään. Rupattelin vain ihmisten kanssa mukavia, ja selitin, miten olin tähän hommaan päätynyt ja sitten, jos oli mielestäni hyvä tarjous oikeastikin, niin mainitsin siitä, ja moni osti, ihan yhden maininnan perusteella. Ok, yhdelle mummelille soittelin usein, kun se aina tilas niin innokkaasti...ihan varmaan se ei kerinny niitä kaikkia lehtiä millonkaan lukee...
Huijari hommaa, työsoppari oli selitettävissä kahdella eri tavalla...sillee kun meille työntekijöille oli kerrottu, ja sitten tilipäivänä sillee kun työnantaja sen näki, joka tarkotti minunkin kohdallani puolet vähemmän palkkaa kuin olin luullut. Joo.
Nykyään suhtaudun puh.myyjiin ystävällisen päättäväisesti. Sanon het alkuunsa, että ei tuhlata meidän kummankaan aikaa, kun en mitään tilaa kuitenkaan, ja yleensä sillä selvä. Jos myyjä on oikein lupsakka ja mukava, saatan jutella sen kanssa hetkisen, mutta ilmoitan kyllä heti, että mitään en tilaa. Saapahan itse päättää mihin työaikaansa käyttää.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14109 : 17.08.2011 21:34:17 »

Olikohan sillä hyvä vai huono ryhti? Cheesy
Mun mielikuvassani kumpikin Jeesus sopii olemaan. Hyväryhtinen ja huonoryhtinen Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14110 : 18.08.2011 09:45:48 »

Jahas, että kolmenkympin kriisiä pukkaa  Grin
Karmee tää yhteiskunta kun ahistaa meitä pieniä immeisiä. Mutta siis oikeesti, väliinputoajilla on syvä kuilu  Sad
Jollet ole jotain näistä meille sallituista rooleista, niin et kyllä ole yhtään mitään. Parempi sekin, että olisit sitten vaikka alkkis tai narkki, olis sentään lokero mihin sut voi laittaa, mutta mitä ihmettä voi tehdä ihmiselle jolle ei ole sopivaa lokeroa?!?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14111 : 18.08.2011 09:52:42 »

tell me abaut it. joo. tämä palikka ei o koskaa sopinu pyäreesee reikään.

"miten naisihmisen kotona voi olla noin sekaista"
tai mitenniin et pysty pitään työpaikkaa yli ½v..
Otat ny vaan ittees niskasta kii...

ei sulla mitään adhdta oo, ei sen taa voi mennä piiloon
 2funny Grin
 smitten smitten smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14112 : 18.08.2011 10:30:37 »

Jos elää semmoisessa turvallisessa lokerossa elämäänsä, niin sieltä ulos tuleminen vaatii tosiaan rohkeutta. Mutta sitten taas jollei enää ole tai ei ole koskaan siellä lokerossa ollutkaan, se alkaa olla jo vähän helpompaa, joskin vastustusta kohtaa silti.
Mutta, mitä useampi meistä tulee rohkeasti ulos lokerosta, sen helpompaa se tulee tulevaisuudessa olemaan Smiley
tallennettu
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #14113 : 18.08.2011 13:01:18 »

Täällä kans yksi väliinputoaja Sad En mä vaan kyennyt ikinä hankkimaan "oikeaa" koulutusta ja "oikeaa" työpaikkaa, enkä kamalasti edes tuttuja saati ystäviä. Mies moittiikin mua siitä, että sanon aina työnteon pilaavan minut, vaikka enhän mä ihan sitä sillä tavalla tarkoita, kuin voisi ajatella Grin No oon nyt kotiäiti, siis ihan "luvallisesti" kotona "nyhjäämässä". En tiedä mitä teen sitten lapsukaisen rientäessä koulutielle Sad Haaveilen maatilasta, mutta niitä ei saa kovin helpolla, eikä ainakaan työttömän rahoilla... Mutta kun en kykene menemään töihin tienatakseni, ymmärrättekö??? Undecided En tykkää ostaa mitään turhaa, joten rahaa säästyy, mutta en myöskään halua hillota rahaa. Raha on mulle ikuinen pakollinen ällötyksenaihe.

Tää on varmaan sitä kolmenkympin kriisiä! uglystupid2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14114 : 18.08.2011 13:53:32 »

Minä kun töihin palaan, niin palaan sitten tekemään jotain josta pidän ja joka antaa minulle jotain takaisin. En takuulla mene hajottamaan itseäni kahdeksasta neljään esim. makkaratehtaalle.
Toistaiseksi minäkin olen tämmönen hyödyllinen turhake kun olen kotona tytön kanssa. Joo ja minäkin haaveilen maatilasta ja omavaraisuudesta ja niin...mutta ei sitä helposti saa semmosia asioita, eikä ihan pikkulasten yyhoona onnistu, mutta ei se mahdotonta ole.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 939 940 [941] 942 943 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: