Sivuja: 1 ... 1071 1072 [1073] 1074 1075 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7622204 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16080 : 26.06.2012 21:22:54 »

sansai on nukkunut pois  Undecided  Cry ikävä on kova

Cry Cry tulipa puun takaa..  Cry Ikävä todella, hän oli ja Jatkumossa todennäköisessä jatkaa sen olemista; mahtava persoona, auttaja, Kiitos sansai Kaikesta.. Mitä Olit. smitten .. ja olet .. uskon kuulit, kn juttelin äsken sinulle. Cry smitten

Elämänkiertokulku on normaali ja kaunis.. ihmiset elävät Sydämissämme, muistoissamme, Todellisesti..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16081 : 27.06.2012 15:14:59 »

Tää ei kuulu nyt mitenkään mihinkään, mut osaaks kukaan kertoa milloin on turvallista tehdä kunnon riuhtomis-hiki-treeni hampaanpoiston jälkeen? Nimimerkillä 3. päivä liikkumatta (no pitkiä kävelylenkkejä oon tehnyt, mut kävely ei nyt oo liikuntaa) ja ärsyttää kun ei voi tehdä mitään  tickedoff
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #16082 : 28.06.2012 09:44:49 »

Tiigris, hampaanpoistossa on aika jolloin varoa hammasta... mutta miksei saisi liikkua? En muista kauanko hammasta piti varoa, ja olikohan se sen kuusi tuntia jonka aikana ei saanut syödä? Itse en kuitenkaan saanut kummankaan kohdalla kahdesta hampaan poistosta neuvoksi olla liikkumatta. o_O Mikä siinä on vaarana - että leuat loksahtelisivat kiinni ja auki letkeässä hölkässä?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16083 : 28.06.2012 12:20:51 »

SA: kauanko on muuttoon aikaa?
Uudet asunnot on kaikessa tyhjyydessään ihania paikkoja.

Ensin pitää tehdä pientä pintaremppaa. Mutta viimeistään elokuussa, luulisin, pääsemme muuttamaan.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16084 : 28.06.2012 13:35:45 »

No siks pitää varoa liikkumista, jottei verenpaine nousis kamalasti. Tuon haavan kohdallehan muodostuu tuollainen verihyytymäklöntti näin alkuun ja sen pitäs saada pysyä siinä nätisti. Verenpaineen äkillinen nousu voi irrottaa verihyytymän, jolloin haava alkaa vuotaa. Kun toi hyytymä lähtee irti, sen kunnolla uudelleen hyytymiseen menee taas pari päivää. Ja mulla oli siellä hampaiden juurissa tulehduspesäkkeet, se voi vähän hidastaa toipumista.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16085 : 29.06.2012 08:39:38 »

Ihanat vanaht tutut smitten
Toiv. menee soma kaikki hyvin!

*Marie*
Tuo vauvankaipuu!! Se on ihan järjettömän pöljää välillä...mullekin tulee vielä joskus, kun nuorimmainen alkaa olla nyt jo yli vauvaiästä...ei hemmetti sentään...onneksi on todellisuus  Grin
Kai se on se luonto kun istuttaa tuommosia ajatuksia päähän  :Smiley
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #16086 : 29.06.2012 10:13:01 »

No, mutta, ei kai se varoitusaika voi kolmea päivää pidempi olla? Vähän kuin saisi viillon johonkin raajaan, odottaisi sen umpeutumista ja jatkaisi sitten liikkumista?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16087 : 30.06.2012 14:31:53 »

Minäkin palasin fb:hen kun tuntu että alkoi erkaantua ihmisistä...on se vaan oikeesti nykypäivänä hyvä yhteydenpitoväline, vaikka mietityttää et n vähä harmi kun elämä ja kontaktit tapahtuu liian paljon online.... idiot2
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #16088 : 30.06.2012 21:08:02 »

Minäkin palasin fb:hen kun tuntu että alkoi erkaantua ihmisistä...on se vaan oikeesti nykypäivänä hyvä yhteydenpitoväline, vaikka mietityttää et n vähä harmi kun elämä ja kontaktit tapahtuu liian paljon online.... idiot2
Elämän arkea.
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #16089 : 01.07.2012 12:11:16 »

Mulla FB toimii lähinnä vain mun kuva-arkistona. Lisäksi FB:n kautta on löytänyt vanhoja lapsuudenystäviä, jotka ovat elämän aallokossa ajautuneet eri puolille maata, sekä pystyy olemaan yhteyksissä sukulaisiin. Ei sinällään huono keksintö, mutta siltikin vähän ihmettelen FB:n hypettämistä idiot2  Mä en tilapäivityksiä juurikaan tee ja käyn tarkastamassa tapahtumat ehkä vain n. kerran viikossa, joskus harvemminkin.

Ääkh, mun viikonloppu ei ole mennyt ihan putkeen - eilen oli niin jumalaton päänsärky, että se lamautti ihan totaalisesti vaakatasoon buck2  Relaksanttia vaan naamaan ja unten mailla meni koko eilispäivä... Ilmeisesti hartiat ovat pahemmin kuin jumissa, mies ainakin hieroskellessa sanoi, että olen ihan totaalisen lukossa Sad  Hieroskelu, relaksantit, kylmägeeli ja lämpimät suihkut/sauna ovat avanneet pahimpia lukkiutumia, mutta jälkivaikutus tuntuu vielä pienenä jälkipäänsärkynä Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16090 : 01.07.2012 12:36:54 »

tuleva eksä haukkuu mua kivasti seinällään. ite oon poistanu kavereistani,mutta joku aina niitä haluaa mulle kertoo.

mutta pyöritän vertaistukee siellä,en halua lähtee poiskaan.

löysin veljeni sieltä. muutti 1v ruotsiin äitinsä kanssa ja on syntyny -86
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #16091 : 06.07.2012 12:29:37 »

Mikä ihmisissä on vikana, kun pitää nälviä?

Eikä "älä välitä" -neuvo oikein toimi, mutta älä välitä, ironia...
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16092 : 06.07.2012 12:58:44 »

mä koitan olla parempi ihminen. toki luonteeseeni kuuluu, että kuittaan sitten kun maailmankaikkeus tarjoo tilaisuutta.  Wink

ny uudessa kodissa kaaoksen keskellä, saldona joka lihas kipeenä ja yli 50 mustelmaa jaloissa.

mutta kunhan saatais tavarat viä paikalleen...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16093 : 06.07.2012 14:18:48 »

Aatelkaapa pussailua ja suutelemista; hierotaan ihmiskehon bakteeripitoisimpia onkaloita yhteen ja samalla kuolataan toiselta puoli naamaa. Se on sitten niinku romanttista ja ihanaa. Yäk.

Hyvää kansainvälistä suutelupäivää!  Kiss
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #16094 : 06.07.2012 17:26:17 »

Suuteleminen taitaa periytyä siitä, että "maistellaan" toisen geenejä. Mitä suurempi diversiteetti kahden (pussailevan) yksilön välillä, sitä ihanampaa se lienee.

Seksi se vasta sotkuista on ilman kumia. Hyhhyi, yäk ja ällötys!

Hyvää liputuspäivää vaan!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1071 1072 [1073] 1074 1075 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: